Skocz do zawartości
Emir

Gran Turismo 5 - Archiwum

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie ciekawi czy będzie można obracać kamerę na zewnątrz (bo w środku eyetoy) prawym analogiem, a nie krzyżakiem... to jest jakaś porażka... pakują w modele tysiące pikseli, a nie można się nawet porządnie po wnętrzu i wokół wozu rozejrzeć :pinch: Co ja zobaczę przez tą chwilę jak po naciśnięciu krzyżaka obraca mi kamerę od razu o 90st.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

andryush

Na jakiej podstawie twierdzisz że w GT5 bedzie zmieniona fizyka ?

GT Academy nie ma nic wspólnego z GT5 ! choc fizyka tam tez do d..y

Wszystkie materiały które mozna zobaczyć pokazuja mi GT4 w lepszej grafice i nic wiecej

Pom drugie od kiedy w serii GT zmianiano fizyke jazdy ? :)

To ma byc ten przełom :)

http://www.youtube.com/watch?v=9tdzXt1YBcg&feature=player_embedded

Edytowane przez saracen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@saracen

Poczekaj do premiery, ok? Wtedy będzie czas na ocenę...

P.S Ale mnie wturwiają te iskierki :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@saracen

Zmieniano. GT3 -> GT4 chociażby...

Nawet w samym Prologue miała miejsce zmiana fizyki - skasowano wszystkie leaderbordy, a najlepsze czasy stały się uboższe aż o 1 sekundę(!). Taka różnica nie wzięła się znikąd.

GT5P -> GT Academy , też spora zmiana w odwzorowaniu zachowania auta na torze.

W materiałach video fizyki nie poczujesz. Aby ja poczuć , trzeba po prostu jeździć i to jeździć porządnie, na granicy błędu ,a nie tak jak na tych filmikach z imprez - drzwiami po bandach.

============

@Melon

Racja. Takie modele , a obejrzeć ich nie można...

Mam nadzieję , ze wprowadzą swobodną kamerę zza auta. I z wewnątrz (!)

Edytowane przez andryush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

andryush

Melon ma racje czekajmy do premiery

Pewnie , ja tych filmików to nawet nie oglądam , bo na samochody to już zdążyłem się napatrzyć :P

A fizyki z filmiku zbyt wiele nie poczuję :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propos zniszczeń w GT5 i osiągnięć konkurencji:

PSX rok 2000

NFS Porsche Unleashed

nfs5_image2.jpg

Najlepszy NFS w jaki grałem tak w ogóle :D

no i miala slady opon! patrzac na PD wydaje sie to az nieprawdopodobne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i miala slady opon! patrzac na PD wydaje sie to az nieprawdopodobne

faktycznie fatalna porażka, brak śladów opon. Co tam fotorealistyczna grafika itd. itp. nie ma śladów opon. :(

Tak samo nie mogę zrozumieć narzekania na brak zniszczeń. Przecież jasne i oczywiste jest, że nie da się ich zrobić ze względu na licencję. Ja osobiście wolę mieć prawdziwe samochody i brak zniszczeń niż wymyślone marki i świetnie wyglądające zniszczenia.

Po za tym nie wyobrażam sobie abym w wyscigu długodystansowym nawet po 2 godzinach jazdy rozbił się i musiał zaczynać od nowa. Nie o to w tej grze chodzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

faktycznie fatalna porażka, brak śladów opon. Co tam fotorealistyczna grafika itd. itp. nie ma śladów opon. :(

dokladnie - dodaja jakies pierdoly (trawa reagujaca na wiatr, mlecze na poboczach) zamiast dodac ten nieodzownie toearzyszacy wyscigom samochodowym emelent. porazka.

Edytowane przez prart

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

faktycznie fatalna porażka, brak śladów opon. Co tam fotorealistyczna grafika itd. itp. nie ma śladów opon. :(

Tak samo nie mogę zrozumieć narzekania na brak zniszczeń. Przecież jasne i oczywiste jest, że nie da się ich zrobić ze względu na licencję. Ja osobiście wolę mieć prawdziwe samochody i brak zniszczeń niż wymyślone marki i świetnie wyglądające zniszczenia.

Po za tym nie wyobrażam sobie abym w wyscigu długodystansowym nawet po 2 godzinach jazdy rozbił się i musiał zaczynać od nowa. Nie o to w tej grze chodzi...

Alez zniszczenia będą i może tak się stac jak napisałeś podczas wyścigu długodystansowego.

Zniszczenia mechaniczne mają wpływać na "preformance" auta.

Narzekania na zniszczenia to narzekania na zniszczenia wizualne - wg niektórych są zbyt delikatne.

Dla mnie obojętne jest , czy dostanę ślady opon i wizualne zniszczenia na poziomie Burnout'a - zamierzam jeździć po torze i nie wypadać z niego.

Ale dziwię się , ze tak poważne studio jak Polyphony Digital nie może zająć się takim drobiazgiem jak ślady opon np...

Edytowane przez andryush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alez zniszczenia będą i może tak się stac jak napisałeś podczas wyścigu długodystansowego.

Zniszczenia mechaniczne mają wpływać na "preformance" auta.

Narzekania na zniszczenia to narzekania na zniszczenia wizualne - wg niektórych są zbyt delikatne.

Dla mnie obojętne jest , czy dostanę ślady opon i wizualne zniszczenia na poziomie Burnout'a - zamierzam jeździć po torze i nie wypadać z niego.

Ale dziwię się , ze tak poważne studio jak Polyphony Digital nie może zająć się takim drobiazgiem jak ślady opon np...

Może to taki Ich znak firmowy ;) Ale szczerze, to aż tak mi tego nie brakuje. Ale nie powiem, że też mnie to dziwi trochę. Uszkodzenia, będą (trzy stopniowe) lepsze lub gorsze i tak wypadnięcie z trasy raczej kończy szanse na dobry wynik więc niech sobie będą jakie chcą. Już nie mogę się doczekać mojej kierowniczki :D !!

Macie jakiś dobry typ na preorder? Najlepiej z kraju.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to wygląda wystarczająco. Ja mam zamiar sie ścigać a nie podziwiać odwzorowane na aucie uszkodzenia. Dla mnie bardziej liczą sie uszkodzenia mechaniczne powodujące osłabienie osiągów auta, a nie estetyka. I takużywam kamer ze zderzaka ewentualnie z kokpitu wiec nie bedzie jak podziwiać tej pogiętej blachy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to wygląda wystarczająco. Ja mam zamiar sie ścigać a nie podziwiać odwzorowane na aucie uszkodzenia. Dla mnie bardziej liczą sie uszkodzenia mechaniczne powodujące osłabienie osiągów auta, a nie estetyka. I takużywam kamer ze zderzaka ewentualnie z kokpitu wiec nie bedzie jak podziwiać tej pogiętej blachy.

Tylko uważaj bo jak ci zderzak odpadnie to razem z kamerą. HAHAHA ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko pamiętajmy, że auta Nascar miały mieć zniszczenia lepsze od pozostałych wozów, miały "rozlatywać się na 1000 kawałków", więc to co tutaj widzę to jakaś komedia i aż strach pomyśleć jak będą wyglądać zniszczenia innych, normalnych wozów. Bo ja to widzę tak: pukniesz raz, obluzuje się zderzak z lewej strony, pukniesz drugi, obluzuje się z drugiej, pukniesz trzeci pognie się lekko maska, koniec :down:

Na szczęście tu nie model zniszczeń odgrywa najważniejszą rolę... i niech usuną te iskierki do jasnej cholery :angry:

Filmik do ww. zniszczeń:

Edytowane przez Melon PS3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko pamiętajmy, że auta Nascar miały mieć zniszczenia lepsze od pozostałych wozów, miały "rozlatywać się na 1000 kawałków", więc to co tutaj widzę to jakaś komedia i aż strach pomyśleć jak będą wyglądać zniszczenia innych, normalnych wozów. Bo ja to widzę tak: pukniesz raz, obluzuje się zderzak z lewej strony, pukniesz drugi, obluzuje się z drugiej, pukniesz trzeci pognie się lekko maska, koniec :down:

Na szczęście tu nie model zniszczeń odgrywa najważniejszą rolę... i niech usuną te iskierki do jasnej cholery :angry:

Filmik do ww. zniszczeń:

Wlasnie ogladnalem ten filmik na ps3site i jesli to prawda i tak beda wygladac te 'niesamowite' zniszczenia po 5 latach robienia gry to bez wzgledu na to jak piekne beda samochody czy trasy, bedzie to dla mnie najwieksza porazka na PS3 odkad wyszlo :(...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie ogladnalem ten filmik na ps3site i jesli to prawda i tak beda wygladac te 'niesamowite' zniszczenia po 5 latach robienia gry to bez wzgledu na to jak piekne beda samochody czy trasy, bedzie to dla mnie najwieksza porazka na PS3 odkad wyszlo :(...

Swięte słowa. 5 lat produkcji, a oni nam serwują takie zniszczenia? Nie łudźmy się, chyba takie znajdą się w wersji finalnej. Gdyby były efektowne i elegancko wyglądające Polyphony Digital już zrobiłoby trailer pokazujący właśnie kraksy z bandą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie , nie ma co się spinac , poziom i tak jest wysoki.

Dla porównania zniszczenia w FM3:

Jeśli dobrze pamiętam , to tak wygląda maksymalny poziom zniszczeń dla tego auta , oczywiście do tego doliczcie zniszczenia mechaniczne , które powodują , ze auto nie jedzie szybciej niż ~40km/h(?)

4043017698_9e4dfaff82_z.jpg?zz=1

*Moje piękne Porsche , szkoda , ze nie zobaczę go w GT5 :(

4043028584_763b885f89_z.jpg?zz=1

Edytowane przez andryush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zniszczenia jak zniszczenia są takie a nie inne na dzień dzisiejszy, Brak śladów opon również bulwersujące zjawisko jak na grę robioną 5lat..... Ale pytam się dlaczego wozy NASCAR jeżdżą po normalnych torach ulicznych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego nie?? przeciez koles mogl sobie wybierac z jakiegos quick game-a. Ogolnie zniszczenia mnie zadowalaja, najwazniejsze aby wymusic na grajacym jazde bez nawet najmniejszej stluczki, bo takowa powoduje ze traci sie wiele z plusow kierowania autem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt faktem, że zniszczenia w tej grze w ogóle nie są potrzebne.

Ale po zobaczeniu tego filmiku naprawdę wygląda to okropnie...myślałem, że przy tym uderzeniu gdzie jechał tak szybko to posypie się przód w drobny mak....a tutaj uderzenie, auto nawet nie drgnęło, a na zderzaku małe wgięcia....czyli zachowanie auta po staremu, teraz mała zmiana w postaci słabego efektu zniszczenia.

Takie coś wg mnie wpływa bardzo źle na odbiór tak świetnej gry jaką jest Gran Turismo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie wystarczy, że po przejeździe samochód nie będzie wyglądał jak nowiutki (bród, małe wgniecenia). Przecież w tej grze nie chodzi o to by się rozwalać tylko o to by właśnie nie zahaczyć ani o jedną bandę. Jedynie co mnie denerwuje to brak śladów opon i te iskry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W GT5 w sumie lokalizacja niezbyt potrzebna, ale jeśli będzie możliwość wyboru języka to nie mam nic przeciwko :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie uszkodzeń to po zwykłych samochodach jeszcze by się przymknęło oko... ale fury NASCAR no litości toć ten samochód po uderzeniu w bande przy 300 na godzine powinien się rozlecieć :-/ nie wiem czemu ale niesmak pozostał xD

Co do wersji językowej to jestem jak najbardziej za ;] Wiadomo podstawy angielskiego w grach każdy zna ale np. Jakieś info o torach czy relacje z prac nad GT5 z chęcią bym posłuchał, poczytał po polsku ;)

PZDR siroccoxp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×