Skocz do zawartości
Samfisher

pytanie od "nowego"

Rekomendowane odpowiedzi

witam

zapisałem sie do waszego forum, ponieważ kilka dni temu padła mi konsola ... miałem xboxa 360 i dopadło go 3 Ring of death , ja jedmnak musze mieć jakis sprzet do grania a że miałem juz i "szaraka " i PS2 zastanawiam sie czy nie przyszła kolej na pS3 , , na konsolach gram od około 10 lat , jednym z moich wymogów jest to zeby mozna było grac online . W zewiązku z tym mam do forumowiczów kilka pytań :

1. Czy łatwo jest podłaczyc konsolę do netu (mam łacze chello 2 MB i rmodem Arris CM 450 B )

2. Czy granie w sieci jest darmowe ( w xbox live musiałem płacic abonament )

3. Czy gra duzo ludzi w sieci , i czu jest tez sporo polaków ?

4. Jak jest z komunikacja w czasie gry online z przeciwnikiem? ( w xbox jest headset i mozna z przeciwnikiem normalnie rozmawiac )

5. Jak wyglada grafika w PS3 w porównaniu do xboxa 360 , chodzi mi głównie o te najważniejsze tytuły np. PES2008 ?

6 . czy zanim sie zacznie grac w sieci , trzeba sie zarejestrowac i załozyc swoj profil ?

7. Wiem ze jest taki jakby sklep internetowy " ps store" coś takiego , co tam mozna sciągac za darmo ( dema , zdjęcia itp. ) ?

Ptrosze o pomoc bo sie cały czas gryze z myślami co kupic czy koilejnego xboxa czy też PS 3

dzięki , pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

zapisałem sie do waszego forum, ponieważ kilka dni temu padła mi konsola ... miałem xboxa 360 i dopadło go 3 Ring of death , ja jedmnak musze mieć jakis sprzet do grania a że miałem juz i "szaraka " i PS2 zastanawiam sie czy nie przyszła kolej na pS3 , , na konsolach gram od około 10 lat , jednym z moich wymogów jest to zeby mozna było grac online . W zewiązku z tym mam do forumowiczów kilka pytań :

1. Czy łatwo jest podłaczyc konsolę do netu (mam łacze chello 2 MB i rmodem Arris CM 450 B )

2. Czy granie w sieci jest darmowe ( w xbox live musiałem płacic abonament )