Skocz do zawartości
LionelPL

Intel Wprowadzi Antyaliasing Mlaa Liczony Przez Cpu

Rekomendowane odpowiedzi

Troche to nie jest temat o ps3 ale bardziej Pecetowy,ale to poniekąd tyczy się też PS3.

Zobaczcie te dwa linki:

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Intel_wprowadzi_antyaliasing_MLAA_liczony_przez_CPU-36259.html

A drugi

http://software.intel.com/en-us/articles/mlaa-efficiently-moving-antialiasing-from-the-gpu-to-the-cpu/

Jest tam takie zdanie:

High memory and processing cost, which makes its use prohibitive on some widely available platforms (such as the Sony Playstation* PS3* [Perthuis 2010]). This cost is also directly linked to the complexity of the scene rendered;

Czyli co, w końcu nie będziemy mieli poszarpanych krawędzi. DICE też z tego skorzysta przy BF3 na konsole. Co o tym sądzicie. Czy nie lepsze jest FXAA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×