Lars06 420 Napisano 13 Wrzesień 2011 (edytowane) Informacje ogólne: Ilość trofeów: 43 - 1x , 2x , 18x , 22x Trofea online wymagane do : 0 Szacowany czas do : 30 godzin Minimalna liczba przejść gry do : 2 (dowolny poziom trudności + Paladin razem z wyzwaniami) Optymalna liczba przejść gry do : 3 (dowolny poziom trudności + Paladin + przelot wyzwań) Trofea łatwe do pominięcia: 0 (wybór rozdziałów) Ogólny stopień trudności: 4 (łatwy) Castlevania: Lords of Shadow to bardzo klimatyczny hack'n'slash stworzony przez studio Mercurysteam. Ta część gry jest reboot'em serii i nie jest w zasadzie ani trochę związana z poprzednimi (czasem tylko powtarzają się imiona). Wcielamy się w niej w Gabriela Belmonta - członka bractwa światła, który został wysłany z misją odnalezienia ducha swej ukochanej. Może ona pomóc mu w znalezieniu sposobu na zapobiegnięcie nadchodzącej zagłady z rąk Panów Ciemności. Sam Gabriel jest bardzo małomówną postacią, która wraz z rozwojem fabuły przechodzi mroczną przemianę. Razem z Gabrielem zwiedzimy bardzo klimatyczne lokacje, takie jak bagna, podziemia, lasy i (oczywiście nie mogło tego zabraknąć) stare zamczyska pełne wampirów. Na ogromną pochwałę zasługuje świetna oprawa graficzna i muzyczna gry. Technicznie również jest dość dobrze, nie przypominam sobie jakichś większych spadków animacji, czy glitchów. Głównym atutem tej gry jest super system walki. Przypomina on odrobinę styl God of War (głównie ze względu na często stałą kamerę). Pod mamy uderzenie raniące mocno tylko jednego wroga, natomiast odpowiada za cios rażący grupę wrogów, jednak zadający zauważalnie mniejsze obrażenia, za to używamy przedmioty (noże, wróżki, butelki z wodą święconą lub kryształy). Jedynym minusem systemu walki jest unik, który może czasem sprawiać trudność. Krok Po Kroku Do Platyny: 1. Przejście gry na dowolnym poziomie Podczas pierwszego przejścia gry najlepiej skupić się po prostu na bardzo ciekawym wątku fabularnym, a także poznać sterowanie w grze, znaleźć swoje ulubione combosy, jak i pozbierać dodatkowe przedmioty (do których mamy dostęp bez specjalnych umiejętności). Polecam na początek jeden z łatwiejszych poziomów trudności, chyba, że ktoś czuje się na siłach. Jeśli szczególnie spodobała się Wam jakaś lokacja, możecie ją przejść jeszcze raz, wykonując przy tym odpowiednie wyzwanie (każdy poziom posiada wyzwanie, które odblokowuje się po uprzednim przejściu danej misji). Na tym etapie nie trzeba się na nich skupiać, szczególnie, że niektóre mogą być trudne i lepiej będzie wrócić do nich po wykupieniu lepszych umiejętności lub po zdobyciu nowych artefaktów. Ważne, aby przed przejściem do następnego kroku, upewnić się, że wyzbierało się wszystkie klejnoty magii i życia, jak i pozostałe upgrade'y - bardzo ułatwi to następne przejście gry. 2. Przejście gry na poziomie Paladin Po ukończeniu gry na dowolnym poziomie otrzymujemy dostęp do najwyższego poziomu trudności - Paladin. Jest to nie lada wyzwanie, ponieważ obrażenia zadawane przeciwnikom maleją, a sami przeciwnicy (no bo jakże inaczej) stają się bardzo groźni. Na tym etapie najlepiej mieć wykupione wszystkie combosy, jak i zebrane wszystkie artefakty/ulepszenia przedmiotów - wtedy jest łatwiej. 3. Ukończenie wszystkich wyzwań (Triale z każdego poziomu) Teraz czas zabrać się za "czyszczenie" wszystkich wyzwań, których nie zrobiliśmy do tej pory grając na dowolnym poziomie lub Paladynie. Najlepiej oczywiście już na wstępie zmienić poziom trudności na najniższy (Squire). Pomaga to bardzo, szczególnie, że niektóre wyzwania są przegięte (aczkolwiek nie niewykonalne). Oznaczenie trudności wyzwań: Łatwy Średni Trudny Kilka kwestii, które mogą być niejasne/trudne: QTE - sekwencje Quick Time Event w tej grze wyglądają dość specyficznie. Na ekranie pojawią się dwa okręgi, z których jeden będzie nieruchomy, a drugi będzie nieustannie się zmniejszał. Gdy malejący okrąg znajdzie się w środku nieruchomego okręgu, należy nacisnąć dowolny przycisk. Unik - brakuje w języku polskim takiego wyrażenia, które byłoby w 100% odpowiednikiem angielskiego zwrotu "pain in the ass". Takowym typem bólu jest właśnie unik w tej grze. Jest on wyjątkowo nieintuicyjny, lecz da się do niego przyzwyczaić. Wykonuje się go wciskając i wybierając kierunek lewym analogiem (wciąż trzymając ). Nie opłaca się naciskać na pałę, ponieważ może to nie dać zamierzonego efektu. Warto to poćwiczyć na słabszych wrogach, ponieważ unik na paladynie to wymóg, zarówno podczas starć z bossami, jak i grupkami silnych przeciwników. Blok - warto wspomnieć w tym temacie, że zablokowanie ciosu (oprócz ciosów, których zablokować się nie da) w odpowiednim momencie, skutkuje możliwością zaserwowania przeciwnikowi wzmocnionego combo. Poradnik może zawierać spoilery. TROFEA Platinum Odblokuj wszystkie trofea Master Achiever Ukończ wszystkie wyzwania Eleventy Party Ukończ każdy poziom w 110% Aby ukończyć każdy poziom w 110% należy w nim zrobić wszystko co się da, tzn. przejść na Paladynie, ukończyć wyzwanie i zebrać wszystkie przedmioty. Trials - Chapter I Ukończ wszystkie wyzwania w Rozdziale I Spoiler 1-1 Ukończ poziom z przynajmniej jednym żywym wieśniakiem Walcząc z wielkim Wargiem i mniejszymi wilkołakami, wieśniacy będą pomagać nam widłami. Należy po prostu wytłuc wszystkich jak najszybciej i odwracać uwagę Warga od wieśniaków. 1-2 Ukończ poziom bez leczenia się Dużo unikać i blokować non stop - to tyle. 1-3 Ukończ poziom zabiwszy 50 goblinów Prawie niemożliwe do ominięcia. Goblinów jest dość sporo, wystarczy nie zostawiać nic przy życiu, a spokojnie dojdziemy do 50. 1-4 Ukończ poziom rozwiązując zagadkę w nie więcej niż 5 ruchów Zagadki to wielki atut tej gry. Ta akurat jest stosunkowo łatwa. Oto jak trzeba ruszać platformy: 1. Mała - zgodnie ze wskazówkami zegara 2. Mała - zgodnie ze wskazówkami zegara 3. Duża - zgodnie ze wskazówkami zegara 4. Duża - zgodnie ze wskazówkami zegara 5. Średnia - zgodnie ze wskazówkami zegara 1-5 Pokonaj Lodowego Tytana w 1:30 (1 minuta i 30 sekund) Jedno z trudniejszych wyzwań. Nie da się go ukończyć bez Mrocznego Kryształu (Dark Crystal). Trzeba podbiec do tytana i użyć kryształu - wtedy runy na nim zostają zniszczone i musimy uderzyć w tylko jedną - z tyłu głowy. Może wymagać kilku podejść, ponieważ nie ma miejsca na błędy (przy ukończeniu zostaje max kilka sekund). Jeśli się nie uda, aby nie zmarnować kryształu należy wyjść do menu głównego i rozegrać poziom jeszcze raz. http://www.youtube.com/watch?v=N2Ms8CnAxmQ Trials - Chapter II Ukończ wszystkie wyzwania w Rozdziale II Spoiler 2-1 Ukończ poziom zabiwszy 30 goblinów ich własnymi granatami Aby zabić goblina jego granatem, należy go najpierw złapać naciskając . Wtedy ruszy QTE, na końcu którego Gabriel podpali bombę goblina. 2-2 Pokonaj 10 wrogów będąc pod wpływem trucizny To wyzwanie można sobie bardzo ułatwić. Po zeskoczeniu z półki skalnej niedaleko początku poziomu, zostaniemy zaatakowani przez grupkę wilkołaków. Nie należy ich zabijać, lecz poczekać aż do walki włączy się pająk (w tym czasie możemy poranić wilkołaki, aby łatwiej było je zabić będąc zatrutym). Następnie należy udać się wgłąb jaskini (w lewą stronę) do kapliczki zdrowia. W tym miejscu powinien pojawić się Checkpoint. Teraz należy nacisnąć start i wybrać opcję ponownego rozpoczęcia od Checpointu. Po zrobieniu tego, wystarczy wrócić do miejsca, w którym walczyliśmy z pająkiem, aby zastać tam tą samą grupkę przeciwników. Wystarczy powtórzyć parę razy. 2-3 Ukończ poziom zabiwszy 5 Warthogów Warthog to wielki dzik, którego spotykamy napoczątku poziomu 2-3. Za pierwszym razem musieliśmy go użyć do wyważenia drzwi. Tym razem, zanim to zrobimy, należy wskoczyć na dzika i zabić go naciskając + . Jeśli drzwi nie zostały zniszczone, pojawi się kolejny Warthog. 2-4 Ukończ poziom zabiwszy 20 małych trolli, kierując dużym trollem Po przeskoczeniu na skalną platformę odpali się Cut-Scenka przedstawiająca dużego trolla. Podczas walki wystarczy go ogłuszyć (będzie się świecił), a następnie wskoczyć na niego naciskając . Teraz wystarczy zabić 20 małych trolli, jednak trzeba uważać, aby nie zniszczyć dużego kamienia (będzie podświetlony), ponieważ wtedy trolle przestaną się spawnować. 2-5 Ukończ poziom nie używając magii cienia Prościzna, wystarczy nie naciskać . 2-6 Ukończ poziom nie chwytając ani jednego gremlina Gremliny to małe, latające, wkurzające stworki, które spotkamy po zejściu do jaskini. Wystarczy zabić je wszystkie nie używając chwytu (). 2-7 Ukończ poziom po wchłonięciu 20 jednostek energii jednocześnie Może sprawić niektórym problemy, dlatego oceniłem to wyzwanie jako trudne (nie znaczy, że dla każdego takie będzie). Trzeba naładować pasek Focus, aby móc generować energię za każde uderzenie (pojawia się w formie żółtych kul). Aby ukończyć to wyzwanie, musimy doprowadzić do sytuacji, w której w powietrzu lewituje 20 kul energii, a następnie wchłonąć je wszystkie na raz naciskając np. L3. Nie sposób je policzyć w trakcie walki, więc trzeba to zrobić na oko (20 to bardzo dużo, więc powinna się utworzyć dość spora chmura). Najlepiej zrobić to w miejscu, w którym wyskakują na nas trzy duże wilkołaki (potrzeba mocniejszych wrogów). 2-8 Pokonaj Kamiennego Tytana w 1:59 (1 minuta i 59 sekund) Ta sama zasada, co w przypadku z Lodowym Tytanem. Na początku walki (dopiero po rzuceniu w tytana kamieniem!) używamy kryształu i jak najszybciej dobiegamy do tytana, bo liczy się każda sekunda. Ta walka jest trudniejsza i może wymagać kilku(nastu?) podejść - zależy od umiejętności. Mnie udało się skończyć z 8 sekundowym zapasem, jednak nawet tyle czasu nie starczy, by nadrobić ewentualny błąd, dlatego bardziej opłaca się od razu wczytać ostatni stan gry. http://www.youtube.com/watch?v=IlaxA68SJqo 2-9 Ukończ poziom pokonując Czarnego Rycerza nie używając magii światła Wystarczy dużo unikać i uważać, aby nie stracić bezsensownie zdrowia poprzez stawanie na czarnych kałużach. Najważniejsza zasada: nie naciskać . Trials - Chapter III Ukończ wszystkie wyzwania w Rozdziale III Spoiler 3-1 Ukończ poziom zabiwszy 15 wrogów ogłuszonych przez wróżki Wróżek używamy naciskając . Po wypuszczeniu będą one rozpraszać słabszych wrogów, aż ich ogłuszą. Wystarczy zabić wilkołaki, podczas gdy są ogłuszone. 3-2 Ukończ poziom zabijając Mrocznego Pana Wilkołaków nie używając magii światła () Wydaje się proste, nie naciskać , jednak ta walka jest dość trudna (jeśli jesteś dobry w unikaniu, to nie sprawi dużo problemów). Cornell porusza się bardzo szybko, więc nie mamy szans na puszczenie w niego więcej niż 2-3 noży (jest na nie uczulony), bo zaraz musimy wykonać unik. Warto też uważać podczas Cut-Sceny po pokonaniu Cornella - jedno złe naciśnięcie, a zostaniemy przez niego rozsmarowani i bardzo możliwe, że trial trzeba będzie robić do początku. Trials - Chapter IV Ukończ wszystkie wyzwania w Rozdziale IV Spoiler 4-1 Ukończ poziom zabiwszy Ogra bez odnoszenia jakichkolwiek obrażeń Dość trudny trial. Na samym początku Ogr będzie mógł nas zranić tylko swoją ręką wystającą ze ściany. Lepiej mieć w tym momencie zapas energii cienia, ponieważ trzeba się z nim szybko uprać (ma kilka ataków, których bardzo trudno uniknąć) - najlepiej używać noży, albo wzmacniać ataki Combat Cross'a magią cienia. Po pokonaniu go, przeskakujemy na drugą platformę i tu dochodzi już do normalnej walki. Po lewej stronie jest kapliczka energii, więc najlepiej od razu się do niej udać i uzupełnić energię cienia. Ogr ma 3 podstawowe ataki: uderzenie obiema rękami (trzeba się ustawić między nimi - wtedy można wykonać kilka combosów zanim podniesie ręce), machnięcie i uderzenie wytwarzające falę. Jeśli już będziemy ginąć, to za sprawą tego ostatniego -.- Gdy wyłupimy mu jedno oko, będzie dodatkowo próbował nas zmiażdżyć wielkim kamieniem. Po oślepieniu go, będzie próbował nas wywęszyć. Gdy mu się uda, będzie wyprowadzał bardzo szybkie ataki, więc trzeba mieć się na baczności. Ciekawostka: wprawne oko zauważy podobieństwo zakończenia walki Gabriela z ogrem do zakończenia walki Kratosa z Hefajstosem w trzeciej części God of War. 4-2 Ukończ poziom pokonując Wiedźmę-Wronę nie zabijając więcej niż dwoje jej dzieci Na samym początku, przed walką, musimy zabić 2 wrogów (to są właśnie dzieci wiedźmy). Po tym rozpocznie się właściwa walka i od tej pory nie możemy już zabić nikogo oprócz wrony. Gdy będzie rzucała jajkami, trzeba je złapać naciskając i odrzucić. Trials - Chapter V Ukończ wszystkie wyzwania w Rozdziale V Spoiler 5-1Ukończ poziom odzyskawszy skradzione przez Chupacabrę relikty w 2 minuty Łatwe wyzwanie, wystarczy biec przed siebie ignorując przeciwników. Gdy będziemy wspinać się do Chupacabry trzeba użyć wróżki, aby odwrócić jej uwagę, bo w przeciwnym razie nas zrzuci. 5-2 Ukończ poziom nie pozwalając Zobekowi na zabicie ani jednego Ghoula Trzeba uważać, aby Zobek nie zrobił nam kill-steal'a, najlepiej używać magii, aby szybko pozbyć się Ghouli. 5-3 Ukończ poziom nie pozwalając Zobekowi upaść podczas walki Nie można dopuścić do tego, żeby Zobek klęknął na kolanach podczas gdy będziemy walczyć z wampirami. Najlepiej trzymać się przy nim i zabijać tylko te wampiry, które go atakują/są obok. 5-4 Ukończ poziom rozwiązując zagadkę z lustrami i światłem w 2 minuty Może wymagać kilku powtórzeń, ponieważ trzeba się zwijać - 2 minuty to mało czasu na skończenie tego trialu. Kluczem jest zapamiętanie ustawienia luster i szybkie pozbycie się przeciwnika na samym końcu. 5-5 Ukończ poziom niszcząc 100 obiektów w danym czasie Nie tyle trudne, co denerwujące. Często brakuje dosłownie kilku obiektów. Najlepiej poćwiczyć sobie parę razy, zobaczyć gdzie są obiekty i zapamiętać je. W miejscu gdzie atakują nas gremliny można śmiało użyć kryształu - zaoszczędzi to sporo czasu i pozwoli na bezstresowe ukończenie wyzwania. 5-6 Ukończ poziom uderzając dużego wampira 4 razy pod rząd jego własnym ostrzem Na samym początku zwrócę uwagę na to, że nie można zaatakować wampira w żaden inny sposób niż odrzucając jego ostrze. Wystarczy poczekać aż nim rzuci i gdy ostrze będzie blisko nas nacisnąć . Po tym zostanie on ogłuszony, lecz nie można go atakować, ponieważ licznik wróci do 0. 5-7 Ukończ poziom zabiwszy trzech szkieletów wojowników bez niszczenia ich tarcz Tarcze wojowników niszczą się od ciężkich ataków lub magii. Aby tego uniknąć wystarczy rzucić kilka butelek wody święconej i mamy zaliczone kolejne łatwe wyzwanie. Trials - Chapter VI Ukończ wszystkie wyzwania w Rozdziale VI Spoiler 6-1 Ukończ poziom zabiwszy 3 szkielety jeżdżąc na Wargu Podczas walki ze szkieletami na początku poziomu wystarczy poczekać aż z klatki zostanie wypuszczony Warg. Wystarczy na niego wejść i zrobić ze szkieletami co trzeba. 6-2 Ukończ poziom zabiwszy 15 Mandragor w 15 sekund Wkurzające, nawet bardzo - wymaga cierpliwości. W ogrodzie trzeba znaleźć duży obszar ze statuą, którą można przesuwać i poczekać aż zbierze się trochę Mandragor. Można w nie rzucać wodą święconą, eksplodującymi nożami lub używać Ultimate Light Combo. 6-3 Ukończ poziom wygrywając wampirze szachy nie tracąc więcej niż 3 pionki AI często zachowuje się podczas gry irracjonalnie i należy to wykorzystać. Gdy wrogi pionek atakuje nasz, wystarczy nekromantą przyzwać w jego pobliże Ghoul'a, a wtedy wrogi pionek nagle zmieni swój obiekt zainteresowania. Czasem może to nam pomóc (na przykład gdy oba pionki mają mało HP). Można w ten sposób zaspamować wrogów. Na pierwszy front należy posłać wilkołaki i wspomagać je przyzywając Ghoule lub atakując Nekromantą z daleka (2 pola). Nie powinno sprawić problemu, a wprost przeciwnie, może dać dużo frajdy. 6-4 Ukończ poziom i zabij Rzeźnika po tym jak użyje w kuchni 15 przedmiotów Cała walka toczy się w kuchni. Rzeźnik będzie rzucał w nas nożami i innymi przedmiotami, których wystarczy unikać (mięso, które Rzeźnik zjada, aby się uleczyć również się liczy). Gdy licznik wskaże 15, można go skopać. Trials - Chapter VII Ukończ wszystkie wyzwania w Rozdziale VII Spoiler 7-1 Ukończ poziom rozwiązując zagadkę w 7 ruchów Zrzucając kulki trzeba doprowadzić do tego, aby wszystkie przegrody świeciły się na zielono. Kolejność: lewa, środkowa, środkowa, środkowa, środkowa, środkowa, prawa. 7-2 Ukończ poziom i pokonaj mechanicznego pająka używając tylko cewki Tesli Podczas walki z pająkiem trzeba poczekać aż będziemy mogli aktywować generator Tesli, następnie zwabić go w obręb pierścienia i jak najszybciej wrócić do włącznika. Trzeba uważać, żeby nie uderzyć go przez przypadek, ponieważ skutkuje to przerwaniem wyzwania. 7-3 Ukończ poziom zabiwszy 10 zabawek Laury Wystarczy nie używać chwytu () i zabić 10 lalek normalnymi atakami. Trials - Chapter VIII Ukończ wszystkie wyzwania w Rozdziale VIII Spoiler 8-1 Ukończ poziom zabiwszy 10 gremlinów rzucając nożami Żadna filozofia, kolejne banalne wyzwanie. 8-2 Ukończ poziom i dostań się do górnego korytarza w 4:59 (4 minuty i 59 sekund) Pamiętam, że rwałem sobie przy tym wyzwaniu włosy z głowy. Jednym błędem można sobie zafundować ponowny przelot przez ten poziom. Jeszcze ten cholerny pająk na samej górze dodatkowo psuje krew. Można kupić sobie trochę czasu na walkę z nim używając w niektórych miejscach podwójnego skoku, jednak trzeba to robić ostrożnie. Cierpliwości i się uda. 8-3 Ukończ poziom po utrzymaniu pełnego paska Focus przez 60 sekund Też trudne wyzwanie, jednak jeśli jest się dobrym w unikach, to nie powinno sprawiać problemów. Trzeba tu stosować taktykę "hit and run". Jeśli przez dłuższy czas po naładowaniu paska Focus nie uderzymy Orloxa, pasek zacznie się wyczerpywać i licznik czasu się wyzeruje, dlatego tak ważne jest uderzanie go często. Warto też wspomnieć o tym, aby nie używać żadnej magii, ponieważ skutkuje to natychmiastowym niezaliczeniem wyzwania. 8-4 Ukończ poziom zmuszając Panią Wampirów do zabicia 10 jej własnych żołnierzy Carmilla podczas walki będzie przyzywać pomniejsze wampiry. Ona sama w tym czasie będzie schowana za barierą i od czasu do czasu będzie używać błyskawicy. Trzeba trzymać się blisko wampirów, aby samemu móc zrobić unik przed błyskawicą, a im zafundować usmażenie. Trials - Chapter IX Ukończ wszystkie wyzwania w Rozdziale IX Spoiler 9-1 Ukończ poziom zabiwszy 10 bezgłowych ciał nie dając się złapać Wystarczy dużo skakać i używać Aerial Combosów, a licznik bardzo szybko wskaże 10. 9-2 Ukończ poziom zdobywając wszystkie 3 klucze strasząc wrony tylko 13 razy To kolejne wyzwanie-zagadka. Trzeba będzie straszyć wrony, aby usiadły na właściwych palach. Oto rozwiązanie: http://youtu.be/PoQDR4vhfKo 9-3 Ukończ poziom nie wpadając w żadną pułapkę w pozytywce Pozytywka jest trudna tylko dlatego, że w przypadku błędu, trzeba wszystko zacząć od nowa. Obejrzenie jakiegokolwiek filmu na youtube przed próbą może być bardzo pomocne. Trials - Chapter X Ukończ wszystkie wyzwania w Rozdziale X Spoiler 10-1 Ukończ poziom po otrzymaniu 100 punktów obrażeń od mgły Wystarczy stanąć we mgle (upewniając się uprzednio, czy ma się wystarczająco dużo HP) i poczekać aż licznik wskaże 100. 10-2 Ukończ poziom nie pozwalając Pan'owi na zregenerowanie zdrowia Trzeba dużo blokować i pod żadnym pozorem nie dać się uderzyć przez jego magię - w przeciwnym wypadku zregeneruje sobie część zdrowia i wyzwanie od nowa. Znów przydaje się dobre unikanie i blokowanie. 10-3 Ukończ poziom zabiwszy 20 zombie jednym Aerial Combo Po odzyskaniu swoich reliktów od Chupacabry i przejściu do następnego obszaru z dwoma gongami, zauważymy dużą grupę zombie. Wystarczy poczekać, aż się zbiorą w skupioną grupę i użyć jakiegokolwiek Aerial Combo (np. , , lub , , ). 10-4 Ukończ poziom zabiwszy 15 pełzających ciał przyzwanych przez Grabarza Podczas walki przeciwko Grabarzowi (Gravedigger), będzie on przyzywał po 3 wrogów tego typu. Wystarczy skupić się na nich, dopóki nie uzyskamy interesującej nas liczby na liczniku. Trials - Chapter XI Ukończ wszystkie wyzwania w Rozdziale XI Spoiler 11-1 Ukończ poziom zabiwszy 60 Kosiarzy Wyzwanie jest dość łatwe. Jedynym utrudnieniem jest to, że Kosiarze mogą zabić od razu, nawet przy pełnym pasku zdrowia. Po zabiciu 60 lepiej po prostu od nich uciekać. 11-2 Ukończ poziom pokonując Kościanego Smoka w 4:59 (4 minuty i 59 sekund) Walka ze smokiem polega na tym samym co walki z tytanami, jednak jest dużo łatwiejsza niż poprzednie. http://www.youtube.com/watch?v=daMtFqNLDrg Trials - Chapter XII Ukończ wszystkie wyzwania w Rozdziale XII Spoiler 12-1 Pokonaj szatana nie zostając uderzonym przez magię przeciwnego koloru Ta walka to prawdziwa żonglerka typami magii. Jak tylko szatan włączy, dajmy na to, magię cienia, od razu przełącz się na ten sam typ magii. Gdy zostanie ogłuszony, na ziemi będą widoczne różnokolorowe bariery. Trzeba je przechodzić spokojnie, bo inaczej kapota. Master Jeweler Znajdź wszystkie ukryte klejnoty magii Podaję film, w którym od razu pokazane są wszystkie klejnoty razem z arkami bractwa zawierającymi upgrade'y. Spoiler Film z lokalizacjami klejnotów i ulepszeń z pierwszego rozdziału. Pozostałe są w innych filmikach z tej samej serii, tego samego autora. youtube.com/watch?v=4aeqeWdoWl0 Rozdział XII: BRAK PRZEDMIOTÓW Crusade Ukończ grę na poziomie trudności Knight Dodatkowo otrzymamy trofea za niższe poziomy trudności. Epic Victory Ukończ grę na poziomie trudności Paladin Dostępne po uprzednim ukończeniu gry na dowolnym poziomie trudności. Master Fighter Wykup wszystkie combo Veteran Zdobądź 100.000 punktów doświadczenia Master Improver Znajdź wszystkie arki bractwa Patrz - Master Jeweler. Chapter I Pokonaj Lodowego Tytana Chapter II Zdobądź mroczną rękawcę Chapter III Zdobądź moc pierwszego Pana Ciemności Chapter IV Pokonaj Wiedźmę-Wronę Chapter V Dostań się do zamku wampirów Chapter VI Opuść refektarz z kluczem Rzeźnika Chapter VII Przeżyj potyczkę z Laurą Chapter VIII Zdobądź moc drugiego Pana Ciemności Chapter IX Przekonaj Babę Yagę do otwarcia portalu do krainy Nekromantów Chapter X Pokonaj Grabarza Chapter XI Zdobądź moc trzeciego Pana Ciemności Chapter XII Pokonaj szatana i uratuj świat Dark Collector Znajdź wszystkie 30 klejnotów magii cienia Patrz - Master Jeweler. Light Collector Znajdź wszystkie 30 klejnotów magii światła Patrz - Master Jeweler. Green Collector Znajdź wszystkie 30 klejnotów życia Patrz - Master Jeweler. Master Philantropist Wykup wszystkie artworki Artworki odblokowują się po przejściu każdej misji. Jest ich dość sporo, więc nie opłaca się marnować punktów doświadczenia na ich wykupywanie, jeśli nie ma się wszystkich umiejętności. Skirmish Ukończ grę na poziomie trudności Squire Gest Ukończ grę na poziomie trudności Warrior Dodatkowo otrzymamy trofeum za niższy poziom trudności. Welcome to the Club Wykup jedno combo Brawler Wykup 15 combo Experienced Zdobądź 1.000 punktów doświadczenia Seasoned Zdobądź 20.000 punktów doświadczenia Życzę miłego czasu spędzonego z grą i moim poradnikiem Nie jestem autorem filmów, do których linki zamieściłem. Proszę nie kopiować poradnika bez mojej zgody. Lars06 edit Poprawione czcionki popsute przez nowy interfejs forum + dodane linki/opisy, które tajemniczo zniknęły. Edytowane 19 Wrzesień 2019 przez Lars06 11 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 13 Październik 2011 Bardzo dobry poradnik, dzięki za napisanie :D Liczymy na więcej :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darayavahus 792 Napisano 13 Październik 2011 Ja bym tak nie straszył tym paladynem, po zdobyciu Ultimate Shadow/Light gra staje się niezwykle prosta tak jak i wyzwania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lars06 420 Napisano 13 Październik 2011 (edytowane) Może masz rację, jednak pamiętaj, że to iż Tobie nie sprawił trudności nie znaczy, że innym również nie sprawi ;) Mną też jakoś paladyn nie pozamiatał, ale do najłatwiejszych nie należał. Poza tym, nie wszystkie wyzwania polegają na walce i Ultimate Shadow/Light na wiele może się nie zdać. Edytowane 13 Październik 2011 przez Lars06 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaisus 208 Napisano 31 Grudzień 2011 (edytowane) Doobry poradnik ;] Nie jestem jakimś ,,super maniakiem'' dlatego pomógł mi co nie co ;] Zostawiam + i spadam ;] Edytowane 31 Grudzień 2011 przez Kaisus Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gideja 0 Napisano 25 Marzec 2019 W poradniku jest błąd chapter 10-3 jest napisane ukończ poziom zabiwszy 10 zombie jednym ariel combo.A wyzwanie jest tak naprawdę Musimy zabić 20 Zombies gdy wyrzucimy ich w powietrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lars06 420 Napisano 19 Wrzesień 2019 W dniu 25.03.2019 o 14:36, gideja napisał: W poradniku jest błąd chapter 10-3 jest napisane ukończ poziom zabiwszy 10 zombie jednym ariel combo.A wyzwanie jest tak naprawdę Musimy zabić 20 Zombies gdy wyrzucimy ich w powietrze Dzięki za komentarz, racja, był błąd w liczbie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach