Skocz do zawartości
gowen02

Fifa 12 Kradzież Płyty Z Pudełka.

Rekomendowane odpowiedzi

Jasne,typowo polskie Polak musi wydymać Polaka,bo inaczej się nie da,ale być dymanym,to już każdy się oburza.

Jak Ktoś komuś zaufa,uwierzy i w dobrej wierze pomorze, trzeba mu dowalić,bo to frajer,a ja będę miał dwie gry.Dobrze,że nie jesteś kierownikiem :thumbsup:

Oj Rufi, Rufi jeszcze nie raz cie wydymają i dojdziesz do wniosku że lepiej dymać niż być dymanym :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie biznes to biznes.

Te minusy to dali ci którzy jako "kierownik sklepu" bez problemu wyskoczyli by z 200zł i dali kolesiowi gierkę.

w pelni sie ze mna zgadzasz i dlatego dajesz "-" przy moich postach <_<

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj Rufi, Rufi jeszcze nie raz cie wydymają i dojdziesz do wniosku że lepiej dymać niż być dymanym :thumbsup:

No to jeden z tematów bez końca,jednak pozostanę przy swoimyes.gif.

Autorowi wątku życzę,żeby mu się powiodło w negocjacjach z Empikiem,jak mu nie pójdzie,to pewnie będzie ich omijał z daleka,pewnie Ktoś,kto się dowie o tej historii,albo czytał też się zastanowi nad zakupami w Empiku,więc teoretycznie mają więcej do stracenia niż zyskania,ale to tylko teoria,sam jestem ciekaw jak sie sprawa skończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cały ten temat "śmierdzi". Po pierwsze w Empikach są tylko pudełka z adnotacją, że gra znajduje się w innym miejscu. Nawet jeśli na pudełku nie było przez przypadek stosownej informacji, to czuć przecież, że bierze się samo pudełko. Po trzecie, sprzedawca przy kasie powinien włożyć grę do pudełka. Po czwarte jeśli tego z jakiś przyczyn nie zrobił, to przecież są kamery i można łatwo dojść prawdy zgłaszając pomyłkę u kierownika sklepu.

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w pelni sie ze mna zgadzasz i dlatego dajesz "-" przy moich postach <_<

Na innym forum(gdzie mam dłużej konto) jest minus po prawej a plus po lewej dlatego klikam - z przyzwyczajenia nie tylko tobie z resztą taki psikus zrobiłem...

Sorka

Edytowane przez Tom21

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego kill zapewniam cię, że nie mam na celu, tym bardziej w święta, bić piany dla jaj. Sytuacja mnie bardzo dotknęła, dlatego ją opisałem. I nie chodzi tu o pieniądze, bo akurat mam takie dochody, że wydanie kolejnych 200 zł nie jest az dla mnie takim wielkim problemem, chodzi o pewne zasady.

Wcześniej w tym samym EMPIKU zakupiłem prosto z półki grę Eyepet i przyjaciele, i gra była zafoliowana w pudełku i nikt mi nie wkładał gry po zakupie. Także i tym razem gra była w folii, szkoda tylko że nie zauważyłem że w przeciętej... Sam mam nadzieję, że w tym sklepie są kamery i będzie można udowodnić przynamniej tyle, że pudełko było przecięte...a być może sklep po prostu zachowa się ok i sprawę szybko się załatwi. O efektach bede informował. A jak widac powyżej mój przypadek nie jest odosobniony - patrz post Pani która zakupiła Battlefielda 3.

Edytowane przez gowen02

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cały ten temat "śmierdzi". Po pierwsze w Empikach są tylko pudełka z adnotacją, że gra znajduje się w innym miejscu. Nawet jeśli na pudełku nie było przez przypadek stosownej informacji, to czuć przecież, że bierze się samo pudełko. Po trzecie, sprzedawca przy kasie powinien włożyć grę do pudełka. Po czwarte jeśli tego z jakiś przyczyn nie zrobił, to przecież są kamery i można łatwo dojść prawdy zgłaszając pomyłkę u kierownika sklepu.

Ktoś tutaj chyba robi wała i tyle.

Ludzie to maja pomysły mellow.gifKoleś obmyśla co by tu napisać,wchodzi na forum,pisze post,traci czas,a to wszystko po to,żeby nas zrobić w "wała".Zastanów się trochę dry.gifSwoją drogą u mnie w empiku nie ma czegoś takiego jak wkładanie płyty przy kasie,nie wiem jak w innych empikach.I małe szanse są że poczuje że w środku nie ma płyty w drodze do kasy.Właśnie podniosłem pudełko z bfa3 bez płyty z książeczkami,trochę nim pomachałem i słychać stukanie - jakby płytka,jednak to były książeczki.Wziąłem pudełko z fifą w którym była płyta i książeczki.Pomachałem i też jest stukanie.Płyta waży bardzo nie wiele,więc mógł nie poczuć że jej tam nie ma.Resztę drogi niósł ją w siatce,więc już nie było szansy żeby poczuł że nie ma w środku płyty.Przynajmniej ja to tak widzę.

Co do autora tematu - mam nadzieje,że wszystko się wyjaśni i dostaniesz płytę.Nie dość,że w Empiku drogo,to jeszcze takie rzeczy się dzieją.

  • Like 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze w Empikach są tylko pudełka z adnotacją, że gra znajduje się w innym miejscu.

Zapewniam Cię że nie w każdym. Ostatnio kupowałem GoW Collection 2 i babka przy kasie zwyczajnie ściągnęła to grube pudełko plastikowe w czujnikiem , wyjęła z niego pudełko z grą i mi wręczyła.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłam uncharted 3 wersja limitowana (nie batlefield3 ) i tam płyta powinna być w przegródce w książeczce. która jest tekturowa więc nie ma bata aby cokolwiek latało bądź stukało.... ewidentnie ktoś ją wyjął zwłaszcza, że folia na płycie nie była oryginalna z hologramem jak to jest w innych grach. Niestety mój mąż nie zwrócił na to uwagi.... no bo kto tak naprawdę zwraca uwagę na to zwłaszcza w pośpiechu.... poza tym płyta była w kartoniku - tak zapakowali w magazynie Empik. com....

Wszystkim, którzy mówią, że jesteśmy frajerami bo daliśmy się wrobić życzę takich samych wrażeń.... choć myślę , że oni nie mają dzieci i nie wiedzą co to zawód i łzy na twarzy dziecka..... Zastanówcie się co piszecie bo to świadczy tylko o was!!! Żenada i wstyd jakie pokolenie nam rośnie!!!

Edytowane przez joasec
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam w ciul wątpliwości co do winy samego sklepu czy obsługi. W tym roku kupując koncert szwagrowi normalnie otworzyłem pudełko, przeglądnąłem zawartość, po czym Pana z obsługi poprosiłem o zafoliowanie. Korzystałem z takiej możliwości kilka razy w różnych Empikach w całym kraju. Wątpie więc że ktoś bawiłby sie w nacinanie. Zerwaliby folie, wyciągneli płyte i kulturalnie zgrzali nową na pudełku. Zreszta pomyslmy logicznie, samo naciecie jednej strony nie dałoby możliwości otwarcia pudełka, musialoby być objechane też przy górnej i dolnej krawedzi grzbietu, no chyba że plytka byla wypięta, latała luzem i ktoś sobie ją jakoś wygrzebał/wytrzepał ze środka. Gowen02 pisze jednak że nie ma książeczki,a to już nie byłoby tak proste jak wyjęcie samego krążka. Taka folia objechana po 3/4 obwodu nie trzymałaby sie kupy, można się tylko domyślać jakaż to tajna moc trzymała ją na miejscu.

Niewiele tu pomożemy, możemy jedynie w oczekiwaniu na dzień roboczy w którym Gowen02 stanie o 9:00 w drzwiach empiku ściskając w dłoniach puste pudełko, tylko ponarzekać jakie to krzywdy nam wyrządziły złe sieci handlowe i czychający na naszą nieuwagę sprzedawcy ...

BTW: Nie zdziwiłbym się gdyby się okażało że ktoś tą grę kupił, wyjął płytę i oddał, to też jednaj tylko kolejny domysł.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupilam w media markt film po powrocie okazalo sie ze w srodku nie ma plyty, zadzwonilam odrazu ale pojechalam dopiero po 3 dniach i bez problemu wymienili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba czas zauwazenia braku czegos ma tu kluczowe znaczenie. po 3 tygodniach moga byc z tym problemy niestety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A potem takie gry trafiają na aledrogo z psełdo opowieścią dlaczego nie ma pudełka. Oczywiście aledrogo olewa sobie moje raporty.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czas nie ma żadnego znaczenia, szczególnie w okresie przedświątecznym bo nikt nie używa rzeczy przeznaczonej na prezent. Musicie liczyć na na dobrą wolę sklepu bo ewentualne sądowe postępowanie dowodowe będzie trudne choć nie niemożliwe, bo z tego co tu czytamy to przypadki takie się zdarzają a Empik doskonale o tym wie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czas ma znaczenie. Ja kupiłem koledze z klasy (przyjacielowi) grę na PS3 za 200zł i on nie miał płyty, ani CD-KEYA. I pojechałem z nim, bo "cudem" (bo rzadko zostawiam paragon) zostawiłem paragon i nam z litości oddali... Ale patrzyli jak na debili i siedzieliśmy tam 2h żeby sprawdzić na monitoringu, że tam kupiłem i to było o 9 jak otwierali :) Więc miałem szczęście może ty też będziesz miał. Podasz im datę itd. może uwierzą :) Szczęścia i powodzenia życzę :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Stach86

Czym dłużej będzie wzlękał tym trudniej będzie mógł odzyskać grę lub pieniądze, ponieważ łatwiej znaleźć w monitoringu, a po drugie czym dłużej tym gra traci na wartości..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w pelni sie z toba zgadzam. nie rozumiem tylko dlaczego tyle "-" dostales. ludzie chyba nie moga zrozumiec ze w biznesie nie ma miejsca na sentymenty.

faktycznie byloby milo gdyby okazalo sie, ze przez gapiostwo któregos pracownika plyta zostala na sklepie i ci ja bez problemu wydadza. ale jak tak nie bedzie nic nikomu nie udowodnisz i niestety wrocisz bez gry.

powiem teraz brzydko.

chcialbym zebys byl takim kierownikiem w empiku i zeby kazdy klient mogl ciebie tak "wy**mać". nie mowie ze autor tematu chce tak zrobic, bo pewnie faktycznie miał pecha. sam chyba nigdy nie bedziesz kierownikiem bo firme pewnie z torbami bys puścił :whistling:

autorowi tematu zycze jak najlepiej. sam mialem podobny przypadek. kupilem drukarke laserowa. dopiero w domu (50 km od sklepu mieszkam) zorientowalem sie (godzina kolo 20.30 - sklep otwarty do 21) ze nie dostalem do niej tonera. od razu zadzwonilem do sklepu i wszystko wyjasnilem. na drugi dzien pojechalem tam i toner mi wydali. nawet za koszty podróży oddali 50 zł. wiec jakby to zostalo szybko wykryte tak jak u mnie to w twoim przypadku mogloby sie to skonczyc podobnie. ale po takim odstepie czasu moze byc roznie

Powiem Ci kolego, ze sie mylisz. Wystarczy, ze przyjdzie krzykacz, zrobi afere, poszczuje kotem, a na dodatek ma racje... jesli dzialasz fer to oddasz towar, bo jesli nie to delikwent moze zrobic taka afere, ze stracisz sporo klientow i szacunek do twojej firmy spadnie. Taka fifa dla empiku to mały pikuś. Akurat w tej kwestii cos wiem, bo moj ojciec w tym siedzi i czasami ludzie zwracaja prostownice, kosmetyki itd... towar wymieniamy, bo staly klient juz pieniazkow moze wiecej nam nie dac, a straty na wymianie sa praktycznie ZEROWE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to napisz gdzie twoj tato pracuje to spora liczba graczy wybierze sie tam po "różne fanty" X 2 :whistling:

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym otrzymaliśmy nową płytkę..... Reklamacja załatwiona od ręki!!!

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wychodzi na to że doskonale wiedzą jaki mają burdel albo już zwolnili złodzieja :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja sprawa również załatwiona od ręki bez problemów. Tzn. reklamacja uwzgledniona - akurat brakło gry na sklepie - została zamówiona na moje nazwisko i w ciągu tygodnia będę miał. Była tez propozycja oddania pięniążków ale nie chciałem bo grę kupowałem w promocji za 139,99 zł i nigdzie bym za tyle nie kupił. Z tego co sie dowiedziałem mieli 3 inne przypadki z tą grą widac ktoś działa taśmowo i to nie na sklepie ale gdzieś wcześniej.... Duzy plus dla EMPIKU za pozytywne załatwienie sprawy. Temat uważam za zakończony.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja sprawa również załatwiona od ręki bez problemów. Tzn. reklamacja uwzgledniona - akurat brakło gry na sklepie - została zamówiona na moje nazwisko i w ciągu tygodnia będę miał. Była tez propozycja oddania pięniążków ale nie chciałem bo grę kupowałem w promocji za 139,99 zł i nigdzie bym za tyle nie kupił. Z tego co sie dowiedziałem mieli 3 inne przypadki z tą grą widac ktoś działa taśmowo i to nie na sklepie ale gdzieś wcześniej.... Duzy plus dla EMPIKU za pozytywne załatwienie sprawy. Temat uważam za zakończony.

Gratuluje,coś czułem,że załatwią.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja sprawa również załatwiona od ręki bez problemów ...

Dzięki za info, cieszymy się razem z Tobą z pozytywnego załatwienia sprawy, miłego dnia :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×