erwines 95 Napisano 6 Styczeń 2012 (edytowane) Ledwo co pojawiły się informacje o nowej odsłonie serii DiRT, a tu już Codemasters zdradziło co nieco o dalszych losach cyklu. Dobre wieści są takie, że firma chce powrócić do korzeni, czyli możemy liczyć na większą ilość rajdów w DiRT 4. Tak więc szykują się nam dwie gry od Codemasters: DiRT Showdown czyli gra skupiająca się na destruction derby, gymkhana i totalnym arcade oraz czerpania radości z kręcenia bączków po placu. No i DiRT 4 który to ma skupiać się na rajdach z bardziej realistycznym modelem jazdy. Jak dodaje Mike Chapman, projektant serii - "DiRT Showdown zaoferuje nowy rodzaj przeżyć, natomiast DiRT 4, skupi uwagę na elementach tradycyjnych dla serii. To, że rozmawiamy w tym momencie na temat DiRT 4, pokazuje iż zależy nam na spełnianiu, a nawet wyprzedzaniu oczekiwań fanów serii" Ciekaw jestem co z tego wyjdzie. W DiRT 3 chcieli upchać wszystko naraz i w efekcie dostaliśmy naprawdę sporo trybów i dyscyplin ale tylko po trochu tak więc rozbicie tego na dwie gry to świetny pomysł. Edytowane 4 Czerwiec 2012 przez erwines Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
racer 128 Napisano 9 Styczeń 2012 (edytowane) Ledwo co pojawiły się informacje o nowej odsłonie serii DiRT, a tu już Codemasters zdradziło co nieco o dalszych losach cyklu. Dobre wieści są takie, że firma chce powrócić do korzeni, czyli możemy liczyć na większą ilość rajdów w DiRT 4. Tak więc szykują się nam dwie gry od Codemasters: DiRT Showdown czyli gra skupiająca się na destruction derby, gymkhana i totalnym arcade oraz czerpania radości z kręcenia bączków po placu. No i DiRT 4 który to ma skupiać się na rajdach z bardziej realistycznym modelem jazdy. Jak dodaje Mike Chapman, projektant serii - "DiRT Showdown zaoferuje nowy rodzaj przeżyć, natomiast DiRT 4, skupi uwagę na elementach tradycyjnych dla serii. To, że rozmawiamy w tym momencie na temat DiRT 4, pokazuje iż zależy nam na spełnianiu, a nawet wyprzedzaniu oczekiwań fanów serii" Ciekaw jestem co z tego wyjdzie. W DiRT 3 chcieli upchać wszystko naraz i w efekcie dostaliśmy naprawdę sporo trybów i dyscyplin ale tylko po trochu tak więc rozbicie tego na dwie gry to świetny pomysł. Obecnie na PS3 dla mnie najlepsze tytuły wyścigowe to (wszystkie trzy stawiam na pierwszym miejscu) GT5, DIRT3 oraz F1. Jeśli DIRT4 pójdzie w kierunku symulacji lub raczej semi symulacji, to moim zdaniem będzie to krok w dobrym kierunku, gra straci na egelitarności a zyska na elitarności.... tylko nie wiadomo czy to się opłaci, ponieważ zderzenie nowego GT6 z nowym DIRT4, może być ryzykowne dla wydawcy naszej ulubionej serii (chyba że DIRT4 zostanie wydany znacznie wcześniej). Jeszcze ciekawi mnie co z nowym Gridem tu także (z podobnego powodu, mianowicie z powodu zeszłorocznej premiery GT5) póki co, na obiecankach się skończyło. Myślę, że jednak mimo tych subtelności biznesowo - wydawniczych gracze PS3 doczekają się zarówno nowego Grida, jak i GT6 oraz nowego (zapewne równie ekscytującego) DIRT4. Z niecierpliwością zacieram ręce i czekam na wszystkie nowe zapowiadane i oczekujące na oficjalną zapowiedź wszystkie wyżej wymienione tytuły. Pozdrawiam Wszystkich Wasz Racer :thumbsup: Edytowane 9 Styczeń 2012 przez racer 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 9 Styczeń 2012 A co ma GT5 do Grida a tym bardziej Dirta? To kompletnie rożne gry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
racer 128 Napisano 9 Styczeń 2012 A co ma GT5 do Grida a tym bardziej Dirta? To kompletnie rożne gry. Bynajmniej. I właśnie o to chodzi. Dlatego je wymieniłem razem jako moim zdaniem najlepsze z tego gatunku spośród dostępnych na PS3. To czego nie ma w DIRT3 znajdziesz w GT5, to czego nie ma w GT5 znajdziesz w DIRT3 z Gridem jest analogicznie. Gram we wszystkie te tytuły i bawię się znakomicie. Bardzo bym chciał zobaczyć co będzie miała do zaoferowania czwarta odsłona DIRT i druga GRIDA natomiast na GT6 przyjdzie nam prawdopodobnie poczekać dopiero do premiery PS4.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MateoF1 59 Napisano 9 Styczeń 2012 Nie ukrywam że ta wiadomość o tym że powstaną dwie gry z czego jedna ma być typowo rally bardzo mnie ucieszyła :) Mam nadzieję że zrobią jakiś fajny i realistyczny model jazdy, osobiście nie grałem w DIRT3 ale po filmikach np na YT widze że z tym mają lekki problem. W każdym razie czekam z niecierpliwością na DiRT4 :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 9 Styczeń 2012 To samo co piszą odnośnie D4 słyszałem w przypadku D3...także ja zakupię jak stanieje tak do 90zł. Dla mnie powrót = strefy serwisowe, grzebanie w każdym elemencie samochodu, zniszczenia mają wpływ na jazdę, niszczenie się więcej elementów niż tylko silnik czy "opony", DUŻO więcej odcinków do jeżdżenia, kampania w trybie kariery, zaczynamy od szmelcu, zarabiamy hajs i potem kupujemy sobie kolejne fajne furki, albo usprawniamy obecną, również element ze sponsorami bardzo mi się podoba, także mogliby go tutaj też użyć. Odnośnie modelu sterowania to chciałbym, żeby w końcu na kierownicy dało się normalnie pograć. Bo jakkolwiek nie ustawiłem kiery w D3 to czułem niedosyt, albo była zbyt czuła i minimalny skręt powodował, że można było pokonywać nawroty, albo za bardzo, że trzeba było machać kółkiem jak głupim, nawet na łagodnych zakrętach. Mówiąc krótko...niech w końcu zrobią coś na wzór starego Colina, a nie wymyślają pierdół pod hamburgerów, którzy i tak nie mają pojęcia co to są prawdziwe rajdy (wyścigi zresztą też). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
racer 128 Napisano 9 Styczeń 2012 (edytowane) To samo co piszą odnośnie D4 słyszałem w przypadku D3...także ja zakupię jak stanieje tak do 90zł. Dla mnie powrót = strefy serwisowe, grzebanie w każdym elemencie samochodu, zniszczenia mają wpływ na jazdę, niszczenie się więcej elementów niż tylko silnik czy "opony", DUŻO więcej odcinków do jeżdżenia, kampania w trybie kariery, zaczynamy od szmelcu, zarabiamy hajs i potem kupujemy sobie kolejne fajne furki, albo usprawniamy obecną, również element ze sponsorami bardzo mi się podoba, także mogliby go tutaj też użyć. Odnośnie modelu sterowania to chciałbym, żeby w końcu na kierownicy dało się normalnie pograć. Bo jakkolwiek nie ustawiłem kiery w D3 to czułem niedosyt, albo była zbyt czuła i minimalny skręt powodował, że można było pokonywać nawroty, albo za bardzo, że trzeba było machać kółkiem jak głupim, nawet na łagodnych zakrętach. Mówiąc krótko...niech w końcu zrobią coś na wzór starego Colina, a nie wymyślają pierdół pod hamburgerów, którzy i tak nie mają pojęcia co to są prawdziwe rajdy (wyścigi zresztą też). Każdy ma inne subiektywne odczucia z kontaktu ze zmienną nawierzchnią, z właściwościami samochodu. Jest wiele rzeczy, które pozostawiają wiele do życzenia w modelu jazdy. Mamy tu szereg uproszczeń zwłaszcza przy odwzorowaniu wpływu mokrej nawierzchni szutrowej na wydolność mechanizmu różnicowego, którego regulacja w DIRT3 jest bardzo uproszczona. W GT5 mamy precyzyjniejszą możliwość regulacji mechanizmu różnicowego, ale z kolei nie mamy takich tras ani dyscyplin z taką zmiennością różnorodnej nawierzchni, gdzie można by było się tym pobawić i poeksperymentować bez odczucia niedosytu. Nic nie jest idealne, ale to mi nie przeszkadza grać w jedno i drugie, Tobie z tego co czytam, chyba zdaje się podobnie. Ja jak wiesz gram od lat ma poczciwym Trustmasterze Ferrari F430 FFB i w DIRT3 nie miałem problemów (żadnych) z czuciem nawierzchni wyczuciem hamowania, fizyki jazdy czy czułości kontrolera. Mnie amerykański styl trójki nie przeszkadza, choć przyznaję, Ci trochę racji, że gymkhana, również dla mnie trochę jest egzotyczna, z drugiej strony jest to znakomity poligon do treningu właśnie dobrego czucia fizyki jazdy.... Czy kolejna odsłona DIRT4 pokaże lwi pazur, czy będzie pomyłką proponuję Wszystkim to oceniać nie wcześniej niż po premierze tej gry... Osobiście cieszę się, że zapowiada się ciekawy tytuł ze starej dobrej serii i z niecierpliwością zacieram ręce... Edytowane 9 Styczeń 2012 przez racer Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 9 Styczeń 2012 Pożyjemy zobaczymy. Na pewno nie polecę już na ich paplaninę. Nagadali się przy F1 201o - klapa, F1 2011 - klapa, nagadali przy D3 - klapa... Przy D2 chyba mówili tylko, że odchodzą od konwencji rajdów i każdy wiedział czego się spodziewać i wg mnie tej części wyszło to tylko na dobre. Dla mnie jak na razie najlepsza część z Dirtów to właśnie dwójka, pomimo tej całej otoczki "super fajnego cool" eventu, na który chodzą tylko super fajni ludzie :) U mnie nadzieja pozostaje jeszcze tylko w GRID2. Jak jego spartolą to u mnie CM po prostu nie istnieje... GRID był świetny, tak fajnie zrobionej wyścigówki z tyloma fajnymi trybami i chyba najlepszym driftem z jakim do tej pory miałem do czynienia, to nie spotkałem jeszcze. Nie potrafię zrozumieć tylko, czemu serwery zostały zamknięte...pewnie znowu CM dało dupy pod jakimś względem, bo ludzi do grania cały czas sporo jest. No, ale to nie temat o GRID, także wracamy do D4 :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 9 Styczeń 2012 (edytowane) F1 2011 klapa? A to niby dlaczego? Jeżeli ktoś wierzy ze Dirt 4 będzie choć z grubsza powrotem do starych dobrych czasów Colina 2 to musi byc strasznie naiwny. Nie ma moim zdaniem żadnych szans na coś takiego, kompletnie by sie to nie sprzedało a przecież teraz głownie o sprzedaż chodzi panom z codemasters. Edytowane 9 Styczeń 2012 przez mataman Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MateoF1 59 Napisano 9 Styczeń 2012 F1 2011 klapa? A to niby dlaczego? No tylko nie mów że F1 2011 to twoim zdaniem udana gra bo pękne :) Tyle bug'ów co jest w tej grze to śmiech na sali, to świadczy tylko o zespole CM, oczywiście mogliby naprawić chociaż część absurdalnych błędów gry ale podobnie jak to było z F1 2010 olali graczy ciepłym moczem. Owszem jeśli kupuje się F1 po to aby pograć tydzień i aby leżało potem na półce to może komuś się podoba, ale wierz mi że grająć dłużej w to "arcydzieło", wychodzi to poprostu człowiekowi bokiem. Jedyna frajda to wyścigi online w fajnym gronie bo bez tego to pieniądze były by wydane w 100% w błoto. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 10 Styczeń 2012 Mam calaka w tej grze więc.... Hmmmm, chyba troszkę jednak pogralem ;) Dobra gra, nie jakaś wybitna ale dobra. Oczywiście wersja na ps3 jest najgorsza, ale to już nie mój problem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
racer 128 Napisano 10 Styczeń 2012 (edytowane) Pożyjemy zobaczymy. Na pewno nie polecę już na ich paplaninę. Nagadali się przy F1 201o - klapa, F1 2011 - klapa, nagadali przy D3 - klapa... Przy D2 chyba mówili tylko, że odchodzą od konwencji rajdów i każdy wiedział czego się spodziewać i wg mnie tej części wyszło to tylko na dobre. Dla mnie jak na razie najlepsza część z Dirtów to właśnie dwójka, pomimo tej całej otoczki "super fajnego cool" eventu, na który chodzą tylko super fajni ludzie :) U mnie nadzieja pozostaje jeszcze tylko w GRID2. Jak jego spartolą to u mnie CM po prostu nie istnieje... GRID był świetny, tak fajnie zrobionej wyścigówki z tyloma fajnymi trybami i chyba najlepszym driftem z jakim do tej pory miałem do czynienia, to nie spotkałem jeszcze. Nie potrafię zrozumieć tylko, czemu serwery zostały zamknięte...pewnie znowu CM dało dupy pod jakimś względem, bo ludzi do grania cały czas sporo jest. No, ale to nie temat o GRID, także wracamy do D4 :P Wydaje mi się, że idziesz trochę za daleko w tezach jakie sformułowałeś powyżej, ponieważ wyczuwam pewną ambiwalencję w tym co teraz piszesz, ponieważ w DIRT3 zrobiłeś platynę. Jestem pewien, że gdyby to była "klapa" jak rzekomo piszesz wystawiłbyś na allegro płytkę znacznie wcześniej niż po zrobieniu platyny. Czyli jednak nie klapa, ponieważ Cię wciągnęło nawet na tyle, aby nie tylko zrobić platynę, ale wbić trofy z dodatkowego DLC, wnioskuję z tego, że gra Cię tak wciągnęła, że ją rozbudowałeś o wszystkie możliwe DLC, których zakup jest fakultatywny, niekonieczny do zrobienia platyny. Oczywiście można przyjąć, że dwójka mogła się "konserwatywnym wielbicielom serii" bardziej podobać, ja czytałem różne opinie na ten temat, a jedyne co można obiektywnie na ten temat napisać, to to że zdania są podzielone. Również nie jestem zachwycony polityką CM w wielu kwestiach, irytują mnie te VIP kupony, dodawanie ekstra-płatnych kuponów za funkcjonalności, które się należą graczom, jak chłopu ziemia czyli po naszemu "w standardzie". Również podzielam Twoją opinię odnośnie serwerów Grida (w ogóle serwerów CM na które są ciągłe ataki, a z ich poprawnym utrzymaniem są poważne problemy) nie wygląda to poważnie, jak na taką firmę, jest to co najmniej zadziwiające. Wracając jednak do tematu omawiane przez nas gry są dobre, jeśli nie bardzo dobre zarówno F1 (na PS3 i na PC i na Xboxa nikt jak dotąd nie dał rady wydać nic lepszego do tej dyscypliny) jak i DIRT 2 i 3 co do gustów nie będę dyskutował, bo mija się to z celem, oceniam jedynie aspekty techniczne gier i ich grywalność. Ja bardzo lubię obie serie, Ty chyba też, bo widzę, że w naszym Forum F1 dość intensywnie się udzielasz, przecież również oczywiste dla Wszystkich jest to, że gdyby ta gra również była dnem czy klapą nie poświęcał byś na nią tyle czasu? Z wyżej przytoczonych okoliczności wnioskuję, że celem Twojej wypowiedzi jest prowokowanie innych użytkowników do dyskusji i przemyśleń.... Zapewniam Cię, że każdy ma swoje zdanie. Na serwerach DIRT3 jest pełno ludzi (choć licencji sprzedano niecały milion) w GT5 sprzedano około 4 razy więcej licencji wczoraj byłem on line i nie znalazłem nikogo sensownego, z kim można by było kulturalnie pośmigać.... notabene nie pierwszy raz... Nie wyciągam z tego żadnych wniosków, przyjmuję, że trudno.... może miałem pecha... Edytowane 10 Styczeń 2012 przez racer Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 10 Styczeń 2012 Tak tylko sprostuję swój post, żeby nie było że gadam jedno, a robię drugie. DLC do Dirt 3 dostałem od kogoś (jeszcze raz dziękuje, nie podaję nicków, bo może ta osoba tego nie chce), dlatego zrobiłem. Co do reszty pucharków to jak widzisz po mojej sygnaturce, lubię je robić. Także skoro już kupiłem grę to i zrobiłem w niej platynę. Mam taki nawyk, że jak kupuję grę to za wszelką cenę chce z niej wycisnąć wszystkie soki, chyba że gra jest naprawdę totalną szmirą, którą D3 nie jest i nigdzie tego nie napisałem. Po prostu nie jest tym, czym większość fanów rajdów chciała, żeby był i tyle. No i CM należy się wielki karny czarny ku.as za te DLC, które były już w grze, a my musieliśmy płacić za to... Najlepsze jest to, że fury które były w Dirt 2, tutaj były w DLC za które trzeba było zapłacić...to samo w przypadku trasy w Tokyo...banda idiotów wyłudzających kasę na każdym kroku... Wracając jeszcze do F1, to być może wygląda najlepiej ze wszystkich F1 do tej pory wydanych, ale wg mnie F1 od Sony prezentowała dużo lepszy poziom jakości wykonania całego produktu w przeciwieństwie do CM. Po stronie CM jedynie opowiada się fakt, że jest to ich pierwszy projekt F1, także jeszcze trochę czasu minie nim go dopracują. Problem w tym, że my gracze cierpimy na tym, bo zamiast wydawać patche i poprawiać bugi w grze, to oni wydadzą patcha, który nic nie zmienia tak naprawdę, a potem robią kolejną część, która posiada te same błędy, albo jeszcze jakieś inne i boję się, że tak będzie w kółko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
racer 128 Napisano 10 Styczeń 2012 Tak tylko sprostuję swój post, żeby nie było że gadam jedno, a robię drugie. [...] Cieszę się, że sprostowałeś swoją uprzednią wypowiedź. Lubię ludzi, do których trafiają logiczne argumenty oraz tych którzy stronią od hołdowania fałszywemu pseudo - dogmatowi rzekomej własnej nieomylności. Pozdrawiam Racer :thumbsup: 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erwines 95 Napisano 11 Styczeń 2012 Dla mnie powrót = strefy serwisowe, grzebanie w każdym elemencie samochodu, zniszczenia mają wpływ na jazdę, niszczenie się więcej elementów niż tylko silnik czy "opony", DUŻO więcej odcinków do jeżdżenia, kampania w trybie kariery, zaczynamy od szmelcu, zarabiamy hajs i potem kupujemy sobie kolejne fajne furki, albo usprawniamy obecną, również element ze sponsorami bardzo mi się podoba, także mogliby go tutaj też użyć. tego wszystkiego uświadczysz w WRC 2 nie wiem czemu nie możesz się przekonać do tego tytułu owszem jedynka była słaba ale dwójka naprawdę jest o niebo lepsza a co do DiRT4 to słyszałem takie plotki że mają rozpocząć pracę nad nim dopiero w marcu jak zakończą dirt showdown czy to prawda tego nie wiem mam nadzieję że się podzielili na dwa zespoły i hamburgery robią sobie showdown a fani rajdów D4 zobaczymy czekam z niecierpliwością Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
racer 128 Napisano 11 Styczeń 2012 tego wszystkiego uświadczysz w WRC 2 nie wiem czemu nie możesz się przekonać do tego tytułu owszem jedynka była słaba ale dwójka naprawdę jest o niebo lepsza a co do DiRT4 to słyszałem takie plotki że mają rozpocząć pracę nad nim dopiero w marcu jak zakończą dirt showdown czy to prawda tego nie wiem mam nadzieję że się podzielili na dwa zespoły i hamburgery robią sobie showdown a fani rajdów D4 zobaczymy czekam z niecierpliwością Chyba masz rację. Mnie też podobnie się wydaje. To, że powstaną dwa tytuły, jeden bardziej ukierunkowany na klasyczne tradycje "dwójki" oraz drugi ukierunkowany na arkadowe destr. derby i inne amerykańskie wynalazki (w których większość z nas średnio gustuje) to dobry kierunek. Na efekty prac obu zespołów przyjdzie nam poczekać do premier obu tytułów, no chyba że wypuszczą wcześniej jakieś demo... Pozdro All :thumbsup: 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enzo Ferrari 18 Napisano 18 Styczeń 2012 (edytowane) Chyba masz rację. Mnie też podobnie się wydaje. To, że powstaną dwa tytuły, jeden bardziej ukierunkowany na klasyczne tradycje "dwójki" oraz drugi ukierunkowany na arkadowe destr. derby i inne amerykańskie wynalazki (w których większość z nas średnio gustuje) to dobry kierunek. Na efekty prac obu zespołów przyjdzie nam poczekać do premier obu tytułów, no chyba że wypuszczą wcześniej jakieś demo... Pozdro All :thumbsup: Ja czekam na ten tytuł, co jest zapowiadany, jako ten bliższy symulacji rajdów, z dobrą atmosferą gry znaną z "dwójki"... Najtrudniej jest szanować i docenić to co się już ma.... Z mojej strony szacunek dla Colin McRae jednego z najbardziej znanych (chyba) na świecie Szkotów.... Edytowane 18 Styczeń 2012 przez Enzo Ferrari 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erwines 95 Napisano 31 Styczeń 2012 http://www.ps3site.pl/dirt-4-nadjedzie-predzej-czy-pozniej/98937#more-98937 DiRT 4 już oficjalnie super czekamy na pierwszy zwiastun Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erwines 95 Napisano 23 Maj 2012 http://www.ps3site.pl/dirt-4-bdzie-gr-dla-hardkorowcw/111315#more-111315 garść nowych informacji Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 23 Maj 2012 "Hardocorowców"? Haha, dobre sobie... DIRT 3 z podniesionym poziomem trudności to nie żaden "hardcore" tylko zwykła paplanina, żeby jak najwięcej się dało nabrać. Już dałem się nabrać w przypadku D3, tym razem będę czekał na rzetelne gameplaye oraz sensowne recenzje. A jak znowu gra będzie stała DLC, to poczekam na wyjście kompletnej edycji. Mimo wszystko mam nadzieję, że chociaż w minimalnym stopniu będzie się dało odczuć ducha starego dobrego Colina, a nie masę fajerwerków czy reklam napojów energetycznych... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BrzozaLuk 876 Napisano 23 Maj 2012 Mimo ze serie DiRT uwielbiam, to o wiele bardziej przyjalbym od nich GRIDa 2. Juz podobno wczesniej pracowali z nimi Hardcorowcy i jakos srednio to wychodzilo, mialy byc rajdy a bylo ich malo.. Lubilem gymkhane wiec jakos mnie to nie zabolalo ale reszte bardzo. Nadchodzace niewiadomo co bedzie pierwsza gra z serii nie kupionej w dniu premiery. Moze wlasnie wszystkie te zabawy, multi w niszczenie dykt etc bedzie wlasnie w tym spinoffie, taki maly porzadek by dla dirt4 zostawic same powazne wyscigi? oby, bo jedynka byla zdecydowanie najlepsza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GODLike 2 Napisano 23 Maj 2012 Jakiego ducha Colina? Pojebało Was? To Dirt, zapomnijcie o Colinie. Czy to takie trudne? A ''hardcorowe'', tzn. będzie trudnym wyzwaniem. Równie dobrze może być totalny arcade na wąskich trasach, gdzie błąd=koniec rajdu. Zacznijcie myśleć, bo to już robi się irytujące. BTw. Grid 2 zwiastun już w tym roku :) Chyba dobrze, że picują tą grę. Trzeba pamiętać, że ich oddział jest nawet mniejszy od Polyphony, a roboty też jest badzo dużo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 23 Maj 2012 Pojebało Was? (...) Zacznijcie myśleć, bo to już robi się irytujące. Żebyś Ty nie musiał zaraz zaczynać robić kolejnego konta, bo już miałeś na poprzednim bana, nie bez powodu zresztą. Jeszcze jeden taki wyskok to kolejnego multikonta już nie puścimy (chociaż nie wiem, czy inny mod nie pokusi się już teraz o to). Z mojej strony pierwsze i ostatnie ostrzeżenie słowne. Dziękuje, pozdrawiam i dobranoc. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach