heniu 4 Napisano 24 Styczeń 2012 (edytowane) Pograłem sobie trochę na 2 kontach w MW3. Na jednym zrobiłem parę fajnych akcji, po czym stwierdziłem, że zgram to sobie później do skarbca. Odpaliłem drugie konto myśląc, że wszystko jest ok. Po jakimś czasie wchodzę na moje główne konto do kina, a tam same akcje z drugiego konta + moje fajne akcje z głównego konta przepadły. Wygląda na to, że kino odnosi się do PS3 a nie do kont. Sprawdziłem na elite i w "poprzednich meczach" wszystko jest ok. Tylko w kinie popsuło sie wszystko. Spotkał się ktoś z czymś takim ? Czy da się cofnąć te fajne akcje na główne konto ? Edytowane 24 Styczeń 2012 przez heniu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Night_Wasp 19 Napisano 24 Styczeń 2012 tez tak mam u siebie, mialem bardzo fajnego gameplaya alle bylo pozno i sobie odpusciliem zgrywanie juz tego do teatru. na nastepny dzien wrocilem ze szkoly i wtedy moj brat gral na drugim koncie, zostaly same jego gameplaye i pare moich :/ 100 gameplayi na jednego ps3 to za malo. w black opsie tak nie bylo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heniu 4 Napisano 24 Styczeń 2012 Szukałeś może jakiś rozwiązań albo czy pisałeś w tej sprawie do IW ? Próbowałem wielu rozwiązań, typu reset modemu, reset ps3, wyjęcie płyty z grą i nadal dupa;/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Night_Wasp 19 Napisano 24 Styczeń 2012 nie, dalem sobie z tym spokuj, wedlug mnie poprostu infinity oszczedza miejsca na serverach. zreszta jak na wszystkim. Dlatego za to nie nawidze infinity ward. duzo fajnych opcji co bylo w black opsie nie ma mw3. Dlaczego wszyscy narzekaja na treyarch? Oni sie staraja bo musza bo activision i tak bardziej popiera infinity ward wedlug mnie.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heniu 4 Napisano 24 Styczeń 2012 (edytowane) Napisałem do supportu Activision i dostałem 2 odp: Thank you for contacting Activision Customer Support. I'm sorry to hear that you are having problems with theater mode on your PS3. Our developers have announced that they are currently working on improvements to theater mode that should get rid of many of the issues our customer's are experiencing. I'm sorry about the issues with theater. From what I understand a match from your recent games in theater has now been replaced with new games, and you no longer have access to an important clip. Unfortunately we are not able to recover the video for you as we do not have the tools to do so. Tak się odpłacają za wydanie 200 zł za produkt. Mogli już wogóle nie robić kina i nie było by tyle zachodu. Anonymous powinno tam zadziałać :D Edytowane 24 Styczeń 2012 przez heniu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach