Skocz do zawartości
Kamil908

Liga 1 - Sezon 4

Rekomendowane odpowiedzi

Jaaakie jaaakie czasy na treningach :> ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

:-) ciekawy sezon macie,a o f1 2012 cisza

Edytowane przez matijad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:-) ciekawy sezon macie,a o f1 2012 cisza

Sezon ciekawy, może chcesz do nas dołączyć? :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem taki plan ,nawet złożyłem propozycje tutaj rano w moim poście ,ale sprawy sie zmieniły ,chyba na przekur mnie bo ddzis zdecydowałem o tym ze bym zwami pojedził bo kupiec któremu sprzedałem gre nie odzywał sie przez 2 tygodnie i myslałem ze niechce gry a on dzis napisał ze w poniedziałek sie po nią zjawi wiec musiałem edytować posta

sorki za offtop ale tak wyszło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spox, pościnamy się zatem w F1 2012 jak kiedyś wyjdzie :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drugie miejsce spoko, jestem zadowolony. Ale zachowanie lukiboya podczas wyjazdu SC skandaliczne. Wyskakuje komenda, że SC zjeżdża na tym okrążeniu a lukiboy hamuje na prostej przed szykaną i tylko mogę oglądać jak BOONK i chyba kaaroloo odjeżdżają i w ten sposób zamiast walczyć o zwycięstwo to tracę do zwycięzcy na 4 kółkach 14 sekund.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co sie dziwic zespolowy partner zapracowal na rzecz i dobra zespolu :D

mij wyscig totalna klapa - nie moge znalezc przyczyny i wytlumaczenia tak slabego wystepu...

Walencja przybywaj musze odbudowac swoje morale ! :)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W kwalifikacjach TOTALNA porażka ..... 1.09.5xx - nie wiem dlaczego tak słabo, choć na treningach w trybie GP jeździłem duuuużo szybciej.

Do wyścigu zmieniłem setup i ..... chyba nie koniecznie trafiłem. Cały czas jechałem na miejscu 6 - 8. Przed wyjazdem SC przyciąłem zakręt i dostałem karę a z racji pobytu na torze SC - nie mogłem jej odbyć. Po wznowieniu wyścigu odbyłem karę i spadłem na 9 - 10 pozycję. Potem ktoś się rozbił, kogoś wyprzedziłem ...... dosłownie na ostatniej prostej i udało się przywieść 7 miejsce. Greg był 6, czyli RBR zarobił 14 pkt. Cieszą punkty dla zespołu, bo Red Bull awansuje po Montrealu w okolice 3 miejsca ( jednak na czwarte, buuuuuu ).

Edytowane przez Tyc Sławek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze odnośnie lukiboya zahamowanie przy SC to jedno ale później brak reakcji na niebieską flagę i blokowanie po całym torze to drugie. I nikt mi nie powie, że nawet jak ta flaga się nie wyświetliła bo to się już zdarzało to się nie zorientował, że nagle ktoś jedzie dużo szybciej z tyłu i nie jest to bolid z którym walczy się bezpośrednio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie żałuję ale nie dam rady dalej z Wami jeździć. Jeśli w następnym wyścigu będzie dla mnie wolne miejsce i uda mi się zdążyć to do Was dołącze, jednak jak ktoś będzie chciał jechać za mnie to nie widzę problemu. Sory i powodzenia Wam życzę,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kwalifikacje udane, jeden wyjazd na tor, dwa pomiarowe okrążenia i uzyskanie poprawnego czasu (chyba 1:08:792, Tomluc po pierwszym wyjeździe miał 1:08:791 :biggrin: ) dzięki któremu uzyskałem czwartą pozycje startową.

Wyścig już troszeczkę słabiej. Nie mogłem złapać odpowiedniego rytmu przez co popełniałem dość dużo błędów... Kiedy wydawało mi się ze sytuacje mam w miarę ogarniętą, popełniam kolejny błąd... Przy zmianie taktyki zakładam nie te opony które chciałem, przez co kończyłem wyścig na mocno czerwonych gumach :wallbash: ... Mimo wszystko po wyjeździe z pit stopu po chwili jestem czwarty i odrabiam do Michała (P3) ponad sekundę na okrążeniu. Kiedy już miałem wyprzedzać wyjechał SC, Michał zjeżdża po nowe opony a ja automatycznie awansuje na P3. Jechałem za Tomlucem i widziałem całą sytuacje z Lukiboyem. Nie dość że zahamował przed szykaną to jeszcze nie chciał nas puścić będąc dublowanym i mając dużo wolniejsze tempo... :down: Przez tą sytuacje od razu dogania nas Greg, któremu chciałem bardzo podziękować za świetną zabawę, czystą jazdę i walkę praktycznie przez cały wyścig aż do samego końca. Chcę też przeprosić za kontakt z mojej winy jak wyjeżdżałeś z pit stopu (myślałem że zdążę przejechać zanim Greg wyjedzie i zbyt opóźniłem hamowanie przez co lekko przekroczyłem białą linię i bokiem dotknąłem Jego bolid) mam nadzieje że nic tam się nie stało. No i chciałem się jeszcze dowiedzieć za co ta kara na końcu??? Szczerze mówiąc już byłem przygotowany na P4, siedziałeś mi na ostatnim okrążeniu na spojlerze, przed nami były dwie strefy DRS na których kilkakrotnie się wyprzedzaliśmy podczas tego wyścigu :), wyjeżdżam z nawrotu, włączam KERS, patrze do tyłu a Ciebie nie ma O_o. Szkoda że dostałeś kare bo wolałbym żebyśmy walczyli do linii mety i nawet żebyś mnie wyprzedził i zajął P3 na które zasługiwałeś...

Oczywiście gratulacje dla Boonka za zwycięstwo i ciekawą taktykę (miały być 2 pit stopy?). Ciekaw tylko jestem jak by wyglądały cztery ostatnie kółka gdyby nie Lukiboy. Oj mogłoby być ciekawie :). Mnie bardzo cieszy P3 i P2 Tomluca. Lotus Renault umocnił się na prowadzeniu w klasyfikacji konstruktorów. :laugh:

PS. Spojrzałem dzisiaj na tabele i zastanawiam się za co Klacza i Kisiel dostali pkt. w Monaco skoro ani jeden ani drugi nie ukończył wyścigu??? O_o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Q: Moim celem była pierwsza linia choć P3 to też dobre miejsce więc nie mam co narzekać.

R: Start był ok. Ruszyłem szybciej od BOONKa ale on ładnym manewrem wjechał na wewnętrzną i zamknął mi drogę. Później dosyć nerwowa jazda za BOONKiem i kaaroloo przez 2-3 kółka uważając żeby nikomu nie zrobić krzywdy na jakimś dohamowaniu. Byłem z tej trójki najszybszy przez jakieś 3 kółka ale nie udało mi się ich wyprzedzić chociaż na prostej osiągałem znacznie lepszą prędkość Później kaaroloo popełnił błąd i zacząłem walkę z BOONKiem. Patrząc na moją prędkość na prostej i to, że nie traciłem zbyt dużo do w pierwszym i drugim sektorze myślałem, że wyprzedzenie BOONKa będzie kwestią czasu ale później popełniłem błąd po którym moje tempo znacznie spadło i BOONK powiększał przewagę na każdym okrążeniu (od razu przypomniała mi się sytuacja z Walencji z ubiegłego sezonu). Dalsza część wyścigu przebiegła raczej spokojnie. Nie miałem szans na walkę o P1 a i z tyłu też specjalnie nikt mnie nie atakował. I przyszedł czas wyjazd SC. Komenda o jego wyjeździe wyskoczyła mi tuż przed wjazdem do boksów więc szybko zjechałem po nowe Optiony. Następnie miała sytuacja o której pisałem wyżej i nie chce do niej wracać bo szkoda słów. W tym miejscu od razu dodam, że wygrana BOONKa była jak najbardziej zasłużona i moje ewentualne zwycięstwo było by niezasłużone (jeżeli oczywiście by było w co wątpię). Ogólnie wyścig bardzo udany. To co nasz zespół stracił do McLarena w Monaco odzyskał w Kanadzie. Gratulacje dla BOONKa za zwycięstwo.

PS. BOONK jaką miałeś taktykę bo w pewnym momencie wyglądało to tak jakbyś jechał na 2 pitstopy ??

PS. Klacza ty sie rozbijasz specjalnie żeby SC wyjeżdżał na tor ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zabawa była pierwsza klasa Mati miałem duże szanse żeby cię wyprzedzić ale zaraz po zjeżdzie SC było zamieszanie na 5 zakręcie i wspaniała gra stwierdziła że wyprzedzałem nieprzepisowo i 20 sek kary mi wlepiła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GP Kanady:

Q P2: Czas który dał mi P2 wykręciłem na pierwszym pomiarowym okrążeniu. Podczas kolejnych 2 wyjazdów czas mogłem poprawić – raz lekki błąd, a drugi raz gdy miałem 0,4 przewagi nad Karollo to na ostatniej prostej zabrakło mi paliwa – amatorski błąd (z drugiej strony może przez to że jechałem na oparach czas był taki dobry po S2) i zostało i tak świetne P2. Gratulacje dla Karolo za PP :ok: .

R P1: Bolid ustawiłem mało agresywnie tak aby zadbać o opony. Spodziewałem się że Karolo może z PP odjechać a swoją szanse upatrywałem w taktyce 2 postojów w boksach (zamiast standardowej dla tego toru 3 postojowej strategii). Start ułożył się jednak bdb. Nie straciłem pozycji a już pod koniec 1 kółka byłem na P1 (błąd Karolo na nawrocie). Tomluc mocno atakował ale przetrwałem jego napór i od L3 zacząłem budować przewagę. Taktyka na 2 stopy zdałaby egzamin perfekcyjnie gdyż w momencie wyjazdu SC maiłem 25 s przewagi i byłem już po wszystkich stopach. Przewagę straciłem na skutek SC ale była na tyle duża że bez problemu zdążyłem wymienić opony na nowe Option i jechać za SC na P1. Po restarcie ruszyłem więc na maxa i na 1-szym kółku uzyskałem FL 1:09:400 po czym zobaczyłem że mam chyba z 11s przewagi nad Tomlucem wiec dowiozłem P1 do mety :biggrin:. Gratki dla całego teamu Renault za podium.

FILMIK:

Do MatiMisio: Punkty dla Klaczy i Kiśla za GP Monaco zostały przyznane gdyż ukończyli GP na 9 i 10 miejscu. Jeżeli się rozbijesz (nie dojedziesz do mety) to i tak zostajesz sklasyfikowany – i w przypadku gdy uda Ci się zostać sklasyfikowanym na pozycji punktowanej to oczywiście punkty Ci się należą – taki system też jest w rzeczywistej F1 (tak punkty zostały przyznane np. M. Schumacherowi w GP Węgier w 2006 roku.) :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa pitstopy !!?? Mi gra ułożyła domyślną strategię na 4 pitstopy :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tak samo - zawsze w trybie GP miałem strategię na 4 pitstopy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa pitstopy !!?? Mi gra ułożyła domyślną strategię na 4 pitstopy :|

Wiem, mi gra zasugerowała np. zjazd na L4 i jak widać na filmiku pierwszy pit odbyłem jednak dopiero na L8! W 4:10 filmiku widać iż mam +3 okrążenia w stosunku do zaplanowanego przez speców z McLarena stopa :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To widzę, że oprócz trenowania czasów pod kątem kwalifikacji to trzeba też pojeździć symulacje wyścigu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TABELA:

tabelakierowcy05.jpg

tabelazespoly05.jpg

Od 3 do 11 miejsca bardzo ciasno - tylko 20 pkt - będzie się działo. Ferrari coś traci formę z początku sezonu, jakiś kryzys w zespole czy co?

Gratki dla Matijad za 4 miejsce w debiucie 4 Sezonu, oby tak dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w jakich zespołach jest teraz miejsce w lidze???

Bo nie jestem super na bieżąco z tematem... rozumiem że Sauber już nie jedzie??? i 1 miejsce wolne w Toro Roso ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w jakich zespołach jest teraz miejsce w lidze???

Bo nie jestem super na bieżąco z tematem... rozumiem że Sauber już nie jedzie??? i 1 miejsce wolne w Toro Roso ???

Dokładnie tak jak piszesz. Wolne jest miejsce w Sauberze. W Toro Roso najprawdopodobniej też się zwolniło - chyba że Msojer jednak zdąży, gdyż jak sam pisze "Jeśli w następnym wyścigu będzie dla mnie wolne miejsce i uda mi się zdążyć to do Was dołącze" :biggrin:

Jeżeli chcesz dołączyć do Ligi to zapraszamy :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy moge sie zapisac??

Napisałem Ci chłopie na PW do kogo masz się zgłosić.

Co jeszcze mam Ci powiedzieć?

Poczekaj aż Ci Klacza odpisze i wtedy będziesz wszystko wiedział...

O to, czy w ogóle przeczytałeś regulamin ligi to nawet nie pytam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jeżeli chcesz dołączyć do Ligi to zapraszamy

dobra to proszę mnie dopisać, a to w jakim zespole będę jeździł, to nie ma dla mnie znaczenia (byle nie w HRT bo nie znoszę ich dźwięku silnika)

p.s. nie bedę mógł uczestniczyć treningach, bo w piątki jeżdżę w kumplem w Co-op'ie.

Edytowane przez Squbix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×