Tyc Sławek 16 Napisano 23 Maj 2012 (edytowane) Na to wygląda ..... czyżby ACTA ? Edytowane 23 Maj 2012 przez Tyc Sławek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fuczak 43 Napisano 23 Maj 2012 tabeli nie aktualizujecie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boonk 17 Napisano 25 Maj 2012 (edytowane) TABELA: Dziś niestety nie dam rady pojawić się na treningu :( Dajcie znać jakie czasy kręcicie. Ja jak na razie na jedynym jak do tej pory treningu jeździłem dość regularnie w okolicy 1:19:000. Rekordowe kółko miałem na poziomie 1:18:500 ale wiem że mogę pojechać szybciej - de facto w tamtym sezonie kręciłem lepsze czasy wiec jest jeszcze jakaś niewielka rezerwa PS: Posty mi znikają, też tak macie? Edytowane 25 Maj 2012 przez Boonk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaaroloo 12 Napisano 25 Maj 2012 Tez nie uda mi sie byc walcze na uczelni ! ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa502 3 Napisano 27 Maj 2012 Jak kogos dzisiaj nie bedzie to prosze pisac ! :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomluc 9 Napisano 27 Maj 2012 MatiMisio będzie nieobecny. Po burzy padł mu internet i jak się nic nie zmieni to go nie będzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tyc Sławek 16 Napisano 27 Maj 2012 Kwalifikacje udane, wynik 1.18.2xx to mój rekord, więc raczej więcej nie mogłem nic zrobić ( na treningach najszybciej pojechałem 1.18.3xx ) - 3 pozycja, bardzo dobry wynik. Odnośnie wyścigu ...... znowu po pierwszym zakręcie michał_woz00 zepchnął mnie na bandę i urwałem przednie skrzydło ( Michał, czy Ty mnie nie lubisz, czy płacą Ci za to ??? ). Spadłem oczywiście na ostatnie miejsce. Dojechałem do Pit Stopu, założyłem nowy spojler i nowe opony i HEJA. Jechałem tyle ile mogłem na tych oponach. Na 13 lub 14 okrążeniu wyjechał SC i wykorzystałem moment, aby zmienić opony - założyłem PRIME i jechałem na nich do samej mety ( przez jakieś 14 okrążeń ). Przez jakiś czas jechałem na 3 miejscu, ale opony miałem już tak czerwone, że aż raziło mnie w oczy. Dlategoteż nie stawiałem oporu, kiedy wyprzedzał mnie Boonk i Tomluc- mieli świeższe opony a ja walczyłem o dojechanie do mety. Ta strategia okazała się bardzo dobra, bo dała mi 5 miejsce. Gratulacje dla Grega za zwycięstwo - w sumie zyskaliśmy 35 pkt i RBR awansuje na 3 miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_woz00 5 Napisano 27 Maj 2012 chyba Ci się pomyliło coś skoro byłeś 3 ja byłem 8 i jeszcze mnie osa wyprzedził na starcie czyli 9 i urwałem Ci skrzydło ? nie realne nawet nie pamietam żebym w kogo kolwiek uderzył , zanim dojechałem do pierwszego zakrętu to tam juz było takie zamieszanie że ledwo przejechałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tyc Sławek 16 Napisano 27 Maj 2012 (edytowane) Startowałem trzeci, ale Greg zasłonił mi zakręt i go lekko przestrzeliłem. Nie chciałem na chama wracać na tor, więc wróciłem powoli, delikatnie, ale Ty nie byłeś już taki delikatny. Wstawię filmik to zobaczysz - dlatego warto nagrywać wyścig. http://www.youtube.com/watch?v=Tz3upGfMUw0&feature=youtube_gdata Edytowane 27 Maj 2012 przez Tyc Sławek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomluc 9 Napisano 28 Maj 2012 (edytowane) Sławek możesz mi powiedzieć gdzie tu widzisz błąd Michała ?? Jak dla mnie wygląda to tak, że zostajesz uderzony przez Mclarena przez co zostajesz wypchnięty lekko po za tor a później zjeżdżasz do prawej. Michał tutaj wcale nie zmienił linii jazdy. Jak dla mnie nie ma tutaj żadnej winy Michała. Edytowane 28 Maj 2012 przez tomluc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa502 3 Napisano 28 Maj 2012 hmm ja bym powiedzial ze to byl Mercedes ^^ i nawet wiecej ze to karoolo xd szkoda chlopaka z druzyny...;p Slawek zobacz kto w momencie uderzenia jest za toba w sensie w tych nickach po lewej stronie i to dobrze widac ^^ ale osobiscie jestem zdziwiony ze az tak cie jeblo po tym uderzeniu ^^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomluc 9 Napisano 28 Maj 2012 Nie tutaj ewidentnie widać, że to Williams, tylko tak jak mówię, nie widzę tu winy Michała. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa502 3 Napisano 28 Maj 2012 w sumie juz sam nie wiem ...;p tylko tak jakos rzuca mi sie w oczy srebro Mercedesa :D takze niechaj winny sie przyzna ;> edit. przeklatkowalem sobie i tak to Michal :D ale tez w sumie jakiegos bledu nie robie ^^ sam zostalem wziety w kleszcze miedzy karoolo i kogos jeszcze po lewej stronie zaraz po starcie i puscilem gaz a oni jechali za mnie ^^ no a potem klacza pewnie uderzyl jeszcze i spadlem na ostatnie ale no incydent wyscigowy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boonk 17 Napisano 28 Maj 2012 (edytowane) hmm ja bym powiedzial ze to byl Mercedes ^^ i nawet wiecej ze to karoolo xd szkoda chlopaka z druzyny...;p Slawek zobacz kto w momencie uderzenia jest za toba w sensie w tych nickach po lewej stronie i to dobrze widac ^^ ale osobiscie jestem zdziwiony ze az tak cie jeblo po tym uderzeniu ^^ Ewidentnie Tyc Sławek miał kontakt z Michałem. Na zdjęciu nr 1 czyli 2s przed zdarzeniem Michał jest za Sławkiem a na zdjęciu na 2 jest już przed nim i właśnie z jego bolidem Sławek ma kontakt. Moim zdaniem jest wina Michała. To Tyc Sławek był z przodu i konsekwentniej zjeżdżał z lewej do wierzchołka zakrętu (czyli do prawej). To że Michał nie zmienił toru jazdy nie ma znaczenia bo on był za Sławkiem i nie miał prawa na niego najeżdżać - tym bardziej że Tyc Sławek zaczął jechać swoją linią zanim Michał się z nim zrównał. Fakt że Michał miał o wiele większą prędkość w niczym go nie usprawiedliwia. Tak na marginesie to szkoda Sławek że za swoją świetną postawę (wolny wjazd na tor po wizycie na poboczu, aby nikomu nie psuć wyścigu przypadkową kolizją) zostałeś tak poturbowany. Wyniki GP Monza: Gratulacje dla Grega! Dłuższy komentarz napisze później. Edytowane 28 Maj 2012 przez Boonk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Greg38PL 20 Napisano 28 Maj 2012 YES YES YES fantastycznie ułożył się wyścig ,pierwsza część to walka z tomluckiem gdy pojawił się SC zjechałem po nowe opony i wyjechałem na 3 miejscu i gdy już liczyłem pkty za 3 miejsce ku mojemu zdziwieniu Boonk i tomluc zjechali po opony.Grzechem by było nie wykorzystać takiej szansy, nie zjechałem po kolejne opony na 22 okrążeniu tak jak domagał się mój inżynier tylko dojechałem do mety.Gdyby wyścig miał jeszcze z dwa kółka pewnie Boonk by mnie dopadł bo tempo miał niesamowite na nowych gumach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boonk 17 Napisano 28 Maj 2012 TABELA: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Squbix 8 Napisano 28 Maj 2012 Wrażenia po wyścigu: Q: 11 czas - brak słów....szkoda gadać R: wiedziałem że coś odwalicie na 1 zakręcie także przestrałem sie wkurzac na 11 poz startową bo po 1 szykanie byłem już 7 .. ;))) Ogólnie to nie potrafie tak oszczędzać opon jak coniektórzy dlatego na 7 okr przed końcem musiałem zjechać po nowe, co poskutkowało utratą bodajrze 5 miejsca, a w trakcie wyścigu dużo nerwowości (wycieczki do piaskownicy) i 2 spiny (parabolica i 1 szykana), na koniec jeszcze spinka z klaczą. ogólnie wyścig o którym trzeba szybko zapomnieć - wymęczone 8 miejsce p.s. w pewnym sensie SC uratował mnie przed pewnym poźniejszym zdublowaniem.. ;)) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaaroloo 12 Napisano 28 Maj 2012 (edytowane) hmm ja bym powiedzial ze to byl Mercedes ^^ i nawet wiecej ze to karoolo xd szkoda chlopaka z druzyny...;p Slawek zobacz kto w momencie uderzenia jest za toba w sensie w tych nickach po lewej stronie i to dobrze widac ^^ ale osobiscie jestem zdziwiony ze az tak cie jeblo po tym uderzeniu ^^ Osa kuwa !! :D jeszcze mnie osadzasz ? Jak ja widzialem ta sytuacje z tylu :) Ja ci dam ! ^^ set-upy daje ci i jeszcze wsypujesz kolege zycie Ci nie mile ? Hahahah :P Kolejny wyscig bez praktycznie treningu i prosze !! A najlepsze jest to ze set-up skleilem do kupy o 19:45 czyli doslownie przed wyscigiem ^^ I prosze bach !! 2 miejsce jestem bardzo zadowolony. Bonk mnie doganial ale w miare kontrolowalem sytuacje. Na ostatnie prostej zagotowalo mi sie tylko, bo Bonk byl 1,5s za mna a ja wyjezdzam z paraboliki i slysze łyył łyyył - paliwo !!! Dobrze ze ta linia mety jest tak wczesnie bo bym znow nie obronil pozycji i sytuacja powtorzyla by sie z Chin :D no nigdy tak nie sralem w gacie niz przez te 5s przed meta :D aaz tupalem lewa noga hahah Graty dla Grega ! Edytowane 28 Maj 2012 przez kaaroloo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_woz00 5 Napisano 28 Maj 2012 Róźnie można to interpretować , wiesz co jest najlepsze podejrzewam że był lag na necie , w ogóle nie widziałem Cię ,póżniej jak juz się uspokoiło zobaczyłem że jesteś na końcu ;p ps. po prostu nasze bolidy się przyciągają;p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomluc 9 Napisano 28 Maj 2012 (edytowane) Ewidentnie Tyc Sławek miał kontakt z Michałem. Na zdjęciu nr 1 czyli 2s przed zdarzeniem Michał jest za Sławkiem a na zdjęciu na 2 jest już przed nim i właśnie z jego bolidem Sławek ma kontakt. Moim zdaniem jest wina Michała. To Tyc Sławek był z przodu i konsekwentniej zjeżdżał z lewej do wierzchołka zakrętu (czyli do prawej). To że Michał nie zmienił toru jazdy nie ma znaczenia bo on był za Sławkiem i nie miał prawa na niego najeżdżać - tym bardziej że Tyc Sławek zaczął jechać swoją linią zanim Michał się z nim zrównał. Fakt że Michał miał o wiele większą prędkość w niczym go nie usprawiedliwia. Z tego wynika, że szybszy kierowca nie ma prawa wyprzedzić wolniejszego. Pamiętajmy, że jak ktoś zjechał z toru i na niego stara się wrócić to musi bardziej uważać. Michał nie zmienił toru jazdy a ruch Sławka do prawej był troszkę dziwny. Sami często apelujecie przy okazji wymiany opon, że jak ktoś jedzie na niedogrzanych gumach to może odpuścić manewr itd. Tutaj taka sama sytuacja, Sławek był w gorszej sytuacji bo jechał dużo wolniej i Michał nie ma obowiązku mocno hamować i czekać aż Sławek nabierze prędkości żeby go wyprzedzić. A i niekt mi nie powie, że w takiej sytuacji nie wyprzedzał by Sławka. Sytuacja ta to zwykły incydent wyścigowy, takie rzeczy się po prostu zdarzają. No to czas na moją relację z wyścigu. Q: Praktycznie nie trenowałem przez cały tydzień. Może przejechałem z 25 kółek i to wszystko. Startując miałem 3 setupy i żaden nie był dobry ani sprawdzony. Dwa wyjazdy w Q i każdy na innych ustawieniach a wyścig jeszcze na innych. Widać to po czasie. P5 i strata ponad 1.5s do BOONKa. Przepaść. Ogólnie wyścig spisałem na straty jeszcze przed jego rozpoczęciem. R: Zmieniłem ustawienia i jeszcze na czuje pozmieniałem w nich kilka rzeczy. Stwierdziłem, że jak jestem wolny w zakrętach to przynajmniej będę szybki na prostej. i to się udało. Start i od razu awans na P3. Później walka z Gregiem przez kilka okrążeń aż w końcu udało mi się delikatnie od niego odejchać i ku mojemu zdziwieniu zacząłem powoli zbliżać się do BOONKa. Troszkę strategię popsuł mi SC podczas którego zjechałem po nowe PRIME. Mój plan był taki żeby pojechać na nich kilka kółek a później na 21 okrążeniu założyłem Optiony. I tu był błąd bo nie spodziewałem się, że od chyba 14 okrążenia można przejechać na Primach do końca wyścigu. Bałem się też, że na bardzo zużytych oponach przetnę jakąś szykanę i dostanę karę. Strategia taka sobie ale ostatecznie moje 4 miejsce przy 3 miejscu BOONKa mnie satysfakcjonuje. Gratuacje dla Grega za zwycięstwo i super czystą walkę oraz dla BOONKa za walkę po neutralizacji. Było gorąco. Dobrze, że ten sezon się powoli kończy bo straciłem motywację do jazdy. Jeszcze za tydzień się zepnę bo Singapur to mój ulubiony tor a w Brazylii pewnie nie wystartuję dla wyrównania szans BOONKa, który nie startował w Australii. A i ważna sprawa. 10 czerwca o 20.00 jest też GP Kanady. Pasowałoby jakoś zmienić termin naszego wyścigu albo zadzwonić do Ecclestona żeby on przeniósł wyścig. Edytowane 28 Maj 2012 przez tomluc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boonk 17 Napisano 28 Maj 2012 Q: Perfekcyjne okrążenie – pobiłem swój rekord z soboty o 0,4s i z czasem 1:17:1xx zdobyłem 5-te P1 w tym sezonie. R: Udany start i prowadzenie. Po kilku kółkach oddaliłem się od Grega i Tomluca na 2s, ale niestety na Lesmo 2 złapałem pobocze i przed Ascari Greg zaatakował i objął prowadzenie. Prowadzenie odzyskałem na kolejnym kółku i oddalałem się sukcesywnie od goniących mnie Grega i Tomluca. Mając 5 s przewagi wyjechał nieszczęsny SC i popsuł mi całą taktykę – nie zjechałem po opony i to był błąd gdyż 2 okrążenia po zjeździe SC musiałem zawitać do Pit Lane i spadłem na 10 miejsce – de facto 20s straty do Grega, który jak się okazało nie maił zamiaru zjeżdżać do boksu. Rzuciłem się w pogoń, ale na 10 kółkach zdołałem odrobić 15s (pewnie duża w tym zasługa tego że Greg miał już pod koniec zużyte opony) i to starczyło tylko (a może aż) na 3 miejsce. Gratulacje dla Grega i Karollo za zrealizowanie jedynej słusznej taktyki w momencie wjazdu SC i osiągniecie świetnych pozycji na mecie tego wyścigu – stawka jest teraz mocno wyrównana, sporo się dzieje, o zwycięstwie decydują detale a każdy błąd (nawet ten taktyczny) jest niezwykle trudny do odrobienia. Oby tak dalej. Tomluc - Bardzo fajna walka po zjeździe SC - aż mi było żal zjeżdżać do pit stopu po opony. :ok: GP Brazyli - proponuje przełożyć z godziny 20:00 na 16:00. O 20:00 jest wyścig F1, o 18:00 i 20:45 mecze EURO2012 wiec myślę że organizowanie wyścigu o 20:00 nie jest dobrym pomysłem. Co wy na to? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tyc Sławek 16 Napisano 28 Maj 2012 ps. po prostu nasze bolidy się przyciągają;p Może i tak, tylko dlaczego mi odpada przednie skrzydło a Wy jedziecie dalej ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa502 3 Napisano 28 Maj 2012 Karoolo wybacz :D zle patrzylem na filmik !!! ;) a co do twojego setupu to byl ekstra ;> juz mozesz przygotowywac kolejny na Singapur ^^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_woz00 5 Napisano 28 Maj 2012 Może i tak, tylko dlaczego mi odpada przednie skrzydło a Wy jedziecie dalej ??? Twoi mechanicy źle Ci przyczepiają ;p jak moi przyczepią to ide jak taran ;p nie no teraz na poważnie w ogóle Cię nie widziałem musiałem mieć laga Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tyc Sławek 16 Napisano 28 Maj 2012 Ja też miałem LAGA - rozpoczynałem szybkie okrążenie i na pierwszym zakręcie dogoniłem kaaroloo, który jechał jak żółw 20km/h. Oczywiście zapytałem go o co chodzi, a on na to, że jest w Pit Stopie . A jeśli chodzi o GP Singapore to uważam, że godzina 16 to trochę za wcześnie. Dawajcie tu swoje propozycje, jakąś decyzję musimy podjąć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach