Skocz do zawartości
Lars06

Hunted: The Demon's Forge

Rekomendowane odpowiedzi

HuntedTheDemonsForgelogo-1.jpg

Informacje ogólne:

  • Ilość trofeów: 51 (w tym 14x HiddenTrophy.png) - 1x Platynowe.png, 2x Zote.png, 8x Srebrne.png, 40x Brzowe.png
  • Trofea online wymagane do Platynowe.png: 0 (jednak większość można zrobić online)
  • Szacowany czas do Platynowe.png: około 25 godzin
  • Minimalna liczba przejść gry wymagana do Platynowe.png: 1,5
  • Trofea związane ze zbieraniem: 4 - Srebrne.pngLate to the Party, Srebrne.pngIt's all a Top Priotiry, Srebrne.pngCrystal Clear, Brzowe.pngDon't Cry Little Dragon
  • Trofea łatwe do pominięcia: 1 - Zote.pngAbove the Influence
  • Ogólny stopień trudności: 5 (łatwy)

Poradnik może zawierać spoilery.

TROFEA th_trofea.png

th_HuntedTheDemonsForge.pngHunted: The Demon's Forge Platynowe.png

Zdobądź wszystkie trofea w Hunted: The Demon's Forge

th_GoldFinger.pngGold Finger Zote.png

Zgromadź 100,000 złota

Złoto w grze zdobywamy podnosząc je po poległych wrogach, bądź znajdując ukryte skrzynie ze skarbami. 100,000 to naprawdę dużo i nie obejdzie się w tym przypadku bez farmienia. Przechodząc grę wymagane 2 razy jedynie lekko zbliżymy się do 50,000, ale na szczęście z pomocą przyjdzie nam edytor map. Możemy sobie stworzyć własny poziom z wielkimi falami przeciwników (np. maximum fal po 100 szkieletów, albo arackling'ów). Aby zwiększyć liczbę otrzymywanego złota możemy też włączyć wszystkie ograniczenia (tj. np. mniejsza ilość życia/many, wolniejsza regeneracja, brak HUD).

Jeżeli nie chce się Wam tworzyć poziomów, czemu wcale się bym nie dziwił, bo to nic ciekawego, możecie bez przeszkód poszukać już gotowych poziomów, stworzonych przez innych, które spełniają swoje zadanie i w 10 minut potrafią dostarczyć nawet powyżej 20k złota. Przykładowy, z którego korzystałem i który polecam, to poziom Big Golden Golden stworzony przez użytkownika Cars123456789 (polecam grać E'larą i strzelać do wszystkiego co się rusza z Pyre Blast).

th_AbovetheInfluence.pngAbove the Influence Zote.pngth_HiddenTrophy.pngth_Latwopominac.png

Tryb Adventure: Ukończ grę, w której żadna z postaci nie napiła się Slegu

Ze Slegiem pierwszy raz zetkniemy się w rozdziale 2. Jest to srebrna dymiąca ciecz, która tymczasowo da porządnego kopa postaci, która się jej napiła. Jest ona przechowywana w srebrnych wazach zawsze stojących na piedestale. Na przestrzeni gry ciecz jest dostępna w obszarach, w których stoczy się zacięta walka, więc pełni ona też rolę ostrzegawczą.

Aby uzyskać to trofeum, żadna z postaci nie może się napić Slegu. Nie jest to czynność, którą można wykonać przypadkowo, bowiem aby się napić, trzeba nacisnąć th_O.png stojąc bardzo blisko wazy. Jeżeli macie zamiar zdobyć to trofeum, najlepiej po prostu trzymać się od Slegu z dala, a nie będzie żadnych problemów. Jeżeli już się Slegu napijecie, to niestety otrzymacie jedynie trofeum Srebrne.pngPiddlin' in the Porridge, a możliwość otrzymania trofeum Zote.pngAbove the Influence będziecie mieli dopiero podczas ponownego przechodzenia gry.

UWAGA: Jeżeli za pierwszym razem uzyskaliście trofeum Zote.pngAbove the Influence, to wcale nie musicie ponownie przechodzić gry, żeby zdobyć trofeum Srebrne.pngPiddlin' in the Porridge. Wystarczy, że wczytacie któryś ze wcześniejszych podrozdziałów z rozdziału 6, wypijecie Sleg i dojdziecie do ostatniego boss'a, a trofeum Srebrne.pngPiddlin' in the Porridge się odblokuje, tym samym zaoszczędzając Wam ponowne przechodzenie gry od początku.

PiddlininthePorridge.pngPiddlin' in the Porridge Srebrne.pngth_HiddenTrophy.png

Tryb Adventure: Ukończ grę, w której jedna z postaci napiła się Slegu

Ze Slegiem pierwszy raz zetkniemy się w rozdziale 2. Jest to srebrna dymiąca ciecz, która tymczasowo da porządnego kopa postaci, która się jej napiła. Jest ona przechowywana w srebrnych wazach zawsze stojących na piedestale. Na przestrzeni gry ciecz jest dostępna w obszarach, w których stoczy się zacięta walka, więc pełni ona też rolę ostrzegawczą.

Aby uzyskać to trofeum wystarczy ukończyć grę, w której któraś z postaci wypiła Sleg. Wystarczy nacisnąć th_O.png stojąc bardzo blisko wazy ze Slegiem, a otrzymamy to trofeum po ukończeniu gry. Jeżeli rozkażecie swojej postaci napić się Slegu, możliwość otrzymania trofeum Zote.pngAbove the Influence będziecie mieli dopiero podczas ponownego przechodzenia gry.

UWAGA: Patrz opis trofeum Zote.pngAbove the Influence

th_Situation.pngSituation Srebrne.png

Tryb Adventure: Pokonaj wszystkich boss'ów grając Caddoc'iem

Boss'ów w grze jest 6 i walczymy z nimi na koniec każdego z rozdziałów. Najprościej jest przejść grę raz Caddoc'iem i raz E'larą, jednak jeżeli gra którąś z postaci nie sprawia Wam przyjemności (tak jak na przykład mnie Caddoc'iem) możecie przechodzić grę ponownie tą samą postacią, a przed każdą walką z boss'em przełączać się na postać, do której trofeum Wam brakuje.

W przypadku gdy nawet nie chce się Wam zmieniać postaci, możecie po prostu rozegrać końcowe pod-rozdziały odpowiednią postacią i pokonać boss'ów. Jednak uwaga: w takim wypadku musicie poczekać na rozpoczęcie się kolejnego rozdziału, aby dać grze okazję do wykonania zapisu.

th_SandyV.pngSandy V. Srebrne.png

Tryb Adventure: Pokonaj wszystkich boss'ów grając E'larą

Boss'ów w grze jest 6 i walczymy z nimi na koniec każdego z rozdziałów. Najprościej jest przejść grę raz Caddoc'iem i raz E'larą, jednak jeżeli gra którąś z postaci nie sprawia Wam przyjemności (tak jak na przykład mnie Caddoc'iem) możecie przechodzić grę ponownie tą samą postacią, a przed każdą walką z boss'em przełączać się na postać, do której trofeum Wam brakuje.

W przypadku gdy nawet nie chce się Wam zmieniać postaci, możecie po prostu rozegrać końcowe pod-rozdziały odpowiednią postacią i pokonać boss'ów. Jednak uwaga: w takim wypadku musicie poczekać na rozpoczęcie się kolejnego rozdziału, aby dać grze okazję do wykonania zapisu.

th_LatetotheParty.pngLate to the Party Srebrne.pngth_Zbieranie.png

Tryb Adventure: Uwolnij wszystkich więźniów

W całej grze jest 32 więźniów, których możemy uwolnić przestrzeliwując linę, którą są przywiązani, albo otwierając celę. Oto lista miejsc, w których możemy się na nich natknąć:

Prolog:

--

Rozdział I (5 więźniów):

1. (1.1) Po przejściu przez pierwszą bramę, po drugiej walce z Wargarami.

2. (1.2) Na wprost obelisku, przy którym możemy przełączyć postać.

3. (1.2) Po zestrzeleniu szyldu wiszącego na linie.

4. (1.2) Po wyjściu z tuneli i dojściu do fontanny po lewej stronie za wozem.

5. (1.6) Po wyjściu z podziemi, w stodole.

Rozdział II (7 więźniów):

6. (2.1) Po zejściu po schodach, po lewej stronie długiego korytarza.

7. (2.2) Po zeskoczeniu ze schodów, po prawej stronie jest dźwignia.

8. (2.2) W tym samym miejscu po przeciwnej stronie.

9. (2.2) Na drugim piętrze w więzieniu jest dźwignia, która otworzy 2 cele z więźniem i złotem.

10. (2.2) Drugi z dwóch więźniów uwalniany na tym piętrze.

11. (2.4) Po pomieszczeniu z walącym się mostem, po prawej stronie zaraz po przejściu pod połamanymi deskami.

12. (2.5) Po przejściu przez drzwi, które trzeba otworzyć w 2 osoby od razu zeskakujemy na niższy poziom.

Rozdział III (15 więźniów):

13. (3.1) Tuż po pierwszym moście, na pierwszej wysepce po lewej stronie.

14. (3.1) Zaraz po obelisku i portalu po lewej stronie drogi.

15. (3.2) W fioletowej jaskini.

16. (3.2) W jaskini na przeciwko obozu Wargar (uwalnia się go fabularnie), w drewnianej klatce.

17. (3.3) Pierwszy obóz Wargar (mówi nam o konieczności bronienia rogów).

18. (3.3) Drugi obóz Wargar.

19. (3.3) Trzeci obóz Wargar.

20. (3.3) Trzeci obóz Wargar.

21. (3.3) Czwarty obóz Wargar.

22. (3.3) Czwarty obóz Wargar.

23. (3.3) Czwarty obóz Wargar.

24. (3.3) Piąty obóz Wargar.

25. (3.3) Piąty obóz Wargar.

26. (3.3) Piąty obóz Wargar.

27. (3.3) Piąty obóz Wargar.

Rozdział IV (4 więźniów):

28. (4.2) Po walce z kobietą bez głowy, w obszarze z ciałem zdechłego smoka.

29. (4.4) Na trzecim piętrze karczmy The Scarlet Maid, po wejściu na czwarte pietro i zeskoczeniu z powrotem na trzecie.

30. (4.5) Po zeskoczeniu z dachu i pokonaniu Minotaura, po lewej stronie.

31. (4.5) Po rozmowie z królem, na przeciwko zamontowanej wyrzutni.

Rozdział V (1 więzień):

32. (5.3) Po zniszczeniu wybuchowych beczek w celu wydostania się z celi.

th_ItsAllaTopPriority.pngIt's All a Top Priority Srebrne.pngth_Zbieranie.png

Tryb Adventure: Użyj Death Stone do porozumienia się ze wszystkimi duchami w grze

Już w prologu otrzymamy zdolność komunikowania się ze zmarłymi. Ciała umarłych, z którymi możemy się porozumieć odrobinę się świecą i unosi się nad nimi błyszczący pył, a po zbliżeniu się można nacisnąć th_O.png, aby rozpocząć rozmowę. Wszystkich ciał w grze jest 53. Oto lista:

Prolog (1 ciało):

1. Pierwsze ciało znajdziemy po wyjściu przez ciasnych przejść (trudno je pominąć).

Rozdział I (4 ciała):

2. (1.1) Po przejściu przez pierwszą bramę, w miejscu, gdzie nagle otworzą się drzwi i zaatakują nas wrogowie.

3. (1.3) Zaraz po obelisku do zmiany postaci i portalu do ulepszania umiejętności.

4. (1.5) Na końcu tunelu, w którym jest obelisk.

5. (1.6) Po wejściu do stodoły wychodzimy przez małe drzwi do ogródka.

Rozdział II (13 ciał):

6. (2.1) Po zniszczeniu drewnianej ściany niedaleko początku poziomu.

7. (2.1) Na prawo od bramy na szczycie schodów.

8. (2.1) Po przejściu przez bramę idź prosto, a następnie skręć w lewo.

9. (2.1) Po zeskoczeniu ze zniszczonych schodów i zabiciu wszystkich aracklingów, tuż obok sakwy ze złotem.

10. (2.1) Po upadku do kolejnego pomieszczenia i zabiciu aracklingów, za jednym z filarów.

11. (2.2) Po pociągnięciu za dźwignię otworzą się cele, z których jedna zawiera ciało.

12. (2.2) Pod koniec 2.2 na ziemi znajduje się okrąg, jeżeli stojąc na nim spojrzymy na przeciwległą ścianę zobaczymy 3 czaszki, które możemy zniszczyć, co otworzy tajne przejście zawierające ciało.

13. (2.3) Po zniszczeniu filaru tworząc drogę dla Caddoc’a i wejściu do jaskini ciało znajduje się po prawej stronie.

14. (2.4) Po dojściu do wielkiej jaskini, gdzie będzie widać prowadzonych wieśniaków, po prawej stronie schodów znajdziemy ciemny korytarz prowadzący do ciała.

15. (2.4) Pod spiralnymi schodami, po których schodzimy.

16. (2.4) Po prawej stronie od tajemnego przejścia, które otworzymy strzelając w beczki stojąc obok posągu gargulca.

17. (2.4) Przed przejściem pod gruzem, po prawej stronie.

18. (2.5) Po katakumbach, obok portalu do ulepszania umiejętności.

Rozdział III (12 ciał):

19. (3.1) Po cut-scenie z żołnierzem ścinamy trawę przed przejściem przez bramę.

20. (3.2) Po krzyczącym wieśniaku po prawej stronie.

21. (3.2) Zaraz po przejściu przez bramę, po prawej stronie.

22. (3.3) Przed przejściem przez bramę, zniszcz drewnianą zaporę po prawej stronie i po krótkim spacerze dojdziesz do ogniska, obok którego leży ciało.

23. (3.3) Po przejściu przez szczelinę, przed przejściem przez dużą bramę do świątyni na górce po prawej stronie.

24. (3.3) Po zabiciu Wargarów przy użyciu dwóch katapult przejdź przez przejście, jednak nie przechodź jeszcze przez bramę i znajdź ciało tuż obok niej.

25. (3.4) Po przejściu miejsca z deską na łańcuchu i dojściu do schodów, zamiast po nich wejść idziemy w lewo.

26. (3.5) Zaraz po obelisku i portalu dojdziecie do pomieszczenia z walącą się podłogą – ciało jest na końcu tego korytarza.

27. (3.5) Po walce na wzgórzu i przejściu przez szczelinę ciało znajduje się trochę dalej po lewej stronie.

28. (3.5) Tuż obok poprzedniego ciała jest trawa, którą możemy ściąć, aby dostać się do kolejnego.

29. (3.5) Watery Depths, zaraz po wejściu do ciemnego korytarza ciało znajduje się po prawej stronie na końcu.

30. (3.5) Tuż obok wejścia do Watery Depths znajduje się kamień, na którym możemy stanąć, aby zapalić ogień w jednej z kamiennych twarzy. Trzeba je zapalić w odpowiedniej kolejności – pierwsza twarz to ta na prawdo i do góry od wejścia do Watery Depths. Kolejne twarze wskaże nam promień światła. Ostatni promień padnie na ścianę, którą możemy przesunąć i znaleźć kolejne ciało.

Rozdział IV (8 ciał):

31. (4.1) Po wpadnięciu do podziemi blisko początku 4 rozdziału (trzeba rozwiązać zagadkę) znajdujemy inną drogę wyjścia, która zaprowadzi nas do tego ciała.

32. (4.1) Na przeciwko bramy po prawej stronie.

33. (4.2) Po cut-scenie ze smokiem i pokonaniu wrogów odszukaj schody w okolicy, które prowadzą do ciała.

34. (4.3) Po zeskoczeniu do pomieszczenia z filarami i pokonaniu przeciwników odszukaj ciało w tym pomieszczeniu.

35. (4.4) Po cut-scenie z umierającym żołnierzem wróć się do miejsca, przez które wszedłeś, ciało jest obok muru przed karczmą.

36. (4.4) W karczmie The Scarlet Maid, na przeciwko schodów.

37. (4.5) Po wyjściu na ulicę i pokonaniu wrogów ciało będzie po prawej stronie.

38. (4.6) Tuż obok obelisku.

Rozdział V (10 ciał):

39. (5.1) Po zabiciu wszystkich wrogów w obszarze z zamontowanym działkiem ciało znajduje się pod mostem.

40. (5.1) Po przejściu dalej krętą drogą, ciało znajduje się po lewej stronie.

41. (5.1) Po długiej bitwie przejdź przez dużą bramę, jednak nie otwieraj kolejnej, tylko znajdź ciało obok kryształów.

42. (5.2) Po walce przy wielkiej dziurze przejdź wokół niej i znajdź ciało za drewnianą półką, którą można zniszczyć.

43. (5.2) Po przejściu pod mostem w obszarze z katapultą idź od razu w prawo.

44. (5.3) W drugim dużym pomieszczeniu w ściekach, gdzie walczymy z dużą ilością szkieletów i aracklingów.

45. (5.4) Po zejściu po schodach w stronę mostu zajrzyj pod schody, po których zszedłeś, aby znaleźć kolejne ciało.

46. (5.5) Po zabiciu dwóch Minotaurów idźcie prosto i znajdźcie ciało w ciemnym zaułku.

47. (5.5) Po przejściu przez szczelinę i wejściu do katedry ciało znajdziesz po lewej stronie.

48. (5.5) Po rozmowie z niewolnikiem ciało znajdziemy po lewej stronie na szczycie spiralnych schodów.

Rozdział VI (5 ciał):

49. (6.1) Na prawo od wejścia do Kala Moor.

50. (6.2) Po wejściu do dużego pomieszczenia (po krypcie) w prawym rogu.

51. (6.3) Po zabiciu wszystkich wrogów w pomieszczeniu z zamontowanym działkiem, przejdź przez dziurę w ścianie, a znajdziesz ciało po lewej stronie.

5.2 (6.5) Zaraz po portalu i obelisku, to ciało należy do smoka.

53. (6.5) Po przejściu pomieszczenia, w którym musimy pokonać wszystkich wrogów, aby otworzyć kraty, ostatnie ciało znajduje się po lewej stronie w następnym pomieszczeniu.

DungeonMaster.pngDungeon Master Srebrne.png

Odblokuj całą zawartość edytora map

Zawartość do edytora map odblokowujemy zdobywając złoto w trybie Adventure lub grając w mapy stworzone w edytorze przez innych i siebie. Do odblokowania całej zawartości trzeba uzbierać 190,000 złota. Po więcej informacji dot. famienia odsyłam do opisu trofeum Zote.pngGold Finger.

th_CrystalClear.pngCrystal Clear Srebrne.pngth_Zbieranie.png

Tryb Adventure: Znajdź wszystkie możliwe kryształy w grze

Już na początku zaznaczam, że nie chodzi tu o odłamki kryształów, które możemy znaleźć przy pokonanych wrogach. Trofeum wymaga od nas znalezienia wszystkich kryształów, które zamknięte są w drewnianych pojemnikach, które możemy otworzyć naciskając th_O.png. W sumie jest ich w grze 71. Lista:

Prolog (3 kryształy):

1. Zaraz po pomieszczeniu z pierwszym obeliskiem.

2. Patrz wyżej.

3. Po wpadnięciu do dziury zamiast iść na wprost, odsuwamy Caddoc'iem statuę, bierzemy pochodnię i idziemy przez ciemny korytarz, który doprowadzi nas do kładki, na której znajduje się kryształ.

Rozdział I (11 kryształów):

4. (1.1) Już na samym początku poziomu patrzymy w prawo i strzelamy w linkę trzymającą szyld nad drzwiami.

5. (1.1) Po przejściu przez deskę na wysokości, zamiast zejść po schodach trzymajcie się lewej strony, a dojdziecie do kryształu.

6. (1.1) Po cut-scenie, która pokaże nam zasadę działania wybuchowych beczek dojdziecie do domu, w którym można wejść po schodach. Po wejściu po schodach spójrzcie w lewo i wychylcie się odrobinę, aby znaleźć wybuchające beczki, które po zdetonowaniu pozwolą Wam wejść do ukrytego obszaru z kryształem.

7. (1.2) Po wykonaniu skoku dojdziecie do miejsca, gdzie napadnie Was trochę wrogów. Po wejściu po schodach kryształ będzie po drugiej stronie placu (nie przechodźcie przez bramę bez zebrania kryształu).

8. (1.2) Po przejściu przez bramę idźcie prosto, w prawo i znów w prawo. Doprowadzi to Was do ogniska, gdzie będziecie mogli zapalić strzałę, a następnie strzelić w kosz za Wami, co otworzy tajemne przejście. Przejście to doprowadzi Was do ukrytego obszaru z wielką kamienną głową. Po rozwiązaniu prostej zagadki zejdziecie bardzo długim korytarzem, gdzie znajdziecie pokaźny skarb i 3 kryształy.

9. (1.2) Patrz wyżej.

10. (1.2) Patrz wyżej.

11. (1.3) Po wybiciu wrogów balistą i przejściu pod gruzem dojdziecie do obszaru z dużą wieżą. Strzelając w znak nad drzwiami zobaczycie, że w środku stoją wybuchowe beczki. Strzelcie, zejdźcie na dół po schodach i strzelcie w beczki ponownie.

12. (1.5) Do znalezienia w sekretnej lokacji Three Brothers' Tomb zapalając kosz tuż przy obelisku na początku poziomu. Kryształ znajdziecie niedługo po podniesieniu zielonej runy.

13. (1.6) Na parterze w stodole.

14. (1.6) Tuż przy obelisku i portalu.

Rozdział II (14 kryształów):

15. (2.1) W dużym okrągłym pomieszczeniu, po lewej stronie znajdują się drzwi, za którymi znajdziecie kryształ.

16. (2.1) W tym samym pomieszczeniu pójdźcie schodami na prawdo od bramy i wejdźcie przez drzwi do pomieszczenia, gdzie znajdziecie ogień. Zapalcie strzałę, wróćcie schodami na dół i tym razem udajcie się w prawo (patrząc na bramę). Zobaczycie zaryglowane drzwi. Na lewo od nich jest dziura w ścianie, przez którą możecie strzelić w kosz zapalając go i tym samym otwierając przejście.

17. (2.1) Po zeskoczeniu do gniazda aracklingów i wybiciu wszystkich poszukajcie ciała, z którym można porozmawiać przy użyciu Deathstone. Obok ciała znajduje się oświetlony korytarz, który doprowadzi Was do drewnianego stojaka na broń. Zniszczcie go i przejdźcie dalej, aby znaleźć łzę i ukrytą lokację o nazwie Crypt of Eternity, gdzie po rozwiązaniu zagadki otrzymacie 2 kryształy.

18. (2.1) Patrz wyżej.

19. (2.2) Po opuszczeniu więzienia, przejściu przez korytarz i bramę, dojdziecie do schodów. Na ich szczycie zamiast iść w prawo pójdźcie prosto, a znajdziecie ukryte pomieszczenie.

20. (2.2) Po przejściu przez ciasne korytarze dojdziecie do średniej wielkości pomieszczenia, gdzie na jednej ze ścian zobaczycie 3 czaszki. Jeżeli zestrzelicie wszystkie 3, otworzy się tajemne przejście.

21. (2.4) Po pomieszczeniu z zawalającymi się mostami i zejściu spiralnymi schodami znajdźcie wybuchowe beczki, które doprowadzą Was do ukrytego pomieszczenia.

22. (2.4) W późniejszych etapach tego podrozdziału trzeba będzie schodzić po długich schodach. Po ujrzeniu ruin trzeba znaleźć posąg gargulca. Stając za nim zobaczymy wybuchową beczkę w oddali. Jeżeli w nią strzelimy, zdobędziemy dostęp do ukrytego miejsca, gdzie znajdziemy między innymi kryształ.

23. (2.5) Po przejściu przez bramę dojdziecie do bardzo dużego pomieszczenia z dużym mostem. Oczyśćcie teren i znajdźcie oraz zestrzelcie 4 czaszki rozmieszczone w tym pomieszczeniu. Zestrzelenie ich otworzy tajemne przejście.

24. (2.5) Kryształ ten znajduje się w sekretnej lokacji o nazwie Catacombs (wejście znajduje się za drewnianym stojakiem na broń). Zeskoczcie przez dziurę obok obelisku, pójdźcie przez tunel i wejdźcie po schodach, a znajdziecie kryształ.

25. (2.5) Po znalezieniu i otwarciu drzwi czaszką zdobędziecie dostęp do pomieszczenia, gdzie znajdują się m.in. 2 kryształy.

26. (2.5) Patrz wyżej.

27. (2.6) Po pierwszym spotkaniu ze srebrną cieczą zwaną Slegiem, przejściu do następnego pomieszczenia i zabiciu wszystkich wrogów idźcie na szczyt schodów i zjedźcie windą na dół.

28. (2.6) Zeskakując po platformach uważajcie, bo na jednej z nich jest kryształ.

Rozdział III (14 kryształów):

29. (3.1) Po cut-scence z żołnierzem zetnijcie trawę i spójrzcie w górę, aby zobaczyć wybuchową beczkę, która po zdetonowaniu stworzy przejście do kryształu.

30. (3.2) Po zejściu brzegiem góry pójdźcie prosto zamiast w prawy, aby dojść do jaskini.

31. (3.2) Po przeskoczeniu przez szczelinę idźcie w stronę mostu i wejdźcie pod wodospad, aby znaleźć jaskinię.

32. (3.2) Po uwolnieniu więźnia z jaskini wychodzimy na zewnątrz, zabijamy wrogów. Most zwodzony prowadzący do obozy Wargar jest teraz otwarty, więc wchodzimy i szukamy kryształu po prawej stronie.

33. (3.3) Zamiast przechodzić przez bramę, niszczymy stojak na broń po prawej stronie i idziemy do ukrytej lokacji o nazwie Lost Temple, gdzie po rozwiązaniu zagadki otrzymamy 2 kryształy.

34. (3.3) Patrz wyżej.

35. (3.3) Po wyjściu z piątego obozu Wargar szukajcie trawy po lewej stronie, którą można ściąć.

36. (3.4) W pomieszczeniu z wodą po wejściu do świątyni.

37. (3.4) Po cut-scenie z Seraphine zostaniecie zaatakowani przez kilka dużych fal wrogów, miedzy innymi Minotaurów. Jeżeli uda się Wam zmusić Minotaura, żeby szarżując zniszczył biały posąg, po walce w miejscu, gdzie stał posąg znajdziecie skrzynkę z kryształem.

38. (3.5) W sekretnej lokacji Watery Depths na samym początku tego podrozdziału. W pomieszczeniu z łódką zobaczycie ciemny korytarz, na końcu którego można strzelając zapalić kosz. Potem jedna z postaci staje na płycie, a druga przechodzi przez rozkładający się most. Po lewej stronie znajduje się dźwignia, która zablokuje most. Następnie znów zapalamy strzałę i podpalamy płótna wiszące na ścianach w tym pomieszczeniu, aby znaleźć kryształ.

39. (3.5) Po spuszczeniu wody schodzimy na sam dół spiralnymi schodami, przeciskamy się przez szczelinę i biegniemy przez tunel (uwaga na wielkiego pająka), na końcu którego znajdziemy 2 kryształy.

40. (3.5) Patrz wyżej.

41. (3.5) Wychodząc przez tunel wydrążony przez pająka natkniecie się na kryształ na samej górze.

42. (3.5) Tuż obok wejścia do Watery Depths znajduje się kamień, na którym możemy stanąć, aby zapalić ogień w jednej z kamiennych twarzy. Trzeba je zapalić w odpowiedniej kolejności – pierwsza twarz to ta na prawdo i do góry od wejścia do Watery Depths. Kolejne twarze wskaże nam promień światła. Ostatni promień padnie na ścianę, którą możemy przesunąć i znaleźć ostatni kryształ w tym rozdziale.

Rozdział IV (7 kryształów):

43. (4.1) Po lewej stronie obelisku znajduje się bariera, którą można zniszczyć i przejść dalej. Gdy dojdziecie do płyty zeskoczcie po lewej stronie, a znajdziecie kryształ.

44. (4.2) Po przejściu przez pierwszą bramę w tym podrozdziale i zabiciu wszystkich wrogów trzeba znaleźć kominek (palenisko) w jednym ze zniszczonych domów. Odpali to zagadkę, w której musimy odnaleźć i spalić 4 kości. Po przyniesieniu ich zapali się ogień. Możemy podpalić strzałę, pójść po schodach i przez dziurę w podłodze zauważymy drugi kominek. Po podpaleniu go otworzy się przejście i będzie można zgarnąć 2 kryształy.

45. (4.2) Patrz wyżej.

46. (4.3) Po zabiciu minotaura poszukajcie w tej okolicy wybuchowych beczek, które pozwolą Wam dostać się do ukrytego pomieszczenia.

47. (4.3) Zaraz po ujrzeniu ogra po raz pierwszy i wejściu do domu idźcie w lewo.

48. (4.5) Na prawo od działka, przy brzegu.

49. (4.6) Zaraz po obelisku i portalu po wejściu na szczyt chodów znajdziecie kryształ po lewej stronie.

Rozdział V (11 kryształów):

50. (5.1) Po drugiej stronie mostu, na którym zamontowane jest działko znajdziecie 2 kryształy.

51. (5.1) Patrz wyżej.

52. (5.1) Po wykonaniu skoku wywiąże się duża walka. Gdy już zabijecie wszystkich przejdźcie przez otwarte przejście, jednak nie przechodźcie jeszcze przez bramę, bo znajdują się tu 2 kryształy.

53. (5.1) Patrz wyżej.

54. (5.2) Po przeciśnięciu się, idźcie na wprost zabijając wrogów, przejdźcie przez tunel i znajdźcie stojak po prawej stronie. Zniszczcie go, przejdźcie dalej i znajdźcie kryształ.

55. (5.2) Przed przejściem przez bramę zwiedźcie dokładnie obszar na lewo od niej.

56. (5.3) Po przeciśnięciu się przez dziurę, przejściu wzdłuż tunelu i wybiciu aracklingów znajdźcie wybuchową beczkę, która zniszczy ścianę i doprowadzi Was do kryształu.

57. (5.3) Przejście przez bramę doprowadzi Was do kolejnego dużego pomieszczenia z aracklingami. Znów poszukajcie beczki.

58. (5.3) Pod koniec tego podrozdziału szukajcie ściany, w której tkwi dużo czaszek. Ścianę na lewo od niej można przesunąć, aby móc strzelić w wybuchowe beczki i utorować sobie drogę do ukrytego pomieszczenia z dwoma kryształami.

59. (5.3) Patrz wyżej.

60. (5.4) Po przejściu przez bramę z płytą, na której trzeba było stać, aby podnieść kraty, dojdziecie do mostu, jednak nie przechodźcie po nim dopóki nie znajdziecie kryształu w tym obszarze.

Rozdział VI (11 kryształów):

61. (6.1) Już na samym początku tego rozdziału znajdziecie 2 kryształy przy obelisku i portalu.

62. (6.1) Patrz wyżej.

63. (6.1) Po prawej stronie wejścia do Kala Moor.

64. (6.2) Po przejściu przez dużą bramę pójdźcie odrobinę do przodu i znajdźcie wąskie przejście w skale po lewej stronie. Doprowadzi Was ono do tajemnej lokacji zwane Three Brothers' Treasure Vault. Po rozwiązaniu zagadki i otwarciu skarbca znajdziecie 3 kryształy.

65. (6.2) Patrz wyżej.

66. (6.2) Patrz wyżej.

67. (6.3) Po zjechaniu windą, przejściu na drugą stronę mostu i zabiciu wszystkich wrogów główna ścieżka będzie szła w górę. Nie idźcie nią jeszcze. Pójdźcie w prawo i wejdźcie na drewniane rusztowania, które doprowadzą Was do kryształu.

68. (6.4) Po dużej walce przy wazie ze Slegiem idźcie przez drzwi, które otworzą się po zabiciu wrogów. Znajdziecie tam 2 kryształy.

69. (6.4) Patrz wyżej.

70. (6.5) Tuż przy obelisku i portalu znajdziecie 2 kryształy.

71. (6.5) Patrz wyżej.

th_BusinessofMakinSausage.pngBusiness of Makin' Sausage Srebrne.pngth_Fabularne.png

Ukończ rozdział VI

Do otrzymania po pokonaniu boss'a w ostatnim rozdziale i ukończeniu gry.

th_WhateverItTakes.pngWhatever It Takes Brzowe.pngth_Fabularne.png

Ukończ rozdział V

Do otrzymania po pokonaniu boss'a w rozdziale 5.

th_MrFurious.pngMr. Furious Brzowe.pngth_Fabularne.png

Ukończ rozdział IV

Do otrzymania po pokonaniu boss'a w rozdziale 4.

th_KungFuGraphics.pngKung Fu Graphics Brzowe.pngth_Fabularne.png

Ukończ rozdział III

Do otrzymania po pokonaniu boss'a w rozdziale 3.

th_Rockstar.pngRockstar Brzowe.pngth_Fabularne.png

Ukończ rozdział II

Do otrzymania po pokonaniu boss'a w rozdziale 2.

th_TheIronTriangle.pngThe Iron Triangle Brzowe.pngth_Fabularne.png

Ukończ rozdział I

Do otrzymania po pokonaniu boss'a w rozdziale 1.

th_CashewsonTheCounter.pngCashews on The Counter Brzowe.pngth_Fabularne.png

Ukończ prolog

Do otrzymania po ukończeniu prologu.

th_YouBrokeItTheyBoughtIt.pngYou Broke It, They Bought It Brzowe.png

Zniszcz 50 tarcz trzymanych przez przeciwników

Podczas gry nie raz zostaniecie zaatakowani przez wrogów mających tarcze. Umiejętność niszczenia tarcz posiada E'lara - Arcane Burst. Na pierwszym poziomie tej umiejętności będzie trudno zniszczyć tarczę za pierwszym razem, ale już na drugim poziomie zdarza się to często. Niewykluczone, że trofeum wpadnie samo z siebie podczas przechodzenia gry.

th_RazorSharp.pngRazor Sharp Brzowe.png

Zabij 15 wrogów przy użyciu działka na drodze do Kala Moor

W rozdziale 5.1 dotrzemy do miejsca, gdzie widać będzie most z zamontowanym działkiem. Należy od razu wbiec pod górę i użyć działka. Wrogów jest bardzo dużo, a działko szybko zabija, więc trofeum nie sprawi problemu.

th_Rampage.pngRampage Brzowe.png

Zabij 20 Wargarów w podziemiach Dyfed zanim platforma zjedzie na dół

W rozdziale 2.3 trzeba będzie zjechać na platformie. Najlepiej grać E'larą i mieć łuk Fast lub Medium (broń zaklęta Rare, albo Epic dodatkowo ułatwi sprawę). Podczas jazdy, po lewej stronie (patrząc w stronę jazdy) pokażą się wrogowie. Platforma jedzie powili, ale droga jest krótka, więc mamy około pół minuty na zabicie 20 Wargarów. Na szczęście w miejscu, skąd wrogowie do nas strzelają, znajdują się wybuchowe beczki, które okażą się bardzo pomocne.

UWAGA: Podczas jazdy na platformie można też bardzo prosto uzyskać trofeum Brzowe.pngKaboom.

th_Kaboom.pngKaboom Brzowe.png

Zabij 3 wrogów jedną eksplozją

Jak już wspomniałem w opisie trofeum Brzowe.pngRampage, w rozdziale 2.3 podczas jazdy na platformie można w bardzo prosty sposób zdobyć to trofeum. Wystarczy strzelić w żółtą beczkę jak tylko będzie w okół niej kilku wrogów (a będzie na pewno). Można to trofeum zrobić też w wielu innych miejscach, ale tu jest najłatwiej.

th_RaisetheNotQuiteDead.pngRaise the Not Quite Dead Brzowe.png

Tryb Adventure: Wspólnie zabij 50 lewitujących przeciwników

Caddoc posiada umiejętność o nazwie Wind of Wrath, która pozwala mu na uniesienie wrogów będących w jego pobliżu i uderzenie nimi o ziemię. Zanim jednak to się stanie, wrogowie lewitują przez jakiś czas w powietrzu. Jeżeli gramy E'larą, wystarczy posłać Pyre Blast, a większość wrogów umrze. Jeżeli gramy Caddoc'iem, musimy poczekać, aż lewitujących wrogów wykończy E'lara, co może trochę zająć, więc zalecam grę nią, a nie Caddoc'iem. Gdy zabijemy w ten sposób 50 wrogów, trofeum się odblokuje.

th_PumpYOUUp.pngPump YOU Up Brzowe.png

Tryb Adventure: Użyj Battle Charge na swoim partnerze 50 razy

Battle Charge to buff, którego możemy dać swojemu towarzyszowi. Aby go rzucić, trzeba wybrać dowolne z zaklęć Battle Magic i przytrzymać th_R1.png.

th_OneManWolfPack.pngOne Man Wolf Pack Brzowe.png

Odblokuj pierwszą część zawartości edytora map

Patrz: Srebrne.pngDungeon Master.

th_NotonMyWatch.pngNot on My Watch Brzowe.png

Zabij uciekającego Wargar'a w Dyfed

W rozdziale 1.1 po przejściu przez pierwszą bramę i dojściu do końca alejki, do której brama prowadzi, zobaczycie w oddali 2 uciekających Wargar'ów. Jeżeli zabijecie chociaż jednego z nich, otrzymacie to trofeum. W przypadku wątpliwości, po prostu patrzcie się cały czas przed siebie i zabijajcie wszystko, co się rusza.

th_LikeButter.pngLike Butter Brzowe.png

Umieść rzadką lub lepszą broń w obydwu slotach w ekwipunku

Rzadko spotykane bronie znajdują się w błyszczących podłużnych pojemnikach, które najczęściej można znaleźć w sekretnych pomieszczeniach. Wystarczy znaleźć dwie bronie (Rare jest rzadka, Epic najlepsza) i (jeżeli odblokowaliśmy taką możliwość) włożyć je w obydwa sloty ekwipunku.

th_LifeSupport.pngLife Support Brzowe.png

Tryb Adventure: Udziel pomocy umierającemu kompanowi 20 razy

W przypadku gry na niższych poziomach trudności, może się okazać, że to trofeum wcale nie jest takie łatwe, bo nasz towarzysz wcale nie ginie. Najłatwiej umrzeć jest zdecydowanie pod koniec, więc w przypadku problemów najlepiej wczytać jeden z końcowych podrozdziałów i pozwalać naszemu kompanowi umierać, a następnie pomagać mu naciskając th_O.png, gdy na ekranie ukaże się podpowiedź.

Jeżeli macie trudności ze zdobyciem tego trofeum, polecam odpalić tryb kooperacji, wczytać któryś z ostatnich podrozdziałów, gdzie łatwiej jest umrzeć i cały czas wskrzeszać partnera.

th_LF1MDungeonCrawl.pngLF1M Dungeon Crawl Brzowe.png

Ukończ mapę składającą się z 25 aren w trybie Crucible

Zdecydowanie najgłupsze i najnudniejsze trofeum w grze. Wymaga ono od nas ukończenia 25 aren pod rząd (w ramach jednej mapy). Można sobie bez problemu taki poziom samemu utworzyć zamieszczając w nim najmniejszą możliwą ilość przeciwników. Ukończenie 25 aren zajmuje około godziny.

th_JoinedattheHip.pngJoined at the Hip Brzowe.png

Tryb Adventure: Wykonaj Spell Link 20 razy

Spell Link dostępny jest dopiero po zebraniu 7 Dragon Tears. Wybierając dowolne zaklęcie Battle Magic i trzymając th_R1.png możemy dać naszemu towarzyszowi Battle Charge. Jeżeli nasz towarzysz da nam Battle Charge, a my zaraz potem odwdzięczymy mu się tym samym (podczas gdy nasz Battle Charge jeszcze trwa), nastąpi Spell Link - obydwaj bohaterowie mają aktywowany Battle Charge w tym samym momencie. Najlepiej robić to w opisanej kolejności, bo AI partnera jest troszkę przygłupie i na pewno nie odwdzięczy się od razu. Jeżeli macie wątpliwości, czy robicie to dobrze, to sprawdźcie, czy w pobliżu widać lewitującą czaszkę, która atakuje wrogów - pojawia się ona tylko podczas Spell Link.

th_IsSomethingBurning.pngIs Something Burning? Brzowe.png

Zabij 20 wrogów przy użyciu wybuchających beczek

Po prostu wysadzamy żółte beczki, aby zabić jak najwięcej przeciwników. Można wczytywać rozdział 2.3 i powtarzać sekwencję ze zjeżdżającą platformą, bądź rozegrać ponownie końcówkę rozdziału 6, gdzie również pełno jest beczek.

th_IceQueen.pngIce Queen Brzowe.png

Tryb Adventure: Wspólnie zabij 50 zamrożonych przeciwników

Przy tym trofeum (jak w zasadzie przy większości) najlepiej grać E'larą. Ma ona umiejętność Arctic Arrow, która zamraża wrogów. Wystarczy zamrażać wrogów i czekać aż Caddoc ich wykończy.

th_IllHuffandIllPuff.pngI'll Huff and I'll Puff Brzowe.png

Spraw, aby ślepy smok zniszczył słabą wieżę w Depths of Kala Moor

W rozdziale 6.3 dojdziemy do miejsca, w którym będzie do nas strzelał ślepy smok. Bez problemu da się zauważyć dużą wieżę, która będzie stała po prawej stronie drogi. Wystarczy się za nią schować i poczekać, aż smok ją zniszczy.

th_GodComplex.pngGod Complex Brzowe.png

Utwórz własny poziom w edytorze Crucible

Wystarczy stworzyć jakikolwiek poziom w edytorze i zapisać go.

th_EyeforanEye.pngEye for an Eye Brzowe.png

Zabij Oko Annuvina na Drodze do Kala Moor zanim wezwie posiłki

Rozdziale 5.2 w pewnym momencie dochodzi się do dużego terenu, na końcu którego jest katapulta, a po prawej stronie most z dziurą, przez którą trzeba przejść. Zanim to zrobicie, trzeba z oddali zabić jedno z patrolujących teren oczu. Jeżeli Wam się nie uda, możecie bez problemu wczytać checkpoint, który jest dosłownie chwilę przed dojściem do tego miejsca.

th_DungeonMakeover.pngDungeon Makeover Brzowe.png

Odblokuj 50% zawartości edytora map

Patrz: Srebrne.pngDungeon Master.

th_DontCryLittleDragon.pngDon't Cry Little Dragon Brzowe.pngth_Zbieranie.png

Tryb Adventure: Znajdź wszystkie Dragon Tears

Dragon Tears to świecące na niebiesko kryształy, które wzmacniają Battle Charge i Spell Link. Jest ich w sumie 13. Oto lista:

Prolog:

--

Rozdział I (3 łzy):

1. (1.1) Zaraz po pokonaniu pierwszej bramy, którą otwieramy naciskając th_O.png, wystarczy spojrzeć w prawo.

2. (1.2) Po wejściu do katakumb idziemy do przodu, a następnie w prawo. Znajdziemy tam ognisko, przy którym możemy podpalić strzałę, a następnie zapalić wiszący pod sufitem, co otworzy tajne przejście prowadzące do kolejnej łzy.

3. (1.3) Gdy dojdziemy do małego placu z trzeba dużymi posągami trzymającymi kosze na łańcuchach, trzeba znaleźć wóz, który Caddoc może przesunąć. Po przesunięciu go zapalamy strzałę od ogniska i zapalamy wszystkie trzymane przez posągi kosze. Otworzy to tajemne przejście.

Rozdział II (3 łzy):

4. (2.1) Po zeskoczeniu do gniazda aracklingów i wybiciu wszystkich poszukajcie ciała, z którym można porozmawiać przy użyciu Deathstone. Obok ciała znajduje się oświetlony korytarz, który doprowadzi Was do drewnianego stojaka na broń. Zniszczcie go i przejdźcie dalej - łza, jak i wejście do ukrytej lokacji Crypt of Eternity znajdują się tuż za stojakiem.

5. (2.2) Chodząc po więzieniu na pewno zauważycie łzę bez problemu, jednak nie można się do niej dostać od razu - trzeba wejść na drugie piętro. Na nim znajduje się płyta, na której jeden z bohaterów musi stanąć, aby E'lara mogła zestrzelić przeciwwagę znajdującą się obok celi ze łzą.

6. (2.4) W późniejszych etapach tego podrozdziału trzeba będzie schodzić po długich schodach. Po ujrzeniu ruin trzeba znaleźć posąg gargulca. Stając za nim zobaczymy wybuchową beczkę w oddali. Jeżeli w nią strzelimy, zdobędziemy dostęp do ukrytego miejsca, gdzie znajdziemy między innymi łzę smoka.

Rozdział III (2 łzy):

7. (3.3) Po przejściu przez pierwszą bramę w tym podrozdziale idziemy prosto i zwracamy uwagę na odnogę ścieżki po lewej stronie, gdzie znajdziemy kolejną łzę.

8. (3.4) Po wejściu do świątyni dojdziemy do miejsca, gdzie znajduje się drewniana równoważnia i bardzo długie schody, po których trzeba będzie wejść. Jednak przed wejściem po schodach trzeba pójść w lewo i porozmawiać z ciałem przy użyciu Deathstone. Zacznie to zagadkę, w której trzeba znaleźć i zestrzelić 4 wrony. Po zabiciu wszystkich wracamy do ciała, które powie nam gdzie jest tajemne przejście, które zawiera łzę (znajduje się mniej więcej w połowie schodów za ścianą, którą Caddoc może przesunąć).

Rozdział IV (2 łzy):

9. (4.2) Po przejściu przez pierwszą bramę w tym podrozdziale i zabiciu wszystkich wrogów trzeba znaleźć kominek (palenisko) w jednym ze zniszczonych domów. Odpali to zagadkę, w której musimy odnaleźć i spalić 4 kości. Po przyniesieniu ich zapali się ogień. Możemy podpalić strzałę, pójść po schodach i przez dziurę w podłodze zauważymy drugi kominek. Po podpaleniu go otworzy się przejście. Po interakcji z kominkiem trzeba wyjść przed dom i po prawej stronie (patrząc na palenisko) znajduje się ściana z wiszącą tarczą, którą można przesunąć, aby znaleźć łzę.

10. (4.4) Trzeba zniszczyć wszystkie szkarłatne urny w karczmie, aby w palenisku zapalił się ogień. Trzeba go użyć do spalenia płótna przedstawiającego kobietę, które wisi na ścianie na przeciwko paleniska po lewej.

Rozdział V (2 łzy):

11. (5.3) Pod koniec tego podrozdziału szukajcie ściany, w której tkwi dużo czaszek. Ścianę na lewo od niej można przesunąć, aby móc strzelić w wybuchowe beczki i utorować sobie drogę do ukrytego pomieszczenia.

12. (5.5) W miejscu z automatyczną wyrzutnią/działkiem trzeba zeskoczyć po prawej stronie i iść dalej korytarzem, który prowadzi do łzy.

Rozdział VI (1 łza):

13. (6.3) W pomieszczeniu z windą, gdzie walczymy z demonem trzeba odnaleźć palenisko, zapalić strzałę, a następnie strzelić w kosz znajdujący się nad czaską smoka. Potem wychodzimy i każemy Caddoc'owi popchnąć ciemną ścianę, która pozwoli na przejście do ukrytego pomieszczenia z ostatnią łzą.

th_Catch.pngCatch! Brzowe.png

Ucieknij z zawalającego się akweduktu bez odnoszenia żadnych obrażeń

W mieście Llyr na samiusieńkim początku rozdziału 4.5 jest moment, w którym będzie trzeba zeskoczyć na akwedukt, który zacznie się zawalać. Wystarczy przytrzymać th_X.png aby biec przed siebie. Jeżeli coś pójdzie nie tak, to nie dobiegajcie do końca akweduktu, tylko wczytajcie ostatni checkpoint.

th_BullinaChinaShop.pngBull in a China Shop Brzowe.png

Spraw, aby minotaur zniszczył wszystkie drewniane filary w rozdziale Arches of Fire w Llyr

Dokładniej chodzi o rozdział 4.3. Po przejściu przez płonący dom i zeskoczeniu na dół zostaniemy zaatakowani przez minotaura. Nieco z tyłu będzie widać drewniane filary, które szarżujący minotaur może zniszczyć. Trzeba ustawić się dalej od niego, aby zaczął on biec w naszą stronę. Najlepiej zrobić to trofeum w trybie co-op, bo nasz towarzysz w trybie Adventure będzie non stop atakował minotaura i w końcu go zabije.

th_AllThatandaBagofChips.pngAll That and a Bag of Chips Brzowe.png

Zdobądź broń Epic

Broń Epic świeci się na fioletowo i jest najsilniejszą odmianą. Broń taką można zdobyć w świecących pojemnikach, które znajdujemy najczęściej w sekretnych pomieszczeniach. Broń Epic można znaleźć już w pierwszym rozdziale.

th_HelloNurse.pngHello Nurse Brzowe.pngHiddenTrophy.png

Zabij zainfekowanego pod koniec rozdziału 1 jako E'lara

th_TheDrIsIn.pngThe Dr. Is In Brzowe.pngHiddenTrophy.png

Zabij zainfekowanego pod koniec rozdziału 1 jako Caddoc

th_Exterminatrix.pngExterminatrix Brzowe.pngHiddenTrophy.png

Zabij wielkiego pająka trzymając Caddoc'a za rączkę pod koniec rozdziału 2 jako E'lara

th_Arachnophobe.pngArachnophobe Brzowe.pngHiddenTrophy.png

Zabij wielkiego pająka przezwyciężając swój strach pod koniec rozdziału 2 jako Caddoc

th_CatFight.pngCat Fight Brzowe.pngHiddenTrophy.png

Zabij zabójcę w dokach pod koniec rozdziału 3 jako E'lara

th_BasicInstinct.pngBasic Instinct Brzowe.pngHiddenTrophy.png

Zabij zabójcę w dokach pod koniec rozdziału 3 jako Caddoc

th_Banished.pngBanished Brzowe.pngHiddenTrophy.png

Poślij demona z biblioteki z powrotem do piekła pod koniec rozdziału 4 jako E'lara

th_Exorcist.pngExorcist Brzowe.pngHiddenTrophy.png

Poślij demona z biblioteki z powrotem do piekła pod koniec rozdziału 4 jako Caddoc

th_BootsandaHandbag.pngBoots and a Handbag Brzowe.pngHiddenTrophy.png

Zabij ślepego smoka pod koniec rozdziału 5 jako E'lara

th_Grounded.pngGrounded Brzowe.pngHiddenTrophy.png

Zabij ślepego smoka pod koniec rozdziału 5 jako Caddoc

th_FemmeFatale.pngFemme Fatale Brzowe.pngHiddenTrophy.png

Zabij Annuvina jako E'lara

th_ManSlaughter.pngMan Slaughter Brzowe.pngHiddenTrophy.png

Zabij Annuvina jako Caddoc

Poradnik został wykonany w całości przeze mnie.

Edytowane przez Patricko
  • Like 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry poradnik.

Robiłem Platynę w czerwcu więc pozwolę sobie na kilka uwag:

1. Trofik LF1M Dungeon Crawl robiłem na mapie Fast Fast Fast Fast Fast Fast (o ile jeszcze istnieje - pamiętam, że ciężko było znaleźć dobrą mapę a wszystkie polecane w innych poradnikach były dostępne tylko dla graczy z USA).

Jak ją odszukać?

Crucible - Browse Maps - All Creators - InXile Maps - creator Serega1228 - i jego mapa Fast Fast Fast Fast Fast Fast.

2. Robiąc trofiki związane ze "zbieraniem" posiłkowałem się tym poradnikiem:

http://wikicheats.ga...360/Walkthrough

Na minus - jest po angielsku.

Na plus - wszystko jest w jednym miejscu i naprawdę ciężko coś przeoczyć.

Gra naprawdę całkiem niezła, może za dużo "zbieractwa", ale da się to ogarnąć.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×