fajto 0 Napisano 25 Styczeń 2013 Posiadam telefon Samsung Galaxy S Advance. Od kilku dni mam problem z kartą SIM. Posiadam 2x karty (orange i heyah). Karta SIM Orange działa cały czas, ale od jakiegoś czasu mam problem z SIM heyah - nie odczytuje karty. Sprawdzałem to na 3x różnych SIM z heyah i nic. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 26 Styczeń 2013 (edytowane) sprawdzałeś może obie karty w innym telefonie? Edytowane 26 Styczeń 2013 przez DaraS Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun 1522 Napisano 11 Luty 2013 wymiana karty heyah a jest to o tyle utrudnione ze jest to operatir jedynie sieciowy i punktow fizycznych tego operatora brak... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach