Skocz do zawartości
patyk

Creative T6100

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że jestem zielony w temacie, i choćbym nie wiadomo ile razy wbijał sobie do głowy co to czincz a co to dżek to i tak nie umię zapamiętać (tak samo jak nie wiem czy męski kibel to ten z kółkiem czy trujkątem ). Temat podobne były ale jak mówie jestem chyba na to za głupi i potrzebuje jasno na białym co i jak. Porobiłem więc foteczki i opisze problem.

Głośniki jakie posiadam są chyba do kompa (Creative T6100), mają one takie 3 kabelki -> zdjęcie

W telewizorze mam tylko jedno miejsce gdzie mogę wpiąć taki kabelek (miejsce na słuchawki) -> zdjęcie

Kupiłem więc sobie więc dwie przejściowki - zdjęcie - jedną z nich wpiąłem do tv, w nią wpiąłem drugą. W ten sposób uzyskałem 3 dziurki gdzie mogę włożyć kabelki z głośników ale problem polega na tym, iż mimo że grają wszystkie głośniki to nie czuję jakoś by był to dźwięk przestrzenny.

Jeśli jest to problem uniwersalny (a tak mi się wydaje) to zachęcam kogoś kto się zna do zmontowania jakiegoś prostego schematu jak to zrobić i przyklejenia go tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na tych wyjsciach w TV nie osiagniesz dzwieku przestrzennego na moje oko. Jedyne co bedziesz mial to stereo na wiecej niz jedna para glosnikow. Poza tym nie wiem jak ty podlaczyles te przejsciowki bo na moje oko to kupiles nie takie jak trzeba, byleby tylko dalo sie gdzies wetknac :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem takie przejściówki jakie mi polecono, mają oczywiście takie same wejście jak te od głośników.. Mniejsza z tym, nie da się tego podpiąć jakoś do pleja lub przez jakiś wzmacniacz czy coś ? Cokolwiek plx^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach