FreshPrince 25 Napisano 20 Styczeń 2015 Moi drodzy mam problem, Jakiś czas temu na próbę zainstalowałem na konsoli MUBI. Zapomniałem wyłączyć subskrypcji i ostatnio patrze a tutaj ściągnęło mi z konta 119 zł za roczny abonament !! Napisałem do sony i otrzymałem następującą wiadomość: Dziękujemy za skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta PlayStation.Po dogłębnym zbadaniu zgłoszenia, administrator podjął odmowną decyzję odnośnie udzielenia zwrotu za zakupy dokonane na omawianym koncie. Wynika to z zaakceptowanych w trakcie tworzenia konta Sony Entertainment Network warunków świadczenia usługi i umowy z użytkownikiem:“7.Kupowanie produktów(…)Prawa do anulowaniaii)Użytkownik nie może uzyskać zwrotu pieniędzy w przypadku zamówień usług cyfrowych (takich jak subskrypcje PlayStation Plus lub Music Unlimited), chyba że w odniesieniu do zamówienia obowiązują prawa UE dotyczące ochrony konsumentów. W takich przypadkach użytkownik może anulować takie zamówienie w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zamówienia. Do portfela SEN użytkownika zostanie dodana kwota zwrotu w wysokości ceny zakupu pomniejszonej o wartość usługi, do której użytkownik uzyskiwał dostęp przed wejściem anulowania w życie.Pełną treść dokumentu można znaleźć na naszej stronie internetowej.W trakcie dokonywania zakupu należy potwierdzić chęć nabycia produktu dwa razy – najpierw poprzez dodanie go do koszyka, a następnie podczas finalizowania transakcji. Trzecie, opcjonalne potwierdzenie, stanowi zabezpieczenie transakcji za pomocą hasła, które można uaktywnić w panelu zarządzania kontem SEN.Proszę sie skontaktować z wydawcą aplikacji MUBI podaje Panu adres e-mail pod którym może sie Pan skontaktować z wydawcą MUBI: support@mubi.comW przypadku dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu z COK PlayStation odpowiadając na tę wiadomość bądź też dzwoniąc do nas korzystając z danych poniżej.Pozdrawiam,Artur Wysłałem maila ale bark odzewu ze strony MUBI. Ma ktoś doświadczenie co dokładnie powinienem napisać do MUBI?Szerze mówiąc nawet nie wiem jak mam siebie zidentyfikować w MUBI oprócz podania PSN ID :/ TEMAT ROZWIĄZANY: - skontaktowałem się z MUBI bezpośrednio na mail support@mubi.com - zasugerowałem się odpowiedzią Sony i powołałem sie na prawa UE dotyczące ochrony konsumentów, które mówią , że użytkownik może anulować takie zamówienie w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zamówienia. - oczywiście (niestety) cała konwersacja była po angielsku - SCE Polska wypięło się na mnie ale na szczęście MUBI skontaktowało się z SCE UK i sprawa się powiodła. W przypadku gdyby ktoś chciał treść maili to mogę udostępnić w PW :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Oldboy72 16 Napisano 20 Styczeń 2015 Jesteś w czarnej dupie,nikt ci już kasy nie odda,niestety smutna prawda... Polak mądry po szkodzie... Sam w ostatniej chwili anulowałem abonament mubi,pierwszy miesiąc był gratis,potem 15 zł :) Powodzenia,ale szanse masz zerowe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FreshPrince 25 Napisano 22 Styczeń 2015 Niestety gnojki od razu za rok ściągneli :/Póki co nawiązałem kontakt z MUBI. Przytoczyłem zapisy prawa UE. Nawet odpowiedzieli. Teraz starają się mnie zidentyfikować i rozwiązać problem :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FreshPrince 25 Napisano 29 Styczeń 2015 Dla potomnych :) temat załatwiony przez MUBI. Sony zwróciło mi kase. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 29 Styczeń 2015 To może napisz dokładnie w pierwszym poście dla potomnych :) Gdzie pisałeś, co dokładnie, itd. Takie informacje zawsze są w cenie :) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FreshPrince 25 Napisano 30 Styczeń 2015 Zamieszczone. Wątek do zamknięcia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 30 Styczeń 2015 Nie no, wątek zostawimy i uznamy go jako ogólny do spraw związanych z MUBI, bo pewnie niejedna osoba będzie miała pytania :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach