tyshek 2 Napisano 13 Grudzień 2015 Witam, Panowie proszę o wyrozumiałość :) za moich czasów Amiga to było coś ,na konsolach totalnie się nie znam,jak odpaliłem FIFA 13 na PS 3 to myślałem że ... :P Do rzeczy,taka sytuacja:kupiłem cyfrową grę na PS4 na znanym portalu aukcyjnym dzieciakowi,wiem dałem ciała po lekturze forum dopiero to zakumałem:( o co chodzi z tymi slotami itd. Zakupiona gra po tygodniu przestała działać na moim koncie-kłódka sprzedający łaskawie uznał moją reklamacje i wysłał mi kolejne dane do pobrania,jak zauważyłem do tego samego konta tylko z innym hasłem. No i tu zonk,na moim koncie dalej wisi kłódka,koleś mi pisze że mam się zalogować na te konto z którego grę ściągałem i tam bez problemu można grać. W aukcji wyraźnie pisze że ściągam i gram na swoim koncie. Piszę ponownie do sprzedającego,domyślacie się pewno co mi odpisał :) Szkoda klawiszy Syn wrócił ze szkoły,kolega mu powiedział że musi odnowić licencje i gra będzie działać na naszym koncie,kłódka zniknie. Dokładnie mamy wejść na zakupione konto z grą i tam wejść w ustawienia i kliknąć >Przywróć licencje< Dzieje się tak podobno bo system sieciowy Sony ma problem z aktywacją pomimo aktywowania konsoli jako podstawowe PS4. Czy taka czynność pomorze ? Czy coś się nie spierdzieli i już w ogóle nie będzie można grać w grę na koncie sprzedającego ? Czy zostawić to jak jest i czekać pół roku aż grę szlag trafi ? pozdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 13 Grudzień 2015 Uroki brania slotów od nieznajomych. Jedyne co musisz zrobić to zalogować się na konto które koleś Ci podał. Później spróbować odpalić grę a jak to nie pójdzie to w opcjach masz aktywację konsoli. Po aktywowaniu konsoli a dokładniej gier na danej konsoli, wszystkie kłódki znikną do czasu aż znowu nie wyskoczą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tyshek 2 Napisano 14 Grudzień 2015 (edytowane) Uroki brania slotów od nieznajomych. Więcej na A... nie kupie cyfrowej gry. To był pierwszy i ostatni raz! Gra na koncie sprzedawcy działa normalnie ,nie ma kłódki. Kłódka przy grze wisi tylko na moim koncie. Z racji tego ze nie kminię tematu pytam się czy jak odnowię licencje na koncie sprzedawcy to czy zniknie kłódka przy grze na moim koncie ? Kupiłem grę na aukcji gdzie wyraźnie pisze że ściągam i gram na swoim koncie, co niestety nie ma miejsca obecnie. Edytowane 14 Grudzień 2015 przez tyshek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wili23 258 Napisano 14 Grudzień 2015 Kara za cebulactwo :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drk2 515 Napisano 14 Grudzień 2015 Więcej na A... nie kupie cyfrowej gry. To był pierwszy i ostatni raz! Gra na koncie sprzedawcy działa normalnie ,nie ma kłódki. Kłódka przy grze wisi tylko na moim koncie. Z racji tego ze nie kminię tematu pytam się czy jak odnowię licencje na koncie sprzedawcy to czy zniknie kłódka przy grze na moim koncie ? Kupiłem grę na aukcji gdzie wyraźnie pisze że ściągam i gram na swoim koncie, co niestety nie ma miejsca obecnie. Musiałbyś ustawić te konto jako konto podstawowe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tyshek 2 Napisano 16 Grudzień 2015 Musiałbyś ustawić te konto jako konto podstawowe. Konto sprzedającego tak ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kakaroto 3892 Napisano 16 Grudzień 2015 Tak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tyshek 2 Napisano 6 Styczeń 2016 Panowie, od kilku dni dzieciak chcąc zagrać w grę, logując się na konto sprzedawcy widzi taki wpis : Dostęp do sieci PlayStation Network z tego konta został zablokowany lub chwilowo zawieszony (WS-37368-7) Czy to oznacza że możemy się pożegnać z grą? Być może sprzedawca po mojej interwencji na Allegro zmienił dane i nie możemy się zalogować na jego konto, hmmm... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kevcio23 110 Napisano 6 Styczeń 2016 To już będzie koniec, konto zostało zbanowane przez Sony. Gdyby sprzedający zmienił hasło wyskakiwał u komunikat o błędnych danych logowania. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szuldi82 384 Napisano 6 Styczeń 2016 To już będzie koniec, konto zostało zbanowane przez Sony. Gdyby sprzedający zmienił hasło wyskakiwał u komunikat o błędnych danych logowania. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dokładnie konto zawieszone przez sony, takze konto i gra do wyrzuceniaWysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7047D przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tyshek 2 Napisano 8 Styczeń 2016 Dokładnie konto zawieszone przez sony, takze konto i gra do wyrzucenia Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7047D przy użyciu Tapatalka Tak myślałem, szkoda. Mam nauczkę żeby od byle kogo nie kupować cyfrówek. Widzę że sprzedający już dostał kolejnego negatywa za zablokowaną grę niedługo od zakupu.Nie polecam FilmsStar, gość jeszcze bezczelnie wyzwał mnie od naciągaczy ,szczyt chamstwa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tyshek 2 Napisano 18 Luty 2016 Trochę po drążyłem temat i napisałem do tego gościa ponownie, koleś pisze że nie wie dlaczego te konto zostało zablokowane, odsyła mnie do PSN. Wyczytałem że PSN informacje o powodzie zbanowania konta wyjaśnia tylko i wyłącznie na maila. Pisze do gościa żeby mi podał hasło do maila do tego konta,on odpisuje ze nie może bo to jednak jego konto a ja kupiłem tylko udostępnienie do pobrania gry. Cały czas wciska mi ciemnotę że ja złamałem regulamin PSN, nie chce napisać jak to mogłem zrobić, proszę oświećcie mnie jak złamałem regulamin PSN,nie zmieniałem danych itp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ronnie80 23 Napisano 19 Luty 2016 Daj już spokój tak się kończy kupowanie slotów. Nic nie poradzisz, kasa przypadła, nauczka na przyszłość Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 19 Luty 2016 Uroki kupowania dostępu do pobrania gry a nie całej gry. Biorąc pod uwagę że teraz często wywala licencje gier, to kupowanie slotów mija się z celem. Chyba że masz kumpla z którym kupujesz to wtedy można. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gnom 75 Napisano 19 Luty 2016 Cisnij sprzedawce. Ta banda oszustow powinna zniknac. Negatywy, zglaszaj sprawe do allegro i zglos na policje. Tym bardziej, ze to gra dla dzieci, a oszukiwac dzieci zasluguje na najwyzsze potepienie. Pewnie nie doczytales, ze nalezy wylaczyc konsole od internetu... albo ze sprzedawca daje gwarancje dzialania 14 dni. Dokladnie nie wiem na czym polega proceder bo to sa konta glowne z podrzednymi do tego robiony chargeback i odlaczane konto podrzedne od glownego ? Oczywiscie na plati sa jeszcze osoby ktore normalnie handluja cudzymi kontami, po cichaczu robisz deaktywacje i przy odrobinie szczescia jedziesz na czyim koncie, a wlasciciel nawet o tym nie wiem ze nie ma aktywowanej jako podstawowej.... co za czasy zle. A wystarczylo zrobic licencje na zasadzie PS3. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 19 Luty 2016 Raczej o to chodziło żeby ukrócić kupowanie na spółkę. Jedno konto bez problemu można mieć na dwóch konsolach z tego co pamiętam więc to nie problem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tyshek 2 Napisano 21 Luty 2016 Pewnie nie doczytales, ze nalezy wylaczyc konsole od internetu... Czytałem aukcje dokładnie,nie było tam nic takiego,poza tym miałem ściągnąć i grać na swoim koncie. To że nie grałem na swoim koncie, raczej syn , bo to dla niego była gra - olałem, nie moje klimaty i tak, no ale jak już gdy konto zostało zbanowane to już mnie wkurzyło. Koleś już się nie odzywa,nie odpisuje na maile, sms. Nie wytłumaczył mi jak mogłem złamać regulamin PSN, danych nie zmieniałem, bo bez dostępu do maila nie da się tego zrobić. Zgłosiłem sprawę do Allegro i czekam, raczej nie dogadamy się bo koleś mi napisał ze nowych danych nie dostane, bo to moja wina. Podobno dostał ostrzeżenie z Allegro, jak nic z tym nie zrobi to administracja ma poczynić bardziej stanowcze kroki, tak mi odpisali z Allegro,zobaczymy co.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach