Yarek 59 Napisano 22 Luty 2017 (edytowane) Nadszedł moment Lotusa. Zapraszam chętnych to wyścigu tym legendarnym autem. Pierwszy wyścig Lotus 78 Classic Cup odbędzie się na torze Imola GP Będzie miał 65 okrążeń. Parametry wyścigu: Data 3.03. 2017r. godzina 16:00 Upływ czasu rzeczywisty Pogoda: słonecznie, losowo, pochmurnie, losowo Upływ pogody x2 Zużycie opon rzeczywiste Zużycie paliwa rzeczywiste Wymagany pit-stop Wymagany widok z kokpitu Usterki mechaniczne Uszkodzenia - wpływ na osiągi Startujemy w piątek 3 marca. 21:30 kwalifikacje 30 min. 5 minut rozgrzewki i wyścig. Tor i auto są wymagające ale myślę, że znajdzie się 16 zapaleńców do śmigania tym cackiem. Zgłaszać można się do mnie na PW lub na PSN. Zapraszam do dyskusji Edytowane 22 Marzec 2017 przez Yarek Zmiana toru i ilości okrążeń 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba87 55 Napisano 4 Marzec 2017 Gratulacje dla wszystkich którzy stawili się na torze i ukończyli GP mimo problemów które utrzymały się do końca. Fajne sciganie Wyniki : Q Wyścig : Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yarek 59 Napisano 15 Marzec 2017 Czas powoli się nakręcać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yarek 59 Napisano 22 Marzec 2017 (edytowane) Nadszedł czas na kolejny wyścig legendarnym autem Lotus 78. Tym razem do pokonania będzie 60 okrążeń na australijskim torze Mount Panorama znanym pod nazwą Bathurst Czas wyścigu ustawimy na 8 rano. Upływ czasu i pogody rzeczywisty. Paliwo i opony też będą zużywać się w czasie rzeczywistym. Sloty pogodowe: lekkie zachmurzenie, słonecznie, losowo, słonecznie. Widok z kokpitu będzie zablokowany. Uszkodzenia - wpływ na osiągi. Startujemy o 21:30 półgodzinnymi kwalifikacjami. Potem rozgrzewka 10 minut i start. Startujemy okrążeniem formującym. Pit Stop nie jest wymagany. Uwaga! Robimy tylko jeden restart w przypadku problemów technicznych! Edytowane 22 Marzec 2017 przez Yarek 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba87 55 Napisano 22 Marzec 2017 Szkoda ze ostatni slot z pogodą nie dynamiczny. Pierwszy wyścig z tej serii dzięki zmianie pogody wygrałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yarek 59 Napisano 22 Marzec 2017 Australia to Australia. Sucho jest Seba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba87 55 Napisano 22 Marzec 2017 W Australii teraz zaczyna się jesień pora deszczowa hehe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yarek 59 Napisano 28 Marzec 2017 Zostały jeszcze cztery wolne miejsca na ten piątek. Zapraszam. Będzie EPICKO! 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yarek 59 Napisano 1 Kwiecień 2017 (edytowane) Drugi wyścig za nami. Dziękuję wszystkim obecnym i tym co wytrwali do końca w trzeźwości Nieobecnym nie dziękuję Wyścig był ciężki i długi ale mam nadzieję, że się podobał. Poniżej tabele z wynikami i nagrania na pamiątkę. Edytowane 1 Kwiecień 2017 przez Yarek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yarek 59 Napisano 25 Kwiecień 2017 No i wracamy do naszych Lotusów 78. Już w ten piątek 28 kwietnia będziemy walczyć na słynnym belgijskim torze Spa-Francorchamps. Wyścig będzie miał 45 okrążeń z pierwszym formującym i zacznie się półgodzinnymi kwalifikacjami o 22:00. Reszta parametrów taka jak we wcześniejszych wyścigach. Dodatkowo zapraszam wszystkich chętnych na specjalne wydarzenie. Zbliża się rocznica tragicznej śmierci, w opinii wielu, najlepszego kierowcy wyścigowego w historii. 1 maja 1994 roku na torze Imola Ayrton Senna doznał śmiertelnych obrażeń gdy jego bolid uderzył w barierę na zakręcie Tamburello z prędkością ponad 200 km/h na siódmym okrążeniu. W piątkowy wieczór, przed główną atrakcją proponuję krótki wyścig szalonym Lotusem 98T Senny po torze Imola. Mam nadzieję, że frekwencja tym razem też dopisze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach