Perez 30 Napisano 22 Czerwiec 2017 PSX Extreme #239 Lipcowy numer dostępny od 28.06 (środa) Prenumerata - wysyłka 25.06 (niedziela) Cytuj Roger: "Zaklepuję do recenzji Knack 2!!!” – napisał HIV na naszej prywatnej grupie extrimowej w trakcie E3. „Wstępnie rezerwuję całość z konfy Sony!” – przebił go w licytacji Kali. Dyskusję zakończył Dżujo, rzucając: „Wstępnie rezerwuję panią, która prezentowała Star Wars Battlefront II”. W obecnym numerze w dziale recenzji trudno było się o coś zabijać. Wszyscy żyli targami E3, które jak co roku sprawiły, że większość ekipy siedziała do późnych godzin nocnych z energetykami i zapasem chipsów, czekając na pokazy gier, które spowodują opad szczeki. Czy się takowych doczekaliśmy? O tym dowiecie się z naszego opasłego raportu. Do Los Angeles na kilka dni poleciał Komodo i ograł większość prezentowanych na targach produkcji. Nie śpiąc po nocach i wciskając się na Niemca i ładne oczy na pokazy, na które nie miał wstępu. Ale nie od dziś wiadomo, że Komodo ma na to żółte papiery. Położyliśmy swoje łapki na demach m.in. takich produkcji, jak Call of Duty: WWII, Destiny 2, Assassin’s Creed: Origins, Far Cry 5, Wolfenstein II: The New Colossus, Forza Motorsport 7, Need for Speed Payback, The Crew 2, Super Mario Odyssey, Dragon Ball Fighter Z czy Mario + Rabbids Kingdom Battle. Łącznie trafiliśmy na pokazy blisko 40 najbardziej wyczekiwanych tytułów. Przyglądamy się też nowej konsoli Microsoftu – Xbox One X – rozkładając ją na czynniki pierwsze i dyskutując nad przyszłością „najmocniejszej konsoli w historii”. Drugim tematem numeru jest tuning konsol. Jakie cuda można robić z naszymi ukochanymi sprzętami? Przeróbki obudowy, montaż diod LED-owych, podkręcanie procesorów, wymiany dysków, zakup łopatek i akumulatorów do padów – co dusza gracza zapragnie. Co najciekawsze – większości z tych przeróbek przy odrobinie samozaparcia możemy się podjąć na własną rękę. W publicystyce analizujemy też temat zwalniania czasu w grach – kto wpadł na ten pomysł i jak go rozwijano przez lata? Wspominamy również o fenomenie ludzików „Dżiajdżo”, znów wracając do lat 90., oraz śledzimy kulisy powstania marki Rambo, tak w kinematografii, jak i grach wykorzystujących licencję słynnego madafaki. Tych, jak się okazuje, było naprawdę sporo. A jeśli chcielibyście się dowiedzieć, jakie były inspiracje twórców Tekkena przy tworzeniu poszczególnych postaci, Rozbo przekopał dla Was internet w poszukiwaniu smaczków i ciekawostek. Miłego wypoczynku w lato koniecznie z Extrimem w plecaku :). I jak co roku czekamy na zdjęcia z wakacji ze Szmatławcem w tle! PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE! TEMAT NUMERU – E3 2017 Cebulak w Los Angeles vol. 2 Konferencje Xbox One X A Way Out Anthem Assassin’s Creed: Origins Beyond Good & Evil 2 Call of Duty: WWII Crackdown 3 Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Days Gone Destiny 2 Detroit: Become Human Dragon Ball Fighter Z Far Cry 5 FIFA 18 Forza Motorsport 7 Hunt: Showdown Kingdom Come: Deliverance Mario + Rabbids Kingdom Battle Metal Gear Survive Metro: Exodus Metroid II: The Return of Samus Monster Hunter World Moss Need for Speed Payback Pro Evolution Soccer 2018 Skull & Bones Sonic Forces Spider-Man Star Wars Battlefront II Strange Brigade Super Mario Odyssey Śródziemie: Cień Wojny The Crew 2 The Evil Within 2 The Inpatient Uncharted: Zaginione dziedzictwo Wolfenstein II: The New Colossus TEMAT NUMERU Tuning konsol CO NOWEGO Dead Alliance ELEX Monster Hunter XX: Nintendo Switch Ver. RECENZJE Arms Call of Duty: Black Ops III – Zombie Chronicles Cladun Returns: This is Sengoku! Crossout Danger Zone Demon’s Crystals DiRT 4 Enigmatis 2: The Mists of Ravenwood Ever Oasis Everspace Get Even Guilty Gear Xrd REV2 Nex Machina Perception Phantom Dust Pixel Heroes: Byte & Magic Resident Evil Code: Veronica X Star Trek: Bridge Crew Tekken 7 The Caligula Effect The Elder Scrolls Online: Morrowind The Sexy Brutale Thea: The Awakening Tokyo 42 TumbleSeed Unit 4 Wipeout Omega Collection HARDKOR Tekken – twoja twarz walczy znajomo Kącik bijatyk Zgrentgen – Xbox One X – ratunek dla Microsoftu? Warsztat – świat w zwolnionym tempie Kartoteka – Keiichiro Toyama RETRO Trzeba znać Pegasus zone – Paperboy Kult plastiku – Arkanoid Controller Historia gier wideo w Polsce (cz. XXXI) Historia Rambo Comix Zone – „Outcast” FELIETONY Z dziennika gracza [Dżujo] Fabularna tawerna [Zax] Savepoint [Michał Walkiewicz] Od gracza dla graczy [Mazzi] Dwóch zgryźliwych tetryków [Zooltar / Marcellus] New Game Plus [Mielu] Okiem maniaka [Roger] STAŁE RUBRYKI Co nowego Ohayo Nippon Dobre, bo polskie Hyde Park Graczpospolita Region Filmowy Listy Głos Ludu PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE! PRENUMERATA została wysłana w niedzielę, 25.06. W przypadku jakichkolwiek kłopotów z dostawą, opóźnień lub innych problemów - prosimy o maile na prenumerata@psxextreme.pl. Informacje o prenumeracie dostępne są również tutaj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach