Skocz do zawartości
tru

Błąd 80022D1A :)

Rekomendowane odpowiedzi

Hallo forumowicze,

zakładam ten temat, bo wczoraj miałem małą awarię, ale udało mi się z niej wyjść zwycięsko. Może moje doświadczenie się komuś przyda

Wymieniałem dysk z 40gb na 250gb. Oczywiście zrobiłem back-up, itd (na wszelki wypadek oddzielnie na sticku savy). Cała wymiana przebiegła bezproblemowo 25 min na backup, wymiana HDD, format systemu, wgranie softu z USB, restore system. Wszystko przebiegło super-sprawnie.

Jaja zaczęły się, gdy włączyłem Stardust HD. Dostałem jeżący włos na głowie komunikat "unable to save, error, itp). W katalogu z savami pokazały mi się pliki "corrupted data". Włączam Pixeljunk monsters - to samo. Co więcej przy próbie wejścia w Trofea nic się nie dzieje! Wchodzę w swój profil, a tu error 80022D1A (możliwe że był też 80022D9A mogłem źle zapisać).

Podmieniłem dysk spowrotem na 40GB - niestety nadal to samo Corrupted save, brak trofeów i błąd 80022D1A przy próbie wejścia do profilu. Do PSN i PSS normalnie mogłem wejść.

Nie będę się rozpisywał, co było dalej, ale po jakimś czasie znalazłem rozwiązanie. Poprawiło się, gdy zrobiłem następujące rzeczy:

1. Deactivate system, activate system

2. Wejście do PSS i "aktywowanie" gier, które kupiłem online. Trzeba wejść w koszyk i rozpocząć ściąganie zakupionych gier i od razu można dać cancel. Zauważycie, że zanim będzie się ściągać przez sekundę wyświetlni komunikat "activating"

3. Następnie włączyłem każdą z gier, w której są trofea (łącznie z tymi z płyt) i wszystko zaczęło hulać.

Ufff, było gorąco. Viva soft 2.4X

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli problem dotyczył tylko gierek ściągniętych z PSS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli problem dotyczył tylko gierek ściągniętych z PSS?

Nie jestem pewien - włączyłem akurat Stardusta, a potem zacząłem kombinować. Natomiast trofea zniknęły ze wszystkich gier. Jak włączyłem Uncharted, to trofea były w grze, ale nie było ich w moim profilu, ani w zakładce trofea.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twoja porada napewno się przyda, wygląda na to że przy wymianie dysku będzie konieczność ponownej aktywacji gier, akurat do takiej zmiany się przymierzam a nie chciałbym stracić moich osiągnięć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×