tru 1 Napisano 14 Sierpień 2008 Hallo forumowicze, zakładam ten temat, bo wczoraj miałem małą awarię, ale udało mi się z niej wyjść zwycięsko. Może moje doświadczenie się komuś przyda Wymieniałem dysk z 40gb na 250gb. Oczywiście zrobiłem back-up, itd (na wszelki wypadek oddzielnie na sticku savy). Cała wymiana przebiegła bezproblemowo 25 min na backup, wymiana HDD, format systemu, wgranie softu z USB, restore system. Wszystko przebiegło super-sprawnie. Jaja zaczęły się, gdy włączyłem Stardust HD. Dostałem jeżący włos na głowie komunikat "unable to save, error, itp). W katalogu z savami pokazały mi się pliki "corrupted data". Włączam Pixeljunk monsters - to samo. Co więcej przy próbie wejścia w Trofea nic się nie dzieje! Wchodzę w swój profil, a tu error 80022D1A (możliwe że był też 80022D9A mogłem źle zapisać). Podmieniłem dysk spowrotem na 40GB - niestety nadal to samo Corrupted save, brak trofeów i błąd 80022D1A przy próbie wejścia do profilu. Do PSN i PSS normalnie mogłem wejść. Nie będę się rozpisywał, co było dalej, ale po jakimś czasie znalazłem rozwiązanie. Poprawiło się, gdy zrobiłem następujące rzeczy: 1. Deactivate system, activate system 2. Wejście do PSS i "aktywowanie" gier, które kupiłem online. Trzeba wejść w koszyk i rozpocząć ściąganie zakupionych gier i od razu można dać cancel. Zauważycie, że zanim będzie się ściągać przez sekundę wyświetlni komunikat "activating" 3. Następnie włączyłem każdą z gier, w której są trofea (łącznie z tymi z płyt) i wszystko zaczęło hulać. Ufff, było gorąco. Viva soft 2.4X Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
covalt 0 Napisano 14 Sierpień 2008 Czyli problem dotyczył tylko gierek ściągniętych z PSS? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tru 1 Napisano 14 Sierpień 2008 Czyli problem dotyczył tylko gierek ściągniętych z PSS? Nie jestem pewien - włączyłem akurat Stardusta, a potem zacząłem kombinować. Natomiast trofea zniknęły ze wszystkich gier. Jak włączyłem Uncharted, to trofea były w grze, ale nie było ich w moim profilu, ani w zakładce trofea. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kotwic 0 Napisano 14 Sierpień 2008 Twoja porada napewno się przyda, wygląda na to że przy wymianie dysku będzie konieczność ponownej aktywacji gier, akurat do takiej zmiany się przymierzam a nie chciałbym stracić moich osiągnięć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach