Skocz do zawartości
Emir

Resident Evil 5

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli ta informacja o strzelaniu i bieganiu w tym samym czasie będzie prawdą to można bez sprzecznie powiedzieć że to koniec serii Resident Evil :/ ja niechce tego typu syfu :/ i co kolejny głupi shooter bedzie :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

EDITED

Edytowane przez Kessarath

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli ta informacja o strzelaniu i bieganiu w tym samym czasie będzie prawdą to można bez sprzecznie powiedzieć że to koniec serii Resident Evil :/ ja niechce tego typu syfu :/ i co kolejny głupi shooter bedzie :/

Nie będzie można jednocześnie strzelać i biegać, to zostało oficjalnie powiedziane. Czyli Capcom nadal tkwi w erze pierwszego PlayStation. Szkoda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Może jest ta informacja gdzieś, ale celowo nie czytam i nie oglądam trailerów, wiec wybaczcie pytanie. Ale chciałbym wiedzieć 1 rzecz. Podobno jest (będzie) w RE5 cooperative. To znaczy ze przez net ja zaczynam jedną postacią a kolega drugą i przechodzimy grę, widzimy te same cut scenki, fabuła gry jest normalna mimo 2och graczy? Czy jednak inaczej jest to rozwiązane? Pozdrawiam

yo Kess (L2 sie klania).

Tak, bedzie to mozliwe, wszystko bedzie identyczne jak w single player, polecam sciagniecie dema i pogranie, jest mozliwe co-op online/split screen w wersji demonstracyjnej (od 2 dni gram na necie w demo RE:5 z innymi ludzmi)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

EDITED

Edytowane przez Kessarath

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oooo jaki server, kiedy grałeś? :)

Dzięki za odpowiedź. Fajnie, że będzie można całość przejść z kimś grającym obok! Dema nie sprawdzę, bo jeszcze nie mam konsoli, miałem i sprzedałem miesiąc po premierze MGS4[niesamowita gra!], teraz znów zakupię, myślę, że na dniach, zaraz jak skończe RE0 i RE1 Remake na Gamecube - nazbierało się trochę fajnych gier na PS3 i 2009 to będzie jak na mój gust bardzo dobry rok dla PS3 - uwalniam się od nałogu L2, mam nadzieję, że to ostanie i udane podejście będzie. Pozdrawiam

Kojarze cię z L2pol.pl ;] i sam probuje urwac sie od nalogu, chociaz ciezko, ale ps3 strasznie ulatwia sprawe, szczegolnie kilka premier.

Fakt, co-op w tej grze to najwieksza zaleta, moim zdaniem genialna sprawa, o wiele bardziej wole zagrac z osoba ktora mysli, nizeli z pustym AI o ktore sie bede musial martwic przechodzac gre;)

rok 2009 to bez watpienia rok ps3 (teraz zaluje ze kupilem xbox'a niedawno, bo w tym roku w nic na nim nie pogram, jedynie stare ex'y musze nadrobic)

pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I bardzo dobrze , niech strzelanie zostanie takie jakie jest !!! robi to klimat , zawsze takie było i było dobrze. trafiło sie nagle pokolenie graczy wychowanych na GTA i Cod i chcą wszytsko zmieniać w takie syfy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

EDITED

Edytowane przez Kessarath

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
I bardzo dobrze , niech strzelanie zostanie takie jakie jest !!! robi to klimat , zawsze takie było i było dobrze. trafiło sie nagle pokolenie graczy wychowanych na GTA i Cod i chcą wszytsko zmieniać w takie syfy

Tu sie zgadzam, nie raz jakby to ujac "energicznie zastanawialem sie" czy uda mi sie przeladowac snajperke zanim typ z pila mechaniczna skroci mnie troche(2 razy byl szybszy xDD), to stanie w miejscu i strzelanie tworzy klimat i napiecie jakie jest potrzebne w horrorach, wg mnie nie musza tego zmieniac.

No właśnie, ja ostatnio tak czytam "nie da się biegać i strzelać". I myślę w czym problem to RE a nie coś innego. I tak "zabili" klimat, zabili go już w RE4 - choć trafiła ta gra do mojego top 10, ale to już nie RE, każdy ma swoje zdanie i prawo do (najlepiej konstruktywnej) krytyki - na mnie ciąży piętno starych "rezidentów" - dobrze jest nie trza psuć. :)

@AlucardMZ - właśnie mam nadzieję, że ta cała otoczka konsoli, forum PS3, serwisy jak ten i kilka innych oraz gry obecne i nadchodzące pomogą mi wygrać z nałogiem L2, ostatnio strasznie mam dość, ale sam wiesz jak to jest,... wraca. :) Choć w sumie to ciągle to samo - starczy! :)

PS: Jak będę online na PS3 to może kiedyś w coś zagramy. Pozdro!

Czy klimat zabili to nie wiem, mnie sie dalej swietnie gra w serie RE, mimo iz nie ma ziombali (pamietajmy ze atomówka spadla na raccoon city), wg mnie dobrym pomyslem bylo postawienie na dynamike w tych czasach (era casuali - jesli firma chce zarobic musi robic gry pod duzy target).

odnosnie nalogu, juz 2 dni koncze gre na serwie, 2 dni temu mialem Bloody orchid +6 i mowie, pal licho peknie koncze, i bang +7, wczoraj, ten sam trybik w glowie mi sie wlaczyl, bang +8, dzis mowie, no nie, peka to mnie nie ma, reinstall l2, bang +9 i bang +10 (topowa bron na serwie), zobaczymy co przyniesie jutro :D (jakby tego bylo malo znajomy mowi "to przeznaczenie" :D)

odnosnie psn, mozemy potargac w RE jak tylko kupimy, wysle ci inva :)

Edytowane przez AlucardMZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bloody Orchid +10 to top broń na serwie? to słaby serw jakiś xD

A tak na poważnie jak kupie (o ile kupie) RE5 to też pewnie będę szukał kogoś do co-op'a ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I bardzo dobrze , niech strzelanie zostanie takie jakie jest !!! robi to klimat , zawsze takie było i było dobrze. trafiło sie nagle pokolenie graczy wychowanych na GTA i Cod i chcą wszytsko zmieniać w takie syfy

Jeżeli tak bardzo lubisz takie sterowanie to powinni dać te które było przed RE4. Kamerę także

Było dużo lepsze i bardziej grywalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle ze jakby jednak dali to inne sterowanie (jako opcje: nie chcesz nie uzywasz) to docelowy target i tak by kupil (w koncu kolejny res) a i inni spojzeli by laskawszym okiem i tez by poszli do sklepow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak takie strzelanie specyficzne pasuje do SH :/ , musze przyznac że w Dead Space jest podobny system celowania i strzelania , tyle że tam podczas chodu idzie strzelac , fajnie tez ale troche za bardzo ułatwia sprawe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bloody Orchid +10 to top broń na serwie? to słaby serw jakiś xD

A tak na poważnie jak kupie (o ile kupie) RE5 to też pewnie będę szukał kogoś do co-op'a ;P

Serwer stoi niecaly miesiac ;)

Mozna mnie spokojnie zapraszac do friends (mowie o osobach ktore maja zamiar kupic RE) bo na co-opa zawsze bede chetny ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aaa jak niecały miesiąc to spoko :) ale to dziwne bo też kiedyś chciałem przestać grać i robilem enchanty (co prawda C grade tylko :P) i wbiłem 2 SLS na +7

ja właśnie zacząłem grać na serwie który wstał dopiero w tą sobotę ;)

w co-opie najgorsze pewnie będzie żeby obie osoby miały wolny czas w ten sam dzień ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jednak takie strzelanie specyficzne pasuje do SH :/ , musze przyznac że w Dead Space jest podobny system celowania i strzelania , tyle że tam podczas chodu idzie strzelac , fajnie tez ale troche za bardzo ułatwia sprawe

ale milo by bylo miec wybor :) chcesz to zostajesz przy hmmm... ortodoksyjnym interfejsie? a jak nie to masz wybor :) mala rzecz a cieszy... ale musze przyznac ze pomimo tego i tak gameplay (co-op) wychodzi obronna reka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie z tym co-opem to strzał w 10 aczkolwiek inni mogą to uznań za wadę jako że mając ciągle przy sobie partnera nie ma już tego uczucia osamotnienia które zawsze w jakiś sposób potęgowało strach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jasne , twórcy gry zanzwali swoja gre survival horror , wiele magazynów o grach i stroon internetowych uznali ja za survival horror , no ale to nie ma znaczenie bo kolega mike_v8 uznał to za shooteer i on przeciez wie lepiej smile.gif , pewnie jak ludzie z capcoma przeczytaja twoje posty na tym forum to zmienia gatunek na Sshooter a nawet zwykly FPS smile.gif
Jeżeli ta informacja o strzelaniu i bieganiu w tym samym czasie będzie prawdą to można bez sprzecznie powiedzieć że to koniec serii Resident Evil :/ ja niechce tego typu syfu :/ i co kolejny głupi shooter bedzie :/
I bardzo dobrze , niech strzelanie zostanie takie jakie jest !!! robi to klimat , zawsze takie było i było dobrze. trafiło sie nagle pokolenie graczy wychowanych na GTA i Cod i chcą wszytsko zmieniać w takie syfy
Jednak takie strzelanie specyficzne pasuje do SH :/ , musze przyznac że w Dead Space jest podobny system celowania i strzelania , tyle że tam podczas chodu idzie strzelac , fajnie tez ale troche za bardzo ułatwia sprawe

Co Ty tak tego sterowania i gatunku się uczepiłeś? Piszesz tak jakby niemożność ruchu podczas strzelania to była główna cecha określająca survival horror?

Survival horror to mroczny klimat i typ bohatera (zwykły przeciętny człowiek znajdujący się w niecodziennej sytuacji) a nie mechanika gry. Tylko RE ma tyki typ sterowania więc wg Twojej teorii tylko RE mógłby być określony mianem SH, tylko o nie zapominaj o największym konkurencie który przez wielu uznawany jest za króla survival horroru (akurat przezemnie nie) - Silent Hill gdzie sterowanie jest zupełnie inne niż w RE.

Powołujesz się na strony o grach i magazyny które Twoim zdaniem określają RE5 mianem SH, ok spójrzmy:

IGN: Action

GameZone: Action

1Up: Action

GameSpot: Horror Action Adventure

Resident Evil przestał być survival horrorem i stał się grą akcji - shooterem - zaakceptuj to i przestań wprowadzać "nowych" graczy w błąd bo później będą żyć ze świadomością, że mieli coś wspólnego z grą typu survival horror

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli wg twojej teorii SH Silent Hill Homecoming to nie jest już survival horror (jesteś wojskowym czy coś w tym stylu w każdym razie odpowiednio wyszkolonym a nie zwykłym szarym człowiekiem) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Survival to był jak trzeba było dojść do pociągu w 1.5 minuty, a dookoła łaziły głodne, obdarte ze skóry zombiaki, których nawet zabić nie można było, bo czas nie pozwalał.

Survival to była ucieczka przed Nemezisem, bo walka z nim nie miała większego sensu.

Survival to była ucieczka przed chmarą głodnych kruków.

Survivalem można było nazwać dojście do kolejnej skrzyni, gdzie czekało 6 nabojów do shotgana, tak upragnionych i wyczekanych, bo tuż za rogiem łazi Licker po ścianie więc z pistolecikiem to trochę słabo...

Itd. itd....

Teraz to przeciwnicy mają survival, a my sobie strzelamy "dookoła Wojtek..."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
czyli wg twojej teorii SH Silent Hill Homecoming to nie jest już survival horror (jesteś wojskowym czy coś w tym stylu w każdym razie odpowiednio wyszkolonym a nie zwykłym szarym człowiekiem) ;)

Aha czyli z kolei wg. Ciebie KAŻDY wojskowy jest odpowiednio wyszkolony by radzić sobie w takim miejscu jak silent hill, a w wolnej chwili dla rozrywki przenosi się do alternatywnego świata? Co jest dla niego rutyną.

Ok skoro sytuacja tego wymaga to sprecyzuję co to znaczy niecodzienna sytuacja - tak żeby wszyscy mogli zrozumieć. Niecodzienna sytuacja to taka z którą bohater - jak sama nazwa wskazuje - nie ma doczynienia na codzień. Nawet jak jest rambo komandosem to pobyt w takim miejscu jak silent hill nie jest dla niego normalny i gdyby wiedział co go czeka nie pchałby się tam.

W przeciwieństwie do Chrisa Redfielda, który jest już weteranem w tej kwestii i pracuje dla BSAA które zajmuje się podobnymi sprawami.

Edytowane przez mike_v8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro jeden w 2 postach nic nie wskoral drugiemu i na odwrot, nie widze dalszego sensu do dyskusji na ten temat, dla jednego to bedzie shooter a dla drugiego Survival Horror.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skoro jeden w 2 postach nic nie wskoral drugiemu i na odwrot, nie widze dalszego sensu do dyskusji na ten temat, dla jednego to bedzie shooter a dla drugiego Survival Horror.

hehehe tu sie zgadzam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kill a przeszedłeś już całą grę czy tylko 2 10-minutowe kawałki z dema że w ten sposób wyrażasz już swoją opinie? :)

i wg twojego opisu Silent Hill 2 to nie jest do końca survival bo nie biegłem nigdzie na czas i NIGDY nie brakowało mi nabojów bo używałem tylko deski z gwoździem (poza kilkoma wyjątkami oczywiście) :)

mike niecodzienna sytuacja to jak Ci samolot na głowe zleci - to jest świat gry i nie możesz powiedzieć co tam jest codziennością a co nie, może każdy kto ma coś na sumieniu trafia do Silent Hill a my widzimy tylko wybranych bohaterów poszczególnych części ;P potrafisz mi udowodnić że tak nie jest? ;P

nie no dobra skończmy ten temat bo to do niczego nie prowadzi bo i tak nikt nikomu racji w tej kwestii nie przyzna ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po to chyba dają Dema, żeby na ich podstawie wyrobić sobie opinie o grze i zdecydować czy nam się podoba, czy nie.

Jeśli jest inne przeznaczenie Demo wersji, to proszę o oświecenie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×