Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

Marcossik

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    303
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

49 Żadna

O Marcossik

  • Ranga
    Duży członek
  • Urodziny 03/12/94

Informacje o profilu

  • Płeć Mężczyzna
  • Skąd UK

Kontakt

  • PSN Yotamus

Ostatnie wizyty

2009 wyświetleń profilu
  1. PS4

    Że tak jeszcze poruszę temat tych trybów. Nie wiem jak to wygląda u innych, ale w nowego Tomb Raidera grałem na 23 calowym monitorze 1080p i gra najlepiej wyglądała w trybie 4K (30fps). Uważnie sprawdzałem jak gra prezentuje się na wszystkich opcjach, i oto moje małe refleksje na ten temat: 1. Tryb rozdzielczości 4K Preferowany przeze mnie tryb. Poziom oprawy stoi na dobrym poziomie, stabilne 30fps no i to, co sprawiło że przy tej opcji zostałem - downsampling z 4K do 1080p. Wszystkie tekstury były idealnie wygładzone. Wszystko było mega ostre i wyraźne. Jedyny minus to pop-in tekstur, ale jest to problem niezależny od wybranego trybu 2. Tryb wzbogaconej grafiki Moim zdaniem najsłabsza opcja. Gra wygląda co prawda odrobinę lepiej, jest bardziej szczegółowo, ale słaby antyaliasing kuje w oczy przez co nie czerpałem przyjemności z ustawień, które prawdopodobnie odpowiadają tym z "ultra" na pececie (albo blisko tego). Poszarpane krawędzie spotykałem na każdym kroku i mocno mnie to drażniło, ale być może byłoby inaczej, gdybym wcześniej nie miał super wygładzonych tych krawędzi. 3. Tryb wysokiej wydajności (50-60 fps) Gra tutaj co prawda wygląda dużo płynniej niż w dwóch pozostałych opcjach, ale co z tego skoro te wahania są bardzo duże i w "stress pointach" trzyma tylko nieco ponad 30. W dodatku oprawa.. jest uboga. Widać duże cięcia i w takim momencie ja się zastanawiam gdzie poszła ta moc PRO? Bo moim zdaniem gra na zwykłym PS4 wygląda zauważalnie lepiej, niż na PS4 Pro w trybie 1080p i odblokowanymi klatkami. Po większej mocy spodziewałem się grafiki przynajmniej na takim samym poziomie co na podstawowym modelu, tyle że z płynniejszą animacją. To są moje mocno subiektywne odczucia, a jakie są Wasze?
  2. PS4

    Ja słyszałem jedynie odgłosy pracujących wiatraczków. Grałem w trybie rozdzielczości 4K, ale zdarzało mi się przełączać na inne i żadnego problemu nie było.
  3. PS4

    No dobra, pora żebym ja dodał swoje 3 grosze. Pół godziny temu zakończyłem fabułę w grze mając 73% zebranych przedmiotów oraz nieco ponad 16 godzin na liczniku. Dodam, że czas ten zawiera także przejście DLC "Baba Yaga", który odblokował mi się w pierwszej połowie gry, więc postanowiłem na chwilę odstawić główny wątek i go przejść. Ogólnie gra mi się bardzo podobała, podobnie jak zresztą pierwszy Tomb Raider (2013). Czy sequel jest lepszy? Nie. Czy jest gorszy? Też nie. Moim zdaniem Crystal Dynamics dało nam po prostu "więcej tego samego". Gra została ulepszona w pewnych aspektach, np. grobowce mają teraz więcej sensu, bo po ich wykonywaniu odblokowujemy nowe umiejętności. Crafting też został ulepszony, bo surowców mamy teraz więcej no i same polowania mają teraz więcej sensu. Dodajmy do tego nieco lepszą grafikę, nieco bardziej zróżnicowane lokacje (choć ta różnorodność nie powala względem takiego Unchated 4), oraz większe tereny i więcej znajdziek, no i mamy książkową definicję sequela w kontekście gier video (o ile taka istnieje, he-he). Z początku liczyłem na trochę bardziej odważne zmiany, ale w sumie po co zmieniać coś, co jest dobre? Nie wszystko co prawda zagrało. Fabuła znowu jakaś bez polotu, choć przyznaję, że na początku dobrze się zapowiadała, ale nic konkretnego z tego niestety nie wyszło. Poprawnie poprowadzona opowieść, jak w jedynce. Śledziłem ją z umiarkowanym zainteresowaniem. Trochę wkurzało mnie to jak dużo nawrzucano różnych nagrań i dzienników bohaterów. Później zaczęło mnie ostro nudzić słuchanie tego, i tak, wiem, nie musiałem tego słuchać, ale wtedy czułbym że jednak coś tam tracę z tego całego "lore'u" Tomb Raidera. Na minus też walka z finalnym bossem. Za łatwa, za szybka. Twórcy chyba nie mieli na nią pomysłu, już walka na zakończenie wspomnianego DLC była ciekawsza. Skoro jestem jeszcze przy narzekaniu, to trochę popsioczę na to jak Larze udawało się za każdym razem wychodzić z opresji w coraz bardziej kuriozalny i abstrakcyjny sposób, niekiedy aż mi się śmiać chciało. Jasne, to normalne w tego typu liniowych grach akcji, ale w serii Uncharted aż tak to mnie nie raziło. Pozostało jeszcze odwiedzić trzy grobowce oraz przejść VR-owy dodatek, więc jeszcze dziś grę odłożę na półkę. Co do grobowców jeszcze, to pominąłem 3, lecz nie z własnej woli, a z powodu samej gry, która pozwalała odwiedzić dany grobowiec dopiero w momencie uzyskania odpowiedniego narzędzia, który otworzy nam drogę. Te zdobywamy dopiero w dalszych etapach gry. To kolejny minus moim zdaniem. Generalnie kompletowanie znajdziek sobie odpuszczę, bo to nie ma żadnego sensu, skoro platynować gry nie zamierzam. Na koniec, tak w ramach podsumowania dodam, że Rise of the Tomb Raider to naprawdę kawał dobrej gry. Jeżeli podobała Wam się poprzednia część, ta również się Wam spodoba, choć nie oczekujcie jakiejś rewolucji, a jedynie subtelnej ewolucji.
  4. a, bo to shout xD

     

  5. Rise of the Tomb Raider

  6. PS4

    Hehe, bawi mnie ten paradoks. Mianowicie to The Last Guardian nie tylko nie umarł, ale już został wrzucony na rynek, a Rime dalej w produkcji Ogólnie bardzo mi się spodobała ta gra gdy ją zapowiadali w 2013, i zawsze o niej pamiętałem i chciałem w nią zagrać. Fajnie, że jednak w końcu, po tylu latach, tytuł ujrzy światło dzienne. Do maja jeszcze trochę czasu, byleby cena nie była przesadzona, a może kupię na premierę. Gra wyjdzie też na Switcha, i możliwość ogrywania tego w "ruchu" brzmi kusząco.. No, ale tu już taka moja mała prywata. Czekam!
  7. Nie prawda. inFAMOUS: SS nie jest po polsku. To samo The Last of Us Remastered, Killzone Shadow Fall, Knack, LittleBigPlanet 3.
  8. Ktoś ma telewizor Samsunga K6000/6100? Jak się sprawuje?
  9. Ktoś wie czy Gravity Rush Remastered z dystrybucji UK ma polskie napisy?
  10. Serio, nikt nie ma podłączonej PS4 Pro do monitora Full HD? Bo ciekawi mnie czy spatchowane gry będą wyglądać na takim monitorze lepiej dzięki downsamplingowi..
  11. Mam pytanie - czy jeżeli podłączę PS4 Pro do monitora Full HD, to czy skorzystam z dobrodziejstw downsamplingu z 4K?
  12. PS4

    Ej, oni tak na serio z tym oglądaniem Kingsglaive przed ogrywaniem gry? Czyli co, jak nie obejrzę to fabuła będzie dla mnie niezrozumiała?
  13. PS4

    Czy w tej grze jest licznik czasu gry, tak jak w Wiedźminie 3?
  14. PS4

    Dzisiaj przyszła do mnie konsola i póki co wrażenia pozytywne. Krótko testowałem, i to głównie gry na VR. London Heist wygląda odrobinę lepiej, ale różnica jest niewielka. Ostrość stoi na nieco lepszym poziomie, a oświetlenie trochę podrasowane. Chciałem sprawdzić Driveclub VR, ale gra nie dostała żadnego patcha, a przecież powinna go mieć, nie? To samo Until Dawn: Rush of Blood. Odpaliłem też TLOU Remastered i dałem tryb 30fps, aby zeskalowało mi z 4K na 1080p (bo mam TV jedynie Full HD) i faktycznie, ostrość jest lepsza niż na standardowej plejce. Krawędzie w ogóle nie ząbkują. Same menu chodzi trochę szybciej (szczególnie to widać gdy nawigujemy po menu z włączoną grą w tle). Co do kultury pracy to jest chyba zbyt wcześnie, aby to ocenić (bawiłem się 2h), ale póki co wiatraki chodzą jak w standardowej plejce, czyli przeciętnie. Na minus moim zdaniem przyciski na konsoli do wysuwania płyty i jej usypiania - kto to projektował? Są bardzo wąskie, niewygodne, trudno je wyczuć pod palcem, szczególnie gdy jest ciemno w pokoju. Dobrze, że można wszystko ogarnąć padem, bo inaczej byłaby tragedia. Trochę mało też wolnej przestrzeni na dysku - zaledwie 860 GB z 1 TB. Aż 140 GB zajmuje sam system ze stockowymi aplikacjami? Czekam na zakup telewizora 4K HDR, aby zobaczyć pełen potencjał tego sprzętu.
  15. PS4

    To nie jest przypadkiem telewizor Samsunga z serii KS7500? Z tego co wiem, to te telewizory mają jasność 1000 nitów, i ponoć dają przyzwoity efekt HDR.