Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

Marcossik

Użytkownicy
  • Zawartość

    323
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

51 Słaba

O Marcossik

  • Ranga
    Duży członek
  • Urodziny 12.03.1994

Informacje o profilu

  • Płeć Mężczyzna
  • Skąd UK

Kontakt

  • PSN Yotamus

Ostatnio na profilu byli

2232 wyświetleń profilu
  1. Crash Bandicoot: N-Sane Trilogy

    Jak dobrze się ustawisz i zaczniesz szybko pruć do przodu, to bez problemu idzie przebiec cały jeden most w 3-4 sekundy. Wcześniej nawet nie wiedziałem, że w ten sposób można to przejść. Zobaczyłem dopiero u Sarge'a na YT. Zastanawia mnie czy to glicz czy zamierzone działanie twórców? Chyba to drugie, bo w rimejku by to usunęli, nie? Trzeba naskoczyć na pierwszy palnik gdy ten kończy się palić. Trzeba mieć dobre wyczucie czasu. Ogólnie to właśnie skończyłem pierwszą część. Jestem wielkim fanem Crasha od czasów PS1, a jedynki do dzisiejszego dnia nie przeszedłem. Na szczęście dzięki temu remake'owi to się zmieniło. Teraz pora na dwójkę, która powinna być znacznie przyjemniejsza i prostsza w przechodzeniu. Jedynka, choć momentami diabelnie trudna, sprawiała ogromną satysfakcję po przejściu trudnego poziomu. Dwójka i trójka już takiej satysfakcji nie dadzą, ale i tak wole je bardziej
  2. Crash Bandicoot: N-Sane Trilogy

    Stary, nawet mi nie mów. To znaczy, 4 godziny to się może z tym nie męczyłem, ale straciłem blisko 30 żyć, w, ja wiem.. 15 minut? To poziom dla masochistów, nie wiem jak go teraz przejdę mając zaledwie 5 żyć, a farmić ich na poprzednich levelach mi się za bardzo nie chce. A jeżeli jest drugi poziom na moście, który z pewnością jest jeszcze trudniejszy, to ja się nawet boję o tym myśleć. Ogólnie remake został fantastycznie przygotowany. Piękna grafika, ten sam, miodny gameplay no i duże replayability. W dodatku cena niewygórowana. Graficznie, choć świetnie, to jest odrobinę gorzej niż w Ratchet & Clank, w dodatku odnoszę wrażenie, że nie wszystkie poziomy zostały odpowiednio dobrze zrimejkowane. Orient Express z Crasha 3: Warped ma trochę zbyt jaskrawe kolory, a także samych detali jest tam niezbyt wiele. Z kolei poziom z motorówką z Coco ma bardzo dziwny model sterowania. Powiedziałbym, że skopany wręcz. Ciężko i topornie się tym steruje. Boli też trochę brak 60 klatek, ale właściwie to jakoś specjalnie nie przeszkadza. Napotkałem też pare gliczy z audio, Crasha przenikającego częściowo przez ściany czy drobne, chwilowe spadki płynności przy rozwalaniu wielu skrzynek na raz (gram na PS4 Pro). Ale generalnie Vicarious Vision odwaliło kawał dobrej roboty i jeżeli ktoś by mnie zapytał jaką platformówkę bym polecił najbardziej na PS4, to bez dwóch zdań wskazałbym na trylogię Crasha.
  3. W co teraz gracie?

    elastyczna moszna to nietypowy atut, na zimę jak znalazł. Co do gier, to aktualnie nic. Na weekend Crash Bandicoot N.Sane Trilogy
  4. Horizon: Zero Dawn

    Przyszła po odpowiedzi.. na pytania, które zostaną zadane w kwestii historii, wokół której będzie kręcił się dodatek. Nie liczyłbym na rozwinięcie wątków z podstawki, ale tam w sumie nie ma co rozwijać, wszystko jest w miarę klarowne. Oczywiście nie licząc sceny po napisach, ale to chyba materiał na ewentualny sequel. Co do samego "Frozen Wilds" to jestem mocno zaskoczony. Nie spodziewałem się, że dodatek do Horizona zostanie zapowiedziany tak szybko, raptem 3,5 miesiąca po premierze gry. I to cale szczęście wyjdzie jeszcze w tym roku. Oby był dobry i miał tego contentu chociaż na 7-8 godzin.
  5. E3 2017

    Najmocniejszy element konferencji to Spider-Man. Gra zapowiada się obiecująco, a jako fan pajączka, z pewnością w nią zagram. Co do reszty... no sorry, ale Sony wypsztykało się z zapowiedzi już rok temu, teraz pokazali tylko nowe materiały do tych zapowiedzianych już gier. Doszło tylko pare gier na VR, DLC do Horizon oraz remaster SotC. W dodatku była to słabo wyreżyserowana konferencja, dopełniona niemałymi problemami z audio. Dużo gier, to prawda, ale poprowadzona bez życia. Nic o usługach, planach na przyszłość, cokolwiek. Kiedyś się narzekało, że za dużo gadania, pokazujcie w końcu gry. A teraz jak pokazują tylko i wyłącznie gry, jedna za drugą, to trochę brakuje jakieś mordki, która chociaż co jakiś czas przyjdzie coś do nas zagadać. Ja jednak lubię tę interaktywność z widzem, dlatego moim zdaniem konfa Microsoftu była lepsza pod tym względem. Nowych zapowiedzi ze świecą szukać. A takie Days Gone czy Detroit to dalej nie mają nawet określonej daty premiery. God of War i Spider-Man dopiero w przyszłym roku. Lipa, myślałem, że coś na jesień wrzucą. Knack 2 i Gran Turismo Sport oraz dodatki do Uncharted oraz Horizon to jednak moim zdaniem trochę za mało jak na drugą połowę tego roku.
  6. Horizon: Zero Dawn

    E tam, wyzwania łowców są moim zdaniem proste. Większość żarsłońc porobiłem za pierwszym razem. Trzeba tylko wiedzieć, co dokładnie trzeba robić i używać odpowiednich lin zjazdowych EDIT :// chodzi mi o normalny poziom trudności