Bazgan 2 Napisano 14 Maj 2009 anime soutch park american dad familly guy prison break LOST scrubs Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz2284 0 Napisano 11 Czerwiec 2009 hoży doktorzy ;P (scrubs) zaj.....y serial On , Ona i dzieciaki (My Wife & Kids) chyba jedne z najlepszych seriali komediowych jakie widzialem pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 22 Czerwiec 2009 Gotowe na wszystko rządzą ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolek2 8 Napisano 22 Czerwiec 2009 1. Latający Cyrk Monty Pythona 2. Poirot 3. Detektyw Monk. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychu 3 Napisano 22 Czerwiec 2009 Dr. House tylko i wyłącznie :thumbsup: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malin 1 Napisano 26 Czerwiec 2009 Hym. To ja się przyjrzę mojemu kalendarzowi (btw. polecam http://www.pogdesign.co.uk/cat/ ;]). No to na pierwszym miejscu nadal króluje Grey's anatomy, jednak jakoś w przejściu między 4 a 5 serią było nudno i o miano pierwszego serialu walczył Flashpoint (przegrał ostatecznie z końcówką 5 sezonu Greys). A ogólnie lecąc listą niepoukładaną w żaden sposób: Greys Anatomy (nie wiem czemu, ale uwielbiam oglądać ten serial) CSI (wszystkie New York, Las Vegas, Miami) Dollhouse (takie se, trzeba lubić taki klimat, szczególnie że uznania u widzów nie zdobył serial) Flashpoint (świetny serial) Fringe (takie coś ala X Files, ale w innym klimacie) House (a jakże mogłoby by być inaczej, niestety od 4 sezonu serial leci torem spadająco-koszącym) IT Crowd ( czy może być coś śmieszniejszego !?)Hustle (genialny angielski serial w stylu oceans 11) Heroes (w sumie nie wiem po co to jeszcze oglądam, po świetnym 1 sezonie, nijakim 2 i przewidywalnym 3 nie wiem czy coś jeszcze zostało) Kyle XY (przerwali po 10 odcinkach 3 sezonu, nic nie wyjaśnili, pochlastać się idzie) Prison Break (dzeeez, dobrze że to skończyli) Private Practice (przygody lekarzy, mocne powiązania z Greys Anatomy, fabuła się mocno przeplata) Terminator: Sarah Connor Chronicles (zrobili 3 sezonu i skończyli i w sumie bardzo dobrze, bo nuda i żenada) Smallville (hym, do 5 sezonu ujdzie, 6 robiony na siłę a dalej to się toczy tak, że się ogląda z automatu i żeby zobaczyć jak się serial skończy) Stargate Atlantis (fajny serial sci-fi, tylko nie wiem czy będzie jeszcze kontynuowany bo się 5 seria dziwnie skończyła; ogólnie to odnoga Stargate SG-1, który miał 10 sezonów, chyba trzeba się będzie zabrać za to) Do seriali zaliczam kreskówkę: Family Guy (genialny prześmiewczy humor) oraz oczywiście: Top Gear (robią genialne programy, kolesie z najbardziej poronionymi pomysłami ever). W sumie to chyba tyle oglądam "na bieżąco". Obecnie nie ma nic do oglądania to oglądam sezony "My wife and kids" (obecnie leci na comedy central). No i trze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
berserk 1 Napisano 27 Czerwiec 2009 (edytowane) Witam Ja ze swej strony polecam 2 seriale które na długo zapadaja w pamięci : 1. Robin Hood (tyt. polski Robin z Sherwood) angielski serial z 1983r jedyny serial o Robinie posiadający klimat jak to się mówi stary ale jary 2. Trailer Park Boys (tyt. polski Chłopaki z Baraków) kanadyjski serial zajebisty humor to trzeba po prostu zobaczyć :) Edytowane 27 Czerwiec 2009 przez berserk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bangog 0 Napisano 28 Czerwiec 2009 House m.d co tu dużo mówić trzeba zobaczyć ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tiaaamo 1 Napisano 5 Lipiec 2009 House M. D - koncowka 5 sezonu po prostu miazga! Gossip Girl Fringe Grey's Anatomy One Tree Hill Heroes LOST 90210 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NunHero 0 Napisano 10 Lipiec 2009 Prison Break i Kapitan Bomba ! ; DD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wronator 1 Napisano 14 Lipiec 2009 Ostatnio zacząłem oglądać Californication. Świetny serial :thumbsup: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qekon 0 Napisano 14 Lipiec 2009 Na wspólnej jedyny serial jaki polubiłem hehe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AGArtha 786 Napisano 15 Lipiec 2009 (edytowane) Latający Cyrk Monty Pythona Świat według Kiepskich Graczykowie czyli Buła i spóła .... Jim wie lepiej On,Ona i dzieciaki Diabli nadali Przyjaciele Ostatnimi czasy obejrzałam Pierwszą miłość i mnie kurde wciagnął ten serial jak nie wiem. Zawsze byłam przeciwniczką takich tasiemców a tu proszę... oglądam codziennie. Ja się chyba starzeje ;) Edytowane 14 Wrzesień 2009 przez AGArtha Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maxavelli 0 Napisano 16 Lipiec 2009 House, M.D. Tyle na temat ;-). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adams_AG 0 Napisano 16 Lipiec 2009 Ja oglądam Losta :), dr. House, Jim wie Lepiej (according to Jim ) i Jak poznałem waszą matke (how i met your mother) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojot 0 Napisano 25 Lipiec 2009 Moje ulubione seriale: 1. Friends 2. Dexter 3. Californication I jeszcze oczywiście wielki polski klasyk "Czterej pancerni" Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SouL 4 Napisano 31 Lipiec 2009 Moim 'naj' serialem będzie nic innego jak tylko świeże spojrzenie na peryferia lekarskie, gdzie inteligencja głównego bohatera przeplata się z sarkazmem, a nieraz ociera się o czarny humor, a wszystko polane solidnym suspensem i ciekawymi zwrotami akcji. Polecam bez zająknięcia :) DR. HOUSE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wax 0 Napisano 31 Lipiec 2009 CSI,Wzór,South Park,Simpsons,Prison Break,Dr. House,Dexter,Heroes z Polskich Świat wg Kiepskich,Rodzina Zastępcza,13 Posterunek,Klatka B Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aki1986 57 Napisano 31 Lipiec 2009 House oraz wg mnie przekozacki Pitt Bull(polski). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 1 Sierpień 2009 Graczykowie czyli Buła i spóła Oj, tak! Jeden z lepszych seriali. Bula rządzi i dzieli :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marchew 7 Napisano 5 Sierpień 2009 1. Californication - mistrz nad mistrze. 2. Entourage - serial oparty na życiu Marka Walhberga - życie ekipy kumpli po tym jak jeden z nich został sławnym aktorem, laski, szybkie samochody i srogie imprezy. 3. Leverage - takie Ocean's Eleven w odcinkach, o grupie elitarnych złodziei, z początku rewelacyjne, potem słabsze, ale ogląda się dla bohaterów i dialogów. 4. Weeds - samotna matka po śmierci męża zarabia sprzedając trawkę na korporacyjnym osiedlu ;) Pierwsze 3 sezony rewelacja. 5. Family Guy - do śniadania oglądam, Stewie i Brian zamiatają, what the deuce? 6. The Big Bang Theory - grupa hardcorowych nerdów mieszka obok atrakcyjnej blondynki, większość akcji wynika ze zderzenia ich światów ;) Podobał mi się pierwszy sezon Prison Breaka, ale przy powyższych moim zdaniem wymięka. Przymierzam się, żeby zacząć House'a bo widziałem tylko kilka odcinków w polskiej telewizji. I może The Sopranos. Do Heroes chcę wrócić, bo nie skończyłem i żałuję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nadgnilykangur 0 Napisano 8 Sierpień 2009 (edytowane) Oto moje zestawienie: 1. Twin Peaks ... 2. Crime Story 3. Miami Vice 4. Dexter 5. Prison Break (I i II sezon) 6. Californication 7. Desperate Housewives 8. Terminator: The Sarah Connor Chronicles Edytowane 8 Sierpień 2009 przez nadgnilykangur Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tiaaamo 1 Napisano 8 Sierpień 2009 Nadchodzi i moje ; )))) zupdatowane , od najlepszego w dol ;p 1. House - w oczekiwaniu na sezon 6 2. The Mentalist 3. Gossip Girl 4. One Tree Hill 5. Lost 6. Fringe 7. Chuck 8. 90210 9. Heroes Narazie to wszystko ^ ^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolek2 8 Napisano 8 Sierpień 2009 Ostatnio zakochałem się w Kaczorze Dodgersie. Jedyna kreskówka jaką lubię :) Wbrew pozorom serial jest bardziej skierowany ku dorosłym widzom, ze względu na dojrzały humor :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Casparii 0 Napisano 12 Sierpień 2009 Obejrzane wszystkie odcinki: Prison Break Lost One Tree Hill Gossip Girl Weeds 90210 Happer Island Trust Uczciwy przekręt Terminator: Kroniki Sary Connor teraz przerwa wakacyjna więc nie ma nowych odcinków :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach