Marchew 7 Napisano 12 Sierpień 2009 Ktoś przetłumaczył "Leverage" jako "Uczciwy przekręt"? Aaahaaa :D Swoją drogą, chyba właśnie wychodzi drugi sezon, więc jednak są nowe :P Weeds też właśnie pojawia się 5ty. Chyba, żę w polskiej tv oglądasz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Casparii 0 Napisano 12 Sierpień 2009 Ktoś przetłumaczył "Leverage" jako "Uczciwy przekręt"? Aaahaaa :D Swoją drogą, chyba właśnie wychodzi drugi sezon, więc jednak są nowe :P Weeds też właśnie pojawia się 5ty. Chyba, żę w polskiej tv oglądasz. Dokładnie tak, 'Leverage' przetłumaczyli na 'Uczciwy przekręt'. Przypadkiem trafiłem na ten serial, telewizja N ma 1 sezon na swoim VOD. A Weeds nie widziałem jeszcze 5tego, będę musiał pobrać. Większość seriali pobieram z sieci, ale właśnie N'ka ma 4 fajne seriale w swojej ofercie Vod. Zapomniałem dodać Crash - Miasto gniewu | 1 sezon, też polecam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vuko Drakkainen 7 Napisano 21 Sierpień 2009 Defying Gravity - sf z elementem metafizycznym. Virtuality - sf. Na razie dostępny jest tylko pilot, ale dobrze rokuje. Tematyka z grubsza podobna do DG, czyli kilkuletnia wyprawa na jedną z planet naszego Układu. Caprica - sf. Podobnie jak powyższy tak i ten serial na razie dostępny jest tylko jako pilot. Pozycja obowiązkowa dla miłośników Battlestar Galactica. Reaper - imo, drugi sezon (na razie są dwa) nawet lepszy od pierwszego. Co oczywiście nie znaczy, że powinno się zaczynać jego oglądanie z pominięciem pierwszego ;-). Mentalista - od biedy. Reszta, jeśliby kogoś interesowała, znajduje się na trzeciej stronie tego tematu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DiNozzo 0 Napisano 21 Sierpień 2009 Moje ulubione seriale są następujące: 1. Rodzina Soprano :woot: - tutaj nie trzeba komentarza 2. Eleventh Hour 3. Dr. House 4. The O.C - no może stary i już nie leci, ale nadal go dobrze wspominam (szczególnie 1-szą serię) Troche mało ich :rolleyes: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tiaaamo 1 Napisano 22 Sierpień 2009 1. House - w oczekiwaniu na sezon 6 2. The Mentalist 3. Gossip Girl 4. One Tree Hill 5. Lost 6. Fringe 7. Chuck 8. 90210 9. Heroes UPDATE : 10. Bones - w trakcie przerobki all sezonow ; ) 11. Mental Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Milusass 9 Napisano 22 Sierpień 2009 1. House M.D. 5 sezonów obejrzanych na 5 2. The O.C. 3 z 4 3. Gossip Girl 2 z 2 4. Damages 2 z 2 5. Scrubs To moje Top5 Poza konkurencją jest dla mnie Miami Vice bo to serial mojego dzieciństwa i nawet nie wypada mi go wystawiać do walki. TUTAJ pełna lista moich ulubionych seriali (minimum 2 obejrzane sezony). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c00kiemonstah 15 Napisano 23 Sierpień 2009 nie mam tyle zaparcia zeby wymienic wszystkie ulubone ale na pierwszym miejscu jest zdecydowanie Californication :) ehhh kiedy ten 3 sezon :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tiaaamo 1 Napisano 23 Sierpień 2009 nie mam tyle zaparcia zeby wymienic wszystkie ulubone ale na pierwszym miejscu jest zdecydowanie Californication :) ehhh kiedy ten 3 sezon :/ 27 wrzesien : P Zapomnialem jeszcze dodac , ze od wrzesnia pewnie pare seriali dojdzie od mojej kolekcji : melrose place i pare innych ^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barti17 3 Napisano 23 Sierpień 2009 Moja trójca: LOST, Prision Break i CSI :blush: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c00kiemonstah 15 Napisano 24 Sierpień 2009 27 wrzesien : P Zapomnialem jeszcze dodac , ze od wrzesnia pewnie pare seriali dojdzie od mojej kolekcji : melrose place i pare innych ^ dzieki ci dobry czlowieku :) cos slyszlame wczesniej ze sierpien ale wrzesien, a wlasciwie listopad tez moze byc, bo jakie mam wyjscie :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dillen 2 Napisano 24 Sierpień 2009 South Park i długo,długo nic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radosiewka 2 Napisano 25 Sierpień 2009 Uwielbiam oglądać seriale, ale ciężko mi stworzyć listę ulubionychXD 1. Farscape - najbardziej rozbudowany i przewrotny serial s.f jaki kiedykolwiek widziałam, szczerze polecam:D 2. Fringe - według mnie ten serial jest jeszcze lepszy niż Zagubieni, dużo ciekawych spraw, dobra gra aktorska, efekty specjalne i mnóstwo zagadek. 3. Lost - ten serial mocno namieszał w środowisku, zagadki, wielowątkowość, flashbacki i flashfowardy rządzą. Scenarzyści nie mają litości i trupy bohaaterów sypią się gęsto, niestety z reguły moich ulubionych :sad: 4. Mentalist - nowy serial który podoba mi się bardziej niż House. Może dlatego że seriale medyczne już mi się lekko przejadły... 5. Przyjaciele (Friends) - klasyka, każdy powinien chociaż jeden odcinek obejrzeć :rofl: 6. House - tu chyba można bez komentarza zostawić;) 7. Smallville - jeden z pierwszych seriali które zaczęłam oglądać. W ostatnich sezonach miał tendencję spadkową, ale ze zmianą scenarzystów dużo się zmieniło. Clark nareszcie nie jest półgłówkiem i rycerzem w lśniącej zbroi. 8. Chuck - luźny i zabawny serial. 9. Reaper - szkoda żę po 2 sezonach został zakończony. Chłopak którego rodzice zawarli pakt o jego duszę wymiatał :biggrin: 10. The Class - nowa wersja Friendsów niestety nie zdobyła popularności i po pierwszym sezonie została skasowana, a szkoda. 11. Grey's Anatomy - pierwsze 2 sezony były świetne, serial skupiął się na postaci ostro pokręconej Meredith, ale ostatnimi czasy są poruszane wątki wszystkich innych postaci. Nie wiem jak was ale mnie Derek denerwuje, wolę McSteamie'go i McArmy :wub: 12. Veronica Mars - świetny młodzieżowy serial. 13. True Blood - Zmierzch to przy tym opowiastka dla małych dzieci. Tu wampiry się nie błyszczą ale są bardzo niebezpieczne. 14. Bones - bardzo dobry serial kryminalny. 15. Hung - sama nie wiem co o tym myśleć - ogląda się przyjemnie, pomysł dobry ale co będzie dalej? 16. Stargate: Atlantis - nie wciąga tak jak Farscape i zdarzają się dobre jak i bardzo słabe odcinki. Do tego obsada aktorska nie jest do końca trafiona. 17. Dexter - najnowszy sezon nie przypadł mi do gustu, poza tym Dexter mający dziecko? Chyba przejadł mi się ten serial :down: 18. Californication - byłam zachwycona pierwszym sezonem a potem mój zapał opadał w miarę oglądania kolejnych odcinków. 19. Mental - Namiasta House. Widziałam dopiero kilak odcinków, ale jak dla mnie jest to średniak. Lepiej obejrzeć House'a. 20. Royal Pains - kolejny średni medyczny serial. Nie uwzględniłam tu seriali które totalnie mi nie przypadły do gustu. Częśćz nich oglądałam wszystkie odcinki, ale np. Californication albo Dextera opuściłam po 2 sezonach. Wyszłam na jakąś maniaczkę serialową :ermm: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
legendkiller 0 Napisano 11 Wrzesień 2009 One Tree Hill,Prison Break,M.D House,The O.C(Zycie na Fali), to chyba wszystko.....hmm..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karoluPL 0 Napisano 13 Wrzesień 2009 House md, gotowe na wszystko i californication. teraz mam ochotę zacząć oglądać 39.5, bo wczesniej moze widziałem z 4 odcinki wyrywkowo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mori 176 Napisano 14 Wrzesień 2009 (edytowane) Jeden i jedyny - Latający Cyrk Monty Pytona Dinsdale :D A teraz coś z zupełnie innej beczki: - House - wiadomo - BSG - już wszystko wyjaśnione - Doctor Who - bo lubię takie brytolskie klimaty s-f - Miasteczko Twin Peaks - Lynch rulz - Galileo - japońska odmiana "Numeru" moim skromnym zdaniem wiele lepsza, i tylko 10 odcinków - niestety - Stawka większa niż życie & Czterech pancernych i pies - klasyki - 17 mgnień wiosny - Stirlitz uber alles Oraz anime: - FMA - jedyne anime którego 52 odcinki wcale mnie nie znudziły a wręcz przeciwnie - Neo Genesis Evangelion - GitS S.A.C. i GitS S.A.C. 2nd GIG - Cowboy Bebop - Hellsing i Hellsing OAV - Death Note - jedyny nowy, w miarę, z którym miałem styczność Edytowane 14 Wrzesień 2009 przez Mori 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Casparii 0 Napisano 20 Wrzesień 2009 W zeszły poniedziałek ruszył nowy sezon Gossip Girl i One Tree Hill. Także zacząłem oglądać nowy serial The Beautiful Life, zapowiada się ciekawie. Zamierzam jeszcze sprawdzić FlashForward, ale póki co nie ma polskich napisów. A bodajże jutro zaczyna się kolejny sezon Lost'ów. Nie ma to jak wrzesień, wszystkie seriale ruszają :biggrin:. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrtwister 4 Napisano 28 Wrzesień 2009 Z w miarę aktualnych lub trwających 1. Battlestar Gallactica wersja 2003 rzecz jasna- świetny i złożony serial pełny zagadek. Zalecam ogladanie bez zaciągania informacji, spojlery mogą zepsuć efekt całości;) 2. True blood - wariacja o wampirach z przekąsem, nie ma jednak powielanych schematów i są ciekawe pomysły + całość dość humorystyczna. 3. South Park - z sezonu na sezon lepszy, nawiązania do polityki, życia społecznego i kulturalnego. Niestety w serialu wyraźnie preferują xboxa i wii;), pozatym warty obejrzenia, a w przeciwieństwie do innych seriali pochłania mało czasu ok. 20 minut, a więc można do obiadu obejrzeć. Z ukończonych: 1.Przyjaciele -krótke odcinki pełne humoru, dobre do obiadu i relaksujące 2. Kompania braci - bardziej seria niż serial (ok. 12 odcinków), poruszająca, wielowątkowa opowieść z II WŚ 3.Rzym - epicka opowieść o losach dwóch legionistów wpleciona w wątki historyzne związane z powstaniem cesarstwa i upadkiem Cezara. Z nadchodzących: 1. Game of thrones* - SERIAL wszechczasów, niestety dopiero w realizacji. Jedną z głównych ról Sean Bean, realizacja HBO. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
quba 2 Napisano 29 Wrzesień 2009 Zagubieni (3 pierwsze sezony) House M.D. CSI: Kryminalne Zagadki Miami/NY Horoskop Śmierci Szesc stop pod ziemia. To raczej wszystko. Nie jestem jakims fanatykiem, leci w tv - ogladam. Tyle. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majlosh 2 Napisano 1 Październik 2009 Witam Dwóch i pół/Two and a Half Men moim zdaniem najlepszy sitcom. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maaaziu 49 Napisano 4 Październik 2009 Ja ostatnio nie mam za bardzo czasu na oglądanie TV, ale Na Wspólnej, House MD czy Prison Break to pozycje obowiązkowe. Z tych trzech co wymieniłem, oczywiście najciekawszy jest Skazany na śmierć, ale trzeba przyznać, że 4 sezon to już naciągany :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cloudstorm 0 Napisano 4 Październik 2009 Skoro o serialach mowa to też dodam od siebie swoje trzy grosze. :) Ulubione: - Scrubs (obejrzane wszystkie 8 sezonów, teraz zaczynam 9 ;)) - The O.C. (bardzo żałuję, że nie ma już tego serialu, ale i tak ze wszystkich "młodzieżowych" to ten jest właśnie najlepszy) - How I Met Your Mother - niesamowicie zabawny serial i... Niezwykle życiowy. Polecam wszystkim tym, którzy lubią seriale pokroju 'Friends' ;) - Eli Stone - fantastyczny scenariusz o prawniku, który... Widzi przyszłość. I to w dodatku niechcący :) - South Park - nic dodać, nic ująć. - Grey's Anatomy - ten serial raz ściska za gardło z rozpaczy, a raz powoduje ból brzucha ze śmiechu. Prawdziwy majstersztyk. - The Tudors - ot, historia Henryka VIII, dla mnie serial fantastyczny (ale to ze względu na moją słabość do historii :)) - Heroes - pomimo iż pierwszy sezon był praktycznie jedynym naprawdę porządnym kawałkiem telewizji (kina?) to i tak kolejne sezony, nieważne jak absurdalne, trzymają w napięciu. - Weeds - zabawny serial o pewnej pani, która jest dealerem trawy :) - House M.D. - wiadomo dlaczego, ale jak dla mnie to tylko dwa pierwsze sezony (ewentualnie trzecii też ujdzie). - Star Wars: The Clone Wars - jestem maniakiem Gwiezdnych Wojen, a ten serial to po prostu cudo - zarówno komputerowe jak i pod względem scenariusza. Jak dla mnie dużo razy lepsze niż trzy "nowe" części Lucasa (do starych nawet nie nawiązuję, bo to marka sama w sobie, a Harrisona Forda, Carrie Fisher i Marka Hamilla nikt nie zastąpi :)) Ponadto jeszcze takie seriale jak: - Gossip Girl - One Tree Hill - Chuck - Palm Springs (szkoda, że tylko 8 odcinków, ale był dość kontrowersyjny, więc musieli go zdjąć z emisji ;)) - The Kill Point - Company of Brothers - Smallville Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolek2 8 Napisano 4 Październik 2009 (edytowane) polecam Lie To Me (w Polsce Magia Kłamstwa). Świetny serial i genialna gra Tim Rotha. Edytowane 8 Październik 2009 przez bolek2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alle 1 Napisano 8 Październik 2009 W serialach nie gustuje ale miniserial Kompanie braci mnie rozbroil. Czasem jeszcze poogladam South Park. Jesli mowimy o serialach dokumentalnych to Deadly Catch, Trauma, Black Gold, Extreme Surviver, Tabu i pare innych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smiti 0 Napisano 9 Październik 2009 1. House 2.Californication 3.Dexter 4.South Park 5.Kości 6.Naruto+Naruto Shippuuden Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kotfilon 28 Napisano 9 Październik 2009 House teoretycznie tylko....i kiedyś Pierwsza Miłość na Polsacie ^^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach