Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. princ18

    PlayStation 5

    Na tych wszytskich abonamentach to narazie najlepiej wychodza gracze pctowi. Masz jeden sprzet grasz w wszytskie gry ms i juz niektore exy sony. Jak ktos chce to i gry od ns tez ogra.
  3. Warto przecierpiec te Marvele i inne gówna bo czasem wyjdzie Irlandczyk i znowu kino jest piękne. Scorsese też miewa spadki formy ale potrafi wrócić na wyżyny.
  4. Strife

    Dyskusje ogólne

    XKJ to jest nowa rewizja więc nie zostałeś wydymany.
  5. Today
  6. MagEllan

    STADIA - platforma gamingu od Googla

    Kurde to trochu przypomina kopanie lezacego..... Plus ze jesli wierzyc 3 anonom z komentarzy pod filmami na kanale stadia i pod zwiastunem dostali refund za ta gre.
  7. MagEllan

    Dyskusja Ogólna - XO

    Ale ja o tym wiem... Tyle ze pamietaj ze wiara w jakiekolwiek informacje od duzych firm jest mocno na wyrost... Bo wielu udaje sie cos spierniczyc i to koncertowo. Dlatego napisalem ze musza byc konsekwentni czyli faktycznie isc ta droga, o ktorej mowia.
  8. CePeeN

    Dyskusja Ogólna - XO

    Trąbią o tym już od dawna. Ma być iteracyjne podejście do sprzętu i X będzie jeszcze wspierany.
  9. mpluto

    Dyskusje ogólne

    Wyczytałem w necie ze druga rewizja ma nr seryjny konsoli zaczynający się na XKW, ja kupiłem druga rewizje z jakiegoś sklepu na Allegro i zajrzałem właśnie w numer seryjny mojej konsoli i zaczyna się od XKJ. Czy to druga rewizja, czy zostałem wyciulany przez sklep?
  10. MagEllan

    Dyskusja Ogólna - XO

    Moze i tak... Choc dalej mam nadzieje ze MS bedzie konsekwentny i bedzie wpieral XOX przynajmniej przez jakis czas. Tak moze nie nie wszystkimi wodotryskami ale majac na uwadze jednak moc "na papierze" ten sprzet powinnien jeszcze troche pozyc. Jednoczesnie aktualni uzytkownicy beda mieli wybor co do przesiadki. Pozyjemy zobaczymy.
  11. hacker25

    Dyskusja Ogólna - XO

    Menu jest po polsku. Reszta tak jak napisałem powyżej.
  12. pablos_83

    Steam, Origin, itd.

    W humble bundle pojawił się ciekawy bundelek od Paradoxa. Pewnie warto brać za dolara i średni, ale poszedłem z grubej rury za 18$. Głównie zależy mi na dodatkach bo gry mam już na innych platformach , ale co steam to steam. Co z tego że mam grę w XGP jak tam nigdy nie ma żadnych przecen na DLC https://www.humblebundle.com/games/paradox-management?hmb_source=navbar&hmb_medium=product_tile&hmb_campaign=tile_index_1
  13. manoszek

    Resident Evil 3 Remake

    Kolejny mocny tytuł do ogarnia, gęsto się robi w pierwszym kwartale 2020.
  14. CePeeN

    Dyskusja Ogólna - XO

    On będzie słabszy tylko na papierze. Ma lepszy cpu (wyższy klatkaz) dedykowane układy rt wiec może się okazać ze gry będą wyglądać i działać lepiej.
  15. Yesterday
  16. MagEllan

    Dyskusja Ogólna - XO

    Jeden scarlet (lepszy) a drugi lockhart (tanszy). Troche dziwi mnie decyzja o tym ze tanszy ma byc slabszy od XOX. Z drugiej strony budzetowka to budzetowka. Jesli MS czegos nie spierniczy to XOX moze miec przed soba ladnych pare lat (skoro jest mocniejszy od slabszej nowej konsoli). Z drugiej strony zakladam ze MS rozpocznie szeroko zakrojona akcje lap klienta (niedzielnego gracza). Czyli beda jeszcze promki na XOS all digital z gra (lub grami) plus 3 miechy XGP Ultimate ponizej 100 eur. Ktos kupi zobaczy o fajnie moge grac i bedzie placil abonament, a moze z czasem przesiadzie sie na mocniejsza ale caly czas tansza opcje all digital (lockhart). Niemniej przynajmniej dla mnie takie pol srodki odpadaja. Jak bedzie sie zobaczy bo teraz to masa plotek i innych przeciekow, wyciekow - az by sie przydal ten hydraulik taki znany z wasem jak mu tam pan Marian, a nie sorry on chyba ze slonecznej Italii a wiec Mario.
  17. CePeeN

    Dyskusja Ogólna - XO

    Chyba nie ma osobnego wątku: dwa scarletty jeden tańszy a drugi droższy https://www.windowscentral.com/xbox-scarlett-anaconda-lockhart-specs
  18. Strife

    Dyskusje ogólne

    Dzisiejszy Indie World
  19. MagEllan

    PlayStation 5

    @pablos_83- ale Sony ma wiecej gier na sztuke w abo (jesli liczymy tez te z ery PS3 dostepne tylko w streamingu)
  20. pablos_83

    PlayStation 5

    Jak wygląda walka przy użyciu abonamentów. Sony pokazuje goose game na prezentacji Xbox puszcza tweeta że goose game w xgp w przyszłym tygodniu na premierę
  21. danken000

    Resident Evil 3 Remake

  22. pablos_83

    PES 2020

    Ja chyba porzucę ostatecznie My club bo to totalna porażka odpaliłem lite, zagrałem 2 mecze, polosowałem i mam Ronaldo i pół czarnego składu po godzinie. W singlu jest do rozegrania 1 słownie jeden turniej na easy z 1 meczem z gwarantowaną czarną w tym trybie nie ma absolutnie nic ,poza losowaniem gwarantowanych wysokich overalli za walutę premium jeszcze 2 edycje temu były jakieś ligi cokolwiek. czekam na fulla w xgp
  23. bany®

    PlayStation 5

    Jeśli kolejne konsole będą miały procki pokroju ryzen 3600, 16GB RAM, dysk ssd i grafikę ze średniej półki jak na pctowe standardy to to nie będzie słaby sprzęt. Tytuły ekskluzywne (o ile jeszcze takowe będą miały prawo bytu ze względu na upecetowienie konsol) powinny prezentować wysoki poziom wizualny. A jeśli chodzi o multiplatformy to wiadomo, że z gówna bata nie ukręcą.... Więc rozdziałka, klatkaż albo efekty w dół względem ustawień ultra na PC. No chyba że wersja PC będzie w większym lub mniejszym stopniu portowana z konsol np. po czasowej ekskluzywności...
  24. cwir

    Tapatalk

    Zobaczymy na koniec miesiąca. Chce mieć pełny raport i porównać go do okresu z tapatalkiem. Ale już np ostatni tydzień wyglądał lepiej i jak się tendencja utrzyma to może być różnica nawet dwukrotna. Więc ze smutkiem, ale poświęcimy Cię na rzecz utrzymania forum :).
  25. mataman

    Tapatalk

    Może i działa, ale w Tapatalk mam wszystkie forumki, a tak pewnie przestanę tu zaglądać.
  26. MagEllan

    PlayStation 5

    @sLk Ladnie napisane. Abo jako opcja TAK, abo jako wymog NIE. (a juz to widzimy ze opcje staly sie wymogiem - patrz PS plus) Wiec bedzie tylko gorzej i z czasem drozej. Gry od Sony siadac nie musza. Rozumiem ze ktos na generacje ledwie widzial moze pare exow dla siebie. W moim wypadku ja mam slabosc do gier od Sony i wiele docenilem choc czesc z nich stracila status exa... nie robi ogralem jestem zawodolony. Sam Horizon:ZD (kompletna) to jakis 130h przyjemnie spedzonego czasu. Ale EXy to dla wielu marchewka na kiju, bo wielu graczy nie ogrywa ich wszystkich a te ktore moga przypasowac. I w moim wypadku bylo to jak pisalem kolo 10% ogranych gier. 90% zas to multiplformy (no dobra powinniem byc tutaj bardziej precycyjny bo gry dostepne tylko na PC wrzucam do multiplatform). Uslugi od MS co juz uzgodnilismy wczesniej z altruizmem maja tyle wspolnego co nic. Abo to ma byc forma zarobku, to haczyk. MS nie byl pierwszy z abo, po prostu zrobil to lepiej i rozdawal za grosze. Ale plan kazdego korpa nie wazne Sony, MS, EA to zarabiac wiecej i wiecej. Tylko czasami obieraja rozne drogi. MS po prostu zrobil dobra usluge ktora chwycila, to samo mozna powiedziec o abo od EA na PC. Sony mimo iz bylo wczesniej z PS Now to niestety nie do konca cos pyklo (pewnie fakt ze wymuszali streaming, z czego zreszta sie wycofali). W pelni zgadzam sie ze start kolejnego rozdania (bo nie wiem czy mozna mowic o generacji w wypadku kiedy konsole sie mocno uPeCetowily) zapowiada sie ciekawie. To co jest mniej ciekawe to plotki przecieki dane wyjete z pupy. To co bedzie ciekawe to oficjalne ogloszenie sprzetow. Ale najciekawsze bedzie to jak gry beda na tych sprzetach dzialac. Bo specyfikacja to jedno, ale sa sztuczki i inne ktore powoduja ze nawet na slabym sprzecie mozna cieszyc sie z ladnie wygladajacych gier z duza iloscia detali i stabilnym (w wiekszosci) frame rate. milego grania.
  27. sLk

    PlayStation 5

    Dominacja usług abonamentowych to kwestia czasu. Wystarczy spojrzeć na muzykę, filmy, książki itp. Nas graczy to nie minie, czy tego chcemy czy nie. Na samym początku pewnie będzie bajka, ale problemy mogą się pojawić z czasem. Analogicznie do tego co dzieje się na poletku filmów i seriali. Kiedyś był sobie netflix. Jeden abo a w nim prawie wszystko. Bardzo szybko temat podchwycili inni gracze. Zaczęli tworzyć własne platformy i zabrali swoje kredki z netflixowego piórnika. Jeszcze kilka platform wystartuje i netflix zostanie ze swoimi produkcjami oryginalnymi, które w większości są mocno średnie. Podobny los może spotkać Microsoft. EA już ma swoją platformę, Ubi też prędzej czy później wejdzie ze swoją usługą na konsolę, potem inni wydawcy i Microsoft zostanie z abonamentem na Forze, Gearsy i Minecrafta.... A Sony, pomimo rozwijania psnow, inwestuje też w gry. Ok można Sony nie lubić, można mieć do nich żal, ale mówienie, że nie wydają dobrych gier jest mocno stronnicze. Ok, jeżeli ktoś ogrywa głównie fifkę i coda to jest mu obojętnie. Chociaż też nie do końca, bo community większości gier i tak jest większe na PS4. Natomiast jeżeli ktoś lubi singlowe produkcje z ciekawie nakreśloną fabułą to wymienić można kilkanaście ze wszystkich exów Sony, które są co najmniej dobre i warte ogrania. IMO Microsoft tak mocno poszedł w usługi i próby obłaskawiania graczy ponieważ przespał start generacji i zaczął mocno odstawać od konkurencji. Patrząc na ich przedpremierowe zapowiedzi i tego co próbowali przeforsować, jakoś nie widzę tego altruizmu. Inna sprawa, że robienie własnych gier chyba nie jest takie passe, bo Microsoft przed startem nowej generacji zaczął intensywnie kupować zewnętrzne studia. Także zobaczymy co się wydarzy. Nikogo nie ma co skreślać przed startem. Start nowej generacji zapowiada się ciekawie.
  28. MagEllan

    STADIA - platforma gamingu od Googla

    Szykujcie sie na posta ktory rozwali wam telefony, lub scrolle w myszkach! na 75% dostane pod koniec tygodnia buddy pass for Stadia Pro. 3 miechy, wiec bedzie testowane w SE jak i PL. Porownywane z GFN jak i moim lapkiem na przykladzie TR 2013. EDIT - tia ponioslo mnie troche w PL pewnie nawet majac aktywna usluge jej nie odpale... no coz bedzie trzeba sie sprezyc z testami w weekend. Co do samego streamingu. MS moim zdaniem obral ciekawa droge i bardzo ostrozne zachowawcze podejscie - a wiec stream na mobilniaki. Teraz to ma sens przy slabszym sprzecie czyli bebehy od XOS z podkreconym CPU (wg DF). Wrzuca to jako czesc X Game Pass Ultimate i beda patrzec czy to sie przyjmie. W ten sposob nie zostana zupelnie z tylu, a jednoczesnie nie inwestuja nie wiadomo ide. Jako dodatek fajna rzecz. Choc ja prywatnie preferuje granie na wiekszych ekranach.
  1. Load more activity
×