Skocz do zawartości

princ18

Użytkownicy
  • Zawartość

    659
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana princ18 w dniu 15 Czerwiec 2011

Użytkownicy przyznają princ18 punkty reputacji!

Reputacja

159 Taka sobie

O princ18

  • Tytuł
    Noł-lajf
  • Urodziny 07/21/1992

Informacje o profilu

  • Wiek
    25
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Województwo Sląskie

Kontakt

  • PSN
    biskvp76

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. princ18

    Call of Duty: Black Ops IV

    Ja jestem narwany, tylko slysze jakies sztrzaly i chce to sprawdzic. Gram zeby zabic jak najwiecej a jak przy tym wygram to tylko micha bardziej sie cieszy.
  2. princ18

    Call of Duty: Black Ops IV

    Blackout to miazga, az boje sie kupic jak pomysle sobie ile godzin bym spedzil z tym trybem. Jestem pod wrazenie jak to dziala plynie. Czytalem wypowiedzi developerow, ze gra w tym trybie ma nie trzymam 60 fps i bylem przygotowany na dropy ale albo nie zmeczylem jeszcze gry albo dropy sa minimalne bo nic nie zauwazylem. Jeszcze nic nie wygralem ale ja gram na kille a nie kampie cala gre (tak to sobie usprawiedliwiam :D)
  3. princ18

    Call of Duty: Black Ops IV

    Ja uzylem pierwszy kod, dzieki
  4. princ18

    Battlefield V

    To sa kurwa jakies jaja. No to teraz moich pieniedzy napewno nie zobacza (co nie znaczy, ze gry nie kupie ale tylko uzywka wchodzi w gre)
  5. princ18

    Spider-Man

    Mialem nie brac narazie ale tak tu chwala, ze korci mnie isc kupic. Trzeba byc twardym i po urlopie dopiero bo do urlop nie skoncze a nie lubie robic dlugich przerw miedzy graniem.
  6. princ18

    Battlefield V

    Przed beta bylem bardziej na nie (chociaz to bf a bf uwielbiam) ale teraz jestem bardziej na tak, wciaz nie wezme na premiere (chociaz cod ww2 mialem nie brac wgl. a kupilem po pijaku w dniu premiery cyfre :D) czekam czy poprawia dzwieki.
  7. princ18

    Battlefield V

    No ale respawn time to nie to samo co jakies tam linie. To ma realnym wplyw na rozgrywke i twojej samopoczucie podczas gry. Juz nie chodzi o to, ze musisz czeka pasek zleci do konca ale potem zanim sie odrodzisz na fladze to też trzeba czeka z 5-6 sekund. Respawn time zaraz po dzwieku to dwie najbardziej denerwujace mnie rzeczy w bf5 narazie. Ale jak respawn taki zostanie to jeszcze to przezyje i kupie.
  8. princ18

    Battlefield V

    Ja tez jeszcze pogralem i powiem tak, jak nie naprawia dzwieku to napewno nie biore bo tego sie nie da sluchac. Grafa na bank jest gorsza niz w bf1 ale plynosc jak narazie miodzio ciekawe jak na innych mapach bedzie. Podoba sie mi kwestia z pojazdami ciezki rozwalic ale nie jest juz tak, ze czolg robi taka przewage teraz naprawde trzeba umie tym grać.
  9. princ18

    Battlefield V

    Zagralem chwili i jak narazie srednio sie mi podoba. Menu do dupy, Dlugo czeka sie na respa (czemu nie mozna poprostu jednym nacisnieciem zdecydowac ze chce sie respic?) Grafa gorsza niz w bf1( ale jak narazie wydajnoscia wydaje sie byc lepsza dzieki temu, dla mnie takie rozwiazani na plus) Deadzone to tragedia, dobrze ze mozna sobie zmienic. Brak mozliwosci zrobiena wlasnego button mapingu. W bf1 jest ta opcja wiec tu jej brak jest dla mnie nie zroumialy. Strzela sie zajebiscie, lepiej niz w bf1. Trzeba grać bardziej taktycznie nie ma bezmyslnego rushowania bo zaraz lezysz to też duzy plus dla mnie. Dzwiek to dramat to nawet nie ma porownania do jedynk ta gra wgl. nie brzmi, krokow nie slychac, widzisz ktos sztrzela a nic nie slychac wtf? Ta gra to napewno nie jest resin, jest dobra ma potencjal zeby byc lepsza od Bf1 ale potrzebuje szlifow.
  10. princ18

    Battlefield V

    A jak z wydajnoscia na PS4?
  11. princ18

    DualShock 4

    @rgomez Czasami tez wale wszedzie tylko nie tam gdzie chce ale na naconie tylko czasami sztrzelam tam gdzie chce
  12. princ18

    DualShock 4

    @Thetruth90 Obawiam sie, ze bedzie ciezko cos znalezc. Widzialem na necie filmiki jak ktos zakladal kontrolfreeki na nacona ale jako tako oficialnych pasujacych nakladek nie ma. Sam na swojego nie probowalem, nie chcialem uszkodzic anologa. @Patricko Czekam az pojawi sie w argosie I napewno sobie potestuje przez dwa tygodnie. Dam potem znac na forum co i jak.
  13. princ18

    DualShock 4

    Tak i to dosc sporo jak juz znalazlem ustawienia dobre do bf to gdy wlaczalem overwatcha musialem szukac nowego. W tym trybie w ktory pad powinnien sie zachowywac jak dulashock to mialem wlasnie wrazenie jak bym nie panowal nad celownikiem. Stwierdzielm, ze za duzo zabawy z tym i poprostu oddalem. Tego nowego razera pewnie też wezme przetestowac i oddam po dwoch tygodniach no chyba ze mi urwie dupe XD
  14. princ18

    DualShock 4

    Ziomek ktory mnie namowil na nacona też mowi ze nie ma problemu z analogiem ale jak pozyczylem od niego kontroler to mialem to samo wrazenie. Moze z tym analogiem to jak z dzwiekami jedni slysza wiecej drudzy mniej jednie sa bardziej czuli na takie niuanse drudzy mniej. To byl powod dla ktorego kupilem nacona 2 bo tam rzekomo mial byc poprawiony ten analog ale niestety nie wyszlo. Teraz grajac w fps robie claw grip i jest dobrze.
  15. princ18

    DualShock 4

    Ja juz mialem pada od aim controllers, 2 scufy, pada od the controller people plus nacona 1 i 2. Najdluzej wytrzymal pad od aim controllers prawie 2,5 roku ( wyslalem im swojego do przerobki i kosztwalo mnie to okolo 200 zl, za przyciski od spodu i smart trigery). W pierwszym scufie (infinity chyba sie nazywal) po dwoch tygodniach lewa lopatka przestala dzialac. Tydzien po serwisie pada prawa, zwrocilem pada wzialem impacta ktory dostalem juz zepsuty serwis w tym wypadku nie pomogl. Pad od controller people byl nawet ok ale oddalem go bo niewygodnie naciskalo sie przyciski od spodu (moze bym sie przywyczail ale mialem tylko 14 dni na zwrot i nie chcialem ryzykowac) Nacon to porazka moim zdaniem nie dosc, ze kabel to czulosc prawego anologa jakas dziwna byla niby szlo celowac ale grajac mialem wrazenie jak bym walczyl z sterowaniem. Uwazam ze najlepszy jest zwyklym ds z jakas nakladka na prawego anologa jak gramy w fps-y. Mam ladowarke( kosztowala 5 dyszek) gdzie odstawiam pada zawsze po zakonczonej sesji wiec problem rzekomo slabe baterii mnie nigdy nie spotkal.
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityka prywatności.