shemaforash 881 Napisano 13 Luty 2012 Miałem VC niby fajna jednak jakoś strasznie szybko się nią znudziłem. Przy FFT spędziłem setki godzin odkrywając dosłownie wszystko. Dla mnie gra była zbyt mało wymagająca i za mało możliwości zabawy z klasami. Doszedłem gdzieś do połowy i sprzedałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motoko 36 Napisano 13 Luty 2012 Valkyria Chronicles to moja ulubiona gra na PS3. Naprawdę mocno się wyróżnia na tle innych gier. Przede wszystkim jest oryginalna, bo stanowi mix gatunków (strategia turowa, tpp, rpg). Ciekawa fabuła, zajebisty soundtrack, fajni, wyraziści bossowie z jajami(Selvaria FTW!). No i fajnie, że dali wybór voice actingu, chociaż angielskie głosy są do bani... Polecam każdemu tę grę. I nie grajcie do połowy, bo dopiero od drugiej połowy zaczyna się prawdziwa akcja :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Struggler 45 Napisano 9 Listopad 2012 (edytowane) Dzis bede mial VC na jeden dzien do obadania czy mi podejdzie,jak tak to zostanie u mnie jak nie to moge zwrocic. Czy po walkach dostajemy punkty doswiadczenia i czy mozemy rozwijac swoj oddzial ?jezeli tak to czy jest wiele mozliwosci rozwoju? Wiem ze to bardziej turowka ale podobno z elementsmi rpg,chcialbym wiedziec jak daleko te elementy sa posuniete? Edytowane 9 Listopad 2012 przez Struggler Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 9 Listopad 2012 Expa dostaje się za misje fabularne i poboczne...ten cały exp można wydać w ośrodku szkoleniowym na podniesienie poziomu dowolnej klasy a nie postaci...do tego dochodzą opcje ulepszania sprzętu,zmiany broni itp itd... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Struggler 45 Napisano 11 Listopad 2012 Po jakim czasie VC rozkręca się na maksa? Gram 2 godziny ,bronię bramy od miasta -jeszcze jest to forma tutorialu.Jest fajnie,postacie przypadły mi do gustu przynajmniej na tym etapie. Nie mam czasu dobrze ograć gry,a muszę zdecydować czy ją zostawić czy oddać. Spotkałem się z opiniami że gra jest nudna w pewnym momencie i rozwój klas jest bardzo ograniczony. Jakie są wasze zdania na ten temat? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 11 Listopad 2012 (edytowane) Rozwój klas jest jaki jest, trzeba samemu sprawdzić i zobaczyć czy nam się podoba. Niestety patrzę na takie gry przez pryzmat FFT i ciężko mój gust zadowolić. Najbardziej przeszkadzał mi rozmiar pola walki i co z tym idzie chaos na nim panujący. Ciężko miejscami określić czy dana jednostka stojąc w danym miejscu dostanie strzała czy nie. Ujmuje to taktyce i dodaje trochę losowości do walki, często stawałem za murkiem i dostawałem strzała od snajpera z drugiego końca mapy. Wolałem rozwiązanie z FFT czy Tactics Ogre gdzie można było ogarnąć całe pole wzrokiem i wszystko zaplanować. Klimat anime i żołnierze w sukienkach (sic!) też mocno mnie gryzły w oczy, ale to już osobiste preferencje. Osobiście gry nie skończyłem, jednak na pewno jest to gra bardzo dobra i warto na nią poświęcić trochę czasu. Edytowane 11 Listopad 2012 przez shemaforash Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motoko 36 Napisano 11 Listopad 2012 VC ma zroznicowane misje. Najciekawsze sa te z bossami. Ogolnie gra sie rozkreca gdy fabula dociera do tytulowej "walkirii", a wczesniej to taki wciaz tutorial. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Freakstar 12 Napisano 11 Listopad 2012 Większe opcje wyposażenia jednostek mamy dopiero po dłuższej chwili grania, gdy zaczynamy mieć wybór między kilkoma różnymi rodzajami uzbrojenia, zdobywamy ekwipunek od pokonanych przeciwników, dostajemy jako nagrody za misje itd. Tak samo jest też z rozgrywką, zabawa rozkręca się gdy musimy się liczyć z tym, że prócz piechoty przeciwnik dysponuje kilkoma rodzajami czołgów, bunkrami, działkami rozstawionymi na wzgórzach, polami minowymi i jednostkami specjalnymi. Pola bitwy pomimo tego, że faktycznie są dość spore, to jednak system baz i przenoszenia jednostek między nimi sprawia, że nie czujemy za bardzo tej odległości, a powolne jednostki zamiast mozolnie przedzierać się metr po metrze możemy w kilka tur rozstawić w świeżo zdobytej od przeciwnika bazie. Nie nazwałbym VC nudną grą, posiada ona bowiem wiele naprawdę zróżnicowanych misji, niektóre aż chce się przechodzić po kilka razy, by móc się nimi nacieszyć. Co do rozwoju postaci to jest on liniowy, lecz w pewnym stopniu uzupełnia go system rozkazów, jakie możemy wydawać podczas potyczek. Magia VC polega na tym, że wszystkie elementy świetnie ze sobą współpracują. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach