Skocz do zawartości
Gość zek666

Problem z PS3 :(

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zek666

Siemka 

kupilem ps3 w Danii tam dzialalo normalnie a po przyjezdzie do Polski przestalo .

nie wlancza sie i to jest problem.

lampka czerwona sie swieci po włączeniu zaczyna rozruch pomiga sekunde i sie wyłącza. <beczy>

w srodku jest THPS project 8.

jestem zdesperowany co sie moglo stac

POMOCY <beczy>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm ciezka sprawa.

nie wiem czy to pomoze ale sprawdz: ja tak mialem raz z kompem tzn do listwy zasilajacej mialem podlaczony 3nik i przez niego zasilanie do kompa, zalaczal sie ale bios nie chcial ruszyc...po normalnym podlaczeniu wszystko dzialalo. moze na podobnej zasadzie jest z PS3. o ile masz tak podlaczona.

moze pomoge a moze nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zek666

to nic nie dalo dalej to samo:(  ale mam dola przez to <beczy>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przytrzymaj przycisk wlaczania przez ponad 5 sekund, jak to nie pomoze - serwis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zek666

po pierwsze nie ma tam zadnego przycisku tylko sensor ciepla

a po drugie jest zapalona lampka czerwona po wlaczeniu przez sekunde zielona pozniej chwilke na zmiane zielona z zolta i sie wylancza i miga czerwona a wiatraki w srodku przestaja pracowac <beczy> <beczy> <beczy>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czepianie się szczegółów (sensor ciepła czy nie, przycisk którym konsolę włączasz - chyba, że robisz to za pomocą pada), nie pomoże ci rozwiązać problemu. Wracając do tematu, jeżeli powyższa metoda nie odpowiada, to albo:

- konsola została uszkodzona podczas transportu

albo:

- podczas transportu uszkodzona konsola została (Yoda style)

W obydwu przypadkach, czeka cię wizyta w serwisie. Zaznacz koniecznie, że płyta jest w napędzie. Zabierz ze sobą dowód zakupu oraz podbitą kartę gwarancyjną. Jeszcze lepiej by było, gdybyś wpierw zadzwonił na infolinię serwisu SONY w Wa-wie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×