Turus 16 Napisano 28 Grudzień 2009 Zastanawiam się nad kupnem gry i mam takie pytanie. Jakie są proporcje w graniu tym robotem i futrzakiem, czy gramy każdy niej więcej po połowie gry ? Pograłem w dwa dema i gra robotem mi się bardzo spodobała natomiast tym śmiesznym stworkiem nie bardzo a nie chciał bym aby po kupieniu gry okazało się, że dominują levele z tym drugim. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ratchet73 0 Napisano 29 Grudzień 2009 RynoV można zdobyc za pierwszym razem i jeszcze jej uzyc w grze, z hologramem wracamy do Axiom City. Z mapą skarbów szukanie wszsytkich dodatków jest już formalnością. Ja miałbym pytanie o ten ostatni strój Ratcheta, ten czarno-czerwony-ile on kosztuje bo mam już prawie 600 000 śrubek a dalej nie mogę go kupic. W ToD podawanie ceny było lepszym rozwiązaniem, wiadomo chociaz ile trzeba uzbierac śrubek. A constructo pistolet wymiata, przydaję się w turnieju Raritanium. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DYMDYMUDYM 4 Napisano 2 Styczeń 2010 Właśnie jestem po zdobyciu platyny, osobiście dałem od razu na hard znając poziom trudności z poprzednich części , zdobycie jej zajęło mi w sumie 2 przejścia gry .Radzę pozbierać all zoni i śrubki a najważniejszy jest RYNO V jak już się go ma to stworki nie mają szans ;) oczywiście przed przystąpieniem do challenge :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomo 11882 Napisano 28 Wrzesień 2010 Po ukończeniu QfB i TOD przyszedł czas na CiT. Po zakumplowaniu się z Ratchetem stałem się fanem i oczywiście nabrałem ochoty na Platynę w CiT. Wobec powyższego pytanie o porady: - na co zwracać uwagę przechodząc fabułę? - ile średnio zajmuje ukończenie CiT? - czy są jakieś miejscówki których warto szczególnie przypilnować? (brak możliwości powrotu) I co Wam tam jeszcze wpadnie do głowy :) Dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Splesh 5 Napisano 29 Wrzesień 2010 Jeszcze nie zdobyłem platyny w tej grze, ale też jestem w trakcie grania i moim celem jest również zdobycie wszystkich pucharków. Z tego co się orientowałem to kilka porad, które okażą się pomocne: - Zacząć grę na HARD i grać zbierając wszystkie mozliwe złote śrubki, Zoni, constructo mody, części RYNO V. Czyli zbierać wszystko, a jeśli czegoś się nie uda, to trudno, później będzie mozna wrócić. - Należy rozwalać wszystkich wrogów i jak najwięcej elementów otoczenia, żeby zbierać śrubeczki i zostac milionerem (śrubki zliczają się masowo, bez względu na to czy je wyadaliśmy czy nie - Po pokonaniu ostatniego bossa nie przełączać w tryb Challenge Mode tylko wybrać powrót do momentu przed walką. Teraz można wracać na wszelkie planety i zbierać to czego nie udało nam się jeszcze zebrać za pierwszym razem. - Dobrze jest ukończyć Raritarium Tournament na Agorian Arena. Jako nagrodę dostaniemy mapę z lokacjami potrzebnych rzeczy (Zoni, itd.) - Po uzbieraniu wszystkiego można powrócic do ostatniego bossa i pokonać go raz jeszcze, po czym przejść do Challenge Mode - Nie ma trofeów, które można ominąć. To chyba tyle, mam nadzieję, że to trochę pomoże :) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prart 0 Napisano 29 Wrzesień 2010 - Po pokonaniu ostatniego bossa nie przełączać w tryb Challenge Mode tylko wybrać powrót do momentu przed walką. Teraz można wracać na wszelkie planety i zbierać to czego nie udało nam się jeszcze zebrać za pierwszym razem. tu proponuje przelaczyc z harda na najlatwiejszy poziom - Po uzbieraniu wszystkiego można powrócic do ostatniego bossa i pokonać go raz jeszcze, po czym przejść do Challenge Mode nie trzeba przechodzic go jeszcze raz - po skonczeniu gry bedzie opcja wlaczajaca challenge mode. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Valchall 141 Napisano 29 Wrzesień 2010 Grałem w poprzednie części, tutaj tylko w demo ale zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Gierką się na pewno zainteresuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomo 11882 Napisano 29 Wrzesień 2010 Dzięki Panowie za wskazówki :thumbsup: Dziś wystartowałem jednak z Dante's Inferno więc narazie Ratchet musi poczekać na swoją kolej, bardzo mnie cieszy fakt że można wracać do miejscówek i uzupełniać brakujące elementy ... Na pewno w trakcie grania dorzucę kilka porad od Siebie. Pozdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
look4z 27 Napisano 8 Październik 2010 A ja się zaciąłem i nie wiem czy coś pominąłem czy mam błąd w grze. Mam misję "Travel tothe nefarious space station" i nie mogę się dostać na statek Nefariousa. Bariera mi rozpiernicza statek cały czas. Mam się spotkać z Kapitanem Qwarkiem, ale gdzie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kryszak83 3 Napisano 8 Październik 2010 rozwal bariere tzn cos sie kwadratem robilo nie pamietam ;p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomo 11882 Napisano 22 Październik 2010 12h spędzonych z CiT więc nadeszła pora na standardową porcję spostrzeżeń: :psbutton: Gra sumiennie podtrzymuje tradycję zapoczątkowane przez swoje poprzedniczki. Jest po prostu bardzo dobra i w wielu momentach przekomiczna. Jeden z niewielu tytułów w którym ujrzenie napisu THE END może zaowocować stwierdzeniem: "już?" a nie jak to często bywa: "nareszcie!" :thumbsup: :psbutton: Co do grafiki to osobiście olewam techniczne aspekty zastosowane przez twórców, skupiam się na tym co widzę, a to co widać jest po prostu bardzo ładne i do tego niesamowicie płynne. Gra nie raczyła przyciąć nawet gdy na jednej z aren mamy do pokonania 100 przeciwników i każdy z nich jest w pełni trójwymiarową bardzo zróżnicowaną postacią. Niewiele tytułów to potrafi a to świadczy wyłącznie o odrobieniu lekcji przez Insomniac, :psbutton: Historia wbrew opinii z poprzedniej strony nie wydaje mi się uboższa, całość fabuły "kipi w tym samym sosie" co poprzednie części więc jeśli ktoś ograł ToD i QfB to można mieć wrażenie pewnej powtarzalności. Planety są faktycznie mniejsze, nie sądzę jednak aby były mniej zróżnicowane czy choćby stworzone wyłącznie na zapożyczonych z poprzednich części pomysłach. Jest sporo nowych elementów jak choćby bardzo ciekawe zagadki logiczne; nagrywanie Clanka i później odtwarzanie równolegle wielu sekwencji jest po prostu strzałem w dziesiątkę i momentami wymaga wytężenia kilku szarych komórek , do tego dochodzi oczywiście sporo innych pomysłów jak choćby: cofanie się w czasie aby zrobić coś co w teraźniejszości utoruję nam drogę dalej, genialne? Genialne! Wplecione w fabułę areny z zadaniami rodem z Gow, Darksiders czy Dante's Inferno również dają sporo wyzwań. Jeżeli ktoś ugrał złoty championship na hardzie to wie że w ostatnim zadaniu można bardzo mocno znienawidzić swojego Pad'a :biggrin2: :psbutton: Ekwipunek; wywalenie drzewka do rozbudowywania broni i pozostawienie wyłącznie automatycznej zwyżki levelu w miarę użytkowania danej giwery dla mnie osobiście jest dobrym rozwiązaniem. Jeżeli zależy nam na ulepszeniu ulubionego gnata to wystarczy go używać i sam się upgraduje. Nie musimy wchodzić w ustawienia kupować ulepszeń i skupiać się niepotrzebnie na liczeniu ile śrubek musimy uzbierać aby kupić to czy tamto. Samo działa, nie przeszkadza, daje luz i sporo frajdy. Bardzo podoba mi się to że Insomniac doceniło swoich fanów, jeżeli masz na dysku konsoli save'y z poprzednich części to za każdą z nich możesz odblokować po jednym elemencie niedostępnych dla pozostałych graczy. Nie pamiętam zbyt wielu takich zabiegów z innych gier. Osobiście jako fan serii czuje się odpowiednio dopieszczony. :psbutton: Na zakończenie kilka wniosków i ciut jeszcze o cutscenkach, podobnie jak w poprzednich częściach są bardzo zabawne i naprawdę dopracowane graficznie. Korzystam z tv plazmowego który moim zdaniem genialnie oddaję serwowaną grę kolorów i to po prostu cieszy oko. Szkoda że twórcy, a właściwie polski dystrybutor gry poskąpił kasy na rejonizację tytułu. Z uwagi na młodszych odbiorców gra mogłaby znaleźć znacznie więcej nabywców a tymczasem mamy bardzo dobry tytuł o którym niewielu może się wypowiedzieć, szkoda! To tyle i aż tyle, jeśli ktoś się waha czy kupić tę grę to mam nadzieję że moje wrażenia przekonają go na tak. Zdaję sobie sprawę że nie jestem do końca obiektywny, Ratchet to pierwsza gra którą zagrałem/ukończyłem na Ps3 i po prostu mam do niej duży sentyment. Każda część dostarcza jednak naprawdę sporo zabawy i zdecydowanie polecam nie tylko dla najmłodszych :thumbsup: 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid Smolik 0 Napisano 7 Listopad 2010 A więc to była ściema z tym co-opem. Szkoda. Co-op ma być w następnym Ratchecie, anie w Crack in Time. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gościuPS 0 Napisano 26 Marzec 2011 rozwal bariere tzn cos sie kwadratem robilo nie pamietam ;p name=gościuPSA ile zajmuje około ratchet pamięci tools destr... a ile qest buty czy jak tam to szło.Powiesz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 28 Marzec 2011 name=gościuPS A ile zajmuje około ratchet pamięci tools destr... a ile qest buty czy jak tam to szło.Powiesz? Jeśli chodzi Ci o zajętość dysku to tools of destruction nie wiem jeszcze nie grałem, a quest for booty grałem w weekend i gra się instaluję prawie tylko co zajmuje jej przejście. Quest for Booty do zrobienia jest w 60-90 minut a gra na dysku zajmuje ok. 4GB :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hans_92 0 Napisano 17 Kwiecień 2011 Mam ogromny problem. Wczoraj w Ratcheta grał mój młodszy brat, mówił że gra zaczęła mu sie zacinać więc wyłączył konsole. Dziś po włączeniu gry, odczytuje sejwa, jest napis loading który sobie tam jakos miga, czyli standardowo i konsola się zawiesza. Można cos z tym zrobić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomo 11882 Napisano 17 Kwiecień 2011 Jeśli to uszkodzony save to spróbuj wczytać jakiś inny, wcześniejszy (jeśli masz). Jeżeli te też nie będą chciały się odpalić to pozostaje jedynie usunięcie game-data i zaczęcie grania od nowa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Clics 3 Napisano 20 Wrzesień 2011 Odświeżę stary temat ! napaliłem się strasznie na tego ratcheta. Za 80 zł można dorwać, bardzo mnie to cieszy. Czytałem tylko 1 i ostatnia strone tematu, więc mam pytanie : Fabuła jest podobna na długoś jak w ToD, czy może dłuższa, bądź krótsza ? Dużo akcji jest robocikiem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 20 Wrzesień 2011 Robocikiem akcji jest więcej względem poprzednich części i do tego zagadki logiczne dla clank'a to mistrzostwo. Grę mogę w 100% polecić jest to najlepszy R&C w serii. Fabuła nie powala, z długością jest podobnie jak w poprzednich częściach. Jednak jest dodane parę rzeczy przez które przy grze spędzić można parenaścię ładnych godzin i szczególnie jeśli chcesz wbić platynę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomo 11882 Napisano 20 Wrzesień 2011 Informacje ogólne: Ilość trofeów: x1 x5 x6 x25 Ilość trofeów offline: 36 Ilość trofeów online: 0 Czas do zdobycia platyny: 15-20 godzin Ilość podejść niezbędnych do 100%: 2 razy Trofea możliwe do pominięcia: 0 Wstęp: Gra sumiennie podtrzymuje tradycję zapoczątkowane przez swoje poprzedniczki. Jest po prostu bardzo dobra i w wielu momentach przekomiczna. Jeden z niewielu tytułów w którym ujrzenie napisu THE END może zaowocować stwierdzeniem: "już?" a nie jak to często bywa: "nareszcie!" Grafika jest bardzo ładna i do tego niesamowicie płynna. Gra nie raczyła przyciąć nawet gdy na jednej z aren miałem do pokonania 100 przeciwników i każdy z nich był w pełni trójwymiarową bardzo zróżnicowaną postacią. Niewiele tytułów to potrafi a to świadczy wyłącznie o odrobieniu lekcji przez Insomniac, Historia wbrew opiniom z którymi miałem okazję się spotkać nie wydała mi się uboższa, całość fabuły "kipi w tym samym sosie" co poprzednie części więc jeśli ktoś ograł ToD i QfB to może mieć jedynie wrażenie pewnej powtarzalności. Planety są faktycznie mniejsze, nie sądzę jednak aby były mniej zróżnicowane czy choćby stworzone wyłącznie na zapożyczonych z poprzednich części pomysłach. Jest sporo nowych elementów jak choćby bardzo zagadki logiczne; nagrywanie Clanka i później odtwarzanie równolegle wielu sekwencji jest po prostu strzałem w dziesiątkę i momentami wymaga wytężenia kilku szarych komórek, do tego dochodzi oczywiście sporo innych pomysłów jak choćby: cofanie się w czasie aby zrobić coś co w teraźniejszości utoruję nam drogę dalej, genialne? Genialne! Wplecione w fabułę areny z zadaniami rodem z Gow, Darksiders czy Dante's Inferno również dają sporo adrenaliny. Jeżeli ktoś ugra złoty championship na hardzie to dowie się że w ostatnim zadaniu można bardzo mocno znienawidzić swojego Pad'a W grze nie ma absolutnie nic co moglibyśmy pominąć, po zabiciu ostatniego boss'a możemy wrócić do zabawy i oblatywać dowolnie wszystkie lokalizacje i zbierać pominięte przedmioty, wielkim ułatwieniem jest mapa którą otrzymamy za ukończenie wyzwań na Raritarium Tournament (wspomniane wcześniej areny), odkryje przed nami wszystkie przedmioty niezbędne do osiągnięcia 100% w tym tytule. Pozytywną zmianą i jednocześnie sporym ułatwieniem w stosunku do wcześniejszych części jest również wywalenie drzewka do rozbudowywania broni i pozostawienie wyłącznie automatycznej zwyżki levelu w miarę użytkowania danej giwery. Jeżeli zależy nam na ulepszeniu ulubionego gnata to wystarczy go używać i sam się upgraduje. Nie musimy wchodzić w ustawienia kupować ulepszeń i skupiać się niepotrzebnie na liczeniu ile śrubek musimy uzbierać aby kupić to czy tamto. Samo działa, nie przeszkadza, daje luz i sporo frajdy. Insomniac doceniło swoich fanów, jeżeli masz na dysku konsoli save'y z poprzednich części to za każdą z nich możesz odblokować po jednym elemencie niedostępnych dla pozostałych graczy. Nie pamiętam zbyt wielu takich zabiegów z innych gier. Osobiście jako fan serii czuje się odpowiednio dopieszczony. Na zakończenie kilka wniosków i ciut jeszcze o cutscenkach, podobnie jak w poprzednich częściach są bardzo zabawne i naprawdę dopracowane graficznie. Korzystam z tv plazmowego który moim zdaniem genialnie oddawał serwowaną grę kolorów i to po prostu cieszył oko. Szkoda że twórcy, a właściwie polski dystrybutor gry poskąpił kasy na rejonizację tytułu. Z uwagi na młodszych odbiorców gra mogłaby znaleźć znacznie więcej nabywców a tymczasem mamy bardzo dobry tytuł o którym niewielu może się wypowiedzieć, szkoda! UWAGA: Gra posiada trophy za poziom hard, nie jest on szczególnym wyzwaniem więc spokojnie można zacząć grać właśnie na nim. It Belongs in a Museum Trofeum związane z przechodzeniem fabuły, nie do pominięcia. Rude Awakening Trofeum związane z przechodzeniem fabuły, nie do pominięcia. Junior Caretaker Trofeum związane z przechodzeniem fabuły, nie do pominięcia. Senior Caretaker Trofeum związane z przechodzeniem fabuły, nie do pominięcia. Time Keeper Trofeum związane z przechodzeniem fabuły, nie do pominięcia. 88 MPH Trofeum związane z przechodzeniem fabuły, nie do pominięcia. Leave no Lombax Behind Trofeum związane z przechodzeniem fabuły, nie do pominięcia. The General's Pupil Trofeum związane z przechodzeniem fabuły, nie do pominięcia. Savior of Axiom City Trofeum związane z przechodzeniem fabuły, nie do pominięcia. Apogee Explorer Trofeum związane z przechodzeniem fabuły, nie do pominięcia. Paradox Hero Trofeum związane z przechodzeniem fabuły, nie do pominięcia. Somebody Call For Backup? Trofeum związane z przechodzeniem fabuły, nie do pominięcia. Just Like Old Times Trofeum związane z przechodzeniem fabuły, nie do pominięcia. Party Crasher Trofeum związane z przechodzeniem fabuły, nie do pominięcia. Revenge of the Squishy Trofeum związane z przechodzeniem fabuły, nie do pominięcia. Insomniac Trofeum wpadnie za odwiedzenie muzeum Insomniac, jest to jedno z ostatnich osiągnięć jakie zdobędziemy w tej grze. Po zabiciu Lorda Vorselona pojawi się dodatkowa planeta na którą musimy się wybrać, po wejściu do muzeum podchodzimy do recepcji i rozmawiamy ze stojącym tam robotem. Po odblokowaniu pucharku i zwiedzeniu (lub nie) zamieszczonych tam wystaw opuszczamy budynek windą znajdującą się obok recepcji. My Blaster Runs Really, Really Hot Zdobądź 10 000 punktów w grze My Blaster Runs Hot. Aby w nią zagrać musimy dostać się na statek kosmiczny Agorian Arena. Na pierwszym piętrze w holu znajdują się automaty do gry wśród których znajdziemy ten z w/w mini-gierką. W grze są kolejno następujące po sobie levele które w miarę postępu powodują pojawianie się na arenie coraz trudniejszych przeciwników, poniżej kilka wskazówek które powinny pomóc zdobyć upragnioną ilość punktów; - ratuj możliwie najwięcej cywilów, dają dodatkowe punkty i mocno ułatwiają zadanie, - od pierwszej rundy walcz o najwyższy mnożnik punktów za zabicia, coś w stylu combo za ubijanie pod rząd kolejnych atakujących, - od 4 rundy na ekranie pojawią się miny, rozwalaj je możliwie najszybciej i gdy obok jest dużo przeciwników, podniesie to znacznie mnożnik punktów za zabicia, - gdy na ekran wjadą czołgi trzymaj się na dystans, ułatwi to unikanie wystrzeliwanych w nas pocisków, - zdobądź 10.000 punktów przed 15 rundą, w niej na arenie pojawia się końcowy boss i na 99,99% nie damy rady go zabić. Dla wzmocnienia powyższego załączam filmik, osobiście męczyłem się z tym pucharkiem prawie 2h, jak ktoś nie ma smykałki do gier arcade to sugeruję obejrzenie przed podejściem do tego osiągnięcia Q-Force Cadet Trofeum za ukończenie fabuły na najniższym poziomie, sugeruję omijanie go szeroki łukiem o ile nie próbujemy np: grać z zamkniętymi oczami lub trzymając pada palcami u stóp. Osiągnięcie odblokuje się wraz z przejściem gry na wyższych poziomach. Bronze Champion Do odblokowania nagrody musimy wygrać rązowy turniej na statku Agorian Arena. Turniej składa się z 5 aren, od początku mamy dostępną wyłącznie pierwszą z nich, kolejne odblokowują się w miarę przechodzenia poprzednich. Nie jest to zwykłe zabijanie przeciwników, atakują nas różne fale, różnych stworów i wielokrotnie unicestwiać ich możemy wg z góry założonego scenariusza. Brązowy turniej nie stanowi większego wyzwania i nie powinien nam sprawić większego problemu. Na ostatniej z aren znajduje się zazwyczaj finałowy boss, czasem nawet kilku. Musimy wyczuć ich słabe punkty i sposoby na unikanie ciosów. W brązowym turnieju zaatakuje nas War Gork, nie jest szczególnie trudny jednak w miarę utraty paska energii będzie wyrzucał na nas falę małych słabych przeciwników. Bez problemu wykosimy ich przy użyciu podstawowego ekwipunku. UWAGA: Za wygrywanie na konkretnych turniejach są przewidziane nagrody, początkowo są to wyłącznie srebrne i złote śrubki, w późniejszych zadaniach mamy jednak do odblokowania bronie, schematy, zoni czy choćby mapę z lokalizacjami wszystkich przedmiotów do zebrania w całej fabule. Warto więc ukończyć wszystkie z trzech turniejów. Silver Champion Analogicznie do poprzedniego trofeum przyjdzie nam pokonać 5 aren z różnymi zadaniami. Poziom trudności i skomplikowania zadań ciut wzrośnie i będzie wymagał od nas większego skilla i uwagi. Na końcowej arenie zaatakuje nas końcowy boss który będzie już znacznie bardziej wymagającym przeciwnikiem niż poznany w brązowym turnieju War Gork. Ataki są jednak mocno przewidywalne i szybko powinniśmy nauczyć się ich unikać. W miarę utraty paska energii przeciwnik będzie się hibernował co pozwoli nam na zbliżenie się do niego i urwanie jednej z trzech śrub utrzymująych go w jednym kawałku. Po wystarczającym osłabieniu przeciwnika i odkręceniu ostatniej ze śrób walka zostanie zakończona. Ważne aby się śpieszyć, jeśli nie oderwiemy śruby w trakcie uśpienia robota to pasek przeciwnika odnowi się i walkę będziemy zaczynać praktycznie od początku. Gold Champion Kolejna arena i kolejne 5 wyzwań. Pierwsze 4 zadania powinniśmy szybko rozgryźć. Ciężką potyczką okaże się jednak tutaj ostania z aren, przyjdzie nam na niej zmierzyć się z dwójką z poznanych we wcześniejszych tournamentach bossach. Ważne aby nie tracić od początku zbyt wiele energii i amunicji. Dobrze rozplanujmy walkę, wypracujmy uniki i po kilku próbach z pewnością wyjdziemy z potyczki z sukcesem. Raritanium Champion Ostatni z turniejów który z pewnością na długo zapisze się w naszej pamięci, przyjdzie nam się w nim zmierzyć z 20 falami kolejno atakujących nas przeciwników. Początki nie wydadzą się takie trudne, będą nas próbowały zabić grupki małych niegroźnych przeciwników, w miarę postępu na arenie pojawiać się będą coraz trudniejsi i bardziej wymagające roboty, tutej sugeruję zacząć używać dodatków z ekwipunku, zacznijmy jednak od lżejszych broni i w miarę możliwości uzupełniajmy amunicję ze skrzynek które będą pojawiały się na arenie. Na końcowych falach mogą być momenty gdzie staniemy oko w oko z blisko 100 chętnych nas zabić różnych stworów, tutaj sugeruję użycie disco kuli, czas kiedy grupki zajmą się tańcem wykorzystajmy na zgładzanie jak największej ilości z nich. Na koniec totalny hardcore, ostatnia fala która jest powtórzeniem 5 areny ze złotego turnieju; War Gork i Tank (ten od trzech śrubek przy korpusie) będą nas atakować na przemiennie. UWAGA: Sugeruję podchodzenie do zadania po pełnym dopakowaniu ekwipunku, po otrzymaniu mapy z lokalizacjami wszystkich elementów w grze wróćmy w kosmos, wyzbierajmy wszystko co nam brakuje, kupmy max amunicji, zdobądzmy wszystkie bronie (w tym RYNO V który otrzymamy go od szmuglera na Axiom City po dostarczeniu mu wszystkich uprzednio zebranych schematów). Fastoon Warrior Ulepsz dowolną broń do poziomu piątego. Upgrade broni postępuje w miarę ich użytkowania, im więcej wrogów będziemy z niej zabijać tym szybciej osiągnie poziom piąty. Trofeum wpadnie podczas normalnego grania, naturalnie najszybciej powinniśmy je osiągnąć ulepszając broń główną. For a Rainy Day Zbierz 10 000 śrubek, trofeum nie do pominięcia przy normalnej grze. Z uwagi na pucharek o nazwie Thrifty, sugeruję zbieranie wszystkiego co spotkamy, pamiętajmy też o rozwalaniu skrzynek, przeciwników i elementów otoczenia, wszystkie one dostarczają drogocennych śrubeczek. Greed is Good Zbierz 50 000 śrubek, trofeum podobnie jak powyższe jest nie do pominięcia przy normalnej grze. Q-Force Hero Przejście gry na normalu to nic trudnego, nawiązując do wcześniejszych wskazówek sugeruję przechodzenie od razu na hard, automatycznie z pucharkiem z najwyższy poziom otrzymamy ten za easy i normala. Zoni Collector Uratowanie wszystkich Zoni to nic szczególnego. Nie ma potrzeby zapamiętywania które już mamy lub gdzie co minęliśmy. Dzięki mapie zebranej podczas Raritanum Tournament będziemy mogli wracać się do miejsc gdzie coś pominęliśmy. Zoni to małe przyjazne stworki, złapanie ich ulepsza nasz pojazd, musimy je zbierać od początku gdyż bez odpowiedniej ilości upgrade'ów nie uda nam się ukończyć głównego wątku fabularnego. Po uzyskaniu w/w mapy wystarczy sprawdzać, która planet lub księżyc ma znaczek Zoni, jeśli znajdziemy takie to lecimy na nie i poszukujemy brakujących potworków, zazwyczaj są one łatwo dostępne więc nie powinno to sprawić większych problemów. UWAGA: Do zadania podejdź po ukończeniu 4 areny Raritanum Tournament, otrzymasz mapę z zaznaczonymi wszystkimi przedmiotami do skolekcjonowania w grze. Bolt Collector Znajdź wszystkie 40 złotych śrubek ukrytych w grze, znajdziesz je na każdej planecie oraz kilkunastu księżycach. Są to większe śrubki, za które dostajesz sporą ilość śrubek walutowych oraz dodatkowe stroje. UWAGA: Do zadania podejdź po ukończeniu 4 areny Raritanum Tournament, otrzymasz mapę z zaznaczonymi wszystkimi przedmiotami do skolekcjonowania w grze. The Gunsmith Zbierz wszystkie modyfikacje broni. Podobnie jak złote śrubki i zoni są one rozrzucone w całej grze, kilka dostaniemy również podczas pokonowynia zadań w Agorian Arena. Schematy są zazwyczaj dobrze widoczne i powinniśmy większość wyzbierać podczas normalnej zabawy z fabułą. UWAGA: Do zadania podejdź po ukończeniu 4 areny Raritanum Tournament, otrzymasz mapę z zaznaczonymi wszystkimi przedmiotami do skolekcjonowania w grze. The Samaritan Ukończ wszystkie misje w kosmosie. Są one zaznaczone na mapie żółtym trójkątem lub zielonym kwadratem, nie są szczególnie trudne ale żeby ukończyć część z nich trzeba mieć odpowiednio zmodyfikowany statek, jeśli nie możemy czegość przejść to musimy dozbierać zoni, ulepszyć nasz bolid i spróbować ponownie. Retirement Fund Zbierz 250 000 śrubek, trofeum podobnie jak wcześniejsze związane z kolekcjonowaniem śrubek jest nie do pominięcia przy normalnej grze. Preferred Customer Musimy wykupić wszystkie bronie dostępne w grze, nie jest to szczególnie trudne zadanie, po prostu musimy zbierać maksymalnie dużo śrubek i w miarę odblokowywania kolejnych giwer uzupełniać swój arsenał. Thrifty Zebranie 1 000 000 śrubek może się wydawać czymś niesamowicie czasochłonnym, grając sumiennie trofeum stanie się jednak nie do pominięcia. Pamiętajmy jednak o nie omijaniu przeciwników, niszczeniu wszystkiego i wszystkich co stanie nam na drodzę i unicestwianiu elementów otoczenia. Trofeum powinno wpaść podczas jednego przejścia gry UWAGA: Jeśli na jednym walkthrough nie zbierzemy miliona śrubek to nie ma się co załamywać, podczas trybu challenge mode możemy uzupełnić nasze braki. Q-Force Champion Ukończ grę na poziomie trudności Hard. Jak już pisałem na początku przejście na tym poziomie trudności to nic szczególnie trudnego. Kilka lokalizacji jak areny mogą nam napsuć trochę krwi jednak jeśli wprawimy się w boju, nauczymy uników i wykorzystamy odpowiednio potencjał naszego arsenału to nie będzie takiej lokalizacji która zatrzymałaby nas na dłużej. UWAGA: W trakcie gry na hard nie wolno nawet na chwilę obniżyć poziomu trudności, spowoduje to nie zaliczenie trofeum i wymusi granie całości od początku. Glutton for Punishment Po pierwszym przejściu gry odblokujemy tryb challenge mode, pozwoli nam to na ponowne wystartowanie fabuły z zachowaniem wcześniej zdobytego ekwipunku, możemy wykorzystać ten tryb do uzupełnienia wszystkich brakujących przedmiotów, ulepszenia broni, wykonania zadań na arenach. Ułatwieniem może okazać się w tym trybie możliwość ulepszania broni do poziomu 10 (w normalnej grze do 5), jeśli nie daliśmy rady którejś z aren to z ekwipunkiem wymaksowanym na dziesiątkę powinniśmy uzupełnić nasze braki. UWAGA: Podobnie jak przy powyższym osiągnięciu tak i tutaj w trakcie przechodzenia challenge mode nie wolno nawet na chwilę zmienić poziomu trudności. Terraklon Assassin Pokonaj Lorda Vorselona. Do tej walki możesz przystąpić dopiero po przejściu gry oraz zebraniu wszystkich Zoni. Zalecane jest podejście do tej walki dopiero po uzbieraniu i ulepszeniu pełnego ekwpinku. Pojedynek jest chyba najtrudniejszym w całej grze, pamiętajmy więc przed przystąpieniem do niego o zakup amunicji. Gdy już dolecimy na statek Lorda, szybko znajdziemy drogę do areny gdzie przyjdzie nam stoczyć ostatnią walkę w całej grze. Kluczem są oczywiście odpowiednie uniki, na arenie będą się co jakiś czas odnawiały skrzynki z amunicją, pamiętajmy więc o używaniu tylko tej broni, która zadaje mocne obrażenia, automatycznie w skrzynkach będziemy znajdywać amunicję właśnie do nich co znacznie ułatwi pojedynek. UWAGA: Walka odbywa się już po przejściu fabuły i otrzymaniu pucharków za poziomy trudności, można więc swobodnie obniżyć sobie poziom na easy jeśli na tym który kończyliśmy nie bedziemy w stanie pokonać naszego przeciwnika. The Lombax Triumphant Zdobyłeś już wszystko? Ratchet i Clank dziękują Ci za wspólnie spędzony czas. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Clics 3 Napisano 21 Wrzesień 2011 (edytowane) No czytałem na trophyhunters o tym pucharku, był opisany jako bardzo nerwowy i dla cierpliwych graczy... no cóż, jestem strasznie napalony na ta grę. Jak tylko będe miał kasę to kupuje ! Podziele się swoimi wrażeniami po pierwszej grze jak i po platynce, którą zamierzam wbić, bo bardzo mi brakowało trofeów w ToD @Edit : Dorwałem dziś nowego ratcheta ! Jest świetny ! tego mi brakowało. Uderzanie kluczem francuskim i śrubki to to za czym tęskniłem. No i również gra jest śmieszna, co mi sie bardzo podoba jak i również to, że po godzinie grania wpadły mi 3 trofiki. Wszystko na + :thumbsup: Edytowane 22 Wrzesień 2011 przez Clics Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pegaz23 6 Napisano 4 Grudzień 2011 (edytowane) Już mu współczuję wbijania trofeum; my blaster runs really really hot :biggrin: oooo z tym trofikiem meczylem sie okolo tygodnia i jak mialem 9900 punktow to mnie trafialo... ale wkoncu nabilem 12300 i wpadlo... i jest to moja pierwsza platynka :D:D:D Edytowane 4 Grudzień 2011 przez pegaz23 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin29 0 Napisano 14 Grudzień 2011 (edytowane) Witam wszystkich,jestem tutaj nowy,zaczne od tego że w racheta grałem już na ps2 i wtedy mnie oczarował,ze względu na to mam zamiar kupic ps3,pytanko czy są gry podobne do racheta?pozdro.:thumbsup: Edytowane 14 Grudzień 2011 przez Marcin29 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach