Patricko 8082 Napisano 9 Październik 2009 (edytowane) Zdecydowanie w takiej kolejności: 1. Przyjaciele 2. Dr House 3. Dexter 4. Boston Public (ale to już dawno temu) Co do seriali animowanych to: 1. South Park 2. Family Guy O anime pisać mi się nie chce bo sporo tego, a i tak Initial D było jest i będzie na pierwszym miejscu :) Edytowane 9 Październik 2009 przez Patricko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 9 Październik 2009 Nie bede pisac wszystkich ulubionych, napisze tylko najlepszy serial jaki w zyciu ogladalem, mianowicie: Californication Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tutenhamon 1 Napisano 10 Październik 2009 Pierwszy serial w który na dobre mnie zainteresował to Prison Break. Jednak znudził mnie strasznie drugi sezon i przestałem oglądać. Później wciągnąłem się w Heroes i oglądam do dziś:D Jednym z lepszych jakie widziałem jest Dexter, chociaż z sezonu na sezon wykazuje tendencje spadkową. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ajakdwalin 14 Napisano 12 Październik 2009 (edytowane) Ostatnio udało mi się oglądnąć True Blood. Całkiem niezły, fajna fabuła, nie nudzi i można się troszkę pośmiać :) A i odkryłem The Big Bang Theory!!!! Aaaaaaaaaaa jak ktoś lubi seriale komediowe w stylu Różowych Lat i Przyjaciół to polecam. 20 minut śmiałem się bez przerwy :) Edit: Generation Kill. Klimat Jarhead, miniserial produkcji HBO co mówi samo za siebie. Edytowane 12 Październik 2009 przez ajakdwalin Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orion17 2 Napisano 30 Październik 2009 Moje ulubione 3 seriale SF to: Stargate SG1, Farescape (Ucieczka w kosmos) i Fareflay a z komediowych numer jeden to Two and a Half (Dwóch i pół) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XelBlackHearts 2 Napisano 30 Październik 2009 Na pierwszym miejscu: Dr. House "Co jeszcze cię podnieca? Narkotyki? Ostry seks? Przypadkowy ostry seks? Jestem lekarzem, muszę wiedzieć!!!" xDD Najlepszy serial jaki kiedykolwiek oglądałem ^^ Lubię także Rzym i The Tudors. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny_85 2 Napisano 30 Październik 2009 Mój ulubiony to "ER", kiedyś jak byłem młodszy to "ROSWELL" i "Dawson's Creek" Aktualnie nawet House z najnowszą serią mnie nie przykuwa do ekranu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisPora_PL 145 Napisano 7 Listopad 2009 heroes, sg1, 4400, lost no i oczywiście kiepscy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gurney 0 Napisano 9 Listopad 2009 39 i pół Świat wg. Kiepskich Rodzina Zastępcza Prison Break Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
red_baron 21 Napisano 10 Listopad 2009 1.LOST - już trochę zakręcony 2.True Blood - mistrz 3.Generation Kill - extra Polecam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winiasz 94 Napisano 13 Listopad 2009 Skins Greek House MD FMA (anime) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hapnik 6 Napisano 13 Listopad 2009 Prison Break, MacGyver, 13 Posterunek, Oficer, Oficerowie, Trzeci Oficer, Odwróceni, Twarzą w twarz, Twarzą w twarz 2, 39 i pół, Świat według Kiepskich, Rodzina zastępcza, Graczykowie, Buła i spóła, Szpital na perypetiach/Daleko od noszy... Więcej nie pamiętam :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turus 16 Napisano 13 Listopad 2009 Odwróceni i House. Reszty seriali nie oglądam/ogladałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EsoxNH 1 Napisano 15 Listopad 2009 Dawson's Creek - dawno temu strasznie lubiłem ten serial Prison Break - to chyba każdy zna, jednak 1 sezon był najlepszy, pozostałe obejrzałem bo wypadało :P Criminal Minds - bombowy serial polecam !!!! Było tych seriali dużo więcej ale napisałem pierwsze 3 jakie przyszły mi do głowy :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aueygrap 0 Napisano 19 Listopad 2009 Everybody Hates Chris, Dexter, The Big Bang Theory, House, Two And a Half Men, Lost, How I Met Your Mother, Prison Break. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba_bb 1 Napisano 22 Listopad 2009 House i jakieś inne które oglądnę jak akurat lecą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cezzar997 1 Napisano 22 Listopad 2009 Prison Break :) - jeden z moich ulubionych :) Obejrzałem wszystkie 4 sezony po jakieś3-4 razy + jeszcze premiery w polsacie ;p Kiepscy - wszystkie odcinki znam praktycznie na pamięć :) niektórzy uważają że to serial dla "debili" jednak jest on bardzo śmieszny chyba w większości dla tych przeciętnie wzwyż inteligentnych :) 13 posterunek - tak jak kiepscy bardzo fajny i śmieszny serial :) W sumie lekka parodia rzeczywistości ;p 39 i pół - IMO jeden z lepszych polskich seriali,chociaż już troszkę długi. McGyver :) O tak-klasyka,niedawno znów obejrzałem wszystkie 7 sezonów :) Ogólnie jestem maniakiem serialowym, i takim M jak miłość też nie gardzę:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jok3rZygaaa 0 Napisano 22 Listopad 2009 A może ktoś "Frasier'a" ogląda? Bo ja tak :) więcej rzeczywistości, niż wielkich, skrajnych przypadków. i to się ceni... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebdul18 0 Napisano 27 Listopad 2009 Seriale, które widziałem i mogę polecić: -Rodzina Soprano - świetna fabuła i super gra aktorska -The wire - serial trzyma w napięciu i ma swój klimat -Lost - wielkim plusem jest to, że trzyma w napięciu i ma ciekawą fabułę, ale drugi raz by mi się go już nie chciało oglądać, a Rodzinę Soprano widziałem trzy razy bo jest tak świetnie zrobiona -House MD - całkeim przyjemnie się ogląda choć momentami trochę schematyczny -Heroes - nie jest to może jakiś majstersztyk, ale można obejrzeć Pozycje, które mi przyszły do głowy. Na pierwszym miejscu jest dla mnie bez wątpienia Rodzina Soprano.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PCHELKASS 0 Napisano 28 Listopad 2009 DEXTER ponad wszystko :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyboo 1 Napisano 30 Listopad 2009 oczywiście nr.1 to "WEEDS" !!!! 2.House 3.Rzym i Rzym II reszte oglądam tylko z musu jak żona ogląda i koniecznie chce żebym z nia siedział... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki323 1 Napisano 30 Listopad 2009 ebdul18 - jak się cieszę że ktoś jeszcze wymienia takie seriale ! Rodzina Soprano - majstersztyk, serial naprawdę wysokich lotów, wspaniała gra aktorska, reżyseria, muzyka. Realistyczny, wiele codziennych problemów pokazanych z perspektywy gangsterów. Polecam. The Wire - kolejne genialne dzieło HBO. Tutaj nie doszukamy się żadnego naciąganego dialogu, żadnych przesłodzonych sytuacji, scenariusz napisany genialnie. Najlepszy serial policyjny jaki kiedykolwiek powstał. Zapomnijcie o policjantach, którzy jeżdżą nowymi chevroletami i mieszkają w willach ( wszystkie seriale o " policji " ), serial stworzony między innymi przez dziennikarza śledczego z Baltimore, tak wygląda praca policji, tak wygląda ciągła walka między policją a czarnoskórymi dealerami narkotyków. Arcydzieło. A co do uwielbianego przez wszystkich Dr. Housa to nie mogę go po prostu znieść. Nędza niesamowita. Jeden zabawny dialog na cały odcinek i już jest całe grono wielbicieli. Ten serial chyba opowiada o jakiejś utopii, nie wiem, dialogi tak przesłodzone że człowieka aż mdli, lekarze którzy leczą ( jeden pacjent przypada na 5 lekarzy haha ) są jednocześnie psychologami, psychiatrami, prowadzą śledztwa kto co komu i dlaczego, szpital wygląda jak 5 gwiazdkowy hotel... Bzdury kompletne, niech ktoś mi wyjaśni fenomen tego serialu ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 1 Grudzień 2009 Ostatni Dexter, a zwlaszcza zapowiedz dwoch ostatnich odcinkow serii - MASAKRA :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
green beret 23 Napisano 1 Grudzień 2009 No to może coś z polskiej klasyki...... 07 zgłoś się stawka większa niż życie glina oficer, oficerowie obecnie naznaczony, ale bez większego szału:rolleyes: zagraniczne kompania braci świat w/g bundych pozdro........... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomo 11882 Napisano 11 Grudzień 2009 (edytowane) Zdecydowany The Best of: Alternatywy 4 - Często powracam A z nowości 1 Pierwsza seria Skazanego Na Śmierć 2 Gotowe Na Wszystko - tak, tak, Wiem że to dla dziewczyn :P 3 Jak Poznałem Waszą Matkę, Jim Wie Lepiej - Comedy Central Rulez 4 Brzydula :P Trzeba mieć jaja żeby się do Tego przyznać :P (...) 5. Alf :woot: :ok: :wub: :rofl: :thumbsup: :P Edytowane 11 Grudzień 2009 przez Tomo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach