Skocz do zawartości
Użytkownik

Aktualnie najnowszy model konsoli PS3 - jaki jest ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jestem tu nowy i potrzebuję waszej pomocy. W najbliższym czasie planuję zakup konsoli PlayStation 3, ale nie wiem jaki jest jej aktualnie najnowszy model i z tym pytaniem zwracam się do Was. Na aukcjach internetowych jest ich dużo, a w sklepach też nie mało, a ja jestem laikiem w tych sprawach. Interesuje mnie tylko i wyłącznie najnowszy model PS3, bo taki zamierzam kupić. Proszę też o podanie numeru seryjnego konsoli.

Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najnowszy model to o ile się nie mylę z dyskiem 160 gb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale z tego co mi wiadomo, pod wzgledem technologicznym niczym nie rozni sie od 80GB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale z tego co mi wiadomo, pod wzgledem technologicznym niczym nie rozni sie od 80GB.

Dokładnie 40-80 i 160 GB to to samo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS3 z większymi dyskami czyli te nowsze mniej prądu pobierają. Tylko tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak ale nowsza wersja konsoli 80GB pobiera o 100W prądu więcej niż 40GB. Zapewne wersja 160GB pobiera jeszcze więcej prądu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... To ja słyszałem, że właśnie te nowsze mniej pobierają. Ktoś gdzieś o tym pisał. No ale nie będę się kłócił:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nowsze pobierają mniej prądu.

Z racji tego że chipy maja wykonane w technologi 64nm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie myliłem się :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi