sndwwa 1 Napisano 30 Lipiec 2009 mam nietypowy problem , dwa razy ( z powodu błędu) chciałem zakupić wipeout fury , podczas zakupu wyskoczył mi błąd nie sprawdzałem cyferek bo niby po co , myślałem ze to komunikat o nie wystarczających środkach na koncie ale o dziwo dwukrotnie sklep pobrał mi pieniądze z konta i nie uzupełnił portfela kwotą 20 usd , napisałem już do działu obsługi klientów w usa ale pytam się czy ktoś miał już taką sytuacje i czy pieniądze zostały mu zwrócone czy niestety przepadły bez śladu ? w historii transakcji mam tylko informacje ze były dwie próby doładowania konta i obydwie były nieudane . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patyk 17 Napisano 30 Lipiec 2009 mam nietypowy problem , dwa razy ( z powodu błędu) chciałem zakupić wipeout fury , podczas zakupu wyskoczył mi błąd nie sprawdzałem cyferek bo niby po co , myślałem ze to komunikat o nie wystarczających środkach na koncie ale o dziwo dwukrotnie sklep pobrał mi pieniądze z konta i nie uzupełnił portfela kwotą 20 usd , napisałem już do działu obsługi klientów w usa ale pytam się czy ktoś miał już taką sytuacje i czy pieniądze zostały mu zwrócone czy niestety przepadły bez śladu ? w historii transakcji mam tylko informacje ze były dwie próby doładowania konta i obydwie były nieudane . kod błędu jednak by się przydał :) Czy masz tą kartę dodaną na stałe do jakiegoś konta, które z kimś dzielisz? Może ktoś po prostu pożyczył sobie gotówke... ? :) Jak wygląda historia tranzakcjii na stronie Twojego banku? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sndwwa 1 Napisano 30 Lipiec 2009 kod błędu jednak by się przydał :) Czy masz tą kartę dodaną na stałe do jakiegoś konta, które z kimś dzielisz? Może ktoś po prostu pożyczył sobie gotówke... ? :) Jak wygląda historia tranzakcjii na stronie Twojego banku? mogę się mylić ale kod błędu to były właśnie niedostępne środki na koncie dlatego te komunikaty mam przy nie udanych transakcjach , kartę mam na stałe dodaną do 2 kont mojego i tego z usa które współdziele ale z zaufanymi osobami , poza tym moje sub konto jest w mbanku i za ile je uzupełnię tyle mogę wydać , i robiłem to po około 10 sekundach od uzupełnienia konta wiec nie ma możliwości zęby ktoś za mnie na coś zakupił bo od razu bym dostał maila z tranzakcją i była by ona w dziale download , a historie transakcji będę miał dopiero po 24h mogę się mylić ale mam wrażenie ze to przez aktualizacje sklepu w usa bo chwile po próbie zakupu sklep się zaktualizował , zobaczę co sony na to odpisze , temat założyłem po to żeby zapytać czy ktoś miał podobną sytuacje bo np. przy błędnych transakcjach pieniążki na konto wracają i zastanawia mnie to czy tak tez może być w tym przypadku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach