Skocz do zawartości
DawidekFCB

Ogólne Pytania Dotyczące Ps3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jak widać jestem tutaj nowy. Niedługo mam zamiar kupić PS3 i w związku z tym mam parę pytań.

1. Czy normalnie mogę rejestrować się na mój prawdziwy adres? Nie będzie żadnych problemów z regionem itp. ?

2. Posiadam Livebox'a, nie będzie problemu z podłączeniem go do PS3? Chodzi mi o wifi.

3. Którą wersję PS3 wybrać? Zastanawiałem się nad 80gb albo nad Slim'em. Mam około 1100zł. Warto dołożyć do Slim? Tzn. Są na allegro oferty Slim za około 1100zł, ale jakoś nie mam przekonania. Czy jednak lepiej kupić wersję 80gb + jakieś gry? Moglibyście doradzić co się bardziej dla Gracza opłaca kupić?

Mam nadzieję, że obiektywnie spojrzycie na moją sprawę. Jestem zielony w tym temacie. Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.

Edytowane przez DawidekFCB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Jak widać jestem tutaj nowy. Niedługo mam zamiar kupić PS3 i w związku z tym mam parę pytań.

1. Czy normalnie mogę rejestrować się na mój prawdziwy adres? Nie będzie żadnych problemów z regionem itp. ?

2. Posiadam Livebox'a, nie będzie problemu z podłączeniem go do PS3? Chodzi mi o wifi.

3. Którą wersję PS3 wybrać? Zastanawiałem się nad 80gb albo nad Slim'em. Mam około 1100zł. Warto dołożyć do Slim? Tzn. Są na allegro oferty Slim za około 1100zł, ale jakoś nie mam przekonania. Czy jednak lepiej kupić wersję 80gb + jakieś gry? Moglibyście doradzić co się bardziej dla Gracza opłaca kupić?

Mam nadzieję, że obiektywnie spojrzycie na moją sprawę. Jestem zielony w tym temacie. Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.

1. Nie będzie problemu. Problem jest tylko taki, że rejestrując się w Polsce masz dostęp do sklepiku dla Polski. Wiąże się to często to brakiem czegoś dostępnego w innych sklepikach/krajach.

2. Raczej nie powinno ale poczytaj na forum.