Skocz do zawartości
Allu

Jak mogę podłączyć słuchawki?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Wieeeeelkie pytanko: jak mogę w najłatwiejszy sposób podłączyć słuchawki do mojej PS3? Chcę zwiększyć komfort z gry

Ale moim problemem jest brak gniazda na słuchawki w TV...

Nie znam się więc pytam- czy ktoś pomoże ignorantowi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest coś takiego jak adapter minijack-usb. Możesz spróbować, chociaż nie wiem czy zadziała tak podłączony sprzęt...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... A ile takie cudo moze mnie wyniesc nie wiesz?

Sprawdzal juz moze ktos czy tak dziala?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tyle ze przez port usb nie wychodzi dzwiek, odsylam do ustawien dzwieku w konsoli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Przez USB nie, ale przez AV Multi będzie śmigało, pisałem to już w paru innych postach.

Obraz może sobie iść po HDMI a dźwięk ustawiamy w konsoli na AV Multi, podłaczamy przejsciówkę CINCH na MINIJACK i to możemy sobie wpiąć do komputera lub do tego jeszcze podłączyć "łącznik minijack" i podłączyć słuchawki.

Podsumowując: PS3 -> Kabel AV Multi -> Przejściówka Cinch na Minijack -> Łącznik Minijack -> Słuchawki.

Koszt kilku zł. w sumie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe a nie lepiej podłączyć słuchawki do telewizora ? buhehehe. Po co się męczyć z bezpośrednim podpinaniem słuchawek do ps3 lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ProroK
hehe a nie lepiej podłączyć słuchawki do telewizora ? buhehehe. Po co się męczyć z bezpośrednim podpinaniem słuchawek do ps3 lol

Radze na przyszłość uważnie czytać posty, Allu wyraźnie podkreśla, że nie ma wejścia w telewizorze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach