Skocz do zawartości
Patricko

Test Drive Unlimited 2

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwilą jeszcze raz sprawdziłem, czy GTDF działa poprawnie, jestem zły na maxa, zaraz sprzedam tą grę, a tak się na nią napaliłem.

Uruchamiam grę z początku wszystko jest ok, po około 3 minutach, mam objaw jakby ktoś przejął kontrolę na samochodem. Gaz wbity na maxa, samochód jeździ po krzakach, nie reaguje na nic. Muszę odłączyć USB i ponownie włączyć, kiera się kalibruje, jednak po chwili mam to samo. O co biega, nikt z Was tak nie ma? W opcjach nie ma ustawień kierownicy, nic nie można zmienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówimy o tym samym :P Na amerykańskich forach jest ten sam problem ;/ nie ma tu nikogo kto śmiga na 900 st.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą jeszcze raz sprawdziłem, czy GTDF działa poprawnie, jestem zły na maxa, zaraz sprzedam tą grę, a tak się na nią napaliłem.

Uruchamiam grę z początku wszystko jest ok, po około 3 minutach, mam objaw jakby ktoś przejął kontrolę na samochodem. Gaz wbity na maxa, samochód jeździ po krzakach, nie reaguje na nic. Muszę odłączyć USB i ponownie włączyć, kiera się kalibruje, jednak po chwili mam to samo. O co biega, nikt z Was tak nie ma? W opcjach nie ma ustawień kierownicy, nic nie można zmienić?

Ja gram na DFGT i działa wyśmienicie. Gre mam od 5 dni i wszystko jest ok. A co do 900 to podobno nie działa w opcjach nic takiego nie ma. dry.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja gram na DFGT i działa wyśmienicie. Gre mam od 5 dni i wszystko jest ok. A co do 900 to podobno nie działa w opcjach nic takiego nie ma. dry.gif

witam

Kolego moze podasz jakie masz ustawienia bo u mnie nie da sie grac na DFGT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to gdzies czytalem ze pracuja nad usprawnieniami stad zaniki dostepu do neta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówimy o tym samym :P Na amerykańskich forach jest ten sam problem ;/ nie ma tu nikogo kto śmiga na 900 st.?

No ja mam G25 i pisałem parę postów wyżej jak to działa..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nawet nie próbuje podłączać DFGT pod test drive'a bo widząc jak się auta zachowują na drodze to mi sie odechciewa:) spratolili model jazdy totalnie i cał czas mam nadzieję że na którymś tam levelu odblokuję Hardcore Mode chociaz więm że tak nie będzie:/ gdyby jednak Hardcore Mode był - to ten fakt uratowałby tą grę od szybkiej zagłady i nudy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie pytanie. Czy w Test Drive Unlimited 2 jest dubbing na ps3?

I jeszcze jedno jak wstawic w podpisie swoje przenosne ID ( mam takie , tylko nie wiem jak wstawic -_- '' )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłby ktoś podać mi jakieś dobre ustawienia do pada? Z góry wielkie dzięki.

Ymmm, ale co tutaj podawać? Gra na podstawowych i się przyzwyczaj :P Chyba że już tak koniecznie chcesz to powiedz wpierw jakiego masz pada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie pytanie. Czy w Test Drive Unlimited 2 jest dubbing na ps3?

I jeszcze jedno jak wstawic w podpisie swoje przenosne ID ( mam takie , tylko nie wiem jak wstawic -_- '' )

dubbingu nie ma

a przenośne ID nie wiem jak wstawić

Pomogłem?? proszę o +

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ymmm, ale co tutaj podawać? Gra na podstawowych i się przyzwyczaj :P Chyba że już tak koniecznie chcesz to powiedz wpierw jakiego masz pada.

Mam zwykłą DS-trójkę. A do w zwykłych ustawień da się w ogóle przyzwyczaić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za pomoc z avatarem.

zapraszajcie mnie do znjaomych , niedlugo kupuje tdu 2 to sobei pojezdzimy po ibizie xD

nick : radzia11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, osobnego tematu w dziale on-line nie ma, zatem jeśli ktoś chętny pośmigać, zapraszam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Właśnie sobie pograłem trochę na mojej DFGT. Bardzo się cieszę, że grę pożyczyłem. Wizja śmigania na kierownicy po otwartym terenie była kusząca, ale czegoś takiego się nie spodziewałem.

Po pierwsze w grze nie ma czegoś takiego jak force feedback. Kółko u mnie po prostu centruje się do pozycji "prosto" a siła tego centrowania zależy od prędkości jazdy. Gra nie obsługuje kątu skrętu większego niż 180 stopni! Przy kącie 180 stopni mamy jeszcze w gratisie masywną martwą strefę (można sobie machać kółkiem o 5stopni w każdą stronę i nic się nie dzieję) co daje nam bardzo kiepską kontrolę nad tym gdzie auto jedzie. kręci się kółkiem i nic a potem nagle auto nagle skręca jak oszalałe. Jeśli ktoś narzeka na to, że fizyka jazdy jest do bani i nie przypomina prowadzenia prawdziwego auta to musi sobie zdać sprawę z jednej zeczy. Fizyka musi taka być, by dało się jakoś jechać na takiej obsłudze kierownicy. Nawet nie jestem zawiedziony tym co ujrzałem. Jestem w szoku. Pal licho, brak mimiki twarzy i fabułę, ale z taką obsługą mojego kółka to gra już wraca do właściciela. Na padzie to ja sobie mogę pośmigać w GTA4 gdzie mogę sobie pojeździć motorem, rozjechać latarnię, zniszczyć auto i gdzie miasto żyje.

Oczywiście nie jest tak, że nie bawiłem się ustawieniami. Bawiłem się sporo i posiłkowałem się forum GTPlanet.

Vibration trzeba ustawić maksymalnie w lewo (wyłączyć) bo inaczej kierownica hałasuje i drga prawie bez ustanku.

Steering sensivity trzeba ustawić na prawie maksa w prawo (zmniejszyć). Nie maksymalnie, bo wydaje się, że wtedy martwa strefa jest bardziej odczuwalna. Tutaj niektórym może podejść inne ustawienie.

Speed factor maksymalnie w lewo (wyłączyć). Speed factor to po prostu większa martwa strefa przy większych prędkościach.

Speering dampling nie wiem co to. Ustawiałem różnie i nic nie spostrzegłem.

Deadzone czyli martwa strefa. Maksymalnie w lewo czyli żeby deadzone było spore a nie horendanie ogromne :)

Throttle i bake linearity mi najlepiej pasuje na środku.

Nie piszę, że gra jest do bani, bo nie jest. Obsługa DFGT jest do bani. Napaliłem się na tą grę. Uwierzyłem w zapewnienia developerów, że sterowanie jest robione maksymalnie realistyczne jak się da. Pech, że prawko mam już od jakiegoś czasu i mnie nie oszukają. Do arkadowego śmigania jest spoko. Dla fana kierownicy lubiącego symulację jest kiepsko. Na PC można sobie jeszcze w sterownikach grzebać i ustawić sobie kąt skrętu większy, ale na PS3 nie.

Sorki. Wiem, że straszna ze mnie maruda ale chciałem po prostu ostrzec ludzi grających na kierownicy, że ten filmik rozmija się z prawdą:

http://www.youtube.c...h?v=JcHCRmBJZAE

Edytowane przez skaposzczet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zwykłą DS-trójkę. A do w zwykłych ustawień da się w ogóle przyzwyczaić ?

Idzie pograć że tak powiem ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sobie pograłem trochę na mojej DFGT. Bardzo się cieszę, że grę pożyczyłem. Wizja śmigania na kierownicy po otwartym terenie była kusząca, ale czegoś takiego się nie spodziewałem.

Po pierwsze w grze nie ma czegoś takiego jak force feedback. Kółko u mnie po prostu centruje się do pozycji "prosto" a siła tego centrowania zależy od prędkości jazdy. Gra nie obsługuje kątu skrętu większego niż 180 stopni! Przy kącie 180 stopni mamy jeszcze w gratisie masywną martwą strefę (można sobie machać kółkiem o 5stopni w każdą stronę i nic się nie dzieję) co daje nam bardzo kiepską kontrolę nad tym gdzie auto jedzie. kręci się kółkiem i nic a potem nagle auto nagle skręca jak oszalałe. Jeśli ktoś narzeka na to, że fizyka jazdy jest do bani i nie przypomina prowadzenia prawdziwego auta to musi sobie zdać sprawę z jednej zeczy. Fizyka musi taka być, by dało się jakoś jechać na takiej obsłudze kierownicy. Nawet nie jestem zawiedziony tym co ujrzałem. Jestem w szoku. Pal licho, brak mimiki twarzy i fabułę, ale z taką obsługą mojego kółka to gra już wraca do właściciela. Na padzie to ja sobie mogę pośmigać w GTA4 gdzie mogę sobie pojeździć motorem, rozjechać latarnię, zniszczyć auto i gdzie miasto żyje.

Oczywiście nie jest tak, że nie bawiłem się ustawieniami. Bawiłem się sporo i posiłkowałem się forum GTPlanet.

Vibration trzeba ustawić maksymalnie w lewo (wyłączyć) bo inaczej kierownica hałasuje i drga prawie bez ustanku.

Steering sensivity trzeba ustawić na prawie maksa w prawo (zmniejszyć). Nie maksymalnie, bo wydaje się, że wtedy martwa strefa jest bardziej odczuwalna. Tutaj niektórym może podejść inne ustawienie.

Speed factor maksymalnie w lewo (wyłączyć). Speed factor to po prostu większa martwa strefa przy większych prędkościach.

Speering dampling nie wiem co to. Ustawiałem różnie i nic nie spostrzegłem.

Deadzone czyli martwa strefa. Maksymalnie w lewo czyli żeby deadzone było spore a nie horendanie ogromne :)

Throttle i bake linearity mi najlepiej pasuje na środku.

Nie piszę, że gra jest do bani, bo nie jest. Obsługa DFGT jest do bani. Napaliłem się na tą grę. Uwierzyłem w zapewnienia developerów, że sterowanie jest robione maksymalnie realistyczne jak się da. Pech, że prawko mam już od jakiegoś czasu i mnie nie oszukają. Do arkadowego śmigania jest spoko. Dla fana kierownicy lubiącego symulację jest kiepsko. Na PC można sobie jeszcze w sterownikach grzebać i ustawić sobie kąt skrętu większy, ale na PS3 nie.

Sorki. Wiem, że straszna ze mnie maruda ale chciałem po prostu ostrzec ludzi grających na kierownicy, że ten filmik rozmija się z prawdą:

http://www.youtube.c...h?v=JcHCRmBJZAE

Im więcej takich opinii tym większą mam nadzieję, że Atari wypuści jakiegoś patcha, bo mimo że mi arcadowy model jazdy również odpowiada, to 180o skrętu to jakiś ponury żart. Wstrzymuje się z zakupem tej gry, gdy cena spadnie do ~100zł, a sądząc po opiniach ludzi, może nastąpić to dość szybko ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

skaposzczet - to samo można powiedzieć o graniu na G25...identyko. Dobrze to wszystko opisałeś.. Szkoda mi tej gry teraz sprzedawać, bo łudzę się, że poprawą to w jakimś z patchy..

Edytowane przez Aptekarz10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Im więcej takich opinii tym większą mam nadzieję, że Atari wypuści jakiegoś patcha, bo mimo że mi arcadowy model jazdy również odpowiada, to 180o skrętu to jakiś ponury żart. Wstrzymuje się z zakupem tej gry, gdy cena spadnie do ~100zł, a sądząc po opiniach ludzi, może nastąpić to dość szybko ;)

Piszecie jakbyście spodziewali się drugiego Gran Turismo. Przecież Test Drive od zawsze był arcade tak samo, jak NFS. Co prawda model jazdy może trochę wkurzać, ale idzie się z nim szybko oswoić. Ja póki co na minus zaliczam zbyt małe możliwości przeróbek samochodów. To znaczy - autorzy poszli w oryginalne specyfikacje aut jeżeli chodzi o kupno samochodu. Mogli podobnie pójść w kwestii przeróbek, czyli dać jakieś pakiety AMG lub Brabus do Merca, ABT do VW i Audi i tak dalej. Do tego dochodzi zbyt uboga ścieżka dźwiękowa (Daddy Was A DJ znam już prawie na pamięć, chociaż podoba mi się ten utwór), głosy postaci jak z filmu porno z niemieckim dubbingiem i, póki co, stały brak dostępu do serwerów, przez co nie mogę skorzystać z opcji club. Co ciekawe - inni gracze są widoczni i można z nimi normalnie śmigać. Do tego jeszcze oczywiście dochodzi kwestia grafiki. Jednak pomimo tego wszystkiego gram już kolejny dzień z rzędu i brakuje mi godzin w dobie na pogodzenie cruisingu po Ibizie i Oahu z pracą i snem :D

Edytowane przez BubuPN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszecie jakbyście spodziewali się drugiego Gran Turismo. Przecież Test Drive od zawsze był arcade tak samo, jak NFS.... :D

Fakt masz racje nie można porównywać tej gry do GT5 ale już w jedynce można było ustawić kiere pod 900 stopni.. wszyscy zachwycali sie tą grą i mieli małe wymagania jak np. zrobienie pór dnia warunków atmosferycznych kierunkowskazów.. a oni nam zrobili simsy z funkcją prowadzenia samochodu. Jeżeli nie poprawią fizyki jazdy to będzie to średni arcade.

PZDR siroccoxp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przestańcie biadolić i ciągle smucić o simsach. Gram w tą grę od dnia premiery i praktycznie nic innego oprócz ciągłego ścigania nie robię, a to że można kupić sobie jakieś ciuchy, nie sprawia tego że musisz to robić!.

W GTA też można było kupić ciuchy i jakoś nikt o simsach nie wspominał.

W nowym NFS kierownica w ogóle nie działa i jakoś też da się grać!

Gra jest lekka, łatwa i przyjemna, typowy arcade nie dla maniaków realizmu.

BTW.

AI potrafią wyprzedzać, zajeżdżać drogę i hamują żeby nie wjechać Ci w dupę, czego nie uświadczymy w GT5...

Pozdrawiam serdecznie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Test Drive zakupiony

pograłem na kierownicy DF:GT i jeździ sie całkiem fajnie mimo iż czuć że jest to arcade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×