Skocz do zawartości
pitian

Liga 2

Rekomendowane odpowiedzi

Konkurencje sie chwali a swojego teammate nie :biggrin:,oj nieałdnie :pinch:

Aaa właśnie :D ja dałem d*** ale za to ty nadrobiłeś, wielkie gratki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aaa właśnie :D ja dałem d*** ale za to ty nadrobiłeś, wielkie gratki ;)

a sauber nie śpi :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze odnośnie incydentu z kowim, po filmiku teraz widze że to była definitywnie moja wina, za co przepraszam bo straciłeś przezemnie 2 pozycje, jakby co to przyjmuje karę bo mi się za to należy, zagapiłem się i wytrąciłem cie z toru, jeszcze raz sory za to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dziękuje dziękuje :) starałem się jak mogłem. Nawet przez myśl mi nie przeszło że mogę zdobyć PP i wygrać wyścig. Tak to bywa, sukces składa się z wielu czynników, tym razem Williams odrobił lekcję na 5 :)

Szkoda tylko że rozwaliłem bolid w Melbourne

Edytowane przez Tachograf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paradoksalnie na torze, który od początku mi nie pasował odbył się najbardziej pasjonujący wyścig. Przynajmniej dla mnie. Walka praktycznie na każdym okrążeniu. Za arkosem wymienialiśmy się pozycjami co okrążenie, przez kilka kółek z rzędu. Super walka. Jednak jak we wszystko wplątał się jeszcze robertgórski to skończyło się to karambolem :P Wiedziałem, że nic dobrego nie wyniknie z tego, że jechaliśmy we trójkę 340 km/h, dwoje z włączonym DRS'em. Myślę, że nie można za to nikogo winić. Z arkosem jechaliśmy dosłownie na milimetry i robert się bodajże w nas wbił, ale w mojej ocenie to był incydent wyścigowy. U mnie skończyło się urwanym skrzydłem i dodatkowym pit stopem. Spadłem na bodajże 8 miejsce, ale odrabiałem straty. Na ostatnie 4 okrążenia musiałem zjechać na kolejny pit stop, bo opony już nic nie trzymały. Kosztowało mnie to stratę dwóch pozycji, ale cisnąłem jak zły i odrobiłem je, wyprzedzając robertagórskiego na przedostatnim zakręcie. Co ja się spociłem na tym ostatnim stincie :D

Trochę szkoda, bo 2 miejsce było w zasięgu. Ale 4 miejsce z 3 postojami i urwanym skrzydłem przed wyścigiem brałbym w ciemno.

W zasadzie na całym filmiku jest akcja, więc nie wyszczególniam. Żałuję tylko strasznie, że brakowało mi pamięci na karcie i musiałem wyłączać czasem. Nie zarejestrowałem części walki z arkosem, kolizji i ostatniego stintu. Mam nadzieję, że Wy to macie, bo był kawał dobrej walki.

Tabela zaktualizowana. Sauber wysuwa się na prowadzenie! cool.gif

Edytowane przez pitian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to po awarii forum przyszła pora na elaborat.

Zaczynamy od wyników.

Qual:

96882637480283910093_thumb.jpg99920270332352000213_thumb.jpg

Wyścig:

66664255055717387501_thumb.jpg24315237695470239770_thumb.jpg

Ogólnie rzecz biorąc sam wyścig dla Saubera udany, żałować mogę tylko tego lekkiego błędu na przedostatnim zakręcie przez który nie udało się Matijada łyknąć. Ale przynajmniej wyrównane zostały rachunki za zeszłoroczną Turcję, gdzie Mati jechał cały wyścig na P1, tylko po to żebym go wyprzedził na ostatnim kółku.

Pierwszy stint w moim wykonaniu festiwal błędów, najpierw wjazd w Matijada na pierwszym kółku i kara przejazdu przez boksy. Po wyjechaniu zespinowało mnie i kolejna strata. Doszło do tego, że do poprzedzającego mnie zawodnika traciłem około 20 sekund. W tym momencie myślałem, że dobrym miejscem będzie 6, jednak bardzo dobre i równe tempo na pozostałych dwóch stintach pozwoliły mi się włączyć w walkę o podium.

Trochę wyprzedzania było co się chwali, zazwyczaj bez kontaktu. Mateo trochę chyba za optymistycznie stwierdził, że wyhamuje do przedostatniego zakrętu z 340 na tabliczce 50 m i zostałem wystrzelony w stronę piachu zupełnie jak Bueami podczas treningów :P

Swoją karę odbyłeś, z resztą w konfrontacji Sauber - Lotus mamy 1:1 w strzałach, także o nic nie będę wnosił.

Po tym incydencie, ostre podkręcenie tempa i udało się wyprzedzić mojego Teammate'a. Na kółko przed końcem miałem do Matijada stratę 3 sekund i postanowiłem, że stawiam wszystko na jedną kartę. Silnik w tryb międzygwiezdny i jazda. Udało mi się dojść do niego na długiej prostej w trzecim sektorze, niestety trochę źle ustawiłem się na hamowaniu i pyrgnąłem kierowce lotusa w zadek przez co nie mogłem go wyprzedzić, a po ostatni zakręcie zabrakło mi KERSu, żeby powalczyć. Różnica 0.2 s mówi sama za siebie.

Chyba najciekawszy wyścig jak do tej pory w historii 2 Ligi. Jak będą wszystkie następne tak wyglądać, to czuje, że chęci szybko powrócą do jeżdżenia.

Mateo też mi się wydaje, że z tymi ustawieniami jest coś nie halo, ale nic nie będziemy zmieniać czekamy na patcha, jak ktoś chce jeździć na 11/11 aero to niech jeździ. Zobaczymy czy patch to wszystko naprawi, czy nie.

Filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=CxUjdZ33P-U

Aaa i na koniec Matijad wielkie przeprosiny za wjazd w zadek, ale myślę, że i tak P2 brałbyś w ciemno przed startem :D

RobZOMBIE co Cię tak wywala? To coś u Ciebie czy u nas? Zdiagnozuj problem to może coś się uda poradzić na to wszystko.

Edytowane przez KOWI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KOWI sam nie wiem czemu tak mnie wywala,router na pewno nie rozłącza się,bo na lapku net jest cały czas tylko z PSN mnie wypisuje,i to i tak po jakiś 5min od wyrzucenia z serwera gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie teraz jaki router masz, czy odblokowane porty? Kwestia moze tez zasiegu routera. Ja mam to scierwo z upc i czasami wychodze z siebie jak ten sprzet cos sobie wymysli. Problemy rozwiazalem podpinajac konsole kablem, tylko kwestia odleglosci routera od konsoli. Np. Ten thomson z upc radzi sobie dobrze z komputerami nawet przy slabym zasiegu, ale juz ps3 na 40% sygnalu bylo niegrywalne.

Napisz co za sprzet tam posiadasz to moze cos wymyslimy zebys w koncu mogl pojezdzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez dwóch zdan jeden z najlepszych wyscigów praktycznie na kazdym kółku cos sie dzialo i nie wierzylem ze doczekam tej chwili ze wyprzedzę mateo i to 2 razy biggrin.gif myslalem ze wzieles sobie moja rade do serca i nie trenowales ale teraz juz wiem ze to ustawienia.

Q calkiem calkiem postanowilem rozpoczac na twardych i czas jaki uzyskalem nie byl zly

R kolejny wyscig i coraz mniej bledów popełniam z czego moge byc zadowolony i nawet udalo mi sie pare razy wyprzedzac jak nie mateo to rufiego .Coś tam mam na filmiku pózniej wrzuce.Mam też moje uderzenie w pitiana,też uważam że to incydent ale jak bedzie kara nie bede mial zadnego zalu. no i ostatnie chyba 4 kółka dla mnie masakra co chwile tylko zerkalem na miedzyczasy i z przerazeniem widzialem jak pitian mnie dochodzi no i na prostej na ostatnim okr. bylem bez szans. ogólnie b. fajny wyscig to tyle do usłyszenia w Turcji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również zaliczam ten wyścig do najbardziej udanych do tej pory. POza błędem na pierwszym okrążeniu gdzie trochę mnie wyrzuciło na bandę reszta wyścigu bez większych problemów, tempo w miarę tez udawało mi się utrzymać nie najgorsze. Przez cały wyścig sądziłem, że wkońcu uda mi się nie zostać zdublowanym bo ani razu nie miałem niebieskiej flagi ale jednak okazało się, że pewnie w pitach chociaż po końcowym wyniku prawie cała stawka była zdublowana tak więc tym bardziej pokazuje że udało się utrzymać niezłe tempo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc tak router to TP-LINK TL-WA501G,podłączony do liveboxa(coś nie działa wi-fi),sygnał w konsoli 100%,router jest za ścianą ale nie mam możliwości połączenia ps3 kablem,co do portów to raczej są odblokowane.

ps:internet mam 1Mb/s neostrada.

Edytowane przez RobZombie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możemy zawsze sprawdzić jak będzie to wszystko wyglądać u kogoś innego na hoscie. Najpierw odblokuj sobie porty dla F1, może to coś pomoże, ewentualnie poszukaj czy z neo nie ma jakiś problemów przy graniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam też moje uderzenie w pitiana,też uważam że to incydent ale jak bedzie kara nie bede mial zadnego zalu. no i ostatnie chyba 4 kółka dla mnie masakra co chwile tylko zerkalem na miedzyczasy i z przerazeniem widzialem jak pitian mnie dochodzi no i na prostej na ostatnim okr. bylem bez szans. ogólnie b. fajny wyscig to tyle do usłyszenia w Turcji

Ja tam o żadną karę nie będę wnioskował. Było mega ciasno i sam już też bałem się że wpadnę na arkosa, bo tam jest strasznie mało miejsca. Odegrałem Ci się za to na ostatnim okrążeniu :P Jak dla mnie nie ma o czym mówić, z resztą wydaje mi się że zwolniłeś nawet potem, aby oddać mi pozycję, jednak ja i tak musiałem prosto do boksu po nowe skrzydełko :) Chętnie to obejrzę na video.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie porównałem fragmenty swojego filmiku, na zakręcie nr 4 (tym szybkim w lewo) na ustawieniach areo 11/11 miałem prędkość około 260km/h z kolei na ustawieniach 5/4 prędkość to około 220km/h, nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że na prostych prędkość jest taka sama i na ustawieniach 11/11 i na 5/4 tak więc różnica w prowadzeniu bolidu jest tak samo kolosalna jak w przypadku ustawień zawieszenia. Jest to zdecydowanie BUG!!

Filmik obrobiony jutro wstawię dzisiaj już mi się nie chce bo to by mi pewnie zajeło jakieś 3 godz albo i więcej.

Jeszcze takie pytanie do osób którzy używają programu Sony Vegas do obróbki video, jak wgrywacie jakąś ścieszkę dzwiękową pod video np. muzykę czy coś to macie coś w stylu utraty jakości dziwięku? Tzn ja mam w AVS Video Editor coś takiego że wgram jakiś podkład dzwiękowy to niskie tony strasznie "pierdzą", jeśli w Sony Vegas tego nie ma to przerzucam się na Vegasa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz wszystkie moje filmy z sony vegasa więc masz materiał do porównania. Nie ma żadnych problemów, tylko kwestia znalezienia dobrych ustawien do renderowania i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.youtube.com/watch?v=b1IBj3dK7G8

To tak zaczęne

na filmiku na samym początku pokazałem jak nie nalezy sie zachowywac na kółku wyjazdowym ,troche mi to popsuło 1 wyjazd ale ok ,potem jest start przebicie sie na 3 pozycje i bum (se mysle no nie czy ja kiedys dojade bez wtopy )no ale nic pozbierałem sie i gazu.W tym czasie trzy razy wyprzedzałem roba sam sie dziwiłem co jego net wyprawia .Na 5 kółku postanowiłem zjechać na zmiane gdyzoponu już klekały i to był chyba punkt zwrotny mojego wyścigu bo na 8 kółku jak grupa prowadzaca wyjezdzała na swiezym nierozgrzanym ogumieniu to mi sie udało to wykorzystać ,odzyskałem 3 pozycje ze startu ,potem udany atak na arkosa i 2 pozycja i tak już do konca ,prawie do konca bo był mały incydent z arkosem ,sam sie zastanawiam czemu odbiłem w prawo ,przez co zwiekszyłem szanse kowiego na dościgniecie mnie .ostanie 3 kółka to istne nerwy i wiadro potu no ale udało sie 2 w karierze po turcji 2 miejsce ,a pierwszy raz przed mateo (po cichu liczyłem na to ze reno bedzie w top 3 )no i spadek na drugie miejsce w kontruktorach

Teraz turcja mój ulubiony tor takze licze na podobny wynik

jak to kowal napisał 2 miejsce biore w ciemno :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.youtube.c...h?v=b1IBj3dK7G8

To tak zaczęne

na filmiku na samym początku pokazałem jak nie nalezy sie zachowywac na kółku wyjazdowym ,troche mi to popsuło 1 wyjazd ale ok ,potem jest start przebicie sie na 3 pozycje i bum (se mysle no nie czy ja kiedys dojade bez wtopy )no ale nic pozbierałem sie i gazu.W tym czasie trzy razy wyprzedzałem roba sam sie dziwiłem co jego net wyprawia .Na 5 kółku postanowiłem zjechać na zmiane gdyzoponu już klekały i to był chyba punkt zwrotny mojego wyścigu bo na 8 kółku jak grupa prowadzaca wyjezdzała na swiezym nierozgrzanym ogumieniu to mi sie udało to wykorzystać ,odzyskałem 3 pozycje ze startu ,potem udany atak na arkosa i 2 pozycja i tak już do konca ,prawie do konca bo był mały incydent z arkosem ,sam sie zastanawiam czemu odbiłem w prawo ,przez co zwiekszyłem szanse kowiego na dościgniecie mnie .ostanie 3 kółka to istne nerwy i wiadro potu no ale udało sie 2 w karierze po turcji 2 miejsce ,a pierwszy raz przed mateo (po cichu liczyłem na to ze reno bedzie w top 3 )no i spadek na drugie miejsce w kontruktorach

Teraz turcja mój ulubiony tor takze licze na podobny wynik

jak to kowal napisał 2 miejsce biore w ciemno :biggrin:

2:42

Hehe, to wygląda jakby RobZombie pomyślał sobie "pier... nie jade dalej" jeb i go nie ma ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu filmiku to jajca ze mną się działy :woot: najlepsze jest to że matijad według moich informacji na ekranie,tracił do mnie 2s i mnie nie wyprzedził :tongue:,na filmiku widać jakbym jechał olewając wszystko i starał się przeszkadzać innym :(.Sory matijad za kwalifikację,pewnie zepsułem Ci szybkie okrążenie,ale gra mi pokazywała że jesteś daleko ode mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie porównałem fragmenty swojego filmiku, na zakręcie nr 4 (tym szybkim w lewo) na ustawieniach areo 11/11 miałem prędkość około 260km/h z kolei na ustawieniach 5/4 prędkość to około 220km/h, nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że na prostych prędkość jest taka sama i na ustawieniach 11/11 i na 5/4 tak więc różnica w prowadzeniu bolidu jest tak samo kolosalna jak w przypadku ustawień zawieszenia. Jest to zdecydowanie BUG!!

Jeśli chciałeś mi popsuć wielką frajdę z faktu wygranej i PP to ci się udało. Moje aero 11/11 o których wspomniałem pod koniec wyścigu, bodajże tobie Mateo, były nieświadome, setup był od errora - dyktował mi go z pamięci więc może nie w 100% taki sami. Nie rozkminiam aż tak setupów, lubię mieć gotowe, ewentualne małe poprawki oraz brak 11/11 w zawieszeniu. Chyba nie myślicie że wygrana poprzez jawne oszustwo ma jakiś sens dla mnie ... ?

Wiem, brzmi to jakbym się tłumaczył, a jak głosi przysłowie, tłumaczy się winny :smile: Dla mnie to szczęśliwy dzień (zarówno w tym prawdziwym) i super wyścig gdzie trzymałem bardzo dobre tempo i sam czuję zasłużone zwycięstwo :P Pierwsze i pewnie jedyne moje zwycięstwo pierwszego sezonu ligi z grą F1 2011 :) Nie psujcie mi zabawy.

Edytowane przez Tachograf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że nikt nie chce nikomu psuć tutaj zabawy Tacho. Odwaliłeś kawał dobrej roboty i wygrałeś ten wyścig zasłużenie. Należy Ci tylko pogratulowac.

Mateo, w porównywaniu apex speed in turn 4 brałeś pod uwagę obciążenie paliwem, stopień zużycia ogumienia i kąt padania promieni słonecznych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ależ Tacho :D nawet przez myśl mi to nie przeszło aby komuś psuć zabawę, chciałem tylko rozwiać wszelkie wątpliwości jeśli chodzi o to czy to bug czy nie, sam kwalifikacje jechałem na areo 11/11 i jednak udało ci się mnie pokonać ;) w wyścigu zobaczyłem jaka kolosalna różnica jest między normalnymi ustawieniami a 11/11, twoje zwycięstwo jak najbardziej zasłużone :D ktoś jeszcze ustawia areo na 11? Jeśli ten bug dotyczy wszystkich torów to lepiej niech każdy ustawia te skrzydła na 11 na GP tak będzie najsprawiedliwiej, przynajmniej do wyjścia patcha który zajmie się również areodynamiką mam nadzieję.

W GP Australii i GP Malezjii też miałem ustawienia 11/11 ale dorazu mówie że to było nieświadome, oba sety wyszperałem w necie, podobnie jak Tacho lubie mieć gotowe ustawienia a nie babrać się bo to mnie nie kręci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mateo, w porównywaniu apex speed in turn 4 brałeś pod uwagę obciążenie paliwem, stopień zużycia ogumienia i kąt padania promieni słonecznych?

Jeśli chodzi o opony to podczas pierwszego okrążenia opony były tak samo zużyte jak na najszybszym okr. w Q, a moje najszybsze kółko to było akurat ostatnie kółko w Q potem jechałem spokojnie do boksu.

Jeśli chodzi o paliwo, faktycznie zapomniałem o tym, jednak wątpie aby obciążenie paliwa miało aż taki wpływ na prowadzenie bolidu, na starcie bolid może jest na tym zakręcie wolniejszy o jakieś 15-20km/h w porównaniu do np ostatniego kółka wyścigu gdzie jedziemy prawie z pustym bakiem, ale nie jest to różnica napewno 40km/h, wiem bo wcześniej jechałem dwa wyścigi, oba areo na 11/11 zarówno w Q jak i w R i jechało się dobrze, zmiana areo na 5/4 odrazu spowodowała spowolnienie.

A kątu padania promieni słonecznych wogóle nie brałem pod uwagę :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A widzisz, myślę że obciążenie paliwem jest tutaj kluczowe. Jednak na pierwszych okrążeniach (w zależności od toru) czasy są jakieś 4-5 sekund gorsze niż czas z quala. Nie wiem jak to się przekłada dokładnie na prędkość w tym zakręcie, ale jeżeli obniżymy aero o połowę, tak jak to zrobiłeś, to ta różnica wydaje mi się całkiem naturalna... Nie kole mnie to specjalnie w oczy szczerze mówiąc.

A co do tej samej maksymalnej prędkości, to tu już trzeba by się zapytać jakiegoś fizyka. Ale wg mnie tutaj głównym czynnikiem są ustawienia skrzyni biegów. Kończy Ci się 7 bieg i tyle, szybciej nie pojedziesz. Nie zależnie od tego czy skrzydło wytwarza Ci większy opór czy nie. Większy opór wg mnie decyduje o tym, że dłużej Ci zajmie "dojście" do tej maksymalnej prędkości, ale sama prędkość maksymalna nie powinna być mniejsza. Po prostu obroty ją ograniczają.

Tak ja to wszystko rozumiem na chłopski rozum ;) Może jestem w błędzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×