Skocz do zawartości
bart161180

Ea - Brak Info O Wyłączonych Serwerach

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, na początek przedstawię sytuację. Byliśmy z kolegą w Saturnie i stwierdziliśmy, że kupujemy jakąś grę. Nakręceni na zmianę klimatu sportowo-shooterowego wzięliśmy po sztuce The Lord Of The Rings: Conquest.

W domu chcieliśmy się połączyć przez sieć i pograć razem - niestety serwery nie działają. W instrukcji, oczywiście po otwarciu gry zobaczyłem, że mają prawo wyłączyć serwery 30 dni po opublikowaniu info. Na polskiej stronie EA nie ma takiej informacji po przejściu na link TLOTR:C.

Kupiliśmy więc 2 gry zamiast 1 (gramy na split screen), w dodatku wybrakowane.

I w związku z tym pytanie: jak myślicie, pisać reklamację i starać się coś ugrać :), czy może poradzicie, doświadczeni podobnymi sytuacjami, odpuścić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem możesz śmiało oddać towar do sklepu jako nie zgodny z opisem, gdyż na opakowaniu nie ma informacji o tym, że serwery są już wyłączone. Oczywiście najlepiej z tym tematem udać się do najbliższego urzędu ochrony konkurencji i konsumentów, który doradzi Ci i pomoże w napisaniu pisemka do sklepu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem możesz śmiało oddać towar do sklepu jako nie zgodny z opisem, gdyż na opakowaniu nie ma informacji o tym, że serwery są już wyłączone.

Jak niby mieli taką informację tam umieścić? Bez sensu. Co do informacji to owszem była, chyba nawet na ps3site na początku tego roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszedłem do sklepu, zobaczyłem na półce gierkęa a na pudełku nie było info o możliwości wyłączenia serwerów. Zobaczymy jak to będzie...

W weekend piszę do EA Polska w tej sprawie - muszę posiedzieć godzinkę nad listem, żeby go upiększyć :) Może tu potem wrzucę korespondencję.

Trzymajcie duże palce!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem pod ogromnym wrażeniem pomocy technicznej EA. Odpowiedź nie zajęła więcej niż 24h, a sprawa rozpatrzona pozytywnie. No to wklejam korespondencję:

]Witam,

w zeszłym tygodniu (04.09.2010) będąc z kolegą w bydgoskim Saturnie kupiliśmy 2 sztuki gry Władca pierścieni, aby móc zagrać razem przez sieć. Niestety po próbie połączenia się z Waszymi serwerami została nam jedynie gra na podzielonym ekranie. W instrukcji znalazłem oczywiście informacje o możliwości wyłączenia serwerów po 30 dniach od podania informacji na stronach EA, lecz żaden taki wpisu na podstronie tejże gry nie istnieje. Być może było gdzieś to w informacjach, ale trudno raczej śledzić losy gry, której się nie posiada. Oczywiście zerwana folia ochronna z pudełka wykluczyła automatycznie możliwość zwrotu jednej sztuki do sklepu.

W związku z tym mam pytanie czy istnieje możliwość wymienienia jednej sztuki tej gry (była w napędzie tylko jeden raz) na inną - w miarę możliwości zapewniającą zabawę na split-screen. Oczywiście nie chodzi mi o żadne nowości (nową Fifę i tak kupię w dzień premiery), ale o jakąś - powiedzmy - równorzędną.

Dziękuję za przeczytanie odrobinę przydługiego referatu.

Czekający na szybką odpowiedź -

- Wasz oddany gracz - Bartosz Kalinowski

Odpowiedź:

Witam serdecznie,

Dziękujemy za kontakt z Pomocą Techniczną Electronic Arts.

Proszę wybrać sobie jedną z gier EA w tej samej cenie co LOTR Conquest i przesłać do naszego biura reklamacji:

- paragon z zakupu 2 gier LOTR Conquest;

- grę LOTR Conquest;

- adres na który ma zostać wystana nowa gra;

Wszystko prosze wysłać na adres:

Biuro Reklamacji

Electronic Arts Polska

ul. Iłżecka 26

02-135 Warszawa

022 57 57 115

mkrajewska@ea.com

Przesyłki niepełne nie będą wymieniane (np. w przypadku braku instrukcji, czy opakowania, paragonu). Grę zalecamy wysłać listem poleconym lub paczką. Electronic Arts nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki, które zaginęły na poczcie. Wymiana płyty trwa ok. dwóch tygodni.

Pozdrawiam.

Edytowane przez bart161180
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To fakt, według mnie EA jest bardzo dobrym wydawcom, nigdy nie robią problemu z wymianą gier/nośników kiedy trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko pogratulować, podziękować i cieszyć za takie podejście. :biggrin:

Wielki plus ode mnie. :thumbsup:

Edytowane przez Screen-PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×