Patricko 8082 Napisano 12 Grudzień 2010 Pierwszy zakręt bardzo ostry. Wg mnie trudniejszy niż ten na Monako. Bo jest bardzo ciasno, a do tego jest hamowanie z dużej prędkości. Fajnie by było go poćwiczyć znowu podczas treningów, ale wiem, że i tak połowa ludzi nie przyjdzie. Mimo wszystko, będzie ostro. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kasper 29 Napisano 12 Grudzień 2010 Oj będzie ciekawie. Już nie mogę się doczekać. Boje się tylko 1 zakrętu. Może być ostro... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 12 Grudzień 2010 hoho, ja w karierze jeszcze tam nie dojechalem:P bedzie sie trzeba ostro zabrac aby nadgonic. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Helion07 10 Napisano 12 Grudzień 2010 (edytowane) Jeden z lepszych torów do ścigania ale nie do oglądania jeździ się bardzo dobrze, mam tu zamiar ostro powalczyć :D Fakt końcówka i początek to technicznie dziwne zakręty ale reszta jest ok. ps. taaa po Kanadzie trochę spokorniałem :D Edytowane 12 Grudzień 2010 przez Helion07 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 12 Grudzień 2010 Oby ze skrzydłami Asshuri :P hehe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fizyk89 0 Napisano 12 Grudzień 2010 piękny jest 3 sektor da sie przejechac z gazem w podłodze prócz ostatniego zakretu który jest dziwny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasek888 0 Napisano 12 Grudzień 2010 Będzie co ćwiczyć Dziewczyna jedzie w czwartek na święta do domu, więc będę się mógł na spokojnie zająć treningiem :) Jutro też coś pojeżdżę :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 12 Grudzień 2010 No ja teraz 2 tygodnie to raczej odpadam z cwiczen... dlatego tez musze sie wziasc sam za treningi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Verbatimek 146 Napisano 12 Grudzień 2010 Panowie powiedzcie jakie czasy są normalne w Valencii? Przejechałem sobie dzisiaj 10 kółek i mam wrażenie jakby komputer miał jakiegoś KERS'a w samochodach. Czas 1.41 w pierwszym treningu jest trochę z kosmosu. Proszę tylko na mnie nie krzyczeć bo nie jeździłem jeszcze na tym torze ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 12 Grudzień 2010 Verbatim, ja mysle ze jesli bedziesz sie staral tak jak na q w poprzednim wyscigu to powinno byc z toba dobrze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MilczaR- 72 Napisano 12 Grudzień 2010 Ja mam nadzieję, że chociaż ten wyścig będzie mokry ;) - Verba 1:41 to dla mnie kozak hehe. Ja tu jeździłem kilka razy na standardowych ustawieniach i najlepiej miałem 1:47. Ale spoko... Poćwiczę, pokombinuję z ustawieniami i ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 13 Grudzień 2010 Panowie, nie wiem czy dzisiaj dam rady być na testach. Jeśli mnie dzisiaj nie będzie to jutro na 100% będę. A jak dzisiaj będę to znowu jutro mnie może nie być. W każdym razie jeśli przed 20 nie będę na PSN i nie będę miał włączonej F1 2010, tzn. że niestety dzisiaj nie gram. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiender 22 Napisano 13 Grudzień 2010 piękny jest 3 sektor da sie przejechac z gazem w podłodze prócz ostatniego zakretu który jest dziwny Ja tam nie dociskam w zakętach 19 i 20 bo wtedy jadę poboczem. Na maksa to chyba tylko w TT mozna tam pojechać. Generalnie tor całkiem niezły z tym że trzeba uważać żeby nie urwać zawieszenia o prawą bandę przy braniu zakrętów np.10 i 14. Pierwszy zakęt jak zwykle będzie przedmiotem ożywionej dyskusji po niedzielnym wyścigu :happy: Najlepiej odpalić sobie offline GP i pocwiczyć kilka startów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Helion07 10 Napisano 13 Grudzień 2010 Dla tych co lubią TT: setup Setup by - gravie Car McLaren: 1:40.578 Aerodynamics Front Wing Angle: 4 Rear Wing Angle: 3 Braking Balance: F 48% - R 52% Pressure: Medium Brake Size: Std Balance Ballast Distribution: F 60% - R 40% Front Anti-roll Bar: 8 Rear Anti-roll Bar: 8 Suspension Front Ride Height: 1 Rear Ride Height: 1 Front Spring Stiffness: 7 Rear Spring Stiffness: 7 Gearbox Gear 1: 126 kph / xxx mph Gear 2: 154 kph / xxx mph Gear 3: 182 kph / xxx mph Gear 4: 213 kph / xxx mph Gear 5: 246 kph / xxx mph Gear 6: 280 kph / xxx mph Gear 7: 315 kph / xxx mph Engine Throttle map: Fast Fuel: - Alignment Camber front: -1.20 Camber rear: -3.20 Toe front: 0.10 Toe rear: 0.35 czas po testach TT to 1.38.xxx ale da się trochę szybciej. Ogólnie za każdym razem nie wiem jak się łamać w ostatnim zakręcie :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Daro 3 Napisano 13 Grudzień 2010 Mój ulubiony tor w kalendarzu F1! Trzeba będzie porządnie poćwiczyć, aby zająć jakieś godne miejsce :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasek888 0 Napisano 13 Grudzień 2010 Ogólnie za każdym razem nie wiem jak się łamać w ostatnim zakręcie :/ Zakręt jest dziwny, zwłaszcza, że przed nim ciśnie się dość szybko i tuż przed tym zakrętem jest lekki zakręt w prawo. Po nim trzeba cisnąć po hamulcach i ostatni zakręt jadę na styk po zewnętrznej. Ale generalnie tor jest miodzio ! Zwłaszcza trzeci sektor, gaz w podłodze i ta masa zakrętów :) Trenuję ostro i mam nadzieję, że uda się w miarę bezkolizyjnie dojechać do mety :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buchenko 6 Napisano 14 Grudzień 2010 Ogólnie za każdym razem nie wiem jak się łamać w ostatnim zakręcie :/ Sa 2 sposoby na pokonanie tego zakretu, jeden taki jak pokazuje linia optymalnego toru jazdy gdy ja wlaczysz, a drugi hamujesz wczesniej i wjezdzasz z wieksza predkoscia w ostatni zakret w lewo przed meta. Powiem tak, gdy jechalem przed kims o pare metrow to przegrywalem walke wlasnie na tamtym ostatnim zakrecie, bo niestety korzystalem z 1 sposobu:)) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pieki 0 Napisano 18 Grudzień 2010 Mam prośbę. Proszę o podanie jakiegoś dobrego ustawienia bolidu pod ten tor. Szczególnie mi zależy na ustawieniach skrzyni biegów (właśnie zaczynam jeździć na manualnej skrzyni). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiender 22 Napisano 18 Grudzień 2010 Spróbuj ustawić ten setup z TT co był wyżej podany. Przestaw oba skrzydła na "6", zawieszenie też podnieś na "2,3" i twardośc na "7,8". Powinno dać radę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 19 Grudzień 2010 Takie kilka uwag odnośnie Walencji: Pierwszy zakręt jest dość ostry i trudny. Pierwsze bolidy zaczynają hamować mniej więcej od momentu tej linii co przecina tor, albo nawet przed nią bo bolidy zatankowane na maksa, itd.Dlatego Ci z tyłu co jadą i w środku niech wezmą to pod uwagę, żeby nie było wjazdów oraz przestrzeleń zakrętów, bo ten pierwszy zakręt naprawdę może zepsuć ostro wyścig. Wjazd do pit-stopu znowu jest "manualny", czyli konsola nie wyhamuje za nas, tak jak to ma miejsce na większości torów, dlatego też uważajcie na prędkość Również zjeżdżając do pit-stopu, proszę nie ścinać na maksa, tylko jechać mniej więcej tak jak linia każe. Pół biedy jak sami jedziemy, ale jak mamy kogoś za sobą to wtedy proszę jechać tak jak linia prowadzi. Ogólnie to do zobaczenia na torze. Mam nadzieję, że internet pozwoli mi na dokończenie wyścigu dzisiaj. A jak nie to trudno. Po świętach biorę się za to już na poważnie. Myślałem, że się jednak coś zmieni, samo naprawi, ale jednak nie. No, ale wracajmy do tematu :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 19 Grudzień 2010 Wyjezdzajac z boksu tez pilnujcie zeby krechy na torze nie przekraczac zanim sie nie skonczy, zeby dzikich wyjazdow komus przed nos nie bylo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil908 43 Napisano 30 Maj 2011 Dla mnie trudny tor Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszasada 43 Napisano 30 Maj 2011 Trudny tor, ale ciekawy.. jak każdy uliczny :) troszkę poćwiczymy i powinno być dobrze. Bardziej sie martwię o poziom paliwa. W trybie kariery zawsze mi zabraknie na ostatnie 2-3 okrążenia.. Co zrobić aby zredukować zużycie paliwa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kryman 2016 Napisano 30 Maj 2011 Ustawić silnik na silny. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszasada 43 Napisano 30 Maj 2011 pytam poważnie, bo mam takie tory gdzie nie ważne jak ustawie mapping silnika to i tak mi zżera paliwo. Valencia jest jednym z tych torów. Niski mapping skrzyni sprzyja mniejszemu zużyciu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach