Skocz do zawartości
thandor

Zawody Sezonowe

Rekomendowane odpowiedzi

Przestaje mnie bawić ta próba... Przegięcie. Czy naprawdę jest tylko jeden, czy dwa samochody, którymi da się ozłocić ten event? I ja nie mówię o trzaskaniu światowego rekordu. Jak ktoś chce, to niech się się napina... Ale kurde, w tym momencie odchodzę od konsoli zniesmaczony. Event nie dostarcza rozrywki, tylko powoduje frustrację, a to chyba nie o to w tym powinno chodzić, nie? I trochę nie rozumiem jednej rzeczy. Ludzie Chaparralem wykręcaja jakieś kosmiczne czasy (2:18 z groszami chyba teraz jest na jedynce), a Jagiem XJ13, który normalnie Chaparrala połyka na śniadanie, nie jestem w stanie zejść poniżej 2:55. Ok, ja rozumiem, ssawka daje kredensowi przewagę na śliskim, ale aż taką? Ech... Musiałem swoje żale wylać. Ma ktoś pożyczyć Chaparrala? :P

Rozumiem Twoje zniecierpliwienie. Z drugiej strony nie pamiętam, który event z B-Speca powodował tyle emocji.... tyle kombinowania, strategii etc. To właściwie pierwszy B-Spec z prawdziwego zdarzenia. Mnie nie bawi wybieranie kierowców i ustawianie automatu na noc lub na 24 h. lub oglądanie powtórek. Wolę uczestniczyć aktywnie w grze, mieć jakąś korzyść, nauczyć się czegoś, zrozumieć i poznać coś nowego analizując swoje dobre i złe decyzje.

Wczoraj eksperymentowałem z Jud Race - Car (do nabycia w kolekcjonerskim) podkręciłem turbo i zmniejszyłem docisk.... bardzo interesujący wózek.... Ćwiczyłem go także z powodzeniem na A-specu na SPA na twardych oponach (ogólnie zdowgrateowany do 700 PO) zabawa przednia....

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czasem dadzą sezonowych kilka a teraz tylko 1 i to zabawy na pół godziny :? 1 tor zrobiłem espritem , 2 m3 a 3 nissanem calsonic ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co te kombinacje alpejskie? Bierzemy pierwszego lepszego LMP/Group C z moca >1000KM, zmniejszamy docisk aerodynamiczny (ktory i tak "Bobom" nie jest potrzebny) zeby zmiescic sie w PP, i wygrywamy bez najmniejszyego problemu. Ja wlasnie przed chwila skonczylem ten wyscig Bobami na 28 i 29 levelu w Toyocie Minolcie, zero problemow mimo ze kaleczyli strasznie. To samo z eventem GT500 - docisk na minimum, ale za ta mamy auto mocniejsze o niecale 100KM, dzieki czemu juz w trzecim okrazeniu jedziemy na prowadzeniu.

Edytowane przez Żywy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co te kombinacje alpejskie? Bierzemy pierwszego lepszego LMP/Group C z moca >1000KM, zmniejszamy docisk aerodynamiczny (ktory i tak "Bobom" nie jest potrzebny) zeby zmiescic sie w PP, i wygrywamy bez najmniejszyego problemu. Ja wlasnie przed chwila skonczylem ten wyscig Bobami na 28 i 29 levelu w Toyocie Minolcie, zero problemow mimo ze kaleczyli strasznie. To samo z eventem GT500 - docisk na minimum, ale za ta mamy auto mocniejsze o niecale 100KM, dzieki czemu juz w trzecim okrazeniu jedziemy na prowadzeniu.

Minoltę jako pierwszy podstawił, na tym forum, do tego wyścigu Racer (vide parę postów wstecz) ale generalnie zgoda... to bardzo ciekawe i mało doceniane auto....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś chce kredens do spa lub Le Mans to mam go w udostępnionych.

racer coś krótką pamięć masz albo jeszcze wtedy nie grałeś w GT5. Pierwsze sezonówki były duzo trudniejsze. Nascar na nurburgring śni mi się do dziś :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mój bot na 31lvlu nie potrafi tego przejechać Minoltą z ustawionym zawieszeniem jak i bez ustawionego zawieszenia... Oczywiście docisk jak najmniejszy, PO 696

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mój bot na 31lvlu nie potrafi tego przejechać Minoltą z ustawionym zawieszeniem jak i bez ustawionego zawieszenia... Oczywiście docisk jak najmniejszy, PO 696

Bo źle konfigurujesz auto. Nie rezygnuj z balastu, tylko przesuń go na tył auta - samo przesunięcie balastu na tylną oś spowoduje zwiększenie PO przy tej samej masie!!! Dlaczego chyba nie muszę Ci tłumaczyć. kolejna sprawa to docisk przodu zlikwiduj go w całości bo tylko przeszkadza. Balast nie powinien przekraczać 50 kg. Ponadto optymalizuj zmniejszając stopniowo docisk tak by auto miało przepisowe 700 PO. Popraw hamulce 9/7

No o i styl jazdy (vide posty kolegów powyżej i moje) i masz złoto jak w banku, tylko się skoncentruj i reaguj wcześniej na sytuację na torze.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze napiszcie 'bezobsługowy' setup na wyścigi B-spec za 4mln, lub te za 6. W pierwszym zn ich byłoby dobrze,gdyby nie to, że po drugim zjeździe do pitu ten bencwał na kolejnym znowu chce zjeżdżać, nie wiem dlaczego tak się dzieje (chce sobie zapodać opony WT, podczas gdy jest jeszcze mokro i ślisko) - co zrobić, żeby pod koniec nie chciał po raz 3ci zjeżdżać do pitu ? i co do drugiego wyścigu, jest taki setup, po którego ustawieniu (dobór samochodu i jego ustawienia) będę mógł wyłączyć tv, a za 40min włączyć i widzieć, że wygrałem ? moje boby mają 36 i 40 lvl, są bardziej agresorami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezobsługowy?

U mnie wygląda tak:

Honda Mobil 1 NSX (autko standard) + średnie turbo + max docisk + opony sportowe miękkie (właśnie te, nie żadne pośrednie czy deszczowe, ani WT, tylko SM) + kierowca od 36-37 poziomu sam wygrywa.

Skrzynię dopasowałem chyba do Vmax 270 czy 280 (jak chcesz to wieczorem będę miał możliwość to sprawdzę). I wio.

Za każdym razem wpada 4mln, jedynie co jakieś cztery wyścigi wypada zmienić olej, bo mniej doświadczony bob zacznie nie ogarniać.

Żadnych zjazdów do pitstopu, zero poganiania.

A co do tego, żeby na przedostatnim okrążeniu nie zjeżdżał sam, to ostatni patch 2.03 bodajże to poprawił. U mnie nie zjeżdża dopóki mu nie każę.

Pzdr

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no a ja sprawdzałem i u mnie dalej zjeżdża. a sam przy pierwszym zjeździe nie będzie chciał zmienić oponek na WT/WP ? i przy drugim ? CHodzi mi o takie setupy, że odpalam wyścig i nie dotykam się pada, po czym po 20+ minutach odbieram 4mln :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wyżej ci go podałem. Klikam start i robię cokolwiek innego przez jakieś 27min, po czym wracam i klikam znów start...nie chce zmieniać opon ani razu jak ma założone na starcie SM, one się mu zedrą jakieś 30-40% max przez 10 kółek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i miałeś racje, kasiorka wpada bez żadnej ingerencji, plusik Ci za to :smile:

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś chce kredens do spa lub Le Mans to mam go w udostępnionych.

Ja chcę. Puściłem Ci zaproszenie do znajomych. Bo już nie mam pomysłu na tę próbę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że Khazar się nie wqrvi moim postem ale chciałbym dodać coś od siebie dla posiadaczy słabszych Bobów.....poniżej poziomu 35...

Mój "Cretino" pomimo potężnej muskulatury niczym "koksu nie ma lipy" nie podołał i zapodałem mu taki set.....

Parapety 35/57

Skrzynia - 280 km/h

LSD

14/11/12

Zawiecha

-6/-6

10.2/15.0

7/8

6/6

5/4

Zbieżność

1.8/1.4

0.00/-0.06

Hample 6/6

I "nie ma lipy", żeby pajac nie wpadł na najwyższy stopień pudła...

Oczywiście reszta ustawień autorstwa Khazar'a pozostaje - średnie turbo + opony sportowe miękkie...

Po wymianie oleju trzeba oczywiście uciąć PO do 600....

Tym sposobem docieramy na metę z przewagą połowy okrążenia.....

Oczywiście mile widziane lepsze propozycje.........

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A niby czemu mam się wkurzać, ten set co podałem, też na dobrą sprawę nie jest mojego autorstwa jakby co :) Dla mnie ważne, że działa i że są tacy ludzie co kombinują bo to sprawia frajdę.

Sam być może zastosuję ten set bo mam jednego kretyna na 36lvl'u, który jak się na niego nie patrzę potrafi dojechać zaledwie ósmy. Taki trening mu zrobię, że popamięta :)

Plusik poleciał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te ustawienia wezej sa spoko moj bobik na 33lvl dal rade I wciaz daje:) juz zarobil ponad 40baniek. Pare ciekwych autek sobie kupilem thx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Khyhy, a ja tak na przypał puściłem swojego Boba na 23 lvl (bo lepszego nie mam) Hondą NSX Epson według mniej więcej tych tutaj ustawień. Jakoś tak przez 6 okrążeń go pilnowałem, dobił się do 6 pozycji, ale jak go za mocno pocisnąłem, to się chłopak zestresował, poleciał w kartofle i spadł na 8. Pomyślałem, że ch... z tego będzie i wyszedłem coś zjeść, ale zostawiłem go jadącego (lepiej niech skończy wyścig i jakiekolwiek expy zarobi, niż miałbym wyłączać). Ja wracam, a Bob na 9 okrążeniu pierwszy, wyluzowany na lajcie sobie jedzie. :) Wtedy mogłem go trochę przycisnąć, to by utrzymał pozycję, a tak, to się dał wyprzedzić. W każdym razie idzie wygrać ten wyścig niekoniecznie Bobem na 35 lvl, ale też i na 23 (tyle, że nie jest to bezobsługowe). Nawet sobie dzielnie radził. Rozpychał się na zakrętach, po tarkach ostro leciał... I chyba czas zacząć wystawiać koleżkę w zdalnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie można czyjegoś kierowcy puścić? Jak się ich pożyczało? Samochody to wiadomo, ale nie mogę od znajomych kierowcy wypożyczyć a mają ich w udostępionych... mój z 23 lvl za Nic nie przejedzie tych wyścigów za 2, 3 Miliony....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kierowcy sie nie da. Masz 2 opcje

1 pilnowac boba I pedzic go moze sie uda.

2 puscic go na jakis dlugi wyscig raz moze dwa I bedzie mial 30+lvl. Mowie tu 4h lub 9h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no a ja sprawdzałem i u mnie dalej zjeżdża. a sam przy pierwszym zjeździe nie będzie chciał zmienić oponek na WT/WP ? i przy drugim ? CHodzi mi o takie setupy, że odpalam wyścig i nie dotykam się pada, po czym po 20+ minutach odbieram 4mln :smile:

Set Upy; mój lub Khazara lub INO wszystkie 3 dają złoto (lub w przypadku słabszego Boba srebro) praktycznie bankowo. Co do uniknięcia zjazdu do PIT jest guzik (chyba niezależnie od wersji posiadanej aktualizacji) zakazujący zjazdu do PIT. Wciskasz go przed wyścigiem idziesz na lunch, wracasz i masz 4 bańki na koncie więcej.:thumbsup: Skoro u mnie zadziałało, to i u Ciebie też podobnie powinno zadziałać...

Edytowane przez racer
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi o bezobsługowy setup, czyli taki jaki podał Khazar :smile: a ten przycisk to zakazuje zjazdu tylko na danym okrążeniu, czyli po 2 picie mój bob chciał jeszcze ze dwa razy, czy tam jeden zjeżdżać, i po takim picie dojeżdżałem 5-7 :pardon:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Szkoda, że nie ma opcji, żeby ustawić przed wyścigiem, żeby darował sobie zjazd do pit stopu.

Co do tej Hondy, rewelacja, 27 minut bez "popychania" i 4 banieczki wpadają ;) Wcześniej próbowałem zrobić coś takiego z moim ulubionym Lambo ale kompletnie sobie nie radził. A Honda pierwsza, mimo iż kreska na pasku od samego początku wyścigu maksymalnie po lewej stronie ;) Kierowca po wyścigu akurat osiągnął 40lvl :teehee:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi o bezobsługowy setup, czyli taki jaki podał Khazar :smile: a ten przycisk to zakazuje zjazdu tylko na danym okrążeniu, czyli po 2 picie mój bob chciał jeszcze ze dwa razy, czy tam jeden zjeżdżać, i po takim picie dojeżdżałem 5-7 :pardon:

Set Khazar'a jest bezobsługowy dla Boba powyżej 35lvl bez względu na jego kondycję (strzałki)

Dla słabszych Bobów lub 35 ze słabą kondycją podałem wyżej ustawienia.

Oba sety dotyczą auta - Honda Mobil 1 NSX z oponami SPORTOWYMI MIĘKKIMI - nie wiem jak to się sprawdza z innymi NSX'ami i na innych gumach....

No i problem ze zjeżdżającym Bobem do PIT'u......po ostatnim patch'u 2.03 u mnie tego nie ma...tzn. przed poprawką gra wymuszała zmianę opon na właściwe - czyli - takie same jak reszta stawki.

Obecnie na sportowych miękkich mój Bob jedzie całe 10 lapów bez zjazdu...

Owszem... na początku nie bryluje... co okrążenie nadrabia tylko 3 lub 4 pozycje ale jak reszta zalicza PIT to on jedzie sobie spokojnie dalej.... i tak do mety... na końcu przewaga połowy okrążenia i 4 bańki w kielni.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi o bezobsługowy setup, czyli taki jaki podał Khazar :smile: a ten przycisk to zakazuje zjazdu tylko na danym okrążeniu, czyli po 2 picie mój bob chciał jeszcze ze dwa razy, czy tam jeden zjeżdżać, i po takim picie dojeżdżałem 5-7 :pardon:

Ja nie miałem takich problemów, może powodem jest to, co pisze INO zaktualizuj sobie GT5 do najnowszej wersji i spróbuj ustawień INO, lub moich lub Khazara, oczywiście koniecznie z zachowaniem zaleceń jak wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×