Skocz do zawartości
Arti_P

Z Cyklu Mapy Black Ops-Firing Range

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

W myśl każda pomoc się przyda również podziele się swoją wiedzą.

Na początek Firing Range. Z racji tego że głownie gram w trybach S&D i CTF, poradnik odnosi się głownie do nich. Poza tym TDM robi Kill :)

Poradnik nie ma na celu propagowania przemocy, ma on wyłącznie charakter informacyjny. Nie wykorzystywać w prawdziwym życiu. Tylko do celów wideo-growych.

map-firing-range.jpg

Op 40 vs. Tropas

S&D

Na tej mapie bardzo dobrze spisuje się Ak74u z szybkim ostrzałem, ponieważ jest to mapa na bliski dystans. Generalnie, akcja dzieje się na dwóch flankach, (C1-2, D1-2 i B3-C4) na środku nikogo nie ma.

Broniący: (E3)

Wg mnie najlepszą taktyką jest sprint do D5, i rzucenie granata w okolice C4 (za beczki). Jeżeli granat nikogo nie zabije, dobrze jest chwilkę poleżeć i poczekać, zza beczek w końcu ktoś wyjdzie. Jeżeli wybiliśmy wszystkich polecam bieg od tyłu (B3-B2) na drugie skrzydło gdzie przeciwnicy będą próbowali podłożyć ładunek. Nie polecam biegania na środku mapy, jest to otwarty teren gdzie przeciwnik zastrzelić się może z 15 stron. Biegnięcie na pałę w C1-D2 też jest niezbyt mądre, bo przeciwnicy rzucają tam zza drewnianej osłony (C2) tony granatów. Po wytłuczeniu większej ilości przeciwników niedobitków najlepiej szukać z domku na piętrze w C3.

Atakujący: (B2)

Przyczajamy się za płotkiem w C2, i wyrzucamy stuna i granat. Później położyć się można za osłoną w C1, Gdy nikogo już nie będzie, a posiadamy bombę, można ustawić claymora w najchudszym miejscu pomiędzy domem (są tam beczki) a płotem w D2, I spokojnie podkładać bombę, ukryć w wejściu do domu i czekać.

CTF

Spawny: B2 D5

Atak:

Niezależnie od tego w której drużynie jesteśmy, Idziemy pod flagę przeciwnika (pięterko w C3, dobre dla broniących swojej flagi), lub B5, otwarta przestrzeń za domkiem z flagą.Wybijamy przeciwników, rzucamy stuny, fragi, i bierzemy flagę. W obu przypadkach najlepiej biec środkiem mapy,(C2,C3)ponieważ biega tam stosunkowo mało ludzi. Warto zawsze zostawić za sobą claymora, ponieważ przeciwnik będzie cię gonił.

Obrona:

Jeżeli nasza flaga to D4, dobrze będzie się ukryć w spocie w C4, mamy tam najlepszy widok na B3 skąd przychodzi dużo ludzi. Natomiast z drugiej strony, C3, po wejściu przez schody po lewej stronie możemy się położyć i czekać aż ktoś zabierze flagę.

W CTFie C1,D2,E3, cały lewy dolny i dół mapy są puste..

Spoty.

Jakby coś, pisać :)

W wolnym czasie będę dodawał mapy.

Edytowane przez kill
Zmieniłem nazwę tematu, dla porządku ;)
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TDM

Startowe spawny B2, D3.

Z B2 granat na narożnik D3 koło worków, można go rzucić nie wychodząc na otwartą przestrzeń. Myślę, że sukces fraga to jakieś 75%. Z drugiej strony też działa. Generalnie wychodzenie w ten newralgiczny punkt jest niebezpieczne i prawie na pewno załapiemy się na gruszkę w łeb. Z B2 biegniemy do domku C3. Nie wychodząc na zewnątrz mamy oko na pięterko w Garażu D3. Nas nie widać, praktycznie czysty kill, bo zawsze znajdzie się jeden co tam wlezie. Drugi idzie od worków z lewej. Trzeci pewniak leci dookoła na linii B3/C4. Najlepiej po pierwszych fragach albo lecieć na tył tą właśnie drogą, ale wejść po schodach na górę domku, w którym siedzieliśmy.

Z D3, tak samo granat na dynie, tym którzy postanowili jednak sprawdzić co się stanie jak pobiegnie na wprost spawna ;) Moja jedyna i w 99% skuteczna taktyka na 2, 3 fragi startowe polega na wbiegnięciu do pomieszczenia D4, postawienia Claymora w małym przejściu i cofnięcie się przez tył pomieszczenia tam gdzie się rzuca paczki. Da się to zrobić szybko, ale czasu jest na styk. Ustawiamy się za skrzynkami czekając na rozpędzonych gości z linii B3/C4. Po ich załatwieniu biegniemy do Korytarza Śmierci E4. Ktoś akurat powinien wbiegać do pomieszczenia E3. Oczywiście strzelamy zawsze zza samochodu.

Różnie gram na tej mapie jeśli chodzi o konfig. Zależy od nastroju. Dobrze oczywiście sprawdza się Ak74u, ale warto spróbować Shotgunów. Można się zdziwić jak bywają skuteczne. Prawie zawsze na tej mapie używam Wagi Lekkiej. Dużo cornerów i szybko można skręcić co niejednokrotnie ratuje dupę. Dla bardziej stonowanej gry - Commando. Świetnie leży też Aug z Doświadczonym i Podwójnym Magazynkiem i/lub tłumikiem. Przy podwójnym magazynku można zrezygnować ze Zwinnych Rąk :)

SPAS z Tłumikiem nie traci zasięgu! Mimo, że na statach jest inaczej. Zawsze bierzcie tłumik.

Upierdliwego sukinsyna, który siedzi w pomieszczeniu D2 (z tyłu), można każdą bronią zdjąć przez ścianę. Wystarczy strzelać w narożnik.

Reszta bezcennych porad na filmie.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Często udaję się także dobrze zacząć biegnąc szybko przez budynek w D3 i wybiegając na środku mapy (C3). Trzeba tylko uważać na ludzi stojących w drzwiach w budynku C2/C3. Potem można od tyłu zajść ludzi siedzących w okienku przy schodach oraz gości za workami z piaskiem. Jak dobrze pójdzie można jeszcze spróbować załatwić ludzi C4/D4.

2. Jak lubicie grać defensywnie, polecam podłużny budynek w D2/C2. Stamtąd z łatwością można eliminować wrogów na całej mapie. Wielu ludzi biegnie przez wąski tunel z D4 na obszar D2/D3. Z okienka (z tym przesuwającym się celem) można obserwować sporą część tego terenu. Po za tym widać też wąski przesmyk między budynkiem D3, a wieżą. No i oczywiście masz widok na budynek C3/C2. A jak widzisz, że ktoś się zbliża to nigdy nie czaj się za ścianką, najlepiej wprost na worga wybiec, bo nikt nigdy się tego nie spodziewa. Jak próbujesz dostać się do budynku, trzeba uważać też na pozycje na sprzęcie stereo i za przewróconym łóżkiem.

3. Co do wieży, zawsze ktoś tam próbuje się pakować. (jak zwracasz często na nią uwagę zawsze przyjdą ci 3 darmowe kille). Wbijanie się tam jest samobójstwem. Nawet jak tam wejdziesz to szybko dosięgnie cię granat. (Przeciwodłamkowy przydatny jest na chwilę, bo obrażenia nie zdążą ci się zregenerować, a już obrywasz znowu).

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×