Skocz do zawartości
kill

Z Cyklu Mapy Black Ops - Crisis

Rekomendowane odpowiedzi

Oto mapa, której nikt nie lubi. No może oprócz mnie :) Wprost ją uwielbiam i jak mam dobry dzień kręcę na niej swoje skromne rekordy. No, ale... oto ona:

mapcrisis.jpg

Żeby nie dostać w dupę na tej mapie trzeba wystrzegać się kilku miejsc. Oczywiście wiadomo jak to jest, czasami po prostu się biega jak kot z pęcherzem a chłodna kalkulacja przychodzi później ;)

Początkowe spawny są tutaj trochę dziwne moim zdaniem. D4, B3 Za blisko i za szybko dochodzi do starcia.

Z D4, szybki bieg, najlepiej z pistoletem do tunelu. Na czuja, nie powiem wam dokładnie kiedy, przed wejściem w lewą odnogę - Flash. Kucamy za lewym pudłem. Przy dopracowaniu tej techniki po wychyleniu mamy dwóch kolesi do zdjęcia cierpiących na jaskrę. Trzeci, bardzo możliwe jest po drugiej stronie filaru. Czekamy jeszcze kilka chwil w napięciu.... Nie ma nikogo, można wyjść i lecimy w prawo na górę do mostku. Siedzi tam już prawdopodobnie zaczajony tygrys.

Druga wersja, której osobiście nie polecam zakłada obiegnięcie mapy po lewej stronie. W kwadrantach C2, B2, B3 z pewnością natrafimy na pierwszych wrogów, szczególnie na wysepce snajperskiej i w małym tunelu w skale - to niedobitki nie załatwione w tunelu.

Spawn z B3. Tu jest więcej do roboty. Można lecieć na wysepkę B3, jak komuś sprawia frajdę strzelanie do kaczek a potem dostanie Semtexem na twarz. Można lecieć do tunelu i nadziać się na Flasha. Można też lecieć do Control Roomu i wyjść w hacjendzie na tyłach wroga. I to polecam od siebie jako wyjście najbardziej bezpieczne.

Gdzie nie chodzić?

Z pewnością bieganie koło wyspy B3 kończy się śmiercią.

Cały główny dom to jedna wielka pułapka bez wyjścia i tylko jak mamy dobry dzień i hosta ;) to możemy próbować tam zawalczyć.

Przebieganie przez mostek w kierunku do morza to też sport extremalny.

Dobre tereny łowieckie to B4 i B3. Kamp site za mostkiem właśnie. Mała wyspa na przeciwko wyjścia z Control Roomu. Mało kto wie, że można z niej zdjąć kampera z B3. Widać mu tylko łeb więc trzeba się przyjrzeć. Bieganie w tych terenach z dobrą dalekosiężną bronią z tłumikiem, jak Galil czy M16 (redukcja czułości sterowania do 2), potrafi przynieść rezultaty i jeśli tylko nie trafimy na drużynę pełną duchów, to po kolei zdejmujemy kolejnych rządnych wrażeń maruderów. Idelanie na tej mapie sprawuje się Spy Plane i Blackbird. Nie polecam tutaj rushować. Może się okazać, że szybko biegamy ale jeszcze szybciej giniemy. Spokojnie i metodycznie. Wojak+Tłumik, unikanie miejsc gdzie na bank ktoś zawsze siedzi i powinniśmy dać sobie radę. Generalnie niech oni nas szukają a nie my ich.

I na koniec jak zwykle fajne rady wujka Westcoastina. No może oprócz tej pierwszej. Rzadko widzę, żeby ktoś wchodził na tą wieże. I dzieje się tak nie bez powodu. Czekanie pół meczu na jednego fraga? Nie, chyba nie o to chodzi w TDM :)

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. A ja właśnie z obu spawnów polecam biec w sektory B2,C2,D2. Tylko oczywiście trzeba tam zachować rozwagę i rozegrać to taktycznie. Po pierwsze nigdy nie wbiegajcie do garażu/ hangaru w C2/C3. Jak nie jesteś hostem to tam w 3 na 4 przypadki zginiesz. Ja zawsze staram się dojść w te okolice jak najbardziej okrężną drogą. Z E3 biegnę wprost do najbliższego/ zniszczonego/ szklanego budynku. Następnie jak najbliżej ściany zbocza (wyznaczającej koniec mapy) staram się powoli przemieszczać do małego budyneczku, wysuniętego najbardziej na lewo w C2 (kanciapa na narzędzia). Stamtąd staram się ściągać każdego, kogo można. Trzeba tylko uważać, żeby zbyt radośnie nie biec tam, bo możemy szybciej niż nam się wydawało spotkać z kostuchą. Polecam korzystanie z okolicznych murków (z B3 podobny scenariusz, tylko zamiast murka możesz skorzystać ze stojącego w pobliżu pojazdu).

2. Domek jest rzeczywiście często złym rozwiązaniem. Chyba, że wrogów odradza w D4 ( a często się to zdarza, że jeden team siedzi w owej willi, a przeciwnicy mają respawn w D4). Wtedy jest to często rzeź niewiniątek.

3.Najlepszym wyjściem jest operowanie po stronie plaży (B3, B4). Przydatny jest ten spot nad tunelem, za workami z piaskiem.

4. Najważniejsza tu jest rozwaga i spokojne eliminowanie świeżo odrodzonych wrogów, nie można tylko zbyt blisko podchodzić do spawnów, bo w kilka sekund niespodziewanie odrodzony wróg może ci z tyłeczka zrobić jesień średniowiecza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×