Skocz do zawartości
Gawron

Wtcc Seria Endurance.

Rekomendowane odpowiedzi

Djacie spokój i tak nikt nie będzie nikogo karać że przejechał w tunelu po tarce 4 kołami a nie dwoma. ;)

Własnie dlatego trzeba to ustalić by uniknąć nieporozumień takich jak Twoja wypowiedź, bo albo mamy zasady gdzie TOR jest zdefiniowany i jako wyjątek dopuszczamy jeden zakręt i szanujemy się, a nie wychodzimy z takiego założenia jak Ty że nikt nie będzie sprawdzał.

Proszę nie zrozumieć mnie źle, ja nie naciskam na to żeby było tak czy siak, tylko żeby to było jasno określone bo narazie wygląda na to że nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, ta tarka nic nie daje, to nie jest ścinanie szykany jak na Le Mans gdzie się jest 5 sekund do przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ludzie zdecydujcie jak mam jechac. Tak mieszacie ze tniemy nie tniemy. Było mówione ze jedziemy tak jak gram pozwala wiec tak jechałem. To nie wiem co juz nie pasuje. Rozumiem ten jeszcze zakret w tunelu moge pojechac 2 kołami, ale jak mi godzine przed wyscigiem wyskakujecie ze ma całe okrazenie jechac 2 kołami to teoche za poźno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Starajcie się jechać przepisowo, ale jak ktoś raz czy dwa wyjedzie 4 kołami to nie będzie problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja juz po wyscigu zupelnie nie moj dzien:p  Na 19 kolko Mardok wyspinowal stanal w poprzek toru i w niego wjechalem auto skasowane :/ 

Pozniej probowalem  nadrobic , nerwowka i znowu jakis blad i tyle ,mozne nastepnym razem bedzie lepiej.

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrażenia na gorąco!

Kur......a dlaczego?:dry:

1) Podstawowym błędem jaki popełniłem było brak przetestowania twardego ogumienia. Start ok pierwsze okrążenie na 2 miejscu. Niestety po rozpoczęciu drugiego i wejściu na pełnej parze w pierwszy zakręt smacznie wbiłem się w bandę i uszkodziłem everything :P Pitstop.

2) Później złapałem dobry rytm, kręciłem czasy na swoim poziomie, planowany pitson na 24 okrążeniu.

3) Do 40 okrążenia wszystko szło zgodnie z planem, była szansa na 5-6 miejsce ( życiowy sukces :D ), ale co z tego jak na 40 okrążeniu miałem kontakt z Mardokiem, który i tak miał okrążenie straty do mnie. Muszę zobaczyć powtórkę, bo nie pamiętam co dokładnie było :wink: Uszkodzony silnik, koła itp - pit na 41 okrążeniu, podczas wjeżdżania do pita miałem jakiegoś laga i zahaczyłem o lewą stronę bandy, obróciło mnie w poprzek i ani do przodu ani do tyłu, ani w lewo ani w prawo.... a na kierownicy wycofać tym śmiesznym trójkątek i kręcić kółkiem to PORAŻKA !!!!!!!!!! Ogólnie przy zablokowaniu straciłem 45-50 sekund.

4) Straciłem już szanse na 5-6 miejsce i wszystko to co nadrobiłem nad moimi rywalami- straciłem :(

5) Na 48 okrążeniu miałem kontakt z perkiem- o ile dobrze pamiętam perek miał okrążenie straty, bo po kontakcie ze mną pojechał do przodu a na liście widniał "za mną" :) W wyniku kolizji uszkodzone miałem dwie tylne opony i prawą tylną oś, myślę sobie nie zjeżdżam do pita- zostało 6 okrążeń.

6) Strasznie bujało mną, ale dawałem radę kręcić czasy 1:13:000 co jeszcze nie skreślało mnie do końca... ale to co się wydarzyło na ostatnich dwóch okrążeniach to nie mogę tego pojąć dopóki nie zobaczę powtórki :| Uszkodzone wszystko w samochodzie i przez 3 minuty toczyłem się do mety... w wyniku czego na ostatnim okrążeniu wyprzedził mnie hakky, arcadiush i perek :(

Ostatecznie 10 lokata.... a tak niewiele do szczęścia brakowało :( So close.... :mad:

@Gawron

Oglądałem przed chwilą naszą sytuacje i sprawa wygląda tak. Byłem uszkodzony na drugim okrążeniu, nie mogłem urzymać auta bo opony, ośki, silnik rozjechane.... przed tunelem zniosło mnie na trawę. Na tor wracałem bardzo powoli, a Ty jechałeś w dużą prędkością, zahaczyłeś o mnie i wpadłeś na ścianę uszkadzając silnik. Uważam, że nie jest to w 100% moja wina- mogłeś pojechać szerzej, miałeś miejsce. Z mojej perspektywy wygląda to jak nieszczęśliwy wypadek- PRZYPADEK.

@Hardgib

Zarzucałeś mi "Watson rozglądaj się" - nie wiem o co chodzi, ale uważam, że w kwestii zachowania na torze podczas tego wyścigu ( nie licząc bajzlu z Gawronem ) zachowałem się bardzo dobrze. Spoglądałem w lusterka, przepuszczałem tam gdzie mogłem.

@Bezosobowo

BO CHYBA NIE MYŚLICIE SOBIE PANOWIE- ŻE JAK DUBLUJECIE KOGOŚ TO TEN KTOŚ MUSI WAM USTĄPIĆ OD RAZU !! SZUKAŁEM DOGODNYCH MIEJSC DO PRZEPUSZCZANIA I TAM PRZEPUSZCZAŁEM. Nie widzę w tym nic złego. Kilka razy przepuszczałem guldka, Ciebie Hardgib, Valhalema - nie znajduję w sobie winy. I wy też nie jesteście tacy święci i nieomylni także nie krytykujcie wiecznie innych tylko spójrzcie też na siebie. Nikt nie będzie za wszelką cenę przepuszczał w kilka sekund jak się przeciwnik pojawi w lusterku ryzykując utratą panowania nad wozem, poślizgiem i uszkodzeniem auta- bo ktoś jest szybszy... pfff.

Co do lagów- lagował jack, valhalem, guldek, mardok i wiele innych... może zastanowilibyśmy się nad ograniczeniem do 12, co? Nie wierzę, że tylko mi tak lagują. Mam te 250kb/s uploadu a różnicy nie widzę...

PS. Jak przeglądne powtórki to napiszę co zgłaszam. Orientuje się ktoś czy jest możliwość obejrzenia powtórki na kompie? Skopiowałem na penisława, ale to są jakieś dziwne rozszerzenia :/ Ma ktoś jakiś pomysł czy muszę do 40 okrążenia oglądać i dopiero cuś nagrać... ?

Pozdro.

Edytowane przez Watson20054133

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyścig z mojej strony bardzo udany, jednak chciałem zwrócić uwagę na dwie sytuacje.

1. Jakieś 25 sekund po starcie na jednym z zakrętów przed tunelem prowadzącym w górę X Mato wjechał mi centralnie w tył samochodu powodując uszkodzenia które spowodowały że musiałem zjechać na następnym okrażeniu do pit stopu. Wiem, że potem wyszedł, jednak uszkodzić auto uszkodził.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=BFje_Uc0hI0

2. Mardok - sytuacja za którą powinien być wyrzucony z całego eventu - i wcale nie żartuję i nie wyolbrzymiam sprawy. Trzeba być naprawdę impotentem umysłowym aby po uślizgu na torze (0:05-0:06) nie zjechać na pobocze tylko skręcić tak aby wpakować się w nadjeżdżające auta (0:07). :pardon:

Link: http://www.youtube.com/watch?v=WDER2V7xtPA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@jack fajnie , że zrobiłeś nagranie drugiej sytuacji nie będę potrzebował powtórki od Harda który się zaoferował :)

Wyścig masakra jak dla mnie , co z tego jak udało mi się wykręcić 1;07;300 na próbie jak w wyścigu ze względu na dużą ilość osób nie wykręciłem niżej niż 1;08;7xx

Popełniłem zatrważająco dużo błędów, na pierwszych 25 kółkach byłem chyba 3 a moze 4 razy w pitstopie :/ raz banda tu raz tam ;)

Raz Mardok stracił panowanie co pokazał Jack(przesadza z tą impotencją , mardok nie dał po prostu rady Cali wyciągnąć na prostą , też miałem po nim uszkodzenie :) ) a raz pocałowałem zadek Cali Sumo (sorry) .

Dziwie się , że pomimo tylu wizyt w picie udało mi się dojechać na 4 pozycji ... huh co najlepsze byłem czwarty a miałem -2 okrążenia jak guldek wjechał na metę :D

Szkoda gadać . Ide spac.

Co do lagowania Watsona , on mi nie lagował, dzisiaj o dziwo nikt mi nie lagował :D

Podejrzewam Watson Twoją radiówkę :D

Edytowane przez valhalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Gawron

Oglądałem przed chwilą naszą sytuacje i sprawa wygląda tak. Byłem uszkodzony na drugim okrążeniu, nie mogłem urzymać auta bo opony, ośki, silnik rozjechane.... przed tunelem zniosło mnie na trawę. Na tor wracałem bardzo powoli, a Ty jechałeś w dużą prędkością, zahaczyłeś o mnie i wpadłeś na ścianę uszkadzając silnik. Uważam, że nie jest to w 100% moja wina- mogłeś pojechać szerzej, miałeś miejsce. Z mojej perspektywy wygląda to jak nieszczęśliwy wypadek- PRZYPADEK.

Pozdro.

Watson zwroc uwage ze zamykales mi droge w lewo,gdybys przynajmniej trzymal rowny kurs to bym Cie minal tak jak to sobie zaplanowalem.A tak zabraklo kilku cm odbilem sie od Ciebie i SCIANA!

Nie chce Cie karac,wole bys zbieral pkt i mial satysfakcje,stalo sie to sie stalo ,ale kur wa to nie ja mam jechac szerzej bo tam jest sciana tylko TY po bledzie powinienes zostawic choc minimum miejsca,i miejsce to bylo tyle ze w ostatniej chwili zamknales mi przejazd.Jechalem bezposrednio za Guldkiem ,wylaczyles mnie z walki.Gdybym wiedzial ze Ty jadac tak wolno rozwalonym autem nie zrobisz mi ani cm miejsca to probowalbym jakos wolniej Cie objechac,ale madry Polak po szkodzie.

Mam nadzieje ze to doswiadczenie wywrze na Tobie taki skutek jaki byl by ,gdybym Cie ukaral.

Edit

Watson juz od poczatku jechales rozwalonym samochodem,czyli byles tzw. zawali droga czyli powinines starac sie jechac nieotymalnym torem jesli widzisz na mapie ze ktos sie zbliza najprawdopodobniej 100% sprawnym autem.

Z innej beczki

Jesli ktos nie wie badz ma watpliwosci jak sie zachowac w danej sytuacji to smialo roztrzasajmy takie zagadnienia tu na forum,bo noz sie w kieszeni otwiera czytajac niektore tlumaczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Bezosobowo

BO CHYBA NIE MYŚLICIE SOBIE PANOWIE- ŻE JAK DUBLUJECIE KOGOŚ TO TEN KTOŚ MUSI WAM USTĄPIĆ OD RAZU !! SZUKAŁEM DOGODNYCH MIEJSC DO PRZEPUSZCZANIA I TAM PRZEPUSZCZAŁEM. Nie widzę w tym nic złego. Kilka razy przepuszczałem guldka, Ciebie Hardgib, Valhalema - nie znajduję w sobie winy. I wy też nie jesteście tacy święci i nieomylni także nie krytykujcie wiecznie innych tylko spójrzcie też na siebie. Nikt nie będzie za wszelką cenę przepuszczał w kilka sekund jak się przeciwnik pojawi w lusterku ryzykując utratą panowania nad wozem, poślizgiem i uszkodzeniem auta- bo ktoś jest szybszy... pfff.

Co do lagów- lagował jack, valhalem, guldek, mardok i wiele innych... może zastanowilibyśmy się nad ograniczeniem do 12, co? Nie wierzę, że tylko mi tak lagują. Mam te 250kb/s uploadu a różnicy nie widzę...

Pozdro.

Chyba ciebie poje..... kazdy zjezdzał na 1 zakrecie jak tylko do niego dojechałem tak jak w F1 i dzieki wam za to, tylko z toba trzeba było walczyc przez 3 okrazenia tracac po 5 sek na kazdym. Fajnie mi na 1 zakrecie bedac zdublowanym zajechałes wewnetrzna. musiałem odpuscic bo 10 razy nie bede zjezdzał do pita.  U mnie lagów nikt nie miał.

Mardok  wczoraj sie nie popisał na 23 okrazeniu zastawił  w poprzek wjazd do pita, ale udało sie jakos wjechac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba ciebie poje..... kazdy zjezdzał na 1 zakrecie jak tylko do niego dojechałem tak jak w F1 i dzieki wam za to, tylko z toba trzeba było walczyc przez 3 okrazenia tracac po 5 sek na kazdym. Fajnie mi na 1 zakrecie bedac zdublowanym zajechałes wewnetrzna. musiałem odpuscic bo 10 razy nie bede zjezdzał do pita. U mnie lagów nikt nie miał.

A dlaczego ja mam tracić po 5 sekund na przepuszczaniu skoro jadę np. 4? Nie płacz, że tak dużo traciłeś... starałem się maksymalnie w 3,4 zakręcie przepuścić. Nie zachowuj się jak lord jeżdżący po czerwonym dywanie :rolleyes:

Podaj mi konkretne okrążenie gdzie jechałeś za mną 3 okrążenia i nie mogłeś mnie wyprzedzić, bo Cię blokowałem, muahah :thumbsup:

Chyba ciebie poje.....

Mama manier nie nauczyła?

Watson zwroc uwage ze zamykales mi droge w lewo,gdybys przynajmniej trzymal rowny kurs to bym Cie minal tak jak to sobie zaplanowalem.A tak zabraklo kilku cm odbilem sie od Ciebie i SCIANA!

Nie chce Cie karac,wole bys zbieral pkt i mial satysfakcje,stalo sie to sie stalo ,ale kur wa to nie ja mam jechac szerzej bo tam jest sciana tylko TY po bledzie powinienes zostawic choc minimum miejsca,i miejsce to bylo tyle ze w ostatniej chwili zamknales mi przejazd.Jechalem bezposrednio za Guldkiem ,wylaczyles mnie z walki.Gdybym wiedzial ze Ty jadac tak wolno rozwalonym autem nie zrobisz mi ani cm miejsca to probowalbym jakos wolniej Cie objechac,ale madry Polak po szkodzie.

Mam nadzieje ze to doswiadczenie wywrze na Tobie taki skutek jaki byl by ,gdybym Cie ukaral.

Edit

Watson juz od poczatku jechales rozwalonym samochodem,czyli byles tzw. zawali droga czyli powinines starac sie jechac nieotymalnym torem jesli widzisz na mapie ze ktos sie zbliza najprawdopodobniej 100% sprawnym autem.

Uwierz mi, że starałem się... ale jak wspomniałem całe auto było rozwalone i ciężko było go utrzymać w lini prostej.

Na początku, pierwsze okrążenie przejechałem bez uszkodzeń, dopiero na drugim okrążeniu wbiłem się w bandę i toczyłem się złomem do pita przez całe okrążenie.

Edytowane przez Watson20054133

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo nie tracisz na orzepuszczaniu. Na prostym odcinku jakimś po prostu zwalniasz gaz i lekko przyhamujesz aby mógł Ciebie wyminac. Jedyne co stracisz to może z 2 sekundy czasu okrążenia, ale to max o możesz stracić.

Widziałem tą sytuację na powtórce - dublował Cie a musiał walczyć jak o pozycję, trwało to z parę okrążeń, więc jak dla mnie punkty ujemne się należą.

Edytowane przez JackXP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo nie tracisz na orzepuszczaniu. Na prostym odcinku jakimś po prostu zwalniasz gaz i lekko przyhamujesz aby mógł Ciebie wyminac. Jedyne co stracisz to może z 2 sekundy czasu okrążenia, ale to max o możesz stracić.

Widziałem tą sytuację na powtórce - dublował Cie a musiał walczyć jak o pozycję, trwało to z parę okrążeń, więc jak dla mnie punkty ujemne się należą.

Guldek? Które okrążenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem taką sytuacje wczoraj przede mną jechał gość do wyprzedzenia zdobyłbym pozycje wyżej ale... za mną jechał gość co mnie dublował i musiałem go puścic z tym że jak go puszcze to strace szanse na wyprzedzenie pierwszego a jak nie puszcze to blokowanie dublującego hehehe oczywiście puściłem go na moją niekorzyść.. jak byście postąpili w takiej sytuacji konkretny dylemat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtedy obydwaj kierowcy walczący między sobą o pozycje powinni przepuścić dublującego.

Watson - jak znajdę tą sytuacją na powtórce to napiszę. Póki co nie pamiętam bo było późno kiedy to oglądałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pierwsze co zrobię to PRZEPRASZAM za te za mocne słowa do sztiff w trakcie wyścigu, ale bardzo mi ciśnienie wzrosło po jego manewrze.

http://www.youtube.com/watch?v=k_24nGvBgcg

Wnoszę protest i nałożenie kary na sztiffa za ten extra manewr zjazd do pitstopu.

Wyścig jak na to co się stało wcale nie najgorszy choć było by o wiele lepiej.

Edytowane przez pnabor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.

Edytowane przez valhalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JackXP -Sory za szczała w tyłek- mój błąd. Czekam na karę :)

Wyszedłem z wyścigu bo nie widziałem sensu jechać dalej

Starałem się jechać czysto ale niektórzy chyba dobrze nie zapoznali się z zasadami CRC .

Zgłaszac skarg nie będę bo to nie o to chodzi. Mam nadzieję że następnym razem będzie lepiej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pierwsze co zrobię to PRZEPRASZAM za te za mocne słowa do sztiff w trakcie wyścigu, ale bardzo mi ciśnienie wzrosło po jego manewrze.

Heh... dobre to było... nagle słyszę... "Sztiff kur...a naucz się jeździć, co Ty kur...a robisz?"

Mógłby ktoś wkleić wyniki wyścigu?

Edytowane przez Watson20054133

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz Watson jak mnie załatwił ładnie i co nie zdenerwował byś się.

PRZEPRASZAM JESZCZE RAZ - ZA OSTRO BYŁO Z MOJEJ STRONY- sztiff no i was że musieliście wysłuchać tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.

Edytowane przez valhalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co jeśli chce się oddublować ( wczoraj miałem taka sytuację ) . Osoba z pierwszej lub drugiej pozycji powinna ustąpić czy nie ? Przecież jeśli się oddubluje to nie zagrażam jej nadal . Ale np mam szanse na 3 pozycję , czy powinna blokować ?

Według mnie w tej sytuacji to normalne zasady jak przy wyprzedzaniu i w walce o pozycję. Przecież on był szybszy i masz stratę 1 okrążenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz Watson jak mnie załatwił ładnie i co nie zdenerwował byś się.

PRZEPRASZAM JESZCZE RAZ - ZA OSTRO BYŁO Z MOJEJ STRONY- sztiff no i was że musieliście wysłuchać tego.

Nie no widziałem.... nie dziwie Ci się, że tak zareagowałeś :) No trudno.. :thumbsup:

Według mnie w tej sytuacji to normalne zasady jak przy wyprzedzaniu i w walce o pozycję. Przecież on był szybszy i masz stratę 1 okrążenie.

Ja też miałem wczoraj taką sytuacje, ale nie pamiętam na którym okrążeniu.

Co w przypadku jeśli, jestem dublowany, następnie dojeżdżam do osoby do której mam okrążenie straty, ale jestem szybszy za sprawą nowego ogumienia? To co nie mogę wyprzedzić i walczyć odrabiając straty??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.

Edytowane przez valhalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie podoba mi się to, w takim razie dlaczego mam mu ustępować drogi skoro później będę musiał walczyć (!!) o pozycję z osobą z której nie zagrażam ? Walka niestety może wyjść różnie ...

W takim razie nie powinienem ustępować ... moim zdaniem :) bo za 3/5/7/13 okrążeń będę musiał walczyć z osobą którą puściłem ( przykład ) .

Może tylko ja widzę w tym problem whistling.gif

Nie tylko Ty widzisz, bo ja również dostrzegam... :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×