Skocz do zawartości
Gawron

Wtcc Seria Endurance.

Rekomendowane odpowiedzi

Karę to sobie sam wlep za sianie zamętu, już sobie ciebie wyobrażam w prawdziwym samochodzie xD Najgłupszą rzeczą podczas poślizgu jest wciśnięcie hamulca, powodzenia xD

I tak się rozbiłeś, więc przynajmniej nie byłoby więcej "ofiar" wypadku. :whistling:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez mialem taki pomysl jak Sumo by jechac na srednich bedzie troszeczke mniejsza roznica z WT na WSr.

Jak chcecie to moga byc i twarde,mozemy glosowac.Ja lubie miekkie,ale moge zaglosowac i na twarde.Mozna tez zakazac wjezdzania na 1 kolku po miekkie tylko trzeba zuzyc min 50% opony twardej.

Wiec glosujcie.

PS;Na twardych to Mato pozamiata na blysk :teehee:

Jestem za twardymi i średnimi bez miękkiej mieszanki - możemy spróbować, może przy tym uda mi się trochę wyżej wejść w rankingu :P

50%???? a jak to sprawdzisz, będziesz mierzył linijką?? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ogarniam was :D  dopiero co rozpoczety event a juz rewolucje sie szykuja dojedzmy chociaz raz do konca wedlug wczesciej ustalonych zasad.

Jestem za tym zeby nic nie zmieniac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez mialem taki pomysl jak Sumo by jechac na srednich bedzie troszeczke mniejsza roznica z WT na WSr.

Jak chcecie to moga byc i twarde,mozemy glosowac.Ja lubie miekkie,ale moge zaglosowac i na twarde.Mozna tez zakazac wjezdzania na 1 kolku po miekkie tylko trzeba zuzyc min 50% opony twardej.

Wiec glosujcie.

PS;Na twardych to Mato pozamiata na blysk :teehee:

Ja nie chcę już wnikać skąd pomysł na konieczność użycia dwóch mieszanek, skoro nie ma takiej możliwości aby przejechać normalnym tempem godzinny wyścig bez odwiedzenia pitstopu.

Przy obowiązkowych dwóch rodzajach mieszanki i startu na tej wolniejszej, kierowcy startujący z tyłu zawsze będą chcieli zmienić opony jak najwcześniej. Obowiązek minimalnego zużycia lub minimalnej ilości okrążeń na danej mieszance też moim zdaniem nie wchodzi w grę, ze względu na różne setupy pojazdów oraz indywidualne preferencje kierowców, oraz możliwość wystąpienia sytuacji, gdy kierowca będzie poszkodowany przez innego i zabraknie mu powiedzmy dwóch okrążeń do minimum, będzie wtedy podwójnie stratny. 

Ja głosuję za WT max

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chociaz nie umiem jezdzic na gorszych oponach to jestem za tym zeby cały wyscig mozna było jechac na WT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakoś dawałem radę na WT u Harda w SuperGT to chyba dam rade i tutaj whistling.gif

Trzeba będzie w końcu troszkę pilnować się z pedałem gazu .... rolleyes.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ogarniam was :D dopiero co rozpoczety event a juz rewolucje sie szykuja dojedzmy chociaz raz do konca wedlug wczesciej ustalonych zasad.

Jestem za tym zeby nic nie zmieniac.

Ress,wszystko po to by caly ten tombak zamienic w zloto.

A moze zrobimy kompromis i jedna mieszanka srednia?

Za pol godziny zaloze serva,mozemy sie cos poscigac ale nie po GP/F tylko cos innego.

Chociaz nie umiem jezdzic na gorszych oponach to jestem za tym zeby cały wyscig mozna było jechac na WT.

No widzisz to tak jak ja,nienawidze twardych opon a w GT5 nawet w zuzyciu nie sa lepsze od miekkich co jest troche dziwne.

1.Gawron88-na tym koncie bede hostowal,kto nie ma mnie w znajomych prosze wysylac zaproszenie.

2.Mardok_1986

3.ZEFIR69_PL

4.GTPL_hardgib ++++

5. valhalem +++++++++++++++++++

6. arcadiush

7. JackXPPL

8.

9. pnabor

10.perek1977

11.GTPL_X-Mato

12.kazmi_pl

13.reissdorf84

14. Watson20054133

15.guldekPL

16. zibikiel

Rezerwa ====

17.andre_maks

18. sztiff

19.Hakky78

Jest jedno miejsce wolne by wejsc na stale,komu czas pozwala niech je zajmuje.Glownie mam tu na mysli Hakkiego i Andre.Bolo olal sprawe tak jak sandal i papa1ek wiec bany.Sztiff proponuje jeszcze startowac z rezerwy bo jestes dosc niebezpieczny na torze :turned: i stopniowo bys zdobywal ogranie.

Moze i dziwne mam zasady doboru 16 ale u mnie maja pierwszenstwo Ci ktorych znam i wiem ze moge byc pewny ze sie pojawia.Dzieki temu mamy komplet juz nie pierwszy raz chyba.A Zibikiel wywalczyl sobie miejsce bo zawsze sie melduje na starcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ress,wszystko po to by caly ten tombak zamienic w zloto.

A moze zrobimy kompromis i jedna mieszanka srednia?

Za pol godziny zaloze serva,mozemy sie cos poscigac ale nie po GP/F tylko cos innego.

No widzisz to tak jak ja,nienawidze twardych opon a w GT5 nawet w zuzyciu nie sa lepsze od miekkich co jest troche dziwne.

1.Gawron88-na tym koncie bede hostowal,kto nie ma mnie w znajomych prosze wysylac zaproszenie.

2.Mardok_1986

3.ZEFIR69_PL

4.GTPL_hardgib ++++

5. valhalem +++++++++++++++++++

6. arcadiush

7. JackXPPL

8.

9. pnabor

10.perek1977

11.GTPL_X-Mato

12.kazmi_pl

13.reissdorf84

14. Watson20054133

15.guldekPL

16. zibikiel

Rezerwa ====

17.andre_maks

18. sztiff

19.Hakky78

Jest jedno miejsce wolne by wejsc na stale,komu czas pozwala niech je zajmuje.Glownie mam tu na mysli Hakkiego i Andre.Bolo olal sprawe tak jak sandal i papa1ek wiec bany.Sztiff proponuje jeszcze startowac z rezerwy bo jestes dosc niebezpieczny na torze :turned: i stopniowo bys zdobywal ogranie.

Moze i dziwne mam zasady doboru 16 ale u mnie maja pierwszenstwo Ci ktorych znam i wiem ze moge byc pewny ze sie pojawia.Dzieki temu mamy komplet juz nie pierwszy raz chyba.A Zibikiel wywalczyl sobie miejsce bo zawsze sie melduje na starcie.

pozytywnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ress,wszystko po to by caly ten tombak zamienic w zloto.

1.Gawron88-na tym koncie bede hostowal,kto nie ma mnie w znajomych prosze wysylac zaproszenie.

2.Mardok_1986

3.ZEFIR69_PL

4.GTPL_hardgib ++++

5. valhalem +++++++++++++++++++

6. arcadiush

7. JackXPPL

8. andre_maks_PL (Gawron nie bardzo słyszałem przez HS co mówiłeś. Ja moge jeździć w czwartki i niedziele. Jak odpada, że wtorki bym nie jeździł to skreśl mnie

9. pnabor

10.perek1977

11.GTPL_X-Mato

12.kazmi_pl

13.reissdorf84

14. Watson20054133

15.guldekPL

16. zibikiel

Rezerwa ====

17.

18. sztiff

19.Hakky78

Jest jedno miejsce wolne by wejsc na stale,komu czas pozwala niech je zajmuje.Glownie mam tu na mysli Hakkiego i Andre.Bolo olal sprawe tak jak sandal i papa1ek wiec bany.Sztiff proponuje jeszcze startowac z rezerwy bo jestes dosc niebezpieczny na torze :turned: i stopniowo bys zdobywal ogranie.

Moze i dziwne mam zasady doboru 16 ale u mnie maja pierwszenstwo Ci ktorych znam i wiem ze moge byc pewny ze sie pojawia.Dzieki temu mamy komplet juz nie pierwszy raz chyba.A Zibikiel wywalczyl sobie miejsce bo zawsze sie melduje na starcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do zużycia to powinni to naprawić w jakimś patchu. W Gran Turismo 4 twarda mieszanka wyraźnie się wyróżniała na tle miękkiej. Było trudniej nią jeździć, ale za to wytrzymywała dużo, dużo dłużej. W GT5 właściwie nie widzę różnicy - każda wytrzymuje tyle samo.

Po co chcecie zmieniać na WT? Nie widzę sensu w utrudnianiu sobie jazdy. Na twardych się jechać nie da, tragedia. Jestem stanowczo przeciw temu pomysłowi bo zepsuje to cały event.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po co chcecie zmieniać na WT? Nie widzę sensu w utrudnianiu sobie jazdy.
Bo my jesteśmy twardziele, a lejąc z wiatrem idziesz na łatwiznę. :laugh:
Na twardych się jechać nie da, tragedia.
Przejechałem wczoraj 13 pierwszych okrążeń - 1:15,xxx każde. :sweat:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem dokładnie całą powtórkę

@Guldek- masz rację, w pewnym momencie jechałeś za mną ponad okrążenie, ale to był pojedynczy incydent. Mam nagrane kilka dublowań w których szybko ustąpiłem miejsca. Powrzucałbym, ale nagrywałem to aparatem 10mpix i filmy zajmują po 150 mb, więc do końca tygodnia bym to uploadował na YT. Dopiero na powtórce dokładnie widać co i jak. W pewnym momencie zacząłem się śmiać i mówię do siebie "Watson coś Ty odjebał:D" - 8 pkt. Szkoda tylko, że tyle razy było ok, a wystarczy jeden incydent i kara...

Sorry chłopaki, ale to Wasze trąbienie nic nie daję, dopiero gdy się spojrzy za siebie to słychać. Przetestujcie na własnej skórze...:whistling:

Głos na WM.

Edytowane przez Watson20054133

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co chcecie zmieniać na WT? Nie widzę sensu w utrudnianiu sobie jazdy. Na twardych się jechać nie da, tragedia. Jestem stanowczo przeciw temu pomysłowi bo zepsuje to cały event.

Nie chcemy nic utrudniać tylko chcemy sie uczuc jezdzic   ;) . Jazda na miekkich przypomina mi NFS chociaz nie wiem jak teraz tam sie jezdzi bo ostatni w jakiego grałem to carbon. Gt5 to symulator wyscigowy a w DTM napewno nie jada tak ze cała trase  jak np. Deep Forest na  pełnym gazie tylko co niekiedy trzeba zahamować bo zakret 90 stopni. Nie wiem jak wy ale na ostatnim wyscigu LSD dałem prawie na minimum a i tak sie nie obawiałem ze tyłem mi zarzuci, no dobra raz mnie zarzuciło ale to na nierozgrzanych i nikt  tego nie widział   :P.

Przecież WT to i tak prawie najlepsze opony, rozumiem jakbysmy tu mieli zmienic na Sportowe twarde lub srednie wtedy to by była różnica, a tak to tylko troche mniej gazu dodawac i biedzie git. Zobaczycie wyjdzie to wam na dobre   :)

Guldek- masz rację, w pewnym momencie jechałeś za mną ponad okrążenie, ale to był pojedynczy incydent. Mam nagrane kilka dublowań w których szybko ustąpiłem miejsca. Powrzucałbym, ale nagrywałem to aparatem 10mpix i filmy zajmują po 150 mb, więc do końca tygodnia bym to uploadował na YT

Mam nawet napisane na 32 okrązeniu mnie pusciłes :D. Sory ale juz mnie to dublowanie troche wkurza i dlatego zgłosiłem to 1 blokowanie. Myśle ze  jezeli w nastepnym wyscigu bede Cię dublował to nie bedzie problemów  ;)

Edytowane przez machina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem wczoraj 13 pierwszych okrążeń - 1:15,xxx każde. :sweat:

Widzisz, a na miękkich da się jechać co najmniej 5 sekund szybciej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, a na miękkich da się jechać co najmniej 5 sekund szybciej.

no racja tylko gra przypomina nfsa i tak naprawde nie uczysz sie jezdzic. Technika jazdy jest tu zerowa tylko reakcja sie liczy. dla mnie to troche jak jazda x2010 masakra realizm prawie zerowy. ja na twardych robilem na poczatku czasy 1:13xxx i uciekalem. pozniej maly blad bo nie pomyslalem ze wszyscy na drugim kolku zjada po miekkie i to co sobie ucieklem mogle w kieszen wsadzic. dla mnie to nie ma nic wspolnego z prawdziwymi wyscigami i uwazam ze kilka osob ktore upieraja sie na WM poprostu sobie nie radzi na twardych. W gtpl jezdzimy na twardych autami 550KM i jezdzi sie super. A slabsze auta SM i tez jest swietnie chociaz uczysz sie techniki a nie tylko gaz do oporu i galka na boki. Wszystko zalezy od tego czego sie oczekuje. Wiele osob realizmu inni NFS'a. Wydaje mi sie ze GT powstalo jako real driving symulator i co prawda ma sporo bledow ale zawsze mozna samemu dodac realizmu. Dla tych co sa za WM polecam dla treningu pojezdzic na twardych. Dodaje skilla a mysle ze Gawron i wielu zgodzi sie ze mna ze wymaga to duzo wiecej umiejetnosci niz WM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U Sumo jezdzilismy samochodami po 700 koni na twardych i jakos dawało rade. Pamietam wyscig po nowym patchu  na Cape ringu puegotem 908 hdi 1000kg i 700km z momentem ponad 1200nm i twarde ale było latanie :biggrin:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrafię jeździć na twardych ale taka jazda to męczarnia, muszę zwalniać przed zakrętami do 2 biegu zamiast je przejechać na trójce/czwórce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.

Edytowane przez valhalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wchodzić to daję radę i na piątce, gorzej z wyjściem. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gawron jaka decyzja odnośnie opon? Żeby nie okazało się 3 godziny przed wyścigiem że jest jakaś zmiana, narazie jest dyskusja, podjemij decyzje i zmień odrazu, albo dyskutujmy dalej i w dzisiejszym wyścigu jedziemy jeszcze bez zmian. Ja już gdzieś pocisnąłem wypociny na temat paradkosalnie większego bezpieczeństwa na torze w wyścigach online na mieszance o mniejszej przyczepności, jak znajdę gdzie to wkleje, od nowa pisać mi się nie chcę :P

Potrafię jeździć na twardych ale taka jazda to męczarnia, muszę zwalniać przed zakrętami do 2 biegu zamiast je przejechać na trójce/czwórce.

Panowie, ja rozumiem że kilku z was jeździ na padach i wydaje wam się że na WM jest łatwiej, spróbujcie chociaż pojeździć na manualu bo ja się nie dziwię że się męczycie na padzie z automatyczną skrzynią, a kilku z was tak jeździ, proszę tego nie odbierać jako złośliwość.

btw. 850 konnymi slsami dało się jeździć na sportowych miękkich? perek dał też rady jechać dwa trzy godzinne wyścigi race carami 900KM 900kg na wyścigowych twardych (akurat perek jeździ chyba na manualu.

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero co zmienialiśmy regulamin co do ogumienia i po jednym wyścigu znowu coś nie pasuje :whistling:

Moim zdaniem obecne rozwiązanie jest ok ( start twarde, później miękkie ) Już ktoś to argumentował, że jak kierowca będzie uszkodzony na pierwszym okrążeniu to wjedzie do pita i założy lepsze opony, będzie szybszy niż Ci na twardych co już odjechali.

Wczoraj przejechałem 32 okrążenia na WT na GP/F i nie było najgorzej...

Weźcie się w końcu zdecydujcie.......:pardon: Bo raz tak raz tak, czuje się rozregulowany :P Człowiek się przyzwyczai do jednej przyczepności potem zmienia i jest gorzej i banda :P

PS. Wyrzuciłem z tabeli Sandalboss i papayek - nie będę zajmować miejsca.

Edytowane przez Watson20054133

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moim zdaniem obecne rozwiązanie jest ok ( start twarde, później miękkie ) Już ktoś to argumentował, że jak kierowca będzie uszkodzony na pierwszym okrążeniu to wjedzie do pita i założy lepsze opony, będzie szybszy niż Ci na twardych co już odjechali.
W założeniach wszystko było pięknie cacy i tak by zostało, gdyby na Twardych oponach dało się przejechać więcej okrążeń niż na miękkich (ja bym zaryzykował nawet cały wyścig na Twardych bez Pita), ale niestety obie mieszanki w tej grze praktycznie tak samo szybko się zużywają i nakaz startu na WT mija się z celem gdyż po pierwszym kółku wszyscy zjeżdzają zmienić opony na Miękkie. <_<

Gawron jaka decyzja odnośnie opon?

No właśnie bo bym se potrenował coś moją Imprezą :sweat:

Jeszcze pytanie skąd Gawron na liście dopuszczonych samochodów się wzięło to:

S BMW M3 GTR Race Car '01 ;)

Pamiętajcie, że jeździmy po torze - dzisiaj na jednej szykanie nawet i 5 sekund można zyskać, więc w formie przestrogi filmik od 4:20 jak po Nurburgringu GP/F nie należy dziś jeździć. :laugh:

Edytowane przez SUMO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×