cieglo 977 Napisano 27 Listopad 2017 Pit stopy - nie chodziło mi akurat o manualną kontrolę (co jest akurat fajnym ficzerem w PC2) a o organizację zjazdu/parametrów wymiany. To jest totalnie porąbane w PC2, w zasadzie jest dla mnie największą wadą, która wpływa na rozgrywanie wyścigów w wahliwej pogodzie. Nie ma opcji zadania parametrów postoju już w trakcie podjazdu do mechaników - wszystko trzeba zrobić wcześniej w bardzo niewygodny sposób. To co jest w GTS jest proste i skuteczne, wolę osobiście cut-scenkę ale skuteczny postój niż prawie full manual ale kulawy. Co do startu jutro to masz jakieś parametry tego wyścigu? Co to za liga? Zaserwuj jakiś link Auto powinno być, jeśli nie ma to się kupi - kasy już nieco uzbierałem. Rozumiem, że na tą chwilę miejsc nie ma (coś Yogi pisał, że wziął ostatnie miejsce chyba). Troszkę wcześnie jak dla mnie ale nie mówię nie jeśli będzie szansa startu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 27 Listopad 2017 Pit stopy - nie chodziło mi akurat o manualną kontrolę (co jest akurat fajnym ficzerem w PC2) a o organizację zjazdu/parametrów wymiany. To jest totalnie porąbane w PC2, w zasadzie jest dla mnie największą wadą, która wpływa na rozgrywanie wyścigów w wahliwej pogodzie. Nie ma opcji zadania parametrów postoju już w trakcie podjazdu do mechaników - wszystko trzeba zrobić wcześniej w bardzo niewygodny sposób. Zjeżdżając do pitu można przestawić ilość tankowanego paliwa i rodzaj opon. Oraz czy mają być naprawione uszkodzenia. W zasadzie można to zrobić w każdym momencie ale podczas zjazdu jest wystarczająco dużo czasu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 27 Listopad 2017 (edytowane) Zrozumiałem. Czyli wychodzi na to, że mi to umknęło. Jeśli tak, jedna rysa mniej na PC2, dobrze Edytowane 27 Listopad 2017 przez cieglo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 28 Listopad 2017 15 godzin temu, cieglo napisał: · Potrzeba mi sesji treningowej online by wyrobić sobie zdanie na temat sedna programu ligowego czyli lobby itd. Kto kiedy gdzie? Może w najbliższy piątek o 22:30? Na tą chwilę porzuciłem PC2 i testuję jedynie GTS. Chcę mieć równie kompletne wnioski dla obu gier GTS się zasysa. Jak tylko doleci do mnie kierownica, to ja się piszę na piątek. Będę taki głodny jazdy, że planuję dłuższe testy PC2 w trakcie licytacji... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 28 Listopad 2017 25 minut temu, NERVUS_PL napisał: GTS się zasysa. Jak tylko doleci do mnie kierownica, to ja się piszę na piątek. Będę taki głodny jazdy, że planuję dłuższe testy PC2 w trakcie licytacji... Polecam wcześniej ograć choć trochę singla, żeby zdobyć kilka jakichkolwiek autek Najszybszy sposób na zdobycie Cr i autek to najkrótsze tory w Circuit Experience, szkoła jazdy oraz codzienny trening ( trzeba przejechać ~43km w dowolnym trybie w ciągu doby). 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pela222 552 Napisano 28 Listopad 2017 Polecam wcześniej ograć choć trochę singla, żeby zdobyć kilka jakichkolwiek autek Najszybszy sposób na zdobycie Cr i autek to najkrótsze tory w Circuit Experience, szkoła jazdy oraz codzienny trening ( trzeba przejechać ~43km w dowolnym trybie w ciągu doby).No i się zaczyna... Najlepszy sposób żeby zdobyć kredyty. Sent from my EVA-L09 using Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 28 Listopad 2017 12 minut temu, pela222 napisał: No i się zaczyna... Najlepszy sposób żeby zdobyć kredyty. najlepszy sposób to zabawa z rubber bandingiem (punkty mil, PD) lub endurance 24H autem klasy N100 vs auto klasy gr.1 na najtrudniejszym poziomie (dla Cr). Ale na to nie mam ani ochoty, ani czasu, ani nie polecam nikomu zabawy z glitchami Jeżeli Nervus chce robić testy GTSa w prywatnym lobby, to zakładam że chce przetestować kilka autek z kilku grup w różnych ustawieniach pokoju Do piątku już niedużo czasu zostało, dlatego taką radę dałem dla nowego w GTS Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 28 Listopad 2017 Równie dobrze możemy polatać w PC2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pela222 552 Napisano 28 Listopad 2017 najlepszy sposób to zabawa z rubber bandingiem (punkty mil, PD) lub endurance 24H autem klasy N100 vs auto klasy gr.1 na najtrudniejszym poziomie (dla Cr). Ale na to nie mam ani ochoty, ani czasu, ani nie polecam nikomu zabawy z glitchami Jeżeli Nervus chce robić testy GTSa w prywatnym lobby, to zakładam że chce przetestować kilka autek z kilku grup w różnych ustawieniach pokoju Do piątku już niedużo czasu zostało, dlatego taką radę dałem dla nowego w GTS I bardzo dobrze że taka radę dałeś. Ja bardziej pije do tego idiotyczne systemu zdobywania furek przez zbieranie jakiś idiotycznych kredytów... Jak ktoś się bawi gra w single tak jak to się robiło 20 lat temu to spoko. Ale jak ktoś gra w grę tylko online (tak jak ja) to musi jeździć jakieś idiotyczne chalange żeby zbierać punkcik. Ja na to nie mam ani ochoty, ani czasu. Archaiczne rozwiązanie. Sent from my EVA-L09 using Tapatalk 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 29 Listopad 2017 23 godziny temu, pela222 napisał: I bardzo dobrze że taka radę dałeś. Ja bardziej pije do tego idiotyczne systemu zdobywania furek przez zbieranie jakiś idiotycznych kredytów... Jak ktoś się bawi gra w single tak jak to się robiło 20 lat temu to spoko. Ale jak ktoś gra w grę tylko online (tak jak ja) to musi jeździć jakieś idiotyczne chalange żeby zbierać punkcik. Ja na to nie mam ani ochoty, ani czasu. Archaiczne rozwiązanie. Z kolei dla mnie jest to dobra motywacja do odpalenia gry i pojeżdżenia ot po prostu tak Każdemu nie dogodzisz. Wczoraj pojechaliśmy wyścig, i niestety wraca problem z niewidzeniem się graczy. Jeżeli ktoś z kimś się nie widzi, to po starcie albo stoi w miejscu (start z miejsca) lub bez przerwy jedzie na autopilocie (start lotny). Dotknęło to 2 osób na 16, w tym Yogiego. Rozwiązanie jest za pewne takie, jak w poprzednich GT - wyjście + wejście do pokoju, res gry lub res konsoli + routera. Upierdliwe, ale da się z tym żyć. Z plusów to w zasadzie brak lagów, dzięki czemu w dużym gronie można bezpiecznie jechać bok w bok, oraz taktyczna zabawa z mapami paliwa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WRL_CATANI 526 Napisano 29 Listopad 2017 Co do map paliwa to są też w PC2. A pro po to użytkownicy Komputerów już dostali łatkę, a nas czeka pewnie w tym tygodniu po akceptacji Sony . Ma być m.in. Kalendarz zakładanie własnych mistrzostw i automatyczne tabele z punktacją po wyścigach oraz możliwość nakładania indywidualnie kar na niesfornych zawodników już po wyścigu. Całe narzędzie już w grze bez starty czasu na robienie tabelek w excelu. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 29 Listopad 2017 O, super. Skąd te wieści? Jakby jeszcze funkcja eksportu do excela była to już całkiem masakra Ja doczytałem na kanale discordowym sms, że na pewno poprawią setupy. Dodali, że niestety trzeba będzie usunąć wszystkie dotąd zapisane setupy usera. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WRL_CATANI 526 Napisano 30 Listopad 2017 Poszukaj na YouTube bo był filmik o patchu na PC Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 1 Grudzień 2017 PojeździLem u Meda wczoraj . Jeśli chodzi o samo ściganie to było Mega miodnie No i tor zajebisty bo Interlagos:) Mnóstwo wzniesień i spadków, tor skomplikowany i dający więcej wrażeń z jazdy:) Wszystko byłoby cudownie gdyby nie bug który ciągnie się od poprzedniej konsoli. Zawsze był ktoś kogo nie widać na torze Na początku cieszyłem się że to nie ja , niestety po kilku sprimtach trafiło i na mnie. Przed rozpoczęciem wyścigu każdy liczył ilu ma zawodników na liście.....kurde jak na ps3 . Widziałem 5 zamiast 6 więc wyszedłem z pokoju . Kiedy chciałem wrócić po resie , nie widziałem pokoju i nie mogłem dołączyć:( Med , czy pokój wciąż był po moim wyjściu ?? Grafika , dźwięk, tor i ściganie pierwsza klasa ....niestety w powiązaniu ze starymi problemami Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 1 Grudzień 2017 (edytowane) Hej Yogi Sry, ale wczoraj musiałem trochę grindować, bo nie mam kasy na fury i nie mogłem dołączyć do was. Potem wpadłem na chwilę do meda, ale już cię nie było. Wbijaj na discorda (fajne narzędzie do szybkich info i ustawek) https://discord.gg/VgbmRUC Edytowane 1 Grudzień 2017 przez NERVUS_PL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 1 Grudzień 2017 21 minut temu, dr-yogi-reborn napisał: Med , czy pokój wciąż był po moim wyjściu ?? Tak, czekaliśmy na Ciebie kilka min i ostatecznie ruszyliśmy ostatni wyścig. Według mnie, konflikt jest między innymi pomiędzy FALO a Yogim ( na zdj. obie osoby, to wtedy Yogi leciał na autopilocie). To niewidzenie siebie na wzajem chyba nigdy nie zostanie poprawione przez PD :/ 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 1 Grudzień 2017 Skąd takie założenie med? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 1 Grudzień 2017 21 minut temu, cieglo napisał: Skąd takie założenie med? Skąd zakładam że to problemy pomiędzy połączeniem FALO a Yogim? Czy skąd zakładam że PD nigdy tego nie ogarnie? Po prostu nigdy się nie spotkałem, żeby w GT5, 6 czy GTS auta przenikały przez siebie. Według mnie, gra u Yogiego lub FALO nie odbierała położenia auta tego drugiego, stąd te przenikanie zamiast zderzenia. A skoro nie odbierała, to znaczy że któryś z nich nie widział tego drugiego, lub obaj Panowie nie widzieli się wzajemnie Sprawdzę dziś jeszcze na replayu jak to wyglądało z perspektywy FALO. No, a skoro PD nie uporało się z tym problemem od 2009 roku, to nie widzę żeby ta poprawa nastąpiła. Chyba że zrobią tak jak Kunosi (Assetto Corsa), czyli dadzą 100, 200 czy 500 "slotów" (dedykowane pokoje) i tam ten problem nie występuje. No i lagi są jeszcze mniejsze, niemal że zerowe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 1 Grudzień 2017 Chodziło mi o pewność, że PD tego nie usunie. W GT6 na pewnym etapie - wydaje mi się - problem zniknął. Ale może zawodzi mnie pamięć... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 1 Grudzień 2017 9 godzin temu, NERVUS_PL napisał: Hej Yogi Sry, ale wczoraj musiałem trochę grindować, bo nie mam kasy na fury i nie mogłem dołączyć do was. Potem wpadłem na chwilę do meda, ale już cię nie było. Wbijaj na discorda (fajne narzędzie do szybkich info i ustawek) https://discord.gg/VgbmRUC Spoko:) Miałem problemy z pokojem i w końcu wyłączyłem konsole . Dzisiaj może coś pojezdze;) Autka na fotce od Meda wyglądają pięknie:) Korci mnie żeby jakoś pomalować Astona ale czasu brak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 2 Grudzień 2017 Zajebisty trening wczoraj smignelismy Dzięki Panowie za fajne ściganie w doborowym towarzystwie Co do limitów na grupę 4 to pozostałbym przy wyrównaniu osiągów lub nie wprowadzalbym w ogóle limitów. Trzeba jeszcze po testować. Co do wczorajszej szybkości Diego to po pierwsze ten Typ tak ma ....podobno , a po drugie , nie wiadomo czy nie grzebać w setupie i np . nie odciążyl auta . Dopóki nie ma blokady setupu to musimy sobie ufać na słowo.....Cięglasz;) Dodam też że spędziłem sporo czasu na zderzaku BMW Nervusa i to auto brzmi fantastycznie Mój Aston też brzmi świetnie a pamiętam tez że Ferrari Falo wydaje wściekły, charakterystyczny dla tej marki świergot!;) No i ciekaw jestem jak wrażenia z płaskosci Interlagos ?;) Cięglasz?:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 2 Grudzień 2017 Yogi, było świetnie, bez dwóch zdań Ale podejdźmy do tego bardziej analitycznie Po kolei: - limity - trudno coś powiedzieć na temat ich skuteczności. Wydźwięk po wczoraj jest taki, że się nie sprawdzają ale w sumie na jakiej podstawie ten wniosek? - Diego - to ścisły top ligi na forum pcars polska Kosmita, testowałem to na własnej skórze Inna sprawa, że ta meganka, którą jechał skopała mi w podobnym stylu tyłek w wyścigu codziennym w gts - identycznie, dojście na prostej niemożliwe. Wczoraj aż zajechałem mu nieświadomie drogę bo nie zakładałem, że ktoś tak szybko może się zbliżyć Swoją drogą może i Sieniu (drugi kosmita z tamtej ligi) by z nami pojeździł - mielibyśmy dobre zastępstwo dla Piotrasa i Jaskiego - moje odejście w Macu na jednym z wyścigów to faktycznie odciążenie auta - myślałem, że to standard i wszyscy na dzień dobry tak robicie Kolejny wyścig pojechaliśmy już na wyrównanych osiągach i tam świetna walka z Lakerem - dźwięki są spoko. Muszę to jeszcze sprawdzić w słuchawkach, powinno być jeszcze lepiej - Interlagos? No płaski jak każdy inny tor w tej grze. Na myśli mamy chyba dwa różne elementy, ja zwracam uwagę na ukształtowanie nie tyle trasy co asfaltu na niej i to jest dramatyczna różnica pomiędzy GTS a PC2. Wywołuje tęsknotę do tej drugiej, muszę przyznać - GTS to jednak ze dwie klasy niżej w tym zakresie, nie ma porównania. Co do samego ukształtowania terenu to już pisałem gdzieś, że GTS jest spoko - jest nawet taki tor gdzie zjeżdża się z górki i tam dopiero widać głębię - po wczorajszej sesji widzę, że nic się nie zmieniło - stare dobre GT, ze starą dobrą ekipą (z jakościowymi wtrąceniami w postaci Diego ) . Wiem, ba, jestem przekonany, że na tej platformie bawilibyśmy się bardzo dobrze Mimo wszystko uważam, że można lepiej, na pewno w zakresie samej rozgrywki, jej mechaniki i odczuć z jazdy. Dlatego powinniśmy koniecznie polatać w naszym gronie także i w PC2, ciekawy jestem wrażeń Nervusa, który jeszcze w sumie chyba nie jeździł na niczym ambitniejszym niż GT. Gra na pewno obroni się w/w elementami, kwestia sprawdzenia zagadnień organizacyjnych, stawiania pokoju, jego kontroli itd. - to co mamy w GTS jest proste, sprawdzone i bezproblemowe, zdecydowanie Dzięki za wczorajszą zabawę. Jestem niewyspany ale wesoły Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrandeBombik 66 Napisano 5 Grudzień 2017 (edytowane) Pojeździłem ostatni tydzień w GTS (karierę i parę wyścigów codziennych) i uzupełniam spostrzeżenia: - dźwięki w większości aut są dobre lub bardzo dobre, niektóre auta Gr.4 lub 3 brzmią świetnie, w zasadzie jak w PC2. - realizacja zadań w karierze jest i fajna i niefajna. Fajna, bo krótkie zadanko, wpada sporo kredytów, działa mechanizm nagrody - morda się cieszy. Niefajna, bo z drugiej strony grinding zabiera czas, któy można by przeznaczyć na wyścigi lub treningi online, które są bardziej miodne - powtórzę o pięknie wyglądających autach w menu, zmieniające się auta w różnych sceneriach wyglądają przepięknie i budują klimat - kultura jazdy w wyścigach z randomami nie jest lepsza niż w PC2, mniejsza liczba stłuczek wynika głównie z tego, że start jest lotny i na pierwszym zakręcie nie ma karambolu. - Mimo wszystko wyścigi codzienne dają frajdę, fajnie pyknąć sobie niezobowiązujący wyścig - też tęsknię za nierównościami torów w PC2 i tym "rwanym" FBB na prostej. W GTS FBB pracuje w zasadzie tylko w zakrętach. Na koniec wniosek ogólny, pewnie pośmigam jeszcze w GTS, ale mam dużą ochotę na treningi online w PC2 w zgranej paczce, najpóźniej w piątek Co do samych eventów, to myślę, że dobrym pomysłem byłoby na początek krótkie eventy (max 4-6 wyścigów) na zmianę w PC2 i GTS, tak byśmy na żywym organizmie mogli sprawdzić wszystkie aspekty tych gier. Edytowane 5 Grudzień 2017 przez GrandeBombik 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 5 Grudzień 2017 4-6 to raczej dość blisko rozmiaru standardowego eventu Co do dźwięków to chyba jednak sporo brakuje GTS do PC2. Owszem, jest fajnie a nawet bardzo fajnie ale w PC2 poza generalnie wyższym poziomem jakości dźwięku mamy też większą naturalność i - ponownie to napiszę - rozdzielczość. Wczoraj zaskoczył mnie Porsche Gr.5 gdzie na wolnych obrotach auto dosłownie uroczo, w stylu gocartów, terkotało a podczas wkręcania się na obroty odkrywało kolejne składowe spektrum. Jedyne czego jeszcze nie przeskoczyłem w tej warstwie to relacja dźwięk z headset i z gry - kiedy wchodziłem na wyższe obroty, nie słyszałem za wiele z dyskusji Pisałem o tym szerzej na naszym kanale discordowym ale wspomnę i tutaj w skrócie: wczoraj śmigaliśmy z Catem i Falo na historycznym Spa, jeszcze przed przebudową. Tor oddany dosłownie w klimacie tamtych lat, ludzie ubrani należycie, stare fury przy drodze/domach, drewniane ogrodzenia zamiast metalowych nowoczesnych band, garaże w pit lane z gołej cegły, reklamy z tamtych lat. Potem było jeszcze lepiej, sprawdziliśmy cykl dnia i nocy - przepysznie. Zachód słońca, który barwi wszystko na pomarańcz, powoli nadchodząca ciemność i...widzimy zapalone latarnie przy drodze a nawet światła w domach czy punktowo doświetlone reklamy przy torze! Minięte przez nas obiekty nie znikają w lusterku - podświetlenie wciąż widoczne, nie widać oszczędności w grafice. Auta z kokpitu z podświetlonymi zegarami wyglądają świetnie a kiedy siekniemy w bandę i zbijemy jeden reflektor - świeci już tylko ten drugi! Niby oczywistość ale w grze takie detale cieszą niezmiernie. Wszystko wpływa na spójność zawodów - wszystko do siebie pasuje. Same fury też zróżnicowane, różnie się prowadzą, różnie wyglądają w środku, różnie brzmią (Cat miał np. jedyną w stawce widlastą ósemkę i to było słychać już na przygazówce przed startem, reszta to jedynie biedne r4) i jedyne czego brakuje to większej ilości barw dla potraktowanego po macoszemu Nissana (z kierownicą po prawej stronie dodam, prawdziwy japoniec ). Co do nierówności torów to wczoraj zaskoczyło mnie wgłębienie po nawrocie na Spa. Redukcja do jedynki, niby prosta, równa droga ale ani mi się waż gaz w podłogę Majtnęło mną na nierówności, banda i prawie mogiła. To też bardzo jaskrawa różnica w stosunku do GTS - tam przy zakręcie po prostu martwię się o wyrównanie toru jazdy prawo-lewo i można grzać; PC2 dokłada jeszcze jeden wymiar góra-dół - trzeba jeździć po prostu bardziej odpowiedzialnie i liczyć się z niedoskonałościami nawierzchni. W GTS te nierówności są maksymalnie sporadyczne, natknąłem się na to bodajże na tym chorwackim torze autorskim - tyle, że to bardziej sygnał do kierownicy by coś delikatnie urozmaicić, niezdolny do wyprowadzenia auta z równowagi. Innych miejsc tego typu nie pamiętam, zawsze równo jak po stole z granitu. Na pocieszenie w GTS mamy fajną teksturę asfaltu, wygląda fajnie, szczegółowo, soczyście. Nerv już blisko w kwestii sprzętowej, też liczę na fajny trening w piąteczek Przed nami także wyczekiwany z niecierpliwością patch, który ma wprowadzić kilka wielkich (i tych mniejszych też) zmian. Te główne, które robią na mnie wrażenie to np. narzędzie do zarządzania ligami (tabele punktowe, kary wystawiane już po wyścigu itp.) czy poprawka do pogody, która powoduje, że nagromadzenie wody po deszczu będzie mniejsze w miejscach, po których przebiega ścieżka pojazdów. Cisnę prezia Sony by wyrobili się na nasz trening ale oczywiście nie mógł nic obiecać 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lalek 310 Napisano 6 Grudzień 2017 Może panowie pokusicie się o test w stylu: ta sama fura i ten sam tor w dwóch różnych tytułach i porównacie swoje wrażenia? O ile pamiętam było kilka takich samych aut dla obu tytułów, np. A45, GTR, Renówka, chyba porszak z Gr4. Ja chciałem to zrobić, ale w GTS pojeździłem tylko Clio RS i 911 GT3 i na nic innego nie było czasu. Wrażenia ogólne - bardzo dobre, podoba mi się to, co ktoś wcześniej napisał, mianowicie: "Stare dobre Gran Turismo". Gdybym miał podsumować swoją króciutką przygodę z tym tytułem to właśnie tak bym to ujął. Rozwijać się chyba nie ma sensu, bo na bieżąco piszecie tutaj tyle, że mój post i tak zaraz zaginie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach