Skocz do zawartości
arab

Serwis Konsoli

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

moja czarnula (80) padla przed swietami, zakupiona w lipcu 09, wiec na szczescie naprawa gwarancyjna - po intensywnej grze siostrzenca w GTA IV konsola przestala czytac plytki :/ z braku czasu wyslalem ja dopiero w zeszlym tygodniu do serwisu PRAM (sroda), dzis status zmienil sie z "oczekuje na naprawe" na "w naprawie centralnej" :]

i tu moje pytanie do Was: wie ktos, jakie sa kolejne statusy naprawy i ew. ile moga trwac? na stronie PRAM nie moge znalezc terminu naprawy :/

update: dzis status sie zmienil na "wyslano/odeslano", ale bez numeru listu przewozowego wychodzacego :/

Edytowane przez bajtus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanka do was

1. Czy naprawiał ktoś z was konsole w Łodzi na ul. Piotrkowskiej 77 ? ( po gwarancyjnie )

2. Moja konsola juz po 5 minutach od włączenia nawet jeżeli nic na niej nie robię, zaczyna wydzielać dość sporo ciepło od góry ( jest postawiona pionowo ) czy to normalne ?

3. Możecie choć na "oko" spróbować powiedzieć co jej jest ? Sprawa wygląda tak :

podczas grania w niektóre gry skaczą tekstury lub zupełnie znikają, niektóre gry całkowicie sie nie odpalają ( nie ma znaczenia czy z płyty czy demo z dysku ) filmy chodzą prawidłowo, czasem tez jak gra nie chce sie całkowicie uruchomić po chwili konsola sie resetuje.

PS. Moja konsola to wersja z 60GB dyskiem i dodatkowymi usb oraz slotami na karty pamięci.

Edytowane przez jammal17

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie sprawa zalatwiona, naprawa trwala tydzien, na szczescie przy okazji zostala wymieniona obudowa (przy remoncie cos mi na nia spadlo ;))

jak wroce do domu i konsola odpali, to zadowolenie 99% (100% by bylo, jakby nie padla ;)

pozdrawiam i zycze braku awarii,

bajtus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem zupełnie nowy i podzielę się moją przygodą z nowiutką ps3 , która została zakupiona 2 tygodnie temu w jednym ze sklepów internetowych.Po odebraniu i przywiezieniu do domu i odstawieniu żeby się zaaklimatyzowała bo wiadomo zimno na dworze to zaraz się spoci(zaparuje). Po odczekaniu ze 2 godzin włączam moją konsolę i przez dłuższą chwilę nic po pewnym czasie wyskakuje komunikat(w j.angielskim), że start niemożliwy bo brak lub uszkodzony dysk.No to sprawdzam dysk jest ,myślę mam podobny dysk wsadzę.No i konsola ruszyła tylko,że komunikat się zmienił ,że brak softu no to spróbuję wrzucę płytkę z grą może tam jest soft, poszło zainstalowało się.Ale przecież dysk jest uszkodzony to co będę wkładał swój trzeba reklamować.Wysłałem jeszcze w ten sam dzień zgłoszenie reklamacji do sklepu na drugi dzień zadzwoniłem tam poinformowali mnie ,że reklamacje rozpatrują w ciągu 3 dni roboczych, a że to piątek był no to czekam.Minęły owe dni a tu cisza. No to jeszcze raz zgłaszam reklamacje kontaktując się w międzyczasie z serwisem tam zasugerowali, że jak już złożyłem reklamację w sklepie to załatwiać tam. Ale nie mogąc doczekać się jakiegokolwiek kontaktu ze strony sklepu zgłosiłem naprawę w PRAM po kilku minutach otrzymałem maila co mam zrobić, a mianowicie zamówić kuriera do domu wszystko na ich koszt przy czym nie wymagali wysłania całego kompletu wystarczyła konsola+faktura+dane kontaktowe+opis usterki(nie wymagali nawet karty gwarancyjnej)i i tak zrobiłem. Jak napisałem do sklepu jeszcze raz i "pojechałem" z nimi i wystawiłem im opinie w jednej z porównywarek internetowych to raczyli odpisać, że wysłali kuriera po odbiór konsoli tyle tylko, że za 4 dni.W tym czasie to konsola już była w serwisie, na dzień dzisiejszy została wysłana do serwisu centralnego.W serwisie poinformowali mnie, że przysługuje mi wymiana na nową(przecież jest nowa) a jak będzie to zobaczymy.Jak się zakończy to jeszcze napiszę, jakby ktoś chciał wiedzieć w jakim sklepie internetowym nie kupować, żeby nie mieć problemów z reklamacją to na priv.Jak napisałem do nich żeby usunęli moje konto bo nigdy więcej nie mam zamiaru u nich kupować( a to był mój 2 zakup u nich) to zaczęli się dopytywać a jaki to mam powód , to odpisałem jak działa dział reklamacji, to zapewniali mnie, że nadadzą mojej sprawie najwyższy priorytet.Moja odpowiedź,że reklamacje załatwiłem we własnym zakresie i nie chcę już nic od nich, zaczęli przepraszać i jako zadośćuczynienie zaproponowali rabat w wysokości 1% i dostawę na ich koszt(normalnie kpiny).Podziękowałem.Dziękuję serwisowi, że profesjonalnie podszedł do mnie (bo wg DOA powinienem załatwiać to przez sklep).

Edytowane przez mynio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje ze zabraklo zera w tym rabacie co napisales :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby było jeszcze zero to może bym się jeszcze skusił tylko jakby znowu trafił mi się uszkodzony sprzęt i miałbym go reklamować z takim ich podejściem to chyba krew by mnie zalała.Licząc 1%rabatu przy zamówieniu za 1000zł czyli 10 + koszt dostawy na ich koszt(zazwyczaj wynosi 19 zł kurierem) wychodzi ogromna kwota 29 zeta, nic tylko zamawiać.Poczytałem sobie trochę opinii o tym sklepie ogólnie jest dobrze ale jak dochodzi do reklamacji to już jest tragicznie kontakt telefoniczny tylko w określonych godzinach (totalna porażka).

Edytowane przez mynio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanko. Kupiłem wczoraj konsole nową i dostałem taką karteczkę która niby jest gwarancją. Nie mam z innych powodów paragonu i gwarancja nie jest wypełniona. Poinformowano mnie ze to gwarancja SONY a nie sklepu wiec sklep nie podbija i jak cos bedzie to zgłaszam sie do sonego i jest luz. Macie jakies doswiadczenia w tej sprawie? myslicie ze sony bedzie robil problemy? bo z drugiej str jesli nie ma paragonu to chyba nie ma daty a gwarancja jest 12 miechow wiec skad oni maja wiedziec od kiedy ona leci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem wyżej wysłałem konsolę bez tej karty gwarancyjnej, która jest dołączona do konsoli bo nie wymagali tego najważniejszy jest dowód zakupu(paragon lub faktura)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jestem w dupie troche bo jakby co to juz w serwisie tez mi powiedzieli ze podstawa uznania gwarancji jest paragon lub faktura. No nic modlitwy aby wszystko bylo oki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yarp, czytalem w necie, ze dowodem zakupu moze byc tez np wyciag z konta bankowego (jesli placiles karta), z ktorego bedzie wynikac, ze okreslonego dnia zakupiles w danym sklepie plejke :) pogooglaj w sieci; gorzej, jesli placiles gotowka :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie chciałbym się wgłębiać gdzie kupiłeś konsolę ale nawet jeśli kupujesz przez internet sprzedający musi wystawić paragon, fakturę no chyba,że z drugiej ręki ale jakiś dowód zakupu musi być.Jeśli sklep nie dołączył faktury napisz do nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Przecież kartę gwarancyjną wypełnia sprzedawca (pieczątka sklepu, podpis, na karcie pisze).

I nie zapominajmy o odp. sprzedawcy za sprzedany produkt przez 2 lata.

paragon

Edytowane przez andrzej001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanko. Kupiłem wczoraj konsole nową i dostałem taką karteczkę która niby jest gwarancją. Nie mam z innych powodów paragonu...

To co piszesz to skarbowy kryminał. Na Twoim miejscu pofatygowałbym się do sprzedajacego i zażdał dowodu zakupu. W przypadku odmowy zagroził biurem ochrony konsumentów i urzędem skarbowym ....

Dlaczego Ty masz cierpieć z powodu czyjegoś "krętactwa"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Według mnie każdy szanujący się sklep powinien podbić kartę ale np w MM nigdy nie robili mi problemu z chwilą składania reklamacji nie mając podbitej karty bo zawsze żądali dowodu zakupu bo bez tego nic nie załatwi się.To, że sklep nie podbił mi karty to się tym nie przejąłem bo jak wcześniej już napisałem serwis nie wymagał dołączenia karty gwarancyjnej. Ten nieszczęsny sklep w którym kupiłem konsolę kiedy już raczył odpisać po fakcie kazali spakować całą kompletną konsolę ze wszystkim co było w pudełku.Gdyby serwis wymagał podbitej karty no to bym załatwiał przez sklep ale bym ich poganiał na każdym kroku bo już miałem zamiar odstąpić od umowy bo wtedy jeszcze nie minęło 10 dni. Jeszcze raz wielki szacun dla serwisu PRAM i miłej Pani Magdy.

Edytowane przez mynio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe widzę że zrobiłem problem:-) sytuacja była taka że kupiłem od kogoś kto tego samego dnia kupił i zapewniał mnie ze paragonu nie ma bo coś tam ale jest karta gwarancyjna. Nie spodziewam się problemów ale zawsze to lepiej mieć. wiec dzis go juz ścigam. Sklep mu na pewno wydał paragon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe widzę że zrobiłem problem:-) sytuacja była taka że kupiłem od kogoś kto tego samego dnia kupił i zapewniał mnie ze paragonu nie ma bo coś tam ale jest karta gwarancyjna. Nie spodziewam się problemów ale zawsze to lepiej mieć. wiec dzis go juz ścigam. Sklep mu na pewno wydał paragon.

scigaj scigaj z wlasnego doswiadczenia wiem ze paragon albo faktura najwazniejsza dzisiaj wymienilem uszkodzonego pada ktory dostalem w zestawie;) na szczesice poszlo bez problemów i w pare min sklep to media markt ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety slimka padła nieszczęsny ylod po tygodniu użytkowania...jak to możliwe,zeby slim padł ta szybko? wcześniej mialem fata 40g ale miałem problemy z ylod wiec wymieniłem na slima a tu taka niespodzianaka...Pech poprostu.Jutro reklamuje ale jestem mocno zaniepokojony...,moze trafiłem na feralny egzemplarz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Temat napewno wszystkim znany. Mam 60-tke i po dwoch latach dopadł ją ylod. pojechała do naprawy i powróciła po 1,5 miesiącu. mineło 5dni i znowu to samo. TRAGEDIA.

Kolejne konto PSN poszło się walić. Mam pytanie czy ylod dopada wszystkie classics czy tylko pierwsze modele? miał ktoś to w 80tce? Czy jest sposób na odzyskanie straconego konta ps3?bo w takim tempie 5 strace w tym roku:P

Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Raccoon_c,

konto jest zapisane na serwerach SONY. Wystarczy, że pamiętasz co podawałeś przy rejestracji konta (nick, e-mail, hasło), a wszystkie dane (friends, historia zakupów w PSS i trofea wrócą na swoje miejsce). 

Edytowane przez pokia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zadzwoń do Serwisu Sony w Wa-wie i wyjaśnij sprawę. Są 3 możliwości:

a) Kretyni z Wrocławia wysłali im nie twoją konsolę

B) Kretyni z Wrocławia nie powiedzieli serwisowi na czym polega problem z konsolą

c) Kretyni z Wrocławia uwalali ci gniazdo napięcia

W roku 2003 kupiłem aparat Sony ( Cyber Shot'a ) za 2500 zł , który po miesiącu spadł włączony , obiektyw wgniótł się do środka , aparat był uszkodzony mechanicznie z winy użytkownika . Teoretycznie żadnych szans w serwisie , mimo wszystko aparat tam trafił ( serwis we Wrocławiu ) . Oddali działający jakiś czas później , naprawili zupełnie za darmo , powiedzieli tylko , że nowy obiektyw kosztował 1600 zł . Natomiast 5 lat później ( w 2008 roku ) nie było widać na wyświetlaczu żadnego obrazu z obiektywu ( brak podglądu na żywo ) , można było tylko przeglądać zrobione zdjęcia i menu . Ponownie trafił do tego samego serwisu ( dawno po gwarancji , nawet o nią nie pytali ) , za jakiś czas również oddali sprawny , powiedzieli że w tych aparatach trafiła się seria wadliwych przetworników i również naprawiają za darmo . A wy mi tu będziecie marudzić na serwis Sony .

Jeszcze tak swoja drogą powiem , że kupiłem telewizor Sharpa , trafił się zepsuty , po 3 dniach miałem nówkę w domu . Sony i Sharp mają rewelacyjny serwis i robią świetny sprzęt .

Czego nie mogę powiedzieć o samsungu szajsungu . Mam ich monitor , który ma bardzo dużo wad i uszkodzeń , między innymi wypalony piksel , trzy paski pikseli które świecą ciemniej , często zamiast obrazu wyskakują jakieś paski , ostatnio zepsuło się podświetlenie . W serwisie był ponad półtora miesiąca , wymienili tylko zasilacz ( żeby działało podświetlenie ) , a śmiem twierdzić , że Sony wymieniłoby również matrycę bądź cały monitor na nowy . A moja mam za to , kupiła sobie telefon samsunga , który od samego początku się dziwnie ładował ( raz tak , a raz nie ) , a po 3 tygodniach od zakupu przestał się w ogóle ładować . W serwisie jej powiedzieli , że nie umie używać ładowarki i że wpychając końcówkę wyrwała taśmę z płyty głównej i za podłączenie z powrotem tej taśmy zażyczyli sobie 400 zł ( a ten telefon był warty niewiele więcej ) .

Więc nie narzekajcie , bo nie macie na co . Ja proponuję się zawsze osobiście zjawiać w serwisach .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące naprawy PS3 w MM.

Wczoraj padł mi laser i oddałem konsolę w ramach rękojmi do MM. Wszystko bezproblemowo. Chciałbym się dowiedzieć co spotkało osoby które miały podobny przypadek, czy MM wymienia konsolę na nową czy tylko naprawia napęd. Moja konsolka ma już 20 miechów i jest to stare dobre 40 gb, ale jeśli mieliby mi ją wymienić na nowego 120 gigowego slima to bym się wcale nie obraził.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witam

To ja sie podziele moimi doswiadczeniami z PS3. 18 grudnia 2008 została zakupiona przezemnie konsola PS3 FAT 80GB +2 gry.... używałem ją rok i 8 dni kiedy to 26 grudnia 2009 podczas grania w Call Of duty gra sie zawiesiła. No dobra zawiecha sie zdaza wiec reset i probuje odpalic gre od nowa, gra sie wlaczyła menu ładnie wszystko nastepinie kontynuacja i tu koniec "przetwarzanie danych" w nieskonczonosc gra sie nie laduje. To samo na innych grach. No to kaplica 8 dni po koncu gwaracji rozwalila mi sie konsola. Mysle sobie moze o te pare dni sie nie skapna i ide do sprzedawcy zeby mi ja wyslali. dalem im konsole w pudelku, nastepnego dnia dzwonia ze juz jednak po gwarancji i nic nie da sie zrobic. Wracam do niech i mowie ze chce reklamowac jako niezgodnosc z umowa. No to poszla raz jeszcze. po tygodniu dostaje pismo ze wyslali do serwisu w celu ekspertyzy co jej jest i kto to mogl spowodowac. po nastepnych dwoch tygodniach pani dzwoni do mnie ze konsola wrocila i rekalamacja zostala rozpatrzona pozytywnie i ze niestet nie maja takiego samego zestawu jak mialem wiec nie moga wymienic na nowa (tak jak chcialem) i ze chca wszystko co z nia dostalem lacznie z grami to zwroca pieniadze. no to tak zrobilem zanioslem im wszystko oni mi kase oddali ;] (czyli mozna powiedziec ze sprzedalem roczna konsole za tyle ile kupilem ;P) no i kupilem zaraz u nich PS3 Slim no i jestem zadowolony z rozwiazania sprawy.

Wynik ekspertyzy zrobionej przez sklep był taki ze padła płyta głowna (a myślalem ze laser)

a konsola byla kupiona w Auchan :)

Edytowane przez marop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam konsole od 22 stycznia 2010... czy normalne jest to ze ona sie tak grzeje? po jakis 30 minutach gry robi sie dosc ciepla z tylu... nie zawiesza sie ani nic z tych rzeczy ale troche mnie to irytuje czemu jest jej tak cieplo... mamy zime i teraz przwietrzyc pokoj i wpuscic troche zimna to nie problem zeby ja ostudzic ale co jak przyjdzie lato i 30 stopni upalu ? macie tez taki problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam konsole od 22 stycznia 2010... czy normalne jest to ze ona sie tak grzeje? po jakis 30 minutach gry robi sie dosc ciepla z tylu... nie zawiesza sie ani nic z tych rzeczy ale troche mnie to irytuje czemu jest jej tak cieplo... mamy zime i teraz przwietrzyc pokoj i wpuscic troche zimna to nie problem zeby ja ostudzic ale co jak przyjdzie lato i 30 stopni upalu ? macie tez taki problem ?

FAT czy slim?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×