Patricko 8082 Napisano 27 Listopad 2012 W ogóle przy max prędkościach na prostych jest niezła jazda na kierownicy. Minimalny ruch o milimetr i bolid jest tak czuły, że masakra. 99% skupienia, żeby w miarę płynnie przejechać, a jak dochodzi walka to jest hardcore totalny już. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukian 12 Napisano 27 Listopad 2012 W ogóle przy max prędkościach na prostych jest niezła jazda na kierownicy. Minimalny ruch o milimetr i bolid jest tak czuły, że masakra. 99% skupienia, żeby w miarę płynnie przejechać, a jak dochodzi walka to jest hardcore totalny już. Nie prawda ;) ustaw deadzone na 1% przy stearing i linearity na 10% powinno byc ok przynajmniej mna nie rzuca :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 27 Listopad 2012 (edytowane) Wiesz tu było blisko, ale na pewno nawet kontakt nie powinien doprowadzić do tego co się wydarzyło. Wytrącić z równowagi tak ale nie od razu 90 stopni do bandy i nara. Za to jaram się jak udało mi się cię na prostej S/M wyprzedzić przy użyciu DRS i jak się tam zmieściliśmy razem Dla takich momentów jeździ się w lidze :P Deadzone na 1% po patchu dla mnie nie pozwala w ogóle jeździć. Gdyby była możliwość ustawienia tych 3-4% deadzona to byłoby mega fajnie, ale niestety nie ma opcji. Edytowane 27 Listopad 2012 przez KOWI Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitian 38 Napisano 27 Listopad 2012 Qual z Indii. Chwalę się póki mogę, bo w 2 lidze jak wszyscy będą to o takiej przewadze (i miejscu) będę mógł zapomnieć :P Ogólnie tak dobrze mi poszło, bo nie zdążyłem na Monaco i jak jechaliście to odpaliłem sobie Time Attack na Buddh właśnie i była walka o złoto. Udało się tuż przed otrzymaniem od was zaproszeń, także tor miałem akurat dosyć dobrze obcykany 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukian 12 Napisano 27 Listopad 2012 Kowi to ja nie wiem mi sie jedzie elegancko z 1% przy 0% rzuca kwestia przyzwyczajenia :) na 180 mialem 5% ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tyc Sławek 16 Napisano 27 Listopad 2012 (edytowane) Ja też chciałbym przeprosić jeszcze TycSławka, bo na Indiach jechaliśmy obok siebie i powtórzyła się dosłownie sytuacja Massa i Hamilton. Nawet bolidy się zgadzały :P Zreszta wsio nagrane i będzie na filmidle :P Spoko - na szczęście to nie był wyścig ligowy. A ja i tak dostałem karę po tym incydencie, bo gdy wracałem na tor i Cię wyprzedzałem ( chyba specjalnie na mnie czekałeś ), to nie zauważyłem żółtej flagi .... Edytowane 27 Listopad 2012 przez Tyc Sławek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrKubool 17 Napisano 28 Listopad 2012 (edytowane) 9 pit stop'ów w Singapurze na długo zapadnie mi w pamięć Chyba wykorzystałem McLaren'owi zapas przednich skrzydeł na cały sezon Edytowane 28 Listopad 2012 przez MrKubool 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s0-Vicky 312 Napisano 28 Listopad 2012 Nie wiem od kogo ale przy starcie na Singapurze dostalem kolejnego po Monaco strzala w tyl, pozniej jeszcze, o ile dobrze pamietam, Matijad po mnie doslownie przelecial i wyladowalem bokiem na koncu stawki z KARA! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 28 Listopad 2012 No ja tak powoli zaczne sie dzielic materialami... Gp Indii... Niby tylko 2 akcje (start i troche walki z Patricko)... a jednak 12 minut poszlo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MilczaR- 72 Napisano 28 Listopad 2012 Tylko żebyś error nie robił takich świń podczas ligi, jak na 4:14 :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitian 38 Napisano 28 Listopad 2012 A więc to TycSlawek takim atomowym startem się pochwalił, że aż na moim gearboxie musiał lądować ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 28 Listopad 2012 Filmik pokazuje jeszcze jedna głupotę w tej grze. Jeżeli przed linią DRS wyprzedzi się konkurenta to i tak można go sobie załączyć :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tyc Sławek 16 Napisano 28 Listopad 2012 A więc to TycSlawek takim atomowym startem się pochwalił, że aż na moim gearboxie musiał lądować ;) Bardzo przepraszam, trochę mnie poniosło . Jednak z mojej perspektywy nie było widać ani czuć, że kogoś dotknąłem. Jeszcze raz SORRY. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rhol 52 Napisano 28 Listopad 2012 (edytowane) No liczy się punkt pomiaru odległości, to chyba uzależnia czy można DRSa użyć czy nie, a nie linia aktywacji DRS :) Edit: Najgłupsze jest to, że wbiłem się do pokoju tuż przed rozpoczęciem kwalifikacji i musiałem czekać całe 15 minut. Czemu nie można się w locie dołączać do kwalifikacji to ja nie wiem. Lenistwo programistów i tyle. Edytowane 28 Listopad 2012 przez Rhol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MilczaR- 72 Napisano 28 Listopad 2012 (edytowane) Filmik pokazuje jeszcze jedna głupotę w tej grze. Jeżeli przed linią DRS wyprzedzi się konkurenta to i tak można go sobie załączyć :P To nie głupota, tylko takie są zasady. Nie punkt, od którego można włączyć DRS stanowi o tym, czy będzie można go użyć, a punkt pomiarowy przed strefą DRS. Ów punkt znajduje się przed nawrotem. Po pomiarze można być nawet 2 sekundy za przeciwnikiem, a i tak będzie można włączyć DRS w punkcie aktywacji. Error znajdował się mniej niż sekundę za Patricko podczas pomiaru przed strefą. Na prostej udało mu się go wyprzedzić, ale nie znaczy to, że nie może już użyć DRS'a. To tak jak było rok temu w Kanadzie i w Walencji, że punkt pomiaru był tylko 1, a punkty aktywacji DRS'a były 2. Można było użyć drugi raz DRS nawet po wyprzedzeniu rywala. edit: o widzę, że Rhol w międzyczasie już mnie uprzedził... tak to jest jak się robi śniadanie i pisze posta. Edytowane 28 Listopad 2012 przez MilczaR- Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tyc Sławek 16 Napisano 28 Listopad 2012 Czy dzisiaj coś jedziemy ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 28 Listopad 2012 Wiadomo ze liczy się punkt pomiaru ale zawsze wydawało mi się ze DRS można odpalić tylko wtedy jak jedzie się ZA kimś. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rhol 52 Napisano 28 Listopad 2012 Nie, można i przed, wystarczy 'zezwolenie' na użycie :) No ja dzisiaj też mogę potrenować bo trzeba sobie przypomnieć jak się to prowadzi po takiej długiej przerwie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 28 Listopad 2012 Oby tylko nie Singapur :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tachograf 211 Napisano 28 Listopad 2012 Jest patch #3 dla Poloków ! Jeeeee, nareszcie F1 2012 będzie idealne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sharent 174 Napisano 28 Listopad 2012 Tacho kiedy trening? Dzisiaj moge pograc z godzine w okolicach 22. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s0-Vicky 312 Napisano 28 Listopad 2012 Nareszcie, szanse beda wyrownane! :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sharent 174 Napisano 28 Listopad 2012 Odpaliłem grę i nic mi się nie ściągnęło. Tacho coś ściemnia :D Albo przeczytał na forum, że już niby jest. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tachograf 211 Napisano 28 Listopad 2012 sharent ja dziś nie dam rady A co do patcha to sugerowałem się forum CM Console patch #3 is now live on the PlayStation 3 (SCEA). This patch features all fixes found in PC patches 1-12. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sharent 174 Napisano 28 Listopad 2012 Może aktualizacja będzie później, nie orientuję się w jakich są godzinach i czy w określone dni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach