Patricko 8082 Napisano 29 Listopad 2012 Jest mały plus w tym wielkim minusie - ludzie będą się bardziej pilnować na torze :) Wierzysz w to? :) Jutro wrzucam swoje filmiki z Monaco, Singapuru i Indii :) Działo się sporo :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tachograf 211 Napisano 29 Listopad 2012 (edytowane) Tacho już w dniu patcha była mowa, że patch #2 dla PL zawiera jednocześnie #2 i #3. Była mowa ? Gdzie ? Oficjalny post pojawił się wczoraj, a patcha ściągnąłem chyba w piątek ! Nigdzie nie jest napisane że patch 1.02 jest odpowiednikiem 1.03 Edytowane 29 Listopad 2012 przez Tachograf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 29 Listopad 2012 No ale jak sobie wyobrazasz granie nie na tej samej wersji gry? Z reszta pisalem o tym i jak chcesz mogeci znalezc info. Z reszta na forum cm byla wiadomosc, ze patch dla scea bedzie jeden to i analogicznie patch pl byl jeden... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tachograf 211 Napisano 29 Listopad 2012 No ale jak sobie wyobrazasz granie nie na tej samej wersji gry? Z reszta pisalem o tym i jak chcesz mogeci znalezc info. Z reszta na forum cm byla wiadomosc, ze patch dla scea bedzie jeden to i analogicznie patch pl byl jeden... Ok może i coś przeoczyłem, ale nie rozumiem tylko jednego, CM daję info o wypuszczeniu patcha dla SCEA po pięciu dniach, stąd automatycznie pomyślałem że patch 1.02 który pobraliśmy nie jest ostateczną wersją patcha. A to czy wyobrażam sobie granie na innej wersji pozostawiam bez komentarza, przecież to jak sama nazwa mówi Codemasters ! HA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Greg38PL 20 Napisano 29 Listopad 2012 Słuchajcie, możecie podzielić się jak macie poustawiane wszystkie parametry kierownic DFGT bo szlak mnie trafia, nie umiem sobie z tym poradzić ,na ciasnych zakrętach brakuje mi skrętu i np na Spa pierwszy zakręt biore jak bym jechał z naczepą tak szeroko to samo na innych torach i ciasnych zakrętach.To długie czekanie na patcha i ta chora kierownica powodują że ta gra zaczyna mnie tak irytować że nie mam ochoty jej odpalać.POMOCY !!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 29 Listopad 2012 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Greg38PL 20 Napisano 29 Listopad 2012 sorki error ,ale tak jak pisałem strone wcześniej moje ustawienia kierownicy to porażka no i pozycja oddana :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 29 Listopad 2012 luz malina... normalnie sie tylko tego nie spodziewalem... powiem ci ze ja rowniez bym jeszcze w kierownicy mojej troche pogrzebal bo tez na ostrych zakretach brakuje skretu.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Greg38PL 20 Napisano 29 Listopad 2012 hej ludziska, napiszcie jakie macie ustawienia kierownic może da sie z tego posklecać coś konkretnego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 29 Listopad 2012 No, ale każdy już pisał. Ta druga wartość od góry między 60 a 70, a linearity musisz zwiększać i sprawdzać jak Ci się skręca. Musisz iść na kompromis, albo masz mega czułą kierownicę i mały skręt powoduje spory skręt w grze, ale ustawiasz tak, że robisz duże skręty kołem, żeby bolid skręcił. Wszystko ma swoje plusy i minusy, przy mega czułym bolidzie, na prostej strasznie myszkuje, prostej linii nie jestem w stanie utrzymać, zaś na mniej czułej musisz sporo kręcić na ostrych zakrętach. Nie ma idealnego ustawienia. Jednak tak jak mówię, ludzie ustawiają koło 60/70 i liniowść bodajże koło 20 i mówią, że jest jak przed patchem. Mi osobiście się teraz jeździ dużo lepiej. Moje tempo jest znacznie lepsze niż przed patchem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tachograf 211 Napisano 29 Listopad 2012 Uważam że wprowadzenie 900 stopni i prostej regulacji tego zakresu jest bardzo dobrym pomysłem. W praktyce mamy przecież dodatkowy setup sterowności. Greg, na prawdę dziwi mnie to że nie umiesz sobie ustawić kierownicy, aż taka różnica jest między DFGT a G27 ? Na G27 szczerze po patchu jeździło mi się od razu dobrze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sharent 174 Napisano 29 Listopad 2012 (edytowane) Mi ustawienie kierownicy zajęło ok 10 min od włączenia gry. Potem już nawet w opcje nie wchodziłem, poza zmniejszeniem FF do 30%. Zupełnie nie czaję, co tam ludziom nie pasuje. Tak samo z utrzymaniem bolidu na prostej. Mam linearity na 20% bodaj i nie mam najmniejszego problemu z utrzymaniem auta w prostej linii. PS ktoś pisał, że patch #3 wprowadził dużą poprawę FF - jakoś tego nie zauważyłem. Może za dużo ostatnio grałem w GT5. Edytowane 29 Listopad 2012 przez sharent Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 29 Listopad 2012 Trochę lepiej jest, ale to raczej zasługa tych 900 stopni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Greg38PL 20 Napisano 29 Listopad 2012 (edytowane) a ja jakoś po patchu nie umiem się wstrzelić z dobrymi ustawieniami , a jak macie ustawione opcje FF Edytowane 29 Listopad 2012 przez Greg38PL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tachograf 211 Napisano 29 Listopad 2012 a ja jakoś po patchu nie umiem się wstrzelić z dobrymi ustawieniami , a jak macie ustawione opcje FF 10 % 100 % 100 % Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 29 Listopad 2012 60% 100% 100% Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrKubool 17 Napisano 29 Listopad 2012 10% 100% 100% Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kryman 2016 Napisano 29 Listopad 2012 Tak myślałem, ale nie byłem pewien do końca. Greg co to za zachowanie na torze? Chodzi mi o Eau Rouge. Wywaliłeś centralnie we mnie co z resztą widać na filmiku errora. Sam od siebie nie przeleciałem przed trawę, nie odbiłem się od bandy i prawie, że nie zabrałem do grobu errora :D Bajka z tym, że chyba po takim czymś oddaje się pozycję, a Ty w najlepsze pojechałeś sobie dalej... Przedwczoraj na Monaco też mnie ktoś wyeliminował z wyścigu jeszcze nawet przed pierwszym zakrętem tylko siedzi cicho i się nie przyznaje. Ludzie ogar bo współczuję Waszym współligowcom... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 29 Listopad 2012 W końcu są! :D Całkiem świeżo wysłane :D Monako - 27.11.2012 Singapur - 27.11.2012 Indie - 27.11.2012 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s0-Vicky 312 Napisano 29 Listopad 2012 (edytowane) Wieczorynka sie pojawila. Edytowane 29 Listopad 2012 przez s0-Vicky 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Greg38PL 20 Napisano 29 Listopad 2012 Tak myślałem, ale nie byłem pewien do końca. Greg co to za zachowanie na torze? Chodzi mi o Eau Rouge. Wywaliłeś centralnie we mnie co z resztą widać na filmiku errora. Sam od siebie nie przeleciałem przed trawę, nie odbiłem się od bandy i prawie, że nie zabrałem do grobu errora Przeanalizowałem ten incydent klatka po klatce i tobie proponuje to samo od 0,42 do 0,45 .Najpierw "dostaje od ciebie choć ja nie czułem nic zaliczam trawe i bronie się przed uderzeniem w bande co powoduje twoje wypadnięcie z toru.Ale oczywiście przepraszam :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s0-Vicky 312 Napisano 29 Listopad 2012 Patricko, a co z dzwiekiem na Indiach? Czy to tylko u mnie nie ma? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakub280500 2 Napisano 29 Listopad 2012 na monako parodia na starcie :rofl: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 29 Listopad 2012 Hmm...rzeczywiście...nie mam pojęcia :P Musiałem suwakiem od głośności zjechać na sam dół XD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MilczaR- 72 Napisano 29 Listopad 2012 (edytowane) Jechałem dziś pierwszy raz po patchu i stwierdzam, że jednak coś się zmieniło. Ludzie tak zapewniali, że nic się względem jazdy nie zmieniło, a tu jednak lipa. Jak użytkownicy kierownic chwalą zmiany, tak ja odwrotnie. Mam gorsze czasy o 2 sekundy sprzed patchu. No żeby nie wycisnąć poniżej 1:40 na Malezji podczas wyścigu to obciach. Przed patchem z palcem w dupie robiłem 1:38, a bywało, że 5 okrążeń pod rząd potrafiłem wykręcić po okolice 1:37:500. Widocznie muszę pobawić się na nowo setupem, bo skoro Deeny jeździł zacnie, a on jeździ przecież na padzie, to znaczy, że padowcy po dupie nie dostali. edit: aaa... i jeszcze coś... Wczoraj pisałem, że ludzie będą się pilnowali ze względu na to, że nadal można spowodować kolizję będąc od kogoś o 1 metr. Hehehe... na Malezji, chyba z mojego powodu, Sieniu miał spina. Piszę chyba, bo wyglądało jakby coś go uderzyło w dupsko. Ja jechałem za nim i incydent miał miejsce na 2 zakręcie. Albo przesadził z manewrem skrętu, albo to ja będąc metr za nim go trąciłem. Edytowane 29 Listopad 2012 przez MilczaR- Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach