krzys94 12 Napisano 11 Czerwiec 2013 Kurcze, a ja myślałem, że Destiny to jest ex dla PS4, ale mam nadzieje, że na PS4 będzie lepiej wyglądać i działać niż na XO. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 11 Czerwiec 2013 Widać, że Bungie stoi po stronie Sony teraz. Także o wersję na czarnulkę nie ma się co martwić. Dostaniemy w 100% to co chcą, żebyśmy dostali. W tej generacji niech X się martwi o trawy, drzewa i inne chmury :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 11 Czerwiec 2013 Kilka świeżych info, które wyłapałem z sieci: - Dodatkowa i ekskluzywana zawartość dla PS4 (nie wiadomo co), - Publiczne Eventy - im mniej osób tym walka trudniejsza i możliwe, że lepszy loot, - Ulepszenia broni oraz skille, - Ożywianie poległych przyjaciół, - System emot (np. machanie jak widzieliśmy na gameplayu), - Dodatkowe funkcje pancerza, np. "Ghost", - Ulepszenia do broni będziemy kupować za zdobytą kasę, która zwie się "Glimmer", - Będą w grze jetpacki oraz inne urządzenia działające wbrew zasadom grawitacji, Oby tylko nie przesadzili z przelicznikiem Glimmer=$$$ ;) Im mniej osób tym walka trudniejsza? Czy im więcej osób... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 11 Czerwiec 2013 Pewnie chodziło o standard, czyli im więcej luda tym prościej się uporać z bossem. W kupie siła w końcu. Ale raczej nie ma się co martwić, że jak pójdziemy w 10 to rozklepiemy wszystko i wszystkich bez problemu. Powinni zrobić skalowanie poziomu trudności bossa do ilości osób i raczej na pewno tak zrobią. Albo lokacje, gdzie masz jasno określone ile minimum osób potrzeba, żeby dać sobie rady. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gucio79 157 Napisano 11 Czerwiec 2013 To ta gra nie jest exem na PS4?! :shok: Byłem pewien że to exclusive... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tata_arek 79 Napisano 11 Czerwiec 2013 Na PS4 będzie dodatkowa zawartość. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 11 Czerwiec 2013 Ale w czym problem? Multiplatforma ma dużo większe szansę na przeżycie w online. Chodziły słuchy o cross-game między PS3, a XO, ale pewnie to tylko ploty. Dla mnie to naprawdę żadne zmartwienie, tym bardziej że Bungie ewidentnie jest po stronie Sony w końcu.Przystali do najlepszych, a ja im to wynagrodzę kupując najdroższą kolekcjonerkę i grając w ten tytuł aż do Destiny 2, albo i dłużej :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 11 Czerwiec 2013 To jeszcze o jedno spytam, czy wiadomo coś odnośnie daty premiery. Boje się, że jak gra ukaże się przed PS4 skuszę się :P Obiecałem sobie, że jeśli gra wychodzi na PS3 i PS4 wersji z PS3 nie ruszam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 11 Czerwiec 2013 Dopiero w 2014, także po premierze PS4. Dokładna data znana nie jest, ale na bank dopiero 2014. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gucio79 157 Napisano 11 Czerwiec 2013 Wiem że w ogólnym rozrachunku multiplatformowość jest dla gry lepsza, ale... Gdy żyłem ze świadomością że Destiny jest exem na PS4 miałem coś co mi zrekompensuje brak Titanfall na XO który nie ukrywam, spodobał mi się. Teraz czuje lekki niedosyt... :devil: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 11 Czerwiec 2013 Ktos sie orientuje, jaki animator pracuje przy Destiny? Bo ide o kazdy zaklad, ze jest to ten sam koles co maczal palce przy KZ2 - tempo poruszania sie postaci, to jak sie bron buja przy chodzeniu/bieganiu, wypisz wymaluj KZ2. Wszystkie animacje pistoletu poczawszy od strzalow po celowanie sa w 100% zerzniete z M4, a LMG to slynna "Kosiarka" Helghastow, nawet ostatni screen, ktorego wrzucil kloose bardzo przypomina pierwszego bossa z KZ2. Mi sie podoba :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ExVitallin_PL 165 Napisano 11 Czerwiec 2013 Mi ta gra przypomina Borderlands,tylko że w odnowionej wersji :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gucio79 157 Napisano 11 Czerwiec 2013 Mi ta gra przypomina Borderlands,tylko że w odnowionej wersji No i super! Jedyną rzeczą jaka gryzie mnie w Borderlands to taka dziwnie bajkowa grafika. Destiny wygląda pięknie więc jeżeli gra powieli kilka rzeczy z Borderlands to dla mnie bomba! :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 11 Czerwiec 2013 - W grze możliwy będzie split-screen, ale nie jest to potwierdzone, gość nie chciał powiedzieć nic więcej, - W demie do gracza dołączył znajomy "z lotu", - Więcej o matchmakingu dowiemy się wkrótce, ale Bungie akurat pod tym względem króluje, - W naszej ekipie każdy otrzymuje swój własny loot po walce, nie ma walki o itemy, itd. - Karabin maszynowy "Thunderlord" jest Exotic, czyli coś w rodzaju Epic, ten typ broni wypada tylko z najtwardszych przeciwników, - Bronie będziemy mogli modyfikować na wiele sposób, lunety, lufy, barwy, itd. - Każda broń ma swoje drzewko talentów, także levelujemy broń na swój wybrany sposób, - Ta mała latająca świecąca kulka, to nasz "przyjaciel", który towarzyszy nam przez całą grę, służy do świecenia czy otwierania lub uruchamiania mechanizów, - To co widzieliśmy na demie to stara opuszczona rosyjska osada, - Jak to zostało określone, zaledwie "malutki obszar w grze" - Będziemy mieć swoje statki kosmiczne i mogli je modyfikować, więcej wkrótce. @Żywy, przypadek. Bungie od Destiny to praktycznie niezmienna ekipa od czasu Halo, także wątpię, żeby tam ktokolwiek od KZ był. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 11 Czerwiec 2013 Jeszcze trochę tych informacji i nie doczekam pojawienia się PS4 i Destiny :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Laptok 529 Napisano 12 Czerwiec 2013 Patricko, nieźle żeś się nakręcił, chyba się zaraziłem od Ciebie :PKurna, toż to na kilometr zalatuje Borderem (odnośnie mechaniki i rozgrywki) oraz ME (jeśli chodzi o uniwersum i ogólny klimat). I bardzo dobrze! Jestem kupiony Przede wszystkim, dlatego że Border to jeden z nielicznych FPS-ów, które skończyłem, a ME - pomimo że męczę się w 3 (te cholerne banshee mnie dobijają :P) - bazuje na najciekawszym (moim skromnym zdaniem) uniwersum... pewnie do czasu pojawienia się Destiny ;)Fakt, nie można tutaj pisać o jakiejkolwiek rewolucji (co nie jest już taką prostą sprawą, przy tak nasyconym rynku), co najwyżej o ewolucji w dobrym kierunku. W końcu, jeśli czerpie się pomysły od takich wyjadaczy, jak BioWare, czy Gearbox, a na dodatek dorzuca się swój know-how poparty konkretnymi dokonaniami (seria Halo), to taki mix może wyjść TYLKO na dobre.Ponadto, swobodny import/export postaci z multi do singla i na odwrót, to rzecz, która ostatecznie przekonała mnie do zakupu w dniu premiery. :thumbsup: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny Boy 407 Napisano 12 Czerwiec 2013 Ja mam tylko nadzieję że ta gra nie będzie zbyt podobna do Borderlands, które wg. mnie są cholernie monotonne i charakteryzują się wyjątkowo mało "konkretną" mechaniką strzelania. Przede wszystkim oby sama walka była jak najbardziej skillowo-analogowa a jak najmniej zależała od statystyk. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piernik 60 Napisano 12 Czerwiec 2013 Patricko nie wiesz czy twórcy mówili coś czy aby Destiny nie będzie śmigać w 60 klatkach/s ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 12 Czerwiec 2013 Jako nadworny fan(boy?) Destiny i człowiek, który zakochał się w tym produkcie od pierwszego wejrzenia, muszę wytłumaczyć kilka rzeczy. Przede wszystkim nie porównujcie tej gry do Borderlandsów :) To, że mamy coopa "w kosmosie" nie znaczy, że to od razu Borderlands. Jakie są różnice? A no znaczące: - Projekt Destiny został rozpoczęty już w 2007 roku (nie wiem ile Gearbox robiło Borderlandsa, ale ten pojawił się w 2009 roku, także wątpię żeby jedni i drudzy zaglądali sobie pod kapuzy, jak ktoś od kogoś miał kopiować to Gearbox od Bungie), - W Destiny mamy cały czas żyjący świat, w każdym momencie możemy spotkać sojusznika lub wroga (w Borderlands macie swój team do max 4 osób i na pohybel), - Minimalny zespół w Destiny ma się składać z 5 osób, a kilka zespołów może współgrać ze sobą dla wspólnego dobra, albo zaatakować drugi zespół (tak jak wyżej, w Borderach 4 osoby w coopie), - W Destiny mamy praktycznie cały nasz układ planetarny drogi mlecznej, a może nawet i więcej! (W Borderach jedna planeta podzielona na lokacje), - W Destiny mamy ogromne możliwości modyfikowania postaci, broni (W Borderach bronie są ustalone, a modyfikowanie postaci minimalne), - Destiny daje możliwość levelowania nie tylko postaci, ale również drzewka talentów dla broni (gdzie w Borderach zwykły level podnoszący podstawowe skille broni), - Destiny daje nam własny statek kosmiczny, którym zapewne będziemy podróżować pomiędzy planetami, toczyć walki w kosmosie oraz będzie go można modyfikować na różne sposoby (tutaj chyba nawet nie trzeba nic dodawać) - W Destiny będą wieże/miasta "City", które będą osadą wszystkich graczy, czyli miasto z masywną ilością ludzi, z którymi można gadać handlować, itd. W mieście będzie można kupować itemy, modyfikacje, naprawiać obecne, itd. Kto grał w jakieś MMORPG wie o co chodzi, - Będziemy mogli tworzyć gildie, czyli gra jest nastawiona na rozgrywkę w wiele osób i na interakcję między nimi, - Bungie planuje wprowadzić raidy, czyli mega trudne instancje z cholernie trudnymi bossami (w Borderach też są instancje z bossem na końcu, ale tutaj będzie to raczej znacznie większe przeżycie. Jednak atakowanie bossa w 10 osób to lepsza sprawa niż w max 4) - Do wyboru 5 frakcji, czyli na początku wybieramy kolory, do których nasza postać będzie należeć już na zawsze (czy będzie można zmieniać, to nie wiadomo). Każda frakcja będzie miała pewne plusy i minusy (np. dana frakcja traktowana jako wrogowie, albo tańsze części do statków kosmicznych), - Try Competetive, czyli walki pomiędzy żywymi graczami, możliwe że będzie to coś jak Deathmatche z Halo, ale jeszcze nic tutaj nie zostało powiedziane, Mógłbym jeszcze wymienić kilka rzeczy, ale chyba każdy widzi, że Destiny to projekt, który przebija Bordery pod każdym względem. Nie można porównywać tych dwóch gier, bo niby podobne, ale jednak mające zupełnie inne cele. Poza tym Destiny sprawia wrażenie produktu głębokiego, z wieloma tajemnicami i sekretami, Świat jest ogromny i chce się zwiedzić każdy kąt ze znajomymi. Bordery to raczej produkt typowo nastawiony na sieczkę i lootowanie itemów z przeciwników przy niezbyt rozległych obszarach mapy. Nie zrozumcie mnie źle, bardzo lubię Borderlands i z miłą chęcią grałem w tą grę. Ale Destiny to zupełnie inna liga i klasa sama w sobie.Gra nie wyszła, wiadomo że nie można oceniać. Ale nie porównujcie tych gier do siebie, bo to jak porównywanie CoD'a do BF'a, inny target po prostu. @Laptok Gwarantuje Ci, że ta gra dostarczy masę zabawy. Nie będziesz żałował ani złotówki. @Piernik Nie, o technicznych sprawach na razie nic nie wiadomo. Ale chyba nikt mi nie powie, że to co było na gameplayu się nie podobało... A tutaj kilka dodatkowych rzeczy :) Czyżby na E3 mieli jeszcze przygotowaną jedną bombę?! :D Jupiter to była bodajże ta mega mroźna planeta. Jeśli tak to się obsram na miętowo :D 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ExVitallin_PL 165 Napisano 12 Czerwiec 2013 Przede wszystkim nie porównujcie tej gry do Borderlandsów :) To, że mamy coopa "w kosmosie" nie znaczy, że to od razu Borderlands. Jakie są różnice? A no znaczące: Czemu przypomina mi to Borderlands: -Podział na klasy typu hunter,heavy i zwykły żołnierz(nie do końca takie klasy,ale podobne). Odpowiedniki łowcy,berserka i żołnierza. -Każda klasa ma własne specjalne umiejętności. -Strzelając w przeciwnika widzimy ile odnosi obrażeń,identycznie jak w Borderlands. Oczywiście Destiny przebija Borderlands pod każdym względem,ale podobieństwo samo się nasuwa :D Mam nadzieję,że gra będzie miała wymagająca i czasochłonną platynę,bo nie chce się szybko rozstawać z tą grą :D Po zdobyciu platyny nudzi mnie gra,bo wiem,że nic nowego mnie nie zaskoczy i dalsza gra nie ma sensu. Nie ogarniam ludzi,którzy mają przegrane ponad 1000h online w jednej grze. Patricko chyba jakiś ostry bulwers piszę,bo od 5 minut przegląda ten temat xD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 12 Czerwiec 2013 Nie ogarniam ludzi,którzy mają przegrane ponad 1000h online w jednej grze. Bo może podoba im się gra w którą grają, a nie lecą za pucharami jak muchy za gównem? Dla mnie ta gra w ogóle może nie mieć pucharów, nawet bym to wolał...oddzieli trofi dziwki od normalnych graczy. Zamierzam spędzić z tą grą 1000h i więcej, bo jestem zakochany po uszy. Twierdzenie, że po platynie nie ma co robić...Ty mówisz poważnie? Powiedz to ludziom od BF'a, CoD'a, czy innych tytułów nastawionych na multi. Daj Pan spokój... No tak, są klasy postaci i jak się strzela w przeciwników to pojawiają się obrażenia....to musi być Borderlands. Czyli 90% tego typu tytułów porównujemy do Borderów na podstawie tych 3 punktów co dałeś. Nie chce się kłócić w tym temacie, szkoda postów na takie rzeczy tutaj. W tym temacie ma być mięso, informacje i ogólny zachwyt :D 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gucio79 157 Napisano 12 Czerwiec 2013 (edytowane) A ja rozumiem ludzi którzy mają przegrane ponad 1000 godzin bo sam mam tyle udokumentowane w BF3, do tego w Gran Turismo 5 przejechanych ponad 300tyś km co również zajęło sporo czasu. Platyny w obydwie gry wbiłem już daaawno a to tej pory w nie gram. Tak jak Patricko mówi, gry nastawione na rozgrywkę online rządzą się innymi prawami i ich grywalność nie zależy od pucharków. Wiadomo że nasz samczy instynkt zakłada ciągłą rywalizację a gdzie prawdziwy gracz ma rywalizować?! :) Już czuje wiele godzin spędzonych z Destiny! Edytowane 12 Czerwiec 2013 przez Gucio79 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 12 Czerwiec 2013 Eeetam...nie trzeba grać online żeby grać wiele godzin w jakąś grę...sam w FFVII łącznie chyba spędziłem 400h ;D Anywhoo...coś czuje że ta gra będzie moim "must have" na premierę...sam nie wiem tylko czy na ps3 czy ps4 z racji braku neciora do grania po multi :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 12 Czerwiec 2013 DESTINY - Informacje z DNIA #1 E3 2013 - Podsumowanie informacji Informacje zaczerpnięte ze strony DestinyHub, przetłumaczone przeze mnie. Ważniejsze informacje wytłuściłem. Liczę na buziaki za robotę! Informacje wyniesione z wywiadu z Joe Statenem: - Wejściówka z demka, które widzieliśmy to wczesna animacja z kampanii, - Cokolwiek widzisz na ekranie...możesz się tam udać! - "Fireteams", czyli nazwa oddziałów tworzonych z graczy, - Każdy gracz posiada "Ghosta" (ta latająca kulka), która będzie pomagać przez całą grę, - Ghosta będzie można modyfikować, - Potwierdzone rodzaje broni to Pulse Rifle (seria 3 pocisków naraz), Hand Canon oraz Energy Rifles, - Wszystkie klasy będą miały niektóre podobne cechy, ale wciąż każda jest wyjątkowa, - Gracz może posiadać wiele postaci, - Limit graczy w multi nie został jeszcze potwierdzony, - Podczas dema było 7 osób w 3 teamach, - Te latające motory, które były na demie to "Sparrow", każdy gracz będzie posiadał swój własny i będzie mógł z niego korzystać w dowolnym momencie! - Nasz statek kosmiczny będzie służyć za transport z miasta na front oraz odwrotnie, będzie również służyć jako nasz prywatny składzik, - Będą prywatne i publiczne obszary, gdy wejdziemy do publicznego to zostaniemy o tym poinformowani, - Bungie jest świadome, że nie każdy lubi grać z obcymi ludźmi, także myślą nad różnymi rozwiązaniami. Informacje wyniesione z wywiadu z Haroldem Rynaem (Bungie President): - Możliwe, że będą dodatkowe klasy postaci (mamy czekać), - Każda klasa ma swoje wyjątkowe umiejętności, - Zrównoważony balans pomiędzy każdą klasą, aby coop był jak najbardziej efektywny, - Podczas dema, każda klasa miała dostęp do każdej broni. W pełnej wersji tego nie będzie. - Ghosty będą naszymi kompanami i będą nas prowadzić podczas gry. Latająca kulka została porównana do Cortany z Halo, - Falleny (rasa przeciwników), których widzieliśmy w demie należą do House of Devils (zapewne jakaś frakcja przeciwników?), - Cabale/Vexy/Falleny niekoniecznie będą walczyć tylko z nami, możliwe są walki pomiędzy nimi samymi również, - Nie chcieli iść w system skilli/magii (cokolwiek to znaczy, możliwe że nie chcieli robić typowych magów), - Mini-Boss Rixis, którego widzieliśmy na demie, posiadał swoje własne wyjątkowe umiejętności (np. warpowanie), - Będzie system samo-odnowienia, czyli sami możemy się podnieść bo śmierci, nastawione głównie dla graczy lubiących solo, ale ma to być ograniczone, - Jeśli zostaniecie zabici w jakiejś lokacji, to ona się nie resetuje. Dodane zostało również "to że gracz umarł, nie znaczy że boss musi się również zregenerować", - Karabin maszynowy "Thunderlord" z dema miał nastawienie swojego drzewka talentów na typowo agresywny styl. W każdej broni gracz będzie mógł dostosować drzewko talentów broni wg własnego uznania, - Potwierdzone, że będzie alpha/beta. Nie wiadomo czy publiczna czy prywatna, - Loot będzie działał podobnie jak w innych grach, różne rodzaje i różne dodatkowe skille w itemach, - Public Event, który widzieliśmy na demie jest wydarzeniem, do którego może dołączyć każdy, kto się akurat znajduje w publicznej lokacji, - Będzie masa różnych Public Eventów. Kolejny wywiad z Joe Statenem, tym razem robiony przez Adama Sesslera: - Jak opiszesz Destiny? Jest to rdzenna (core) strzelanka Bungie z elementami zaczerpniętymi z innych gatunków. MMO to nie do końca dobre określenie. Coś tam z MMO czerpie, np. lootowanie, ubieranie naszych bohaterów, ciągle żyjący świat, a z drugiej strony nie będzie żadnych płatnych subskrypcji, tak jak w wielu grach MMO to jest robione. - Coop to coś co Bungie uwielbia i będzie się cały czas pozytywnie wyróżniać w Destiny, - Magia w Destiny to coś, czego trzeba się będzie nauczyć z czasem i wylevelować tą umiejętność, nie jest to gotowy skill, - Nasza postać będzie pojawiać się w różnych cut-scenkach, - Świat jest otwarty, możemy iść tam, gdzie tylko nasz oczy poniosą, - Płeć postaci nie ma znaczenia, ale za to klasa jak najbardziej. Ale klasa wciąż nie wymusza nas danego stylu gry, każdy gra jak lubi, - Nasi kompani mogą doskoczyć dosłownie w każdym momencie eksploracji świata, - Gra solo to "filar" Destiny, jednak niektóre rzeczy po prostu będą wymagać większej ilości ludzi, a niektóre wręcz ogromnej. Będą duże Public Eventy jak i te małe. - AI przeciwników bazuje na poprzednich grach Bungie, ale oczywiście jest odpowiednie poprawione, - Dana broń może nam towarzyszyć przez bardzo długi okres czasu w grze. Mogą być modyfikowane, tak żeby stał się naszymi najbliższymi sprzymierzeńcami w walce i były czymś więcej niż tylko bronią. - Loot jest prywatny, czyli nie ma walki o itemy, - Statki kosmiczne w tle zostały określone jako "Statki Starej Koloni", - Długookresowe cele będą związane z ciągle zmieniającym się światem i powracaniem do niego, - Nie mógł rozmawiać o wyjątkowym połączeniu z Sony Wywiad Machnimy z Petem Parsonsem: - Określił on owy event jako "raid", - Publiczne Eventy mają na celu skusić graczy solo, aby dołączyli do większej grupy ludzi - Miejscówka z dema, czyli "Old Russia" to niegdyś miejsce do którego uciekali ludzie, przed "Starą Kolonią", - Statki, które zostały strącone przez Falleny będą częścią świata, - Wykorzystanie mobilnych urządzeń wciąż jest tajemnicą, w każdym razie mają jeszcze bardziej bawić ze światem Destiny, - Podróże w kosmosie, to coś o czym Bungie marzy i stara się osiągnąć, do tego walki w kosmosie, - Spytany o dokładną modyfikacji broni (lunety, barwy) nie odpowiedział dosłownie "tak", ale powiedział że będzie można modyfikować całą naszą postać, - Theater Mode, nie mógł nic więcej powiedzieć, - Poszczególne "środowiska" zostały określone pod względem rozmiaru jako 2/3 z Halo Reach, nie wiadomo o co chodzi dokładnie.Dodał, że nie chcą tworzyć pustych przestrzeni, żeby tylko był duże, ale stworzyć same lokacje, gdzie ciągle coś się dzieje. Brought to You by...Patricko! :D 14 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartexXx20 144 Napisano 12 Czerwiec 2013 (edytowane) Jak dla mnie MUST HAVE! Ta gra to coś pięknego i napewno spędzę z nią bardzo dużo czasu ! @Bansai (niżej) Polecam przeczytać całość. Edytowane 12 Czerwiec 2013 przez BartexXx20 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach