.oLo. 1 Napisano 12 Maj 2013 (edytowane) Szanowni Państwo,Jestem studentką Zarządzania na Politechnice Wrocławskiej. Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, której celem jest poznanie opinii osób odnośnie wiedzy na temat systemu podatku VAT w Polsce.Niniejsza ankieta jest anonimowa, a Państwa uwagi będą cennymi wskazówkami, które zostaną wykorzystane w ramach pisania pracy magisterskiej. Wypełnienie jej nie zajmie Wam nawet minuty :) Z góry dziękuje :thanks: i pozdrawiam. http://www.ankietka.pl/ankieta/111193/podatek-vat.html Edytowane 12 Maj 2013 przez .oLo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
redo 530 Napisano 12 Maj 2013 +1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lordofarcana 17 Napisano 12 Maj 2013 Proszę bardzo wypełniona Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 12 Maj 2013 Pokaż zdjęcie - jak to mówią na PCLolu... ;) Wypełnione... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 12 Maj 2013 Jestem studentką A w profilu płeć mężczyzny :) Ktoś tu się zdecydować nie może :) 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.oLo. 1 Napisano 12 Maj 2013 Dziękuje, ale na zdjecie nie ma co liczyc ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drk2 515 Napisano 12 Maj 2013 A w profilu płeć mężczyzny :) Ktoś tu się zdecydować nie może :) Tits or gtfo 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.oLo. 1 Napisano 12 Maj 2013 Jak wypełnicie z 300 ankiet to się zastanowię nad zdjęciem ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piachu00 3128 Napisano 12 Maj 2013 lol leave noob 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach