DaraS 506 Napisano 12 Lipiec 2013 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
whiteHussar 10 Napisano 12 Lipiec 2013 Gierka ma potencjał. Chciał bym by choć trochę była tak klimatyczna jak Skyrim. Co do tego filmiku to jest od w sieci od bardzo dawna ( ale to chyba każdy wie ). Nie pokazano go na E3 pewnie dla tego by zrobić duże wrażenie na graczach pokazując go na Gamescom. Mimo iż widać, żę ten interfejs broni itp jest wklejony to wydaje mi się, że PS4 dał by rade wygenerować taki system graficzny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drk2 515 Napisano 13 Lipiec 2013 Przecież to nie gra tylko tech demo jak Agni's Philosophy od SE czy Dark Sorcerer od Quantic Dream. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 13 Lipiec 2013 Przecież to nie gra tylko tech demo jak Agni's Philosophy od SE czy Dark Sorcerer od Quantic Dream. http://uk.ign.com/wikis/deep-down Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Meroh 2 Napisano 13 Lipiec 2013 Nawet był kiedyś news o tym, że to rzeczywiście był gameplay pokazany na tym filmiku ale... za pięknie to wygląda, niestety. No i to Capcom jest, ale nóż widelec się odpokutują w nowej generacji? :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaraS 506 Napisano 13 Lipiec 2013 Będzie to RPG fantasy na nowym silniku Panta Rhei od Capcom, z tego co widziałem w sieci, jak na razie wychodzi tylko na PS4 :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drk2 515 Napisano 13 Lipiec 2013 No to wypas :). Cała gra pewnie takiego poziomu jeszcze nie utrzyma ale jak za pare lat kolejne generacje gier będą z taką oprawą w większych lokacjach to chwatit. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
whiteHussar 10 Napisano 13 Lipiec 2013 hmm, gdzieś wczoraj czytałem ale nie jestem w stanie powiedzieć gdzie bo nie pamiętam ale pisali, że Deep Down ma być pokazany na targach E3 2014 ( dopiero ). Miejmy nadzieję, że to nie prawda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LionelPL 217 Napisano 13 Lipiec 2013 To nie ma być przypadkiem Dragon Dogma 2? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaraS 506 Napisano 13 Lipiec 2013 nah! "Capcom has moved to clarify that its new IP Deep Down has no connection to its popular RPG franchise Dragon's Dogma." Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 30 Lipiec 2013 Nieobecność Deep Downa na targach E3 i potwierdzone zignorowanie Gamescom przez Capcom to nie są informacje, które chciał usłyszeć ktoś, kto z entuzjazmem powitał pokaz Deep Down w trakcie PlayStation Meeting 2013. Jednak dzięki wywiadowi, który przeprowadzony został na serwisie GameWatch i tłumaczeniu wykonanym przez serwis Dualshockers dowiedzieć się możemy mnóstwa ciekawych informacji odnośnie tej produkcji. Pozwólcie, że wszystkie informacje przedstawię w formie listy, tak będzie łatwiej i wygodniej. Deweloping silnika Panta Rhei wystartował w 2011 roku jako doraźne rozwiązanie problemów z MT Framework, przez którego złe działanie tworzenie gier się wydłużało. Demo Deep Down działało w czasie rzeczywistym na PS4, wyświetlając między 10 a 20 milionami polygonów na klatkę. Płynność wynosiła stale ponad 30 klatek na sekundę, a wszystkie tekstury zajmowały 2 GB pamięci RAM na konsoli (na PC było to 1,2 GB). Jednocześnie odpalone było 30 shaderów. Demo na PC-cie może zostać odpalone ze sprzętem NVIDIA Geforce GTX 570, 8 GB RAM i CPU Intel Core i7. Stacje robocze na których pracował Capcom wyposażone były w Geforce GTX 680 i GTX 590. Capcom twierdzi, że wydajność PS4 jest co prawda niższa niż najmocniejsza konfiguracja PC, ale tylko w teorii. Dzięki łatwości w programowaniu i architekturze PS4, są miejsca w których konsola bije PC-ty w wydajności. Silnik korzysta z teselacji i w wybranych miejscach z Approximating Catmull-Clark Subdivision Surfaces, które niestety zbyt mocno obciąża sprzęt by korzystać z tego w całej scenie. Dodatkowo użyto Dynamic Level of Detail by zlikwidować pop-in (wskakujące na ekran elementy). Dzięki wydajności pamięci RAM, można korzystać z DLoD bez większej utraty wydajności. Capcom tworzył silnik z zamysłem, że PS4 będzie około 8 razy mocniejsze od PS3. Udało trafić im się idealnie. Wykorzystane shadery nie mogą być porównywane z tymi, które używane są teraz. Te nowe są znacznie bardziej rozbudowane, dzięki czemu można osiągnąć oczekiwaną jakość. Producent nie mógł zdradzić, czy Deep Down jest tytułem na wyłączność dla PS4. Na koniec - zrzut z artykułu pokazujący kolejne bufory i scenę końcową. http://www.ps3site.pl/capcom-zdradza-tajniki-silnika-na-ktorym-hula-deep-down/162211#more-162211 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 1 Sierpień 2013 (edytowane) Edytowane 1 Sierpień 2013 przez ONE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 1 Sierpień 2013 Hmmm...tylko online? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drk2 515 Napisano 2 Sierpień 2013 (edytowane) Po tych dwóch trailerach i tytule zanosi się na typowy dungeon crawler w zamkniętych, ciasnych lokacjach. I dobrze, oby tylko był wymagający jak gry od From Software. O kur** gra sieciowa? Może jeszcze p2w? Niech wyp%&$#*@jo. http://www.ps3site.pl/deep-down-od-capcomu-okazalo-sie-byc-gra-sieciowa/162409 Edytowane 2 Sierpień 2013 przez drk2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny Boy 407 Napisano 3 Sierpień 2013 Po tych dwóch trailerach i tytule zanosi się na typowy dungeon crawler w zamkniętych, ciasnych lokacjach. I dobrze, oby tylko był wymagający jak gry od From Software. Prognoza, moim zdaniem, jeszcze bardziej trafna niż się autorowi zdawało - moim zdaniem twórcy celują tu w coś w stylu klasycznej(tyle że onlajnowej) sesji D&D w której kilkuosobowa drużyna wspólnie zapuszcza się w jakieś lochy celem zajebania smoka/zdobycia skarbu/uratowania wioski. Podejrzewam że to podejście capcomu do gier w stylu Division czy Destiny czyli niemalże 100% nastawienie na co-op. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drk2 515 Napisano 3 Sierpień 2013 (edytowane) Ja bym był zachwycony taką gierą ale w singlu, co-op jako opcja ewentualnie. Główną siłą takiej gry byłoby uczucie osamotnienia, zaszczucia i zdania sie tylko na siebie. Co-op z tym nie współgra i całkowicie zmienia doznania. Też może być nieżle ale już inaczej. Edytowane 3 Sierpień 2013 przez drk2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny Boy 407 Napisano 4 Sierpień 2013 Jakie uczucie zaszczucia jak tu od początku pokazują nam klasyczną "drużynę" zapuszczającą się w jakieś jaskinie/dziury/katakumby żeby [kopnę się teraz w głowę] smoka/bazyliszka/czycotobyło ? To nie ma być Dark Souls i to od początku było widać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drk2 515 Napisano 4 Sierpień 2013 3 gostków przy ognisku na trailerze to wcale nie oczywiste, że to drużyna. Cutscenka z 2 NPC-ami np. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny Boy 407 Napisano 5 Sierpień 2013 No spoko, ja po prostu od razu tak to odebrałem - że to ma być coś zdecydowanie bardziej w stronę Dragon's Dogma niż Dark/Demon's Souls Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 5 Sierpień 2013 (edytowane) Nie wiem jak inni ale ja po przeczytaniu informacji ze ta gra to sieciowka jakas, stracilem jakikolwiek hype na te produkcje. Czekam na Dogme 2 w takiej grafice :). Edytowane 5 Sierpień 2013 przez Bansai Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vann 327 Napisano 5 Sierpień 2013 ,,Sieciowa" może oznaczać też to, że zamiast pawnów sterowanych AI, będziemy mieli w drużynie innych graczy.To się wydaje bardziej prawdopodobne niż jakieś MMO.Trzeba czekać na więcej info. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drk2 515 Napisano 4 Wrzesień 2013 Ma być playable video na TGS. Ciekawy jestem co zostanie z tej grafy z trailera. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmaleC 280 Napisano 9 Wrzesień 2013 Spoko na konferencji pokazali real time gameplay. Gra połączenie systemu online z Dark Souls z gameplayem Dragon's Dogma. Może być ciekawie. Czekam na lepsze nagranie z imprezy, żeby się dobrze przyjrzeć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny Boy 407 Napisano 9 Wrzesień 2013 I właśnie na coś takiego liczyłem :thumbsup: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unknown3d 88 Napisano 9 Wrzesień 2013 Czy ja wiem? Akcja gry będzie dziać się w przyszłości i będzie chodzić o to ,ze ludzie będą potrafili odczytywać wspomnienia z przedmiotów ,które znajdują. Oznacza to ,ze średniowiecze to nie jedyny okres ,jaki spotkamy w grze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach