Skocz do zawartości
crash5

Battlefield 4

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam nietypowy problem, otóż wywala mi błąd w misji jak trzeba uciec z więzienia , tak w połowie jak sie idzie tym korytarzem i jest wiele strażników. Wcześniej nie było tego problemu, teraz jest jak chce skoncYc kampanie na poziomie wysokim. Wywaliło mi juz drugi raz w tym samym miejscu. Wiecie moze co to jest? Ktoś miał podobnie ? Platforma ps4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wejdź na battleloga z pc - tam masz rzeczywiste pingi do ich serwerów i nie będzie to "naście" sek jak do jakiegoś pobliskiego serwera. Rozwiązanie o tyle proste, co skuteczne - widzisz "cofkę" to zmieniasz serwer - i tyle :)

nie wiem czemu, ale u mnie na Battlelogu z poziomu Pc nie pokazuje Pinga jest tylko kreska pozioma przy wszystkich serverach:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pc tez mam kreske. Na pewno na tablecie mam pingi w postaci cyfrowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kiedy do ludzi dotrze, że prędkość nie ma nic do grania...

Najpierw zmierz sobie ping i czy tracisz jakieś pakiety na stronie pingtest.net. Do tego warto się dowiedzieć jakie masz tłumienie na łączu, czy jest duże obciążenie, itd.

Możesz mieć nawet i 100mbs łącze i może Ci lagować, a gościowi na 2mbs będzie chodzić idealnie.

Jak nie ma jak ma. Podam na swoim przykładzie. Miałem neta 8/0,5 Mbps. Ping max 20-30. Zmieniłem internet, praktycznie potroiłem prędkości(ten sam operator), ping bez zmian. Różnica w rozgrywce ogromna, ludzie szybciej się wykładają, gdzie poprzednio wwalałem magazynek i nic. Teraz takie zagrywki sporadyczne. Oglądałem kiedyś wywiad z jakimś tam Prosem z zagranicy. Stwierdził, że oprócz skilla liczy się szybki internet: "1 mbps uploadu minimum", tak mówił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to odbiję piłeczkę. miałem multimedię i neta 20/2 i ping w okolicach 20 , teraz mam vectrę z netem 60(czy 80) , ściąganie jeśli dobrze pamiętam 40 , odbiór 7 , a ping na stronie pingtest mam czasem dochodzący do 80 i za uja wielkiego grać się nie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kuhwa panowie zrozumcie,ze serwery EA to najwieksze ujsto jest.W kanter strajku jak chcesz grac na przyzwoitym serwerze bez zdanych opoznien to bierzesz serwer 128 tick,fakt sa drogie.ale rejstrowanie pociskow to jest poezja.

Tutaj Ea nie daje zadnych tickow na serwer,gra sie na 64 graczach.Serwry nie wyswietalaja pingu,tylko jest napisane Eu.No kuhwa Rosja to tez EU i Uk tez,na jednym mam ping 150 an drugim 20.

Wasz internet wam nic nie pomoze,hity rejstrowane sa nie na serwerze dedykowanym,(czyli serwer nie decyduje o tym,czy dostales banie czy nie )tylko po stronie klienta.Czyli Okoni ze swojej perpektywy wypierdziela pol magazynka we mnie,ja u siebie widze jak Okoni dopiero celuje.Ja oddaje celne strzaly Okoni zalicza zgona.Gdyby serwer liczyl pociski z pewnocia bym zdechl,ale Dice dalo takie cos oby pewnie nie obciazac serwerow ktore so gowniane i maja tick 20 max.

Czyli 64graczy+tick 20+zyebany net code+rejstracja po stronie klienta= fart i ultra kaszana. Nie mam sily do tej gry i poprostu w nia gram,wiedzac,ze czy zabije czy nie zalezy wylacznie od farta.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma jak ma. Podam na swoim przykładzie. Miałem neta 8/0,5 Mbps. Ping max 20-30. Zmieniłem internet, praktycznie potroiłem prędkości(ten sam operator), ping bez zmian. Różnica w rozgrywce ogromna, ludzie szybciej się wykładają, gdzie poprzednio wwalałem magazynek i nic. Teraz takie zagrywki sporadyczne. Oglądałem kiedyś wywiad z jakimś tam Prosem z zagranicy. Stwierdził, że oprócz skilla liczy się szybki internet: "1 mbps uploadu minimum", tak mówił.

Piszesz kompletnie bzdury, wyżej ci dobrze napisali do gier liczy się ping, przepustowość jest kompletnie bez znaczenia. W takim BFie aby komfortowo grac zapewne wystarczy 0.25mbs w obie strony, twój klient wysyła 10-15kbs nie więcej pobiera troszkę więcej [Jak nie wierzysz to włącz sobie jakiegoś sniffera].

 

Pros z szybkim internetem :D do tej pory myślałem, że zawodowcy na turniejach grają przez LAN aby nie było żadnego opóźnienia. Zapewne to samozwańczy pr0s z twitch'a no fakt jemu pewnie upload potrzebny aby inni mogli go podziwiać :)

 

 

@up

przecież masz kreski z pingiem :D 5/5 to pewnie 0-150ms :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepustowość jest kompletnie bez znaczenia? No ludzie, a dane gdzie są żołnierze i gdzie ty jesteś to idzie pingiem (ICMP)? Weźcie się nie ośmieszajcie. To i to ma znaczenie.

 

Jak masz zapieniony niski ping i zawsze nawet 1 mb up/down przy dzisiątkach zapytań/odpowiedzi do serwera do grasz płynnnie, jeśli gdzieś coś spada nawet na moment (a przy polskim internecie spada często to masz lagi. Transmisja do i od serwera idzie cały czas i wystarczy że na krótko coś zawiedzie ping czy data i masz lagi. Proste jak budowa cepa.

Edytowane przez cinkibolek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już napisałem zbadaj sobie ruch sieciowy przy BF4 zobaczysz jakie to obciążenie dla sieci. 

Chyba ludzie nie pamiętają na czym się grało w Quake2/Unreal/CS'a.... nic dziwnego... jak się urodzili to już na standardzie był internet co najmniej 4/0.5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czemu, ale u mnie na Battlelogu z poziomu Pc nie pokazuje Pinga jest tylko kreska pozioma przy wszystkich serverach:(

Nie wiem co wy tam macie w swoich kompach - poniżej wycinek dosłownie sprzed chwili ze strony battleloga - laptop po wifi - więc grając tak na konsoli miałbym właśnie takie "zajebiste" rezultaty.. 

 

64xCE87.jpg?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja dodam z tabletu, jak widac mozna trafic na "rozne" serwery

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Co ciekawe w filtrze mam ustawiona tylko europe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też sprawdzałem :biggrin: I coś mi nie pasuje...

image.jpg

jak widać region: EU

image.jpg

ale lokalizator pokazuje, że IP którym legitymuje się serwer jest z Kalifornii :biggrin:

i coś nie mogę się doszukać oficjalnego info gdzie stoją "europejskie" serwery

@sprawdziłem też w wersji PC

znalazłem chyba oficjalny serwer EA (DICE nie było)

image.jpg

image.jpg

tu się zgadza EU-Niemcy

@@Najlepsze, że ping z IP NA jest lepszy na wyświetlaczu (chociaż strasznie skacze do 95)

Edytowane przez zyggi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wifi czy kabel tutaj ma niewielkie znaczenie. Spingujcie sobie swój router po wifi i zobaczycie, u mnie jest to 1ms i to ma mieć niby znaczenie? Weźcie się ogarnijcie ponownie.

 

I jeszcze jedno, pingi podane na battlelogu są najwyżej informacyjne i nic więcej, strona jest pewnie keszowana po stronie serwera jak znam życie, poza tym ping musi być w miarę niski i co ważne utrzymywać się nisko, a nie wachać z 50ms na 500ms, a tego czy tak jest wam battlelog nie powie, ten który ma 500ms na battlelogu może tak się zakeszował na tej wartości i tyle, za chwile może mieć stałe 50ms, a ten z 50ms na battlelogu może się tak za keszował a stałe ma 180ms. Macie trochę teorii bo widzę z myśleniem logicznym kiepsko co u niektórych. Żeby mieć wiarygodny resultat to wejdzie sobie na strone serwera dla przykładu tą http://battlelog.battlefield.com/bf4/pl/servers/show/ps3/37ed5eb9-5265-4e53-b033-c2d61a3cbbd2/DICE-BF4-CHINA-RISING-CONQUEST-Normal-120065/ weźcie skopiujcie adress ip przez dłuższy czas go pingujcie. który macie podany na dole. ping -t 159.153.114.169 (z parametrem -t). Można pingować i grać i obserwować pingi w trakcie lagów. Ale to i tak może g. dać bo jutro ten serwer może mieć problemy, a inny miał nie będzie, więc o kant tyłka takie zabiegi. Ja tam gram przez szybka gra i mam wszystko w nosie.

 

Zauważyłem jedną rzecz, że lagi mam zazwyczaj kolosalne tylko i wyłacznie jak ktoś obok na skypie gada przez ten sam router. Więc lepiej sprawdzcie czy brat obok nie ciągnie jakichś torrentów. I mało tego pingi wtedy zapieprzają tak samo szybko, więc dowód (nie tylko teoria) na wasze gadanie że tylko ping się liczy.

Edytowane przez cinkibolek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może by tak bardziej w temacie samej gry a nie pingów,pingwinów i innych płetwali?

Jest już temat związany z siecią i ps4.

Edytowane przez unki
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wifi czy kabel tutaj ma niewielkie znaczenie. Spingujcie sobie swój router po wifi i zobaczycie, u mnie jest to 1ms i to ma mieć niby znaczenie? Weźcie się ogarnijcie ponownie.

 

I jeszcze jedno, pingi podane na battlelogu są najwyżej informacyjne i nic więcej, strona jest pewnie keszowana po stronie serwera jak znam życie, poza tym ping musi być w miarę niski i co ważne utrzymywać się nisko, a nie wachać z 50ms na 500ms, a tego czy tak jest wam battlelog nie powie, ten który ma 500ms na battlelogu może tak się zakeszował na tej wartości i tyle, za chwile może mieć stałe 50ms, a ten z 50ms na battlelogu może się tak za keszował a stałe ma 180ms. Macie trochę teorii bo widzę z myśleniem logicznym kiepsko co u niektórych. Żeby mieć wiarygodny resultat to wejdzie sobie na strone serwera dla przykładu tą http://battlelog.battlefield.com/bf4/pl/servers/show/ps3/37ed5eb9-5265-4e53-b033-c2d61a3cbbd2/DICE-BF4-CHINA-RISING-CONQUEST-Normal-120065/ weźcie skopiujcie adress ip przez dłuższy czas go pingujcie. który macie podany na dole. ping -t 159.153.114.169 (z parametrem -t). Można pingować i grać i obserwować pingi w trakcie lagów. Ale to i tak może g. dać bo jutro ten serwer może mieć problemy, a inny miał nie będzie, więc o kant tyłka takie zabiegi. Ja tam gram przez szybka gra i mam wszystko w nosie.

 

Zauważyłem jedną rzecz, że lagi mam zazwyczaj kolosalne tylko i wyłacznie jak ktoś obok na skypie gada prze to sam router.

Wytłumacz mi jeszcze proszę jak działa cache w momencie naciśnięcia przycisku "refresh" bo nie za bardzo wiem :sad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wytłumacz mi jeszcze proszę jak działa cache w momencie naciśnięcia przycisku "refresh" bo nie za bardzo wiem :sad:

Mówiłem po stronie serwera, a nie przeglądarki. To są dwie różne rzeczy.

A działa tak (po stronie serwera) aby nie obciążąć baz danych i ogólnie php, javy, asp.net czy w czym tam mają to pisane, to generowany jest html statyczny i keszowany na serwerze i przez np. 10 min podawany z kesza na serwerze do browsera i tak w kółko (w wielkim uproszczeniu bo inne czynniki mogą powodować odświerzenie keszu niż ustalony tylko czas, np. skończona runda etc.) Odciążą to bardzo serwery i jest bardzo często praktykowane, zdziwiłbym się gdyby tak nie robili. Ale tylko teoretyzuje bo jak to mają porobione to pojęcia bladego nie mam.

Edytowane przez cinkibolek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem po stronie serwera, a nie przeglądarki. To są dwie różne rzeczy.

A działa tak (po stronie serwera) aby nie obciążąć baz danych i ogólnie php, javy, asp.net czy w czym tam mają to pisane, to generowany jest html statyczny i keszowany na serwerze i przez np. 10 min podawany z kesza na serwerze do browsera i tak w kółko. Odciążą to bardzo serwery i jest bardzo często praktykowane, zdziwiłbym się gdyby tak nie robili. Ale tylko teoretyzuje bo jak to mają porobione to pojęcia bladego nie mam.

Widzę, że nie załapałeś ironii. Oczywistym jest, że owy przycisk przy wyborze listy serwerów w momencie jego kliknięcia odświeża ich stan(ping/mapa/ilość miejsc) i dobiera nowe najlepsze, czyli musi je wtedy odpytać o te rzeczy. Tam nie ma żadnego cache'a... to było by idiotyczne i nie potrzebne. Działa to tak samo jak z poziomu PS4 pobieranie info w momencie odświeżenia panie OŚWIECONY :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem po stronie serwera, a nie przeglądarki. To są dwie różne rzeczy.

A działa tak (po stronie serwera) aby nie obciążąć baz danych i ogólnie php, javy, asp.net czy w czym tam mają to pisane, to generowany jest html statyczny i keszowany na serwerze i przez np. 10 min podawany z kesza na serwerze do browsera i tak w kółko (w wielkim uproszczeniu bo inne czynniki mogą powodować odświerzenie keszu niż ustalony tylko czas, np. skończona runda etc.) Odciążą to bardzo serwery i jest bardzo często praktykowane, zdziwiłbym się gdyby tak nie robili. Ale tylko teoretyzuje bo jak to mają porobione to pojęcia bladego nie mam.

 

Tu masz pozdrowienia od oficjalnego supportu CODów:

 

  1. Make sure that you are playing the game over a wired Ethernet connection to your console. Playing a game using a wireless connection is the primary cause of lag and connectivity issues. Wi-Fi has a wide variance in reliability and bandwidth, and can dramatically affect the quality of online gameplay. A wired connection will maintain the minimum bandwidth connection that is required for online gaming. Because modern consoles come with integrated Wi-Fi, it is easy for users to use that connection to play games. Make sure that you configure your console’s settings to use the wired Ethernet network instead of the integrated Wi-Fi network.

no ale co oni mogą wiedzieć o grze sieciowej..  :pardon:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Widzę, że nie załapałeś ironii. Oczywistym jest, że owy przycisk przy wyborze listy serwerów w momencie jego kliknięcia odświeża ich stan(ping/mapa/ilość miejsc) i dobiera nowe najlepsze, czyli musi je wtedy odpytać o te rzeczy. Tam nie ma żadnego cache'a... to było by idiotyczne i nie potrzebne. Działa to tak samo jak z poziomu PS4 pobieranie info w momencie odświeżenia panie OŚWIECONY  :)

 

Dla mnie jest oczywistym z kolei że mogli by keszować, takie praktyki odciążają serwery w dużym stopniu. Ale masz rację, niepotrzebnie wyskoczyłem od razu z terorią nie sprawdzając czy częsty refreh w przeglądarce daje to samo czy nie

 

@up, o wifi pisałem wcześniej, więc tamto cytuj jak już a nie o keszach.

Edytowane przez cinkibolek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@morph ty grasz na serwerach Chińskich więc Ethernetowy kabel ci gówno da i tak przepadłeś :biggrin: nie mędrkuj się

@cienkibolek Morph ma racje :) spinguj sobie router sąsiada z sąsiedniego bloku to zobaczysz jaki ping trzeba dodać do bazowego :biggrin:

Edytowane przez zyggi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co mam zrobić? Sąsiada? hehe. Ja pinguje swój router i mam 1ms. więc faktycznie w ch. odczuwalne, lagi jak cholera. Ale faktycznie, nie pomyślałem, jak ktoś kradnie sąsiadowi internet z sąsiedniego bloku to faktycznie na wifi może zganiać :biggrin:

 

Teoretycznie ci z  coda mają rację, ale teoretycznie, wifi jest faktycznie bardziej podatne na zakłócenia niż kabel, ale w teorii praktycznie tylko. bo w 2 przypadkach na 20 tak będzie, ale nie że kabel jest receptą na całe zło.

Edytowane przez cinkibolek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemaa dawno nie zagladalem niechce wertowac kilku stron jestem nie w temacie. Jak jest z tym dodatkiem china rising ? wpisalem kod na ps3 ale nie sciagalem moge to teraz zrobic na ps4 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×