Skocz do zawartości
DaraS

Unreal Tournament

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

To według mnie nie chodzi tylko o konsolowych graczy. Gry się zmieniają i teraz występują te wszystkie perki, dodatkowe punkty, które zasypują ekran. :biggrin: Może kiedyś historia w fps'ach online zatoczy koło i ponownie spopularyzują się gry, w których liczył się skill.

Edytowane przez KoRnick90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie to się nie dziwię, jak ludzie wolą grać w gierki gdzie słoik i deska to imba broń to potem nie ma co mieć pretensji, że Epic szuka hajsu w innych metodach dystrybucji gry.

Liczyłem na powrót króla, a to będzie raczej powrót jego pazia :/

Oczywiście nie kracze, ale jak słyszę f2p to wiem, że gra pozostawi wiele do życzenia.

Jednak mimo wszystko zobaczymy, w końcu to Unreal...

Szczerze to bałem się właśnie tego zasranego f2p... Ale nie chciałem nic mówić...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde jaka szkoda! Ja jakoś nie trawię gier F2P. Gry gram zawsze mam uczucie, że ktoś może mieć przewagę, płacąc kupe kasy w wyposażenie. Myślałem, że nie dopadnie to Unreala :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie oszukujmy sie - gra pokroju UT przerasta konsolowych graczy, FPSy bez perkow/killstreakow/pojazdow ktore same za nas fraguja wymieraja na konsolach po miesiacu, gora dwoch, wiec pojscie w PCty z modelem F2P/mikrotanzakcjami to bylo jedyne logiczne wyjscie.

 

Ehh, dzisiejszy rynek gier to tragedia... Nie widzę tego UT w f2p. Na pewno spróbuję, ale jednak liczyłem na wersję na konsole, ale prawda jest taka, że dzisiejsze leszcze by tego nie ogarnęły.

Nic zupełnie o ps4 nie mówili?

 

To według mnie nie chodzi tylko o konsolowych graczy. Gry się zmieniają i teraz występują te wszystkie perki, dodatkowe punkty, które zasypują ekran. :biggrin: Może kiedyś historia w fps'ach online zatoczy koło i ponownie spopularyzują się gry, w których liczył się skill.

 

W sumie to się nie dziwię, jak ludzie wolą grać w gierki gdzie słoik i deska to imba broń to potem nie ma co mieć pretensji, że Epic szuka hajsu w innych metodach dystrybucji gry.

Liczyłem na powrót króla, a to będzie raczej powrót jego pazia :/

Oczywiście nie kracze, ale jak słyszę f2p to wiem, że gra pozostawi wiele do życzenia.

Jednak mimo wszystko zobaczymy, w końcu to Unreal...

Szczerze to bałem się właśnie tego zasranego f2p... Ale nie chciałem nic mówić...

 

Kurde jaka szkoda! Ja jakoś nie trawię gier F2P. Gry gram zawsze mam uczucie, że ktoś może mieć przewagę, płacąc kupe kasy w wyposażenie. Myślałem, że nie dopadnie to Unreala :sad:

 

Kurde jaka szkoda, że nikt nie sprawdził co faktycznie będzie znaczyć to F2P w przypadku UT...

 

  • When the game is playable, it will be free. Not free to play, just free.
  • We’ll eventually create a marketplace where developers, modders, artists and gamers can give away, buy and sell mods and content. Earnings from the marketplace will be split between the mod/content developer, and Epic.  That’s how we plan to pay for the game.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak "kiedyś to były gry, za moich czasów, a teraz to popierdółki dla gimbazy, itp, itd, strat trata".

UT umarło bo ludzie nie chcieli w to grać, nie było chętnych do grania więc nie było chętnych do kupowania, nie było popytu więc nikt nie brał się za podaż. Ciekawe że UT umarło, a stareńki CS, wraz z nowymi wersjami ma się dobrze.

To ci się dzieje z UT pokazuje ogólny growy trend na PC. Gra będzie Fri Plej bez Tu, pewnie 3 lata w fazie "wiecznej bety" jak DayZ, a mikrotranakcje będą się miały dobrze, tylko że będzie to kwestia semantyki.

Poza tym kupa takich tytułów już jest na PC, vide bijący rekordy popularności CrosFire czy Team Fortress 2.

PS. Czekam na "wymagania rekomendowane" dla tego tytułu.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie... ruszcie 4 litery i poczytajcie jakie to faktycznie będą mikrotransakcje a nie róbcie niepotrzebnego lamentu i żalu na kolejnych stronach. To co się dzieje z UT, to nie żaden trend - Epic zarobi swoje na silniku a gra jest tylko jego reklamą. Równie dobrze mogli wypuścić kolejne tech demko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś grał w CS:GO ten wie o co chodzi.  Tak to czekam, ale nie tak bardzo zanim powiedzieli F2P. Może skuszę się na Unreal Engine 4 i zrobię jakąś mapkę. (mam pewne doświadczenie w UE3)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kloose

 Z tego co mi jest wiadome system zarabiana na grach FTP polega na tym że za darmo dajemy grę a kasę haratamy na wszelkiego rodzaju dodatkach. Mody, contemt, srontent - nazwij to jak chcesz.

Czy to sa kamuflaże do czołgów w WOT czy hełm do Frame`a w Warframe czy skórki dla "chopka" w Blacklight Retribution!

W ten sposób takie Wargaming czy inny Riot Games <LOL> zarabia na utrzymanie serwerów, opłacenie pracowników i wczasy na Hawajach/ Bułgarii

A teraz napisz mi, czym sie to różni od brania kasy przez Epic w UT:

 

When the game is playable, it will be free. Not free to play, just free.
We’ll eventually create a marketplace where developers, modders, artists and gamers can give away, buy and sell mods and content. Earnings from the marketplace will be split between the mod/content developer, and Epic. That’s how we plan to pay for the game.

 

Jeśli to nie są mikrotransakcje, to jak to nazwać? Haracz? 

Semantyka się kłania :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kloose

 Z tego co mi jest wiadome system zarabiana na grach FTP polega na tym że za darmo dajemy grę a kasę haratamy na wszelkiego rodzaju dodatkach. Mody, contemt, srontent - nazwij to jak chcesz.

Czy to sa kamuflaże do czołgów w WOT czy hełm do Frame`a w Warframe czy skórki dla "chopka" w Blacklight Retribution!

W ten sposób takie Wargaming czy inny Riot Games <LOL> zarabia na utrzymanie serwerów, opłacenie pracowników i wczasy na Hawajach/ Bułgarii

A teraz napisz mi, czym sie to różni od brania kasy przez Epic w UT:

 

Jeśli to nie są mikrotransakcje, to jak to nazwać? Haracz? 

Semantyka się kłania :biggrin:

Na podstawie tego co zacytowałeś nie określiłbym tego jak mikrotransakcji. Bardziej jako platformę dla mniej lub bardziej profesjonalnych moderów, którzy będą mogli wypuszczać zrobione przez siebie mody za free lub nie.

A wszystko i tak okaże się jak gra wyjdzie i trochę podziała na rynku, teraz nie ma co gdybać, bo nic sensownego nie wygdybamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@Kloose

 Z tego co mi jest wiadome system zarabiana na grach FTP polega na tym że za darmo dajemy grę a kasę haratamy na wszelkiego rodzaju dodatkach. Mody, contemt, srontent - nazwij to jak chcesz.

Czy to sa kamuflaże do czołgów w WOT czy hełm do Frame`a w Warframe czy skórki dla "chopka" w Blacklight Retribution!

W ten sposób takie Wargaming czy inny Riot Games <LOL> zarabia na utrzymanie serwerów, opłacenie pracowników i wczasy na Hawajach/ Bułgarii

A teraz napisz mi, czym sie to różni od brania kasy przez Epic w UT:

 

Jeśli to nie są mikrotransakcje, to jak to nazwać? Haracz? 

Semantyka się kłania :biggrin:

Zauważ tylko, że w produkcjach które wymieniłeś, to głównie producent wypuszcza dodatki na których on sam potem zarabia. W wypadku UT i wedle słów Epica, oni będą zarabiać jedynie na prowizji od dodatków sprzedawanych przez graczy - czyli coś w stylu domu aukcyjnego. Uważam, że jest to dobre rozwiązanie dla obu stron - niekomercyjne użytkowanie UN jest darmowe a jak chcesz zarabiać to możesz wykupić abonament albo podzielić się z producentem silnika zyskiem ze sprzedaży. I najważniejsze - nigdzie nie jest też napisane (przynajmniej na chwilę obecną), że te dodatki będa ułatwiały grę (P2W). Semantyka semantyką, ale poczekajmy na dalsze informacje odnośnie tych "mikropłatności" :)   

Edytowane przez kloose
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważ tylko, że w produkcjach które wymieniłeś, to głównie producent wypuszcza dodatki na których on sam potem zarabia. W wypadku UT i wedle słów Epica, oni będą zarabiać jedynie na prowizji od dodatków sprzedawanych przez graczy - czyli coś w stylu domu aukcyjnego. Uważam, że jest to dobre rozwiązanie dla obu stron - niekomercyjne użytkowanie UN jest darmowe a jak chcesz zarabiać to możesz wykupić abonament albo podzielić się z producentem silnika zyskiem ze sprzedaży. I najważniejsze - nigdzie nie jest też napisane (przynajmniej na chwilę obecną), że te dodatki będa ułatwiały grę (P2W). Semantyka semantyką, ale poczekajmy na dalsze informacje odnośnie tych "mikropłatności" :)   

 Niekomercyjne użytkowanie UE3 jest darmowe natomiast na UE4 musi być abonament. ;( Obecnie zastanawiam się czy nie wypróbować UE4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×