Skocz do zawartości
xMAFIA_PLxDJ

Polski MOD do army 2 DAYZED

Rekomendowane odpowiedzi

witam fanów dayz mod chce wam przedstawić Polski mod do army 2 DAYZED
który możecie pobrać przez dayz comandera

O samym modzie zmiany miedzy innymi

Stamina/Zmęczenie
Nowa ikona GUI (powyżej dobrze znanych ikon poziomu krwi/pożywienia/napojów) odzwierciedla poziom staminy/zmęczenia postaci, dłuższy bieg powoduje większe zmęczenie, a w finale prowadzi do chwilowej utraty przytomności. Na szybszą utratę poziomu staminy wpływ ma również ukształtowanie terenu, biegając po terenie górzystym poziom staminy spada szybciej, natomiast w terenie nizinnym wolniej. Najszybszym sposobem na regenerację staminy jest krótki odpoczynek. Jej poziom podnieść można również poprzez napoje, pożywienie.

Nowe wnętrza budynków
Od patch'a 0.2.9.7 w modzie pojawiło się kilka "nowo otwartych" budynków:

http://imgur.com/a/OMT8x

System dodatków do broni: tłumiki/celowniki etc.
Mimo iż system dodatków do broni istniał od początku moda DayZed (w postaci "oldschool'owych ceglanych" modeli) dzięki udostępnieniu przez BI plików źródłowych Army 2 większość dodatków (dokładniej wszystkie modele oprócz dwóch), które można zamontować na odpowiednich broniach nabrała odpowiedniego, właściwego kształtu. Dostępne są następujące rodzaje dodatków do broni, które można zamontować na/do broni (wymogiem jest posiadanie przedmiotu Toolbox): 
- Telescopic Sight
- PSO-1 Scope
- ACOG Scope
- Elcan M145 Sight
- AimSHOT Sight
- 1P29 Scope
- Night Vision Scope NSPU
- KOBRA Sight
- Holographic Sight
- Aimpoint Sight
- Pistol Suppressor
- Rifle Suppressor
- GP Launcher
- M203 Launcher
- Ghillie Rifle Rag Kit

Obiekty z możliwością przeszukania
W dużej ilości budynków spotkać można nowe elementy wyposażenia, które dopiero po uprzednim przeszukaniu - akcja "Search..." w/na Menu Scroll, ujawnią swoją zawartość akcja "Gear" w/na Menu Scroll. Poniżej pełna lista takich elementów wyposażenia wraz z maksymalną ilością slotów, które posiadają (weapon/magazine/backpack):
- lodówka - Refrigerator (0/5/0)
- szafa - Large Closet (2/6/2)
- biurko - Desk (1/4/1)
- apteczka - Medical Kit (0/5/0)
- kominek - Small Chimney (1/2/0)
- maszyna z napojami - Vending Machine (0/5/0)
- niektóre łódki - Small Boat (1/3/1)
- pojemnik militarny - Military Container (1/6/1)
- skrzynka z amunicją - Ammunition Box (0/4/0)
- metalowa szafka - Metal Locker (2/6/1)
- pralka - Washing Machine (0/1/0) - dostępna od wersji 0.2.9.9

Pojazdy: losowy spawn pojazdów, ilość pojazdów, rodzaje pojazdów
Standardowy system spawn'u pojazdów został zastąpiony całkowicie losowym, w związku z tym pojazdy można znaleźć w prawie każdej części mapy, a nie tak jak poprzednio na z góry określonych koordynatach.
Ilość pojazdów została zmniejszona do max 50 na serwerze co wcale nie oznacza, że taką ilość spotkamy każdorazowo na serwerze. Pojazdy zostały Aktualna ilość pojazdów wyświetlona jest w statystykach na stronie głównej.
Maksymalne wartości ustawione dla pojazdów: samochody (w ilości) 20 / motocykle 5 / rowery 15 /
helikoptery 2 / samoloty 2 / łódki 6

Rodzaje pojazdów które można spotkać w modzie (po nazwie klasy):
"ATV_CZ_EP1","Skoda","SkodaBlue","SkodaGreen","SkodaRed","Lada1","Lada2","Lada1_TK_CIV_EP1",
"LadaLM","Volha_1_TK_CIV_EP1","Volha_2_TK_CIV_EP1","VolhaLimo_TK_CIV_EP1","car_hatchback",
"car_sedan","S1203_TK_CIV_EP1","hilux1_civil_1_open","hilux1_civil_3_open","hilux1_civil_2_covered",
"UAZ_RU","UAZ_Unarmed_TK_CIV_EP1","UAZ_Unarmed_UN_EP1","UAZ_CDF","UAZ_Unarmed_TK_EP1",
"HMMWV_DZ","SUV_DZ","SUV_DZed","BAF_Offroad_W","LandRover_TK_CIV_EP1","BTR40_DZed",
"UAZ_MG_CDF_DZed","Offroad_DSHKM_Gue_DZed","Ural_CDF","UralCivil","UralCivil2","Ural_UN_EP1",
"Kamaz_DZed","V3S_Civ","VWGolf","Ikarus","Ikarus_TK_CIV_EP1","Tractor","tractorOld",M1030",
"Old_moto_TK_Civ_EP1","TT650_Civ","TT650_TK_EP1",Old_bike_TK_CIV_EP1","MMT_Civ",UH1H_DZ",
"UH1H_DZ2","MH6J_DZ","Mi17_DZ","Mi17_Civilian",AN2_DZ","CSJ_GyroP","CSJ_GyroCover",Fishing_Boat",
"PBX","Smallboat_1"

- Poszczególne pojazdy odróżniają się od siebie: pojemnością bagażnika (ilością slotów na poszczególne przedmioty), prędkością, odpornością na uszkodzenia

- Pojazdy można niszczyć/podpalać gdy posiadamy w Inventory pełny JerryCan oraz zapałki

Uzupełnianie poziomu płynów/napojów itp.
Poza standardowym sposobem na uzupełnianie płynów za pomocą napojów w puszkach w modzie DayZed można to zrobić na kilka innych sposobów:
- uzupełnianie płynów bezpośrednio ze studni z pompą - akcja w/na Menu Scroll w odpowiedniej bliskości od studni - szansa na złapanie infekcji
- uzupełnianie butelki "Empty Water Bottle" ze studni z pompą - szansa na złapanie infekcji po konsumpcji
- uzupełnianie butelki "Empty Water Bottle" w trakcie deszczu czystą wodą wolną od zarazków
- uzupełnianie butelki "Empty Water Bottle" z wodą ze zbiorników wodnych - najlepiej później ją przegotować aby uniknąć szansy na złapanie infekcji, niezbędna w tym celu dodatkowo jest pusta puszka
- dojenie zwierząt: krowa/koza przy pomocy butelki "Empty Milk Bottle" - akcja w/na Menu Scroll w odpowiedniej bliskości od zwierzęcia

Nowe przedmioty
Radio:
- zastosowanie nr.1: łatwiejsza lokalizacja crash site'ów za pomocą komunikatu (lewy dolny róg ekranu) o przybliżonej lokacji, w której dany helikopter/samolot uległ wypadkowi/awarii/zniszczeniu 
- zastosowanie nr.2: tekstowa komunikacja z innymi graczami będącymi w posiadaniu radia 
- użycie: komunikaty o crash site'ach (automatyczne), komunikacja tekstowa: ppm w Inventory na przedmiocie
- zabiera 1 slot toolbelt'a 
Apteczka:
- zastosowanie: przywraca postaci 3000 krwi / można jej również użyć w zastępstwie bandaża
- użycie: ppm w Inventory na przedmiocie
- zabiera 1 zwykły slot
Chloroform:
- zastosowanie: czasowe uśpienie/utrata przytomności gracza, na którym akcja zostanie wykonana 
- użycie: akcja w/na Menu Scroll w odpowiedniej bliskości od gracza
- zabiera 1 zwykły slot
Can Opener:
- zastosowanie: otwieranie puszek z jedzeniem do tej czynności można posiadać zamiennie nóż
- zabiera 1 slot toolbelt'a
Magnesium Rod:
- zastosowanie: rozpalanie ogniska
- zabiera 1 slot toolbelt'a
Woodworking Guide:
- zastosowanie: umożliwia craft'owanie Storage Box (dodatkowo niezbędne są: 2xwood pile oraz 4xnails) 
- użycie: ppm w Inventory na przedmiocie
- zabiera 1 slot toolbelt'a
Biblia:
- zastosowanie: za jej pomocą można sprawdzić swoje Humanity 
- użycie: ppm w Inventory na przedmiocie
- zabiera 1 slot toolbelt'a

Przedmioty uszkodzone / Broken items
Od wersji 0.2.9.7 w modzie można znaleźć przedmioty uszkodzone "broken" należą do nich: GPS/ Rangefinder/NVG/Radio. Przedmiot w takim stanie nie znajduje żadnego zastosowania dopóki nie zostanie naprawiony przy pomocy odpowiednich przedmiotów, w tym wypadku jest to scrap electronics. Do naparwy niezbędny jest też Toolbox.

Storage Box / Namioty / Stash'e
Najważniejsze informacje na temat pojemności i budowania/craft'owania (odpowiednio weapons/magazines/backpacks):
Storage Box (Crafted Item):
- przedmioty niezbędne do zbudowania: Woodworking Guide / 2x wood pile / 4x nails / Toolbox
- pojemność: 5/25/2 
- zabiera 3 zwykłe sloty w Inventory
Camping Tent:
- pojemność: 10/50/5
- zabiera 3 zwykłe sloty w Inventory
Dome Tent:
- pojemność: 15/35/5
- zabiera 3 zwykłe sloty w Inventory
Stash Small (Crafted Item):
- przedmioty niezbędne do zbudowania: Entrenching Tool / 1x Sandbag
- pojemność: 1/12/0
Stash Medium (Crafted Item):
- przedmioty niezbędne do zbudowania: Entrenching Tool / 2x Sandbag
- pojemność: 2/24/1

Dynamiczne heli crash'e
W modzie wprowadzony jest ulepszony/rozszerzony skrypt dynamicznych heli crash'ów/crash site'ów. Spotkać można 4 rodzaje pojazdów pilotowanych przez AI i ulegających późniejszemu rozbiciu na obszarze mapy (obecnie w granicy 5000m od środka mapy). Oprócz standardowych Mi-17 i UH-1H występuje Chinook CH47F oraz MV22 Osprey z loot'em medycznym. Loot, który znajdziemy (lub nie) na crash site'ach jest odmienny dla każdego modelu AI heli.

Granica mapy
Postać zostanie automatyczna zabita jeśli przekroczy granicę mapy / W przypadku pojazdu ulegnie on automatycznemu zniszczeniu

Inne ważne informacje
- Możliwość łowienia ryb: wymagany przedmiot to wędka "Fishing Pole"
- Choinki nie są już kuloodporne ani zombieodporne
- Niektóre przedmioty np. zapałki mogą zamoknąć podczas próby rozpalania ogniska (w tym wypadku po odpowiednim komunikacie znikają z inventory), nóż może ulec stępieniu

wiecej dowiecie sie na www.dayzed.eu

 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×